DeletedUser78605
Guest
Op het account van cas 5 waar je bent weg gerent en Jorrit alleen hebt achtergelaten? :dFuck. Vergeten
Op het account van cas 5 waar je bent weg gerent en Jorrit alleen hebt achtergelaten? :dFuck. Vergeten
Heey buurmanIk denk dat de contest + prijzenpot juist georganiseerd werd om het aantal posters wat op te krikken
Verder snap ik het ook niet dat er niet meer inzendingen waren... een kans op pp door even een screentje van je cluster met een kort verhaaltje te posten, waarom zou je het niet proberen ?
Ik denk dat de contest + prijzenpot juist georganiseerd werd om het aantal posters wat op te krikken
Verder snap ik het ook niet dat er niet meer inzendingen waren... een kans op pp door even een screentje van je cluster met een kort verhaaltje te posten, waarom zou je het niet proberen ?
Heey buurman
Daar heb je wel gelijk, alleen blijkbaar heeft het niet het gewenste effect.
het was dat ik geen acc had ;(
Das geen excuus, ik heb er ook gewoon 1 gemaakthet was dat ik geen acc had ;(
@Hopeful niet enkel gericht aan jou maar aan het geheel van TW Team die contests organiseren op TW Forum.
De uitslag van de clustercontest voor de casual-werelden werd bekendgemaakt op 1 mei dus probeer aub zsm de prijzen aan winnaars uit te delen. Bokita kreeg pas gisteren de laatste 500 pp op zijn account. Gelukkig controleerde Bokita geregeld zijn punten protocol en ontdekte dat prijs niet volledig werd overgedragen naar hem.
Ik hoop dat jullie in de toekomst daarop letten om soortgelijke gevallen te vermijden.