Discussietopic: Clustercotest

Reactiescore
60
Ik denk dat de contest + prijzenpot juist georganiseerd werd om het aantal posters wat op te krikken ;)

Verder snap ik het ook niet dat er niet meer inzendingen waren... een kans op pp door even een screentje van je cluster met een kort verhaaltje te posten, waarom zou je het niet proberen ?o_O
Heey buurman :D

Daar heb je wel gelijk, alleen blijkbaar heeft het niet het gewenste effect.
 
Reactiescore
179
Ik denk dat de contest + prijzenpot juist georganiseerd werd om het aantal posters wat op te krikken ;)

Verder snap ik het ook niet dat er niet meer inzendingen waren... een kans op pp door even een screentje van je cluster met een kort verhaaltje te posten, waarom zou je het niet proberen ?o_O

Deze post niet opgemerkt, ik wilde zeker wat plaatsen maar helaas geen tijd had ook amper tijd voor TW.
Ik had al een leuk verhaaltje in gedachten, maar echt de geschikte tijd niet gevonden dus volgende keer beter.
 
Reactiescore
2.483
Heey buurman :D

Daar heb je wel gelijk, alleen blijkbaar heeft het niet het gewenste effect.

Dat blijkt en als een contest met een prijzebot van 5k zo weinig trekt kunnen jullie de conclusie wel trekken :(
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je een punt:(
Ik heb wel een Casual account, maar ik ben gewoon te lui om wat te maken.
 
Reactiescore
60
Reactiescore
2.483
Ik ga ff kijken hoever de jury is gekomen. Vanavond was de deadline. Hoop het uiterlijk morgenmiddag te kunnen publiceren.
 

DeletedUser72496

Guest
@Hopeful niet enkel gericht aan jou maar aan het geheel van TW Team die contests organiseren op TW Forum.

De uitslag van de clustercontest voor de casual-werelden werd bekendgemaakt op 1 mei dus probeer aub zsm de prijzen aan winnaars uit te delen. Bokita kreeg pas gisteren de laatste 500 pp op zijn account. Gelukkig controleerde Bokita geregeld zijn punten protocol en ontdekte dat prijs niet volledig werd overgedragen naar hem.
Ik hoop dat jullie in de toekomst daarop letten om soortgelijke gevallen te vermijden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
@Hopeful niet enkel gericht aan jou maar aan het geheel van TW Team die contests organiseren op TW Forum.

De uitslag van de clustercontest voor de casual-werelden werd bekendgemaakt op 1 mei dus probeer aub zsm de prijzen aan winnaars uit te delen. Bokita kreeg pas gisteren de laatste 500 pp op zijn account. Gelukkig controleerde Bokita geregeld zijn punten protocol en ontdekte dat prijs niet volledig werd overgedragen naar hem.
Ik hoop dat jullie in de toekomst daarop letten om soortgelijke gevallen te vermijden.

Waarom jij voor Bokita spreekt weet ik niet, maar goed. Er was inderdaad wat miscommunicatie tussen Aldo en Steffen en ik. Aldo dacht dat wij het gestuurd hadden, wij waren het allebei vergeten.

Gelukkig is het nu prive opgelost, en gaan we ons best doen dit in de toekomst te voorkomen ;)
 
Bovenaan