Discussie topic forum versie 4.0

DeletedUser

Guest
Het duurt dus even voordat hij terug komt omdat dit niet zo simpel is..
Ok, Wacht. Wat is er niet simpel?

Default lay-out; Kwestie van instaleren?
TW-Oud lay-out; Die hadden Ramoth en/of Duckje toen ook vrij snel gemaakt?

En nu is het in ene lastig en kost het daardoor tijd?

Nou het is eerder een kwestie van prioriteiten stellen. Dit weer goed maken heeft gewoon totaal geen prioriteit bij het TW-Team.
Dat die tientallen forum gebruikers die tot de kern van het AF behoren zich irriteren en het AF niet fijn kunnen gebruiken? Het oplossen daarvan heeft geen prioriteit.

Zoals jij?:p
 

DeletedUser66026

Guest
Haha, het aantal actieve gebruikers is deze week alleen al met 500 gedaald goed bezig innogames;)
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik vind dat zo'n topic geen plaats hoort te hebben bij 'werknemers' van het algemeen forum. Respectloos en een schande dat dit überhaupt wordt goed gepraat en toegelaten.

Hoor wie er over respect praat. Daarnaast weet jij niet wat er in gezegd wordt, dus kan je er ook geen oordeel over geven ;).
 

DeletedUser858

Guest
Nou de "stress test" voor versie 4.0 is duidelijk.. Weg d'r mee (A)
 

DeletedUser16768

Guest
Niet geheel toevallig dat Halloween forum komt en de rest forumproblemen heeft???
 

DeletedUser66026

Guest
Ik denk dat het daarmee te maken heeft, want ik krijg nu opeens zo zot veel gateway504 error's
 

DeletedUser

Guest
Het forum ligt er weer zowat een hele dag uit en ja, versie 4.0 is natuurlijk wel veeulll beter dan de vorige.

#NOT

Terug ermee! Het recht zegeviert dan toch! Hopelijk.
 

DeletedUser13565

Guest
Als iedereen nou gewoon de plaatjes wegdoet? Even met adblock de header en background blokkeren?

Scheelt een hoop in laadtijd en het forum ziet er gelijk niet meer zo kut uit.

Ouch;;; weer een bad gateway.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser858

Guest
Niet geheel toevallig dat Halloween forum komt en de rest forumproblemen heeft???

Omdat die PM ingame gister midden op de avond verstuurd werd vond er overbelasting plaats ja ;) Met deze problemen tot gevolg.
 

DeletedUser

Guest
Forum is nog steeds kut, en de vBulletin default die er zou komen is er nog steeds niet.
Falend :eek:
 
Reactiescore
2.491
De Default skin is er nu weer ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Ben ik trouwens de enige die dit ziet als hij naar de forumgebruikers wil zien op dat forum:

There are currently 11 users browsing this forum. (4 leden & 7 gasten)
Array

Die array dus ipv echt de forumgebruikers?
 

DeletedUser40402

Guest
Ben ik trouwens de enige die dit ziet als hij naar de forumgebruikers wil zien op dat forum:

There are currently 11 users browsing this forum. (4 leden & 7 gasten)
Array

Die array dus ipv echt de forumgebruikers?

Maar euhm, bump! Ben ik dus echt de enige? :(
 
Bovenaan