Discussie topic forum versie 4.0

DeletedUser858

Guest
On-topic blijven a.u.b. , met een slotje help je al helemaal niemand...

Forumupdate 4.0​

Beste spelers,

Het is dan eindelijk zo ver dat update 4.0 geïnstalleerd zal worden voor het TribalWars.nl forum. We wachten inmiddels al geruime tijd op deze update voor dewelke we een nieuwe lay-out ontwikkeld hebben. Tevens is het forum vanaf 0 opnieuw vertaald.

Update 4.0 bevat een hele boel nieuwigheden dewelke het gebruikersgemak enkel vergroten. We hopen dan ook dat jullie blij zullen zijn met deze update. Het forum van tribalwars.net, TribalwarsMasters.net en tribalwars.co.uk zijn al eerder geupdate. Het is na de update onmogelijk om de huidige lay-out in te stellen.

Omdat TribalWars.nl van alle communities de hoogste postcount heeft zullen wij als eerste de update krijgen. De update staat gepland voor 1 oktober 2012 in de loop van de dag en het is momenteel onbekend hoe lang het forum onbereikbaar zal zijn.

We wensen jullie alvast veel plezier op het vernieuwde TribalWars.nl forum!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Aangezien er bij elke update altijd een discussie topic is,

On-topic blijven a.u.b. , met een slotje help je al helemaal niemand...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35251

Guest
Nujah ik vind het forum er dan heel simpel uitzien. Net zo'n gratis forum dat je zelf ook kan maken :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom houden we niet gewoon enquête en dan kijken of we het willen, als ik het zo hoor hebben en wij en Duckje geen enkele inspraak op Innogames. Leuk om daarvoor te werken.
 

DeletedUser61042

Guest
Boeit het wat Duckje er van vindt? :/

Nou het lijkt mij zo als je zoiets gaat rond bezuinen lijkt mij dat je er ook bewijs bij doet want anders iedereen dat ook wel gaan zeggen.:p

Nujah de update ik zet gewoon de oude layout aan probleem opgelost.
 

DeletedUser858

Guest
Oude lay-out aanzetten, Jup. Ik vind het wel een groot plus punt dat dat een mogelijkheid is. Ik maak me wat dat betreft ook geen zorgen over die lay-out.
Alleen is het wéér een stap die TribalWars richting een andere stijl/game brengt denk ik.

Heb het idee dat die nieuwe lay-out veel drukker is, en dat deze oude lay-out daardoor dus fijner zal zijn.
Maarja, je hebt ook best kans dat je er snel aan went: ben benieuwd..
 

DeletedUser

Guest
Jongens, dit is TW. Wij hebben helemaal niks te zeggen dat is al meermaals bewezen en ook hier zullen wij niks in te zeggen krijgen.

Het enige waar wij voor dienen is geld spenderen. Het heeft allemaal geen zin. Er is geen mens die ff naar het innogames kantoor gaat stappen om te klagen over het AF ^^

Ik herinner me nog wel de massa stam tegen de nieuwe PA features. Idd, de wereld erna was er een ledenlimiet voor stammen. Dit is echt geen toeval hoor ^^ Get over it! Wanneer het te kostelijk wordt moet je maar stoppen :p
 

DeletedUser

Guest
Nou het lijkt mij zo als je zoiets gaat rond bezuinen lijkt mij dat je er ook bewijs bij doet want anders iedereen dat ook wel gaan zeggen.:p

Nujah de update ik zet gewoon de oude layout aan probleem opgelost.

Dan is het goed, dan klaag ik niet meer wist het niet:p.
 

DeletedUser858

Guest
Duckje zei:
We zullen de standaard Vbulletin lay-out als 2de keuze laten.
Hmm? Standaard Vbulletin lay-out zal idd niet deze tw-layout zijn denk.
Verkeerd gelezen idd.
Zuur.

Maar: Die lay-out is alsnog beter!
 

DeletedUser

Guest
Als het de lay-out wordt die ze nu op die linkjes die Duckje postte hebben, tjah dan vraag ik me af of dit een spel voor vijfjarigen is. Het is toch de bedoeling dat het forum aantrekkelijk, overzichtelijk en aangenaam is lijkt me? Waarom dan die stomme afbeeldingen langs de zijkanten, heeft 0,0 nut en is absoluut niet mooi. Maakt het enkel onnodig druk.

Maar goed, we zien wel...
 
Reactiescore
770
Met alle respect dehr. Duckje maar de lay-out kan in mijn mening beter. In principe behoeft dit forum echt geen nieuwe lay-out. De huidige is goed zoals hij is. Iedereen is hem gewend en het is ook wat we verwachten als we dit forum binnenstappen. Dit forum zo aantrekkelijker maken? Best, je hebt je redenen, dat heb je altijd. Maar voor de meesten hier is het duidelijk dat dit dus niet aantrekkelijk zal zijn. Ik weet ook wel dat er hier niet de mentaliteit spookt van 'Aanpassen of opkrassen', maar de huidige lay-out is voor de meesten hier oogstrelend en niet voor aanpassing of verbetering nodig. Desnoods pas je het concept aan.

Maar ik betwijfel of deze post wel gelezen zal worden, of de kers op de taart van bik en rode trap, maar we kunnen toch maar onze mening geven.

Ik zie van hier al dat deze lay-out er toch zal komen, en zeker dat dit topic een slot zal krijgen.

Het subforum 'Discussie' is een kerkhof.
 

DeletedUser

Guest
Het subforum 'Discussie' is een kerkhof.

Dit is zo waar. "Hier mogen jullie discussiëren!" Dan open je een topic waarover men kan dit discussiëren, dan is het: "Het gebeurt toch, of je het wil of niet, en dit is niet voor discussie vatbaar!"

Ik bedoel, what the fuck? :eek:

Daarnaast ben ik het met iedereen eens: De lay-out wordt er niet mooier op, zit er alleen maar uit alsof hij door noobs is gemaakt en waarschijnlijk is hij ook ontworpen om noobs te trekken. Ik vind deze echt mooier en fijner (heb even op die sites lopen surfen), zonde dat hij verandert (hj verandert godzijdank alleen maar voor zij die niet weten hoe ze de lay-out aanpassen...).
 
Reactiescore
2.491
De standaard Vbulletin 4.0 lay-out ziet er als volgt uit:

http://forum.tribalwarsmasters.net/forum.php?styleid=1

@ de geheime bronnen... Het originele concept van de nieuwe lay-out had inderdaad heel wat flaws, deze zijn inmiddels grotendeels verbeterd... Ik heb al mooiere forum-skins gezien maar vind hem persoonlijk beter dan de 2 huidige skins momenteel in gebruik op tw.nl...

Ik kijk meer uit naar de effectieve update die ook een aantal nieuwe mogelijkheden met zich meebrengt dan een skin die je (let's face it) na 2 dagen gewoon bent.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

DeletedUser858

Guest
Ik kijk meer uit naar de effectieve update die ook een aantal nieuwe mogelijkheden met zich meebrengt dan een skin die je (let's face it) na 2 dagen gewoon bent.

Aan welke extra mogelijkheden moeten we dan denken?
En die zijn wel gratis he? :D haha :p
 

DeletedUser56859

Guest
Jongens, dit is TW. Wij hebben helemaal niks te zeggen dat is al meermaals bewezen en ook hier zullen wij niks in te zeggen krijgen.

Het enige waar wij voor dienen is geld spenderen. Het heeft allemaal geen zin. Er is geen mens die ff naar het innogames kantoor gaat stappen om te klagen over het AF ^^

Ik herinner me nog wel de massa stam tegen de nieuwe PA features. Idd, de wereld erna was er een ledenlimiet voor stammen. Dit is echt geen toeval hoor ^^ Get over it! Wanneer het te kostelijk wordt moet je maar stoppen :p

joh je gaat gewoon stammen nummeren en dan een gezamelijk forum maken, lost het probleem op en je kan nog steeds de server overbelasten met de post die je daarop maakt
 
Bovenaan