Discussie: Instelling edellimiet.

DeletedUser55647

Guest
1. Het team en Coma hebben enigszins invloed op de instellingen, net zoals de community want die suggesties melden we ook gewoon. Verder, over deze instelling is niet direct gecommuniceerd naar ons. Meer een simpele toevoeging aan de wereldinstellingen.
Dus om jou uit je droom te helpen, iedereen heeft wel degelijk invloed en het team ook zeer zeker.

Dat jullie suggesties melden is allemaal leuk en aardig, maar ook ik heb inderdaad -zoals Fatality terecht opmerkte- een tijdje in het TW-team gezeten. En hoewel ik het niet onprettig vond ben ik gestopt omdat ik er geen zin meer in had. Maar om nu te beweren dat jullie als tw-team meebeslissen is gewoon belachelijk en niet waar. De community en het tw-team samen mogen misschien eens iets bepalen (een kleine toevoeging of iets dergelijks) d.m.v. een stemming, maar dan houdt het op. Maar dan nu naar de essentie, want hier kan ik over door blijven gaan... maar jij blijft het toch ontkennen. ;)

2. Van te voren zaten jullie er niet over te zeiken. Tevens het is iets nieuws. En wat kenmerkt de TWcommunity? Men haat veranderingen. Dit is eens iets nieuws, waardeer het voor zover dat gaat of kom tenminste met normale posts.

Buiten het feit dat ik pas weer op tribalwars ben verschenen nadat de classic al gestart was wil ik je toch wijzen op het punt dat Xessential e.a. al reeds aanhaalden: de instelling was niet bekend in hoeverre hij dat nu wel is. Er stond dat er maximaal 3 edels per dorp konden worden gemaakt, niet wat dat precies inhoudt. Dan wordt er -geheel terecht- vanuit gegaan dat dat niet zo uitpakt en dat je jezelf dus in feite vast kan leggen en het hele spel voor je verpest is door deze achterlijke regel.

Buiten dit hierboven en de teksten van menig ander die al verschenen zijn op je 2e opmerking wil ik je attenderen op het feit dat je net claimde dat je niks van deze instelling afwist (voor zover mijn begrijpend lezen skills ga ik ervan uit dat je net als de rest van dit spel niet had begrepen wat deze instelling, de 3 edels per dorp, nu eigenlijk precies inhield) en vervolgens zeg je nu weer niemand erover zat te zeiken. Volgens mij ontkracht je dus je eigen tekst, want je geeft nu aan dat het gewoonweg onduidelijk was vantevoren en niemand er dus überhaupt iets over kon zeggen.

3. De statement te maken dat ik er geen zak over weet is echt gooien met lucht. Het slaat nergens op.

4. Jouw taalgebruik en de constructie van deze post is werkelijk waar dieptriest. Opbouwende kritiek, of fatsoenlijke argumenten heb jij in ieder geval nog nooit van gehoord.

Misschien moet je je toch beperken bij waarover ik het heb, want ik draag weldegelijk argumenten aan. Dat jij daar niks op terug te zeggen hebt is een tweede, het is makkelijk roepen dat mijn tekst niet klopt. Maar inhoudelijk heb je geen poot om op te staan. Opbouwen kritiek? Waarom zou ik opbouwende kritiek moeten geven? :rolleyes: Ik heb gezegd dat een community manager bij een dergelijk voorval moet luisteren naar de mensen voor wie hij deze classic gestart heeft en de instellingen aan moet passen. Dat lijkt me niet meer dan logisch en zeker niet onmogelijk te realiseren.

5. Dat er TW-team staat betekent niet dat ik partijdig ben, dat jij met twee oogkleppen voor je ogen rondloopt is niet mijn probleem. Maar laat mij geen deel uit maken van jouw tunnelvisie, hier heb ik noch iemand anders behoefte aan.

6. Die laatste suggestie is goor, onfatsoenlijk en erg typerend. Fatsoenlijk een argument bedenken vergaat je niet zo goed, geeft niks, maar kom dan niet met persoonlijke beledigingen aan.

Natuurlijk betekent het wel dat je partijdig bent, iedere normale forumlezer gaat toch tegen je in? Of heb je dat niet door? Jij bent degene met de oogkleppen. Want je gaat weeral niet op mijn inhoudelijk gedeelte in, maar blijft maar wat zwammen. Als een medewerker van een bedrijf een maatregel van zijn baas moet beoordelen dan zul je maar weinig zien dat er tegenin wordt gegaan. Dat is precies wat hier gebeurd, je claimt onafhankelijk te propageren op dit forum maar je bent een forum moderator en krijgt uitbetaald in premium punten van jawel hoor: Duckje.

Misschien moet je de energie die je normaal aan Duckje spendeert dan eens stoppen in het beantwoorden van mijn inhoudelijke tekst dit keer, het zou je sieren.
 

DeletedUser10875

Guest
Hmm vorige classic was grotendeels op mijn instellingen gebaseerd. Dus we hebben wel invloed, vergeet de stemming niet vlak voor deze classic.

Maar als ik dit zo lees dat je jezelf vast kan leggen omdat je dorp toevallig nog wat dorpjes beheert die niet van jou zijn slaat werkelijk nergens op.

Dat is niet wat ik bedoelde, dao claimde dat de community inbreng heeft terwijl met de mening van de community totaal geen rekening wordt gehouden.

:rolleyes:
 
Reactiescore
45

Dan moet ik mijn mening herzien.

Dat is mooi dan, maar de desbetreffende instelling is door niemand gekozen in de community. De mening van de community is hier ook niet over gevraagd maar ondertussen is die regel er wel.

E: Bedoelde ook algemeen, niet enkel en alleen de classic en de instellingen daar van.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
982
Dan moet ik mijn mening herzien.

Dat is mooi dan, maar de desbetreffende instelling is door niemand gekozen in de community. De mening van de community is hier ook niet over gevraagd maar ondertussen is die regel er wel.

Menig andere classic is dit wel het geval geweest zover ik weet. Wereld 34 instellingen zijn ook deels gekozen aan de hand van de community na positieve feedback over de classic 5 instellingen.
 

DeletedUser72420

Guest
Waar is de logica? We Can heeft nauwelijks geinternt, zelfs met Speedy Pizza meegerekent dus dat is ten eerste al onzin. Daarnaast speelde ik niet op Speedy Pizza en kan ik dus prima zeggen dat ik het raar vind dat FakDolan over Mike loopt te oordelen terwijl FakDolan op dat vlak al helemaal niks heeft gepresteerd.

Daarnaast heeft Speedy Pizza, ondanks de interns, alsnog meer gepresteerd dan FakDolan. Zo heeft hij o.a. jou weggeedeld waar FakDolan geen enkel noemenswaardige tegenstander heeft gebroken.

Onzin izanami heeft me weg ge edelt, pizza kwam er later bij en ik moet zeggen, khps en howlin hebben het zeer goed gedaan tegen ons, maar speedy mag 0 credit krijgen, want hij kwam er echt pas bij toen al onze mobiele def al dood was
 
Reactiescore
86
Onzin izanami heeft me weg ge edelt, pizza kwam er later bij en ik moet zeggen, khps en howlin hebben het zeer goed gedaan tegen ons, maar speedy mag 0 credit krijgen, want hij kwam er echt pas bij toen al onze mobiele def al dood was

Neuh, das niet waar. Ik weet namelijk nog goed dat de massa is begonnen omdat jij Speedy kata'de.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71618

Guest
Nadat er een dag verstreken is nog geen reactie vanuit duckjes kant gehad op mijn supportaanvraag (heb ongeveer een verkorte tekst van deze post in een nieuwe support geplaatst). Heb hem net maar even op dit topic gewezen, in de hoop dat er ook maar iets aan gedaan zou kúnnen worden en hij het zal lezen.
 

DeletedUser74562

Guest
Ezzem 2014-11-18 19:17:03
Beste classic8,

Per dorp kun je 3 edelmannen hebben. Geen enkel dorp kan 4 edelmannen hebben. Dit moet je in je achterhoofd houden als je een situatie wil beredeneren.

Als je veel tegenstanders edelt, krijg je veel dorpen bij, en kun je in al die pas bijgeedelde dorpen tot 3 edelmannen bijmaken.

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
 

DeletedUser60542

Guest
Daar is helemaal garantie voor dat het kan.
Hij snapt de instellingen zelf nog niet eens
 
Reactiescore
541
Ik vind het extraatje wel geinig. Je moet nu nog een beetje nadenken, ipv blind de grootste dorpjes pakken.
 
Reactiescore
88
Heb alleen de beginpost gelezen, maar dit is inderdaad wel heel apart..
Stel dat een speler met al zen frontdorpen bars edelt in het achterland, hij verliest die dorpen, dan heb je geen frontdorpen met edels meer? :confused:
Lol, dit wordt toch nog een speciale wereld dan. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ezzem 2014-11-18 19:17:03
Beste classic8,

Per dorp kun je 3 edelmannen hebben. Geen enkel dorp kan 4 edelmannen hebben. Dit moet je in je achterhoofd houden als je een situatie wil beredeneren.

Als je veel tegenstanders edelt, krijg je veel dorpen bij, en kun je in al die pas bijgeedelde dorpen tot 3 edelmannen bijmaken.

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl

"kun je in AL die pas bij geedelde dorpen tot 3 edelmannen bijmaken."

Hij begrijpt zelf niet eens de instellingen. :eek:
 

DeletedUser39679

Guest
Haha die heeft elke wereld de instellingen fout of begrjipt het verkeerd. Dus dat is geen verrassing:D
 
Bovenaan