[Discussie] Hoe groot is het voordeel van PP abusers?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.367
Wat wordt er verstaan onder pp abuse, pp gebruiken lijkt me standaard voor elke welwillende speler met een ambitie.

Tegenwoordig is enig pp gebruik de norm ja
 

Deleted User - 487871837

Guest
Pp gebruiken is gewoon dik naab.

Een beetje pp gebruiken heb ik zelf nooit moeite mee gehad. Sowieso voor de PA en AM, en af en toe wat extra in events.

Maar wat je zegt, mensen die tien duizenden pp in een account steken vind ik wel ver gaan.
 
Reactiescore
853
Een beetje pp gebruiken heb ik zelf nooit moeite mee gehad. Sowieso voor de PA en AM, en af en toe wat extra in events.

Maar wat je zegt, mensen die tien duizenden pp in een account steken vind ik wel ver gaan.
Momenteel slechts 30k, valt best mee als je een late start goed wil/moet maken.
 

DeletedUser79078

Guest
Ah 30k maar.

Als je teveel hebt mag je ook wat naar mij sturen hoor ;)
 

DeletedUser13688

Guest
Ik heb 1000 pp geïnvesteerd in gs in 't begin toen ik begon. Naast PA+FA+20% bonus gs had ik ook verder geen pp meer. Dus dat was 't.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hier denk ik 10k pp atm, zelfs nog deel terugverdiend met verkopen op de beurs.
 

DeletedUser69389

Guest
Zoveel geld hebben wij er niet eens ingestoken. Echter als we een kijkje nemen naar de statistieken dan kunt u zien dat wij gewoon eerste staan op de geplunderde dorpen ranglijst. Dit toont toch aan dat we niet alleen een kleine investering hebben gedaan, maar daarnaast ook nog eens overactief zijn. Op dit moment bent u aan het haten om het haten aangezien u inziet dat u geen kans heeft tegen onze overmacht, in zowel het spel als in mentaal vermogen.
Ah newgen zo te zien.
 
Reactiescore
516
Laatst in skypechat een account gezien dat 1M pp had. Waar gaat dit toch naartoe.

De afbeeldingen die in de betreffende Skype-chat voorbij kwamen zijn veelal fake, en worden (bijna) altijd gemaakt d.m.v. 'element inspecteren'.
 

DeletedUser13688

Guest
Ik haal nog maar eens aan dat het niet puur een directe injectie van gs en voordelen is, maar ook dat TW zich tegenwoordig op kleine werelden afspeelt, en dat groei in TW een sneeuwbaleffect heeft. Mensen die 20k-30k-40k etc kunnen investeren hebben een voorsprong die simpelweg niet kan worden bijgebeend door spelers zonder zo'n PP buidel.
 

DeletedUser

Guest
Ik rek jullie allemaal met starten zonder PP. Jullie mogen blij zijn dat ik geen pp heb. Of een account.
 

DeletedUser

Guest

Start jij daarom nooit?

Maar nu even serieus. Dit lijkt me allemaal discussies die al zo vaak gevoerd zijn. Natuurlijk heeft gebruik van pp enorm veel voordeel. Maar zoals Laurens al aanhaalt, als je te weinig skills hebt word je uiteindelijk toch wel een keer overhoop gespeeld. Het nadeel voor de wereld is alleen wel dat je daarvoor waarschijnlijk al een paar skillvolle spelers hebt overklast met pp. Dat is waarom mensen stoppen met dit spel. Echt een aanrader overigens. Ben je van al die fake mensen af die je alleen nodig hebben omdat je zo gek bent er veel tijd in te willen steken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan