[Discussie] Hoe groot is het voordeel van PP abusers?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja in deze fase gaan events echt al grotere rol spelen dan PP.

Pakketjes miss nog niet voordelig, maar vlaggenbooster voor maar 2k medailles is ideaal.
-48% gs <3
 

DeletedUser77632

Guest
Als iedereen er kans op maakt dan "boost" het weinig ten opzichte van de rest.
 

DeletedUser15154

Guest
Ook mijn ervaring, als je een goed team hebt en een zooitje PP schop je het bijna gegarandeerd langdurig tot een top 3 ranking. Gelukkig bevat elke wereld tegenwoordig vaak hooguit 5 tot 10 (daadwerkelijk) goede teams, waardoor je als goed team zonder pp abuse in de mid-game prima top tien kan staan, maar wel onder de goede teams die wel konden abusen. Op LH werelden is het wel lastiger om in te lopen op pp abusers. Wel blijft het TW, waarbij 99% de wereld moet verliezen en maar een paar spelers kunnen winnen. Het gros van de pp-abusers abused dan ook voor niets.

Dat het voor niets abused word klopt voor een deel. In de zin van een klein deel is de winnaar en het grootste deel is de verliezer, dan ja. Dan word het voor niet ge-abused.

Echter, het overgrote deel van de tw spelers gebruikt PP volgens mij en allemaal gebruiken ze het omdat het bijdraagt aan het plezier van het spel. Het geeft je een beter gevoel, dus waarom zou je het niet gebruiken? Hoeveel geld een hobby voor je waard is, scheelt natuurlijk per persoon.

Als ik een avondje uit ga, smijt ik er soms 150 EUR door heen. Voordat ik 150 EUR opgemaakt heb aan TW, ben je wel wat PP verder. Dat is dus ook precies de vergelijking die ik maak als ik PP aan schaf. Wat is nu 20-30 euro per maand uitgeven aan je hobby? Een schijntje als je het vergelijkt met andere onzinnige uitgaven die je gedurende de maand doet, toch?

Just my humble opinion though :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Waarom zou je er geld aan uit geven als je ook gewoon gratis die zelfde voldoening kunt halen? Hoge ranking, reputatie, een wereld winnen, hoog aangeschreven spelers ownen, als leiding je stam laten winnen, dat is kicken. Behalve een hoge ranking, zijn die dingen niet te koop en zullen ze alleen kunnen gebeuren als je genoeg ervaring hebt opgebouwd.
 

DeletedUser79225

Guest
Kijk even allemaal naar de professionals van Nice Ult Amumu... Door dat zij zoveel PP hebben gebruikt heeft niemand hier kans gehad. Ik en mijn vrienden in T.W.D. worden ook weggespeeld door die arrogante spelers.. Ze denken dat ze een soort buitengewoon volk zijn en maken van elke PM een lolletje:S Nu bieden ze zelfs een sniping service aan en gebruiken ze dat tegen onze stam. Echt dit soort mensen maken het spel helemaal niet meer leuk:S Zou me niks verbazen als er een paar noobs op zitten die het spel maar half kunnen.. Maja wat kunnen wij er tegen doen, de troepen die zij maken met hun gekochte GS maken het onmogelijk. Zal blij zijn om te zien als er iemand voor ze staat met een vergelijkbaar troepenaantal!
 

DeletedUser79226

Guest
Kijk even allemaal naar de professionals van Nice Ult Amumu... Door dat zij zoveel PP hebben gebruikt heeft niemand hier kans gehad. Ik en mijn vrienden in T.W.D. worden ook weggespeeld door die arrogante spelers.. Ze denken dat ze een soort buitengewoon volk zijn en maken van elke PM een lolletje:S Nu bieden ze zelfs een sniping service aan en gebruiken ze dat tegen onze stam. Echt dit soort mensen maken het spel helemaal niet meer leuk:S Zou me niks verbazen als er een paar noobs op zitten die het spel maar half kunnen.. Maja wat kunnen wij er tegen doen, de troepen die zij maken met hun gekochte GS maken het onmogelijk. Zal blij zijn om te zien als er iemand voor ze staat met een vergelijkbaar troepenaantal!
Beste,

Wij vinden het spijtig dat u zich in deze benarde positie bevindt. De conclusie dat niemand in de buurt een kans maakt is in onze ogen een te snel getrokken conclusie, wij zijn van mening dat iedereen een kans heeft. Zoals u al aangeeft, worden u en uw vrienden weggespeeld door "die arrogante spelers", hier wil ik twee dingen op aanmerken.
1. Wij hebben nooit degelijk contact gehad, dus waar u op baseert dat wij arrogant zijn is ons een raadsel.
2. Wij zijn het met u eens dat u wordt weggespeeld, weggespeeld worden betekent namelijk dat de concurrentie, wij dus, beter is. Vandaar bedanken wij u voor dit compliment.

Wij denken niet alleen dat we buitengewoon volk zijn, maar dat zijn we ook daadwerkelijk, niemand is gelijk, iedereen is bijzonder op zijn eigen manier. Dat u een lolletje maken als probleem ziet vinden wij vrij ernstig. Wellicht is het een idee dat u zich laat nakijken op depressiviteit? Een lolletje is er namelijk om zoals het woord al zegt, lol te hebben.

U vind het spel niet leuk, maar waarom speelt u dit spel dan? Verliezen is nooit leuk en daarom moedigen wij u ook aan om te stoppen, dit is een win-win situatie aangezien u niet verliest, maar wij wel winnen.

Wij vinden het tevens vrij pijnlijk dat u denkt dat wij "noobs?" zijn. Dit is niet alleen nergens op gebaseerd, maar ook nog eens volkomen onwaar. Nice Ult Amumu wordt bemand door de zeer degelijke spelers die stuk voor stuk verscheidene werelden hebben gewonnen.

Wij willen u vragen niet over ons te praten in een negatief daglicht aangezien wij het zonnetje op W60 zijn. Ik hoop dat u nog een fijne dag heeft.

Met vriendelijke groet,

Mr. Dr. Ir. Nice Ult Amumu BA
 

DeletedUser79225

Guest
Beste,

Wij vinden het spijtig dat u zich in deze benarde positie bevindt. De conclusie dat niemand in de buurt een kans maakt is in onze ogen een te snel getrokken conclusie, wij zijn van mening dat iedereen een kans heeft. Zoals u al aangeeft, worden u en uw vrienden weggespeeld door "die arrogante spelers", hier wil ik twee dingen op aanmerken.
1. Wij hebben nooit degelijk contact gehad, dus waar u op baseert dat wij arrogant zijn is ons een raadsel.
2. Wij zijn het met u eens dat u wordt weggespeeld, weggespeeld worden betekent namelijk dat de concurrentie, wij dus, beter is. Vandaar bedanken wij u voor dit compliment.

Wij denken niet alleen dat we buitengewoon volk zijn, maar dat zijn we ook daadwerkelijk, niemand is gelijk, iedereen is bijzonder op zijn eigen manier. Dat u een lolletje maken als probleem ziet vinden wij vrij ernstig. Wellicht is het een idee dat u zich laat nakijken op depressiviteit? Een lolletje is er namelijk om zoals het woord al zegt, lol te hebben.

U vind het spel niet leuk, maar waarom speelt u dit spel dan? Verliezen is nooit leuk en daarom moedigen wij u ook aan om te stoppen, dit is een win-win situatie aangezien u niet verliest, maar wij wel winnen.

Wij vinden het tevens vrij pijnlijk dat u denkt dat wij "noobs?" zijn. Dit is niet alleen nergens op gebaseerd, maar ook nog eens volkomen onwaar. Nice Ult Amumu wordt bemand door de zeer degelijke spelers die stuk voor stuk verscheidene werelden hebben gewonnen.

Wij willen u vragen niet over ons te praten in een negatief daglicht aangezien wij het zonnetje op W60 zijn. Ik hoop dat u nog een fijne dag heeft.

Met vriendelijke groet,

Mr. Dr. Ir. Nice Ult Amumu BA


Dit vond ik op een pbg:



jani00001 02.02.18 17:15
Yow heb je zin om partners te worden en later elkaar te helpen?

Nice Ult Amumu 02.02.18 17:43
Beste jani00001,

Na aanleiding van je overmatige optimistische start op deze wereld willen wij je graag het volgende mededelen.

Helaas zijn wij tot de conclusie gekomen dat je niet het niveau bezit om bij ons in de buurt te mogen zijn. (Lees binnen een straal van anderhalf continent). Deze situatie brengt voor jou het pijnlijke scenario mee dat je een keuze moet maken. Je opties zijn schaars. Daarom een overzicht van je keuzes:

1) verwijder account of begin opnieuw
2) wordt als eerste geedeld
3) dorp zal naar 26 punten worden gebracht

In het geval dat je gaat voor optie 1 dan geven wij als advies mee om zo ver mogelijk van ons weg te starten.

Hierbij delen wij u dus mee dat u niet door de selectieprocedure voor "MB" bent gekomen.

Mocht je na aanleiding van deze pm nog vragen, suggesties en/of tips hebben? Dan vragen wij je om deze strikt voor jezelf te houden.

Met onvriendelijke groet,



En deze:


trotski 31.01.18 13:38
beste Nice Uit Amumu,

Hoe is het mogelijk dat jij zo snel groeit?
Je bent net pas bezig geloof ik.

Premiumpunten?

was gewoon even nieuwsgierig.

mijn complimenten.

Groet.

Nice Ult Amumu 31.01.18 13:56
Beste Trotski,

Je mag de formaliteiten best wel achterwege laten, wel goed dat je respect toont op die manier.

Onze exponentiële groei hebben wij kunnen realiseren door een bemand en actief account gepaard met wat trucjes uit de oude doos.

Helaas kunnen wij onze geheimen niet zomaar publiekelijk maken, excuses hiervoor maar dit zal je wel kunnen begrijpen.

Met vriendelijke groet,

Hoogachtend,

Mr. Drs. Ir. [player]Nice Ult Amumu[/player] BA

trotski 31.01.18 19:47
Beste Nice Uit Amumu,

Bedankt voor je reactie.
Ieder heeft zo zijn eigen tactiek en technieken, wat is je doel in dit continent?

Met vriendelijke groet,

Trotski

Nice Ult Amumu 31.01.18 19:48
Beste [player]Trotski[/player],

komen even gezellig buurten

Hoogachtend,

Mr. Drs. Ir. [player]Nice Ult Amumu[/player] BA

trotski 31.01.18 19:50
Beste Nice Uit Amumu,

Dat is gezellig, toevallig interesse in een (kleine) samenwerking?

Met vriendelijke groet,
Trotski

Nice Ult Amumu 31.01.18 20:14
Beste [player]trotski[/player],

erg fijn dat je aanmeld als MB .
ik ga der even over na denken

Hoogachtend,

Mr. Drs. Ir. [player]Nice Ult Amumu[/player] BA

trotski 31.01.18 20:16
Beste Nice Uit Amumu,

Bedankt voor je reactie.

Ik hoor van je.

Met vriendelijke groet,
Trotski

Nice Ult Amumu 02.02.18 01:23
Beste trotski,

Na aanleiding van je overmatige optimistische start op deze wereld willen wij je graag het volgende mededelen.

Helaas zijn wij tot de conclusie gekomen dat je niet het niveau bezit om bij ons in de buurt te mogen zijn. (Lees binnen een straal van anderhalf continent). Deze situatie brengt voor jou het pijnlijke scenario mee dat je een keuze moet maken. Je opties zijn schaars. Daarom een overzicht van je keuzes:

1) verwijder account of begin opnieuw
2) wordt als eerste geedeld
3) dorp zal naar 26 punten worden gebracht

In het geval dat je gaat voor optie 1 dan geven wij als advies mee om zo ver mogelijk van ons weg te starten.

Hierbij delen wij u dus mee dat u niet door de selectieprocedure voor "MB" bent gekomen.

Mocht je na aanleiding van deze pm nog vragen, suggesties en/of tips hebben? Dan vragen wij je om deze strikt voor jezelf te houden.

Met onvriendelijke groet,



Oh en je beloofd gunsten en neemt dan die persoon over? Lekker betrouwbaar ben je!


majonase1 31.01.18 12:39
Akali > Amumu :p

Nice Ult Amumu 31.01.18 13:27
Mijn puntenaantal --> jou punten aantal

majonase1 31.01.18 15:55
Hahah klopt, wat heeft dat gekost? :)

Nice Ult Amumu 31.01.18 15:56
1 potje majonase

Nice Ult Amumu 07.02.18 08:19
yo, kan je mij helpen met iets?

majonase1 07.02.18 10:39
Dat hangt er vanaf, opper maar.

majonase1 07.02.18 13:16
Nog nodig? Met clearen zul je geen hulp nodig hebben haha

Nice Ult Amumu 07.02.18 17:00
excuus... uhmm of je all je scouts weg kon sturen, ik jou kan ondersteunen met 1 eenheid en je 500 keer aanval met 1 scout.

dan krijg ik de award!

zou toofm zijn!

Nice Ult Amumu 07.02.18 17:34
is dit mogelijk?

majonase1 07.02.18 18:09
Is goed, als je het in de middag doet.

Nice Ult Amumu 07.02.18 18:14
het liefste nu? dan ben ik denk ik voor middernacht klaar en heb ik die award.

kan dat denk je?

dus als je alle verkenenrs naar mij kan sturen en productie van verkenenrs stil legt is het goed!

majonase1 07.02.18 18:21
Oké, is ook goed. Heb m'n verkenners bij de buurman gezet.

Nice Ult Amumu 07.02.18 18:33
topper <3

bedankt man hiervoor staan wij bij jou in het krijt

majonase1 07.02.18 19:27
Goed om te horen

Nice Ult Amumu 07.02.18 19:41
niet schrikken van de aanvallen zijn allemaal 1 scout :p

Nice Ult Amumu 08.02.18 00:55
thnx voor je hulp!

majonase1 08.02.18 08:10
Np!

majonase1 11.02.18 14:34
Er zit een spelfout in jullie creatieve profiel ;)

Verder hebben wij een ruime groep met Leauge of Legends spelers die

Nice Ult Amumu 11.02.18 16:19
Ik ga de desbetreffende medespeler die deze spelfout gemaakt heeft eens een gank geven, aangezien dit zijn flash gekost heeft!

Bedankt

majonase1 21.02.18 06:21
Iets met in 't krijt staan ;)

majonase1 21.02.18 06:25
Kan je niet een ander flashen

Nice Ult Amumu 21.02.18 06:25
Sta je ook zeker!

Wie weet heb ik je als alles volgens plan gaat iets leuks te bieden.
Ik ga je er geen informatie over geven op het moment, dit omdat we nog niet geheel eens zijn of dit het juiste beslissing is. Ik zou zeggen houd het even voor je en wie weet wat we samen kunnen bereiken.

N.
 

DeletedUser79226

Guest
Dit vond ik op een pbg:



jani00001 02.02.18 17:15
Yow heb je zin om partners te worden en later elkaar te helpen?

Nice Ult Amumu 02.02.18 17:43
Beste jani00001,

Na aanleiding van je overmatige optimistische start op deze wereld willen wij je graag het volgende mededelen.

Helaas zijn wij tot de conclusie gekomen dat je niet het niveau bezit om bij ons in de buurt te mogen zijn. (Lees binnen een straal van anderhalf continent). Deze situatie brengt voor jou het pijnlijke scenario mee dat je een keuze moet maken. Je opties zijn schaars. Daarom een overzicht van je keuzes:

1) verwijder account of begin opnieuw
2) wordt als eerste geedeld
3) dorp zal naar 26 punten worden gebracht

In het geval dat je gaat voor optie 1 dan geven wij als advies mee om zo ver mogelijk van ons weg te starten.

Hierbij delen wij u dus mee dat u niet door de selectieprocedure voor "MB" bent gekomen.

Mocht je na aanleiding van deze pm nog vragen, suggesties en/of tips hebben? Dan vragen wij je om deze strikt voor jezelf te houden.

Met onvriendelijke groet,



En deze:


trotski 31.01.18 13:38
beste Nice Uit Amumu,

Hoe is het mogelijk dat jij zo snel groeit?
Je bent net pas bezig geloof ik.

Premiumpunten?

was gewoon even nieuwsgierig.

mijn complimenten.

Groet.

Nice Ult Amumu 31.01.18 13:56
Beste Trotski,

Je mag de formaliteiten best wel achterwege laten, wel goed dat je respect toont op die manier.

Onze exponentiële groei hebben wij kunnen realiseren door een bemand en actief account gepaard met wat trucjes uit de oude doos.

Helaas kunnen wij onze geheimen niet zomaar publiekelijk maken, excuses hiervoor maar dit zal je wel kunnen begrijpen.

Met vriendelijke groet,

Hoogachtend,

Mr. Drs. Ir. [player]Nice Ult Amumu[/player] BA

trotski 31.01.18 19:47
Beste Nice Uit Amumu,

Bedankt voor je reactie.
Ieder heeft zo zijn eigen tactiek en technieken, wat is je doel in dit continent?

Met vriendelijke groet,

Trotski

Nice Ult Amumu 31.01.18 19:48
Beste [player]Trotski[/player],

komen even gezellig buurten

Hoogachtend,

Mr. Drs. Ir. [player]Nice Ult Amumu[/player] BA

trotski 31.01.18 19:50
Beste Nice Uit Amumu,

Dat is gezellig, toevallig interesse in een (kleine) samenwerking?

Met vriendelijke groet,
Trotski

Nice Ult Amumu 31.01.18 20:14
Beste [player]trotski[/player],

erg fijn dat je aanmeld als MB .
ik ga der even over na denken

Hoogachtend,

Mr. Drs. Ir. [player]Nice Ult Amumu[/player] BA

trotski 31.01.18 20:16
Beste Nice Uit Amumu,

Bedankt voor je reactie.

Ik hoor van je.

Met vriendelijke groet,
Trotski

Nice Ult Amumu 02.02.18 01:23
Beste trotski,

Na aanleiding van je overmatige optimistische start op deze wereld willen wij je graag het volgende mededelen.

Helaas zijn wij tot de conclusie gekomen dat je niet het niveau bezit om bij ons in de buurt te mogen zijn. (Lees binnen een straal van anderhalf continent). Deze situatie brengt voor jou het pijnlijke scenario mee dat je een keuze moet maken. Je opties zijn schaars. Daarom een overzicht van je keuzes:

1) verwijder account of begin opnieuw
2) wordt als eerste geedeld
3) dorp zal naar 26 punten worden gebracht

In het geval dat je gaat voor optie 1 dan geven wij als advies mee om zo ver mogelijk van ons weg te starten.

Hierbij delen wij u dus mee dat u niet door de selectieprocedure voor "MB" bent gekomen.

Mocht je na aanleiding van deze pm nog vragen, suggesties en/of tips hebben? Dan vragen wij je om deze strikt voor jezelf te houden.

Met onvriendelijke groet,



Oh en je beloofd gunsten en neemt dan die persoon over? Lekker betrouwbaar ben je!


majonase1 31.01.18 12:39
Akali > Amumu :p

Nice Ult Amumu 31.01.18 13:27
Mijn puntenaantal --> jou punten aantal

majonase1 31.01.18 15:55
Hahah klopt, wat heeft dat gekost? :)

Nice Ult Amumu 31.01.18 15:56
1 potje majonase

Nice Ult Amumu 07.02.18 08:19
yo, kan je mij helpen met iets?

majonase1 07.02.18 10:39
Dat hangt er vanaf, opper maar.

majonase1 07.02.18 13:16
Nog nodig? Met clearen zul je geen hulp nodig hebben haha

Nice Ult Amumu 07.02.18 17:00
excuus... uhmm of je all je scouts weg kon sturen, ik jou kan ondersteunen met 1 eenheid en je 500 keer aanval met 1 scout.

dan krijg ik de award!

zou toofm zijn!

Nice Ult Amumu 07.02.18 17:34
is dit mogelijk?

majonase1 07.02.18 18:09
Is goed, als je het in de middag doet.

Nice Ult Amumu 07.02.18 18:14
het liefste nu? dan ben ik denk ik voor middernacht klaar en heb ik die award.

kan dat denk je?

dus als je alle verkenenrs naar mij kan sturen en productie van verkenenrs stil legt is het goed!

majonase1 07.02.18 18:21
Oké, is ook goed. Heb m'n verkenners bij de buurman gezet.

Nice Ult Amumu 07.02.18 18:33
topper <3

bedankt man hiervoor staan wij bij jou in het krijt

majonase1 07.02.18 19:27
Goed om te horen

Nice Ult Amumu 07.02.18 19:41
niet schrikken van de aanvallen zijn allemaal 1 scout :p

Nice Ult Amumu 08.02.18 00:55
thnx voor je hulp!

majonase1 08.02.18 08:10
Np!

majonase1 11.02.18 14:34
Er zit een spelfout in jullie creatieve profiel ;)



Nice Ult Amumu 11.02.18 16:19
Ik ga de desbetreffende medespeler die deze spelfout gemaakt heeft eens een gank geven, aangezien dit zijn flash gekost heeft!

Bedankt

majonase1 21.02.18 06:21
Iets met in 't krijt staan ;)

majonase1 21.02.18 06:25
Kan je niet een ander flashen

Nice Ult Amumu 21.02.18 06:25
Sta je ook zeker!

Wie weet heb ik je als alles volgens plan gaat iets leuks te bieden.
Ik ga je er geen informatie over geven op het moment, dit omdat we nog niet geheel eens zijn of dit het juiste beslissing is. Ik zou zeggen houd het even voor je en wie weet wat we samen kunnen bereiken.

N.
Een zeer leuke reeks van pms, echter zijn wij benieuwd wat u met het delen van onze chatgeschiedenis wilt bereiken? Het voegt niets toe aan uw argumenten. Wij hebben reeds aangegeven dat wij graag een lolletje maken in onze chatgesprekken. Dat u dit niet waardeert is niet onze fout, dit toont enkel aan dat u een gebrek aan humor heeft.

Het probleem dat wij hier tegenkomen is een figuur dat dit spelletje iets te serieus neemt, m.b.t. de communicatie in het spel.

Wij willen u verzoeken ons van nu af aan niet weer direct aan te spreken aangezien wij overduidelijk boven u staan in de hiërarchie, wij staan immers hoger op de ranglijst. Mocht u verder nog vragen hebben stel deze dan vooral niet aangezien wij liever niet in conversatie treden met personen beneden ons niveau.

Met vriendelijke groet,

Mr. Dr. Ir. Nice Ult Amumu BA
 

Deleted User - 487776907

Guest
Even inhaken op de discussie :)

Neem eens een kijkje naar t account Alcoholic Unicorns.. Een account met 130k+ PP en een ongelooflijk sterk team (al zeg ik t zelf). Hebben zwaar hard gedomineerd, pakten ontiegelijk veel awards inclusief dagawards en waren vrijwel niet te stoppen.
Kortom, PP geeft zeer zeker een groot voordeel en had het hele team doorgespeeld stonden we nog steeds hoog in de rankings op die wereld. Naast de PP waren er ook een hoop voordelen aan de bonussen. Want je kon events ook zwaar abusen met PP en dus hadden we op een gegeven moment een stuk of 10 vlaggenverdubbelaars uit één event i.c.m. een shitload aan grondstofpaketten. Reken maar uit hoe groot dat voordeel was :p Ben ik er trots op dat we zo zwaar geabused hebben, nee. Hebben we hiermee een statement gemaakt, ja. Het was een leuke kans, alleen zwaar OP :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79225

Guest
Een zeer leuke reeks van pms, echter zijn wij benieuwd wat u met het delen van onze chatgeschiedenis wilt bereiken? Het voegt niets toe aan uw argumenten. Wij hebben reeds aangegeven dat wij graag een lolletje maken in onze chatgesprekken. Dat u dit niet waardeert is niet onze fout, dit toont enkel aan dat u een gebrek aan humor heeft.

Het probleem dat wij hier tegenkomen is een figuur dat dit spelletje iets te serieus neemt, m.b.t. de communicatie in het spel.

Wij willen u verzoeken ons van nu af aan niet weer direct aan te spreken aangezien wij overduidelijk boven u staan in de hiërarchie, wij staan immers hoger op de ranglijst. Mocht u verder nog vragen hebben stel deze dan vooral niet aangezien wij liever niet in conversatie treden met personen beneden ons niveau.

Met vriendelijke groet,

Mr. Dr. Ir. Nice Ult Amumu BA


Het probleem bij ons is:
Je stopt heel veel geld in een spel en weet dat je dan zeker gaat domineren in het begin. En terwijl je dit doet, maak je mensen belachelijk die het spel wel spelen met plezier!
Jij stopt geld in het spel en wij verspillen tijd doordat wij door iemand die het financieel (al hoop ik dat voor je) veel beter heeft worden overgenomen. Dat is al erg genoeg, maar neee! jullie maken het alleen nog maar erger met je misselijkmakende PM's en je profiel teksten. Voor mijn ben jij juist de genen met een hele vreemde manier (geen??) humor.
 

DeletedUser79226

Guest
Het probleem bij ons is:
Je stopt heel veel geld in een spel en weet dat je dan zeker gaat domineren in het begin. En terwijl je dit doet, maak je mensen belachelijk die het spel wel spelen met plezier!
Jij stopt geld in het spel en wij verspillen tijd doordat wij door iemand die het financieel (al hoop ik dat voor je) veel beter heeft worden overgenomen. Dat is al erg genoeg, maar neee! jullie maken het alleen nog maar erger met je misselijkmakende PM's en je profiel teksten. Voor mijn ben jij juist de genen met een hele vreemde manier (geen??) humor.
Zoveel geld hebben wij er niet eens ingestoken. Echter als we een kijkje nemen naar de statistieken dan kunt u zien dat wij gewoon eerste staan op de geplunderde dorpen ranglijst. Dit toont toch aan dat we niet alleen een kleine investering hebben gedaan, maar daarnaast ook nog eens overactief zijn. Op dit moment bent u aan het haten om het haten aangezien u inziet dat u geen kans heeft tegen onze overmacht, in zowel het spel als in mentaal vermogen.
 

DeletedUser79225

Guest
Zoveel geld hebben wij er niet eens ingestoken. Echter als we een kijkje nemen naar de statistieken dan kunt u zien dat wij gewoon eerste staan op de geplunderde dorpen ranglijst. Dit toont toch aan dat we niet alleen een kleine investering hebben gedaan, maar daarnaast ook nog eens overactief zijn. Op dit moment bent u aan het haten om het haten aangezien u inziet dat u geen kans heeft tegen onze overmacht, in zowel het spel als in mentaal vermogen.


In 4 dagen Adelshoeve? Ziet er zeker niet uit als een kleine investering. Dat terzijde, je kunt zeggen dat ik geen kans heb gemaakt? dat is iets wat u verzint. Ik leef nog op de wereld en jij zult mij niet overnemen. En ook als in mentaal vermogen gaat u het niet winnen. Ik leg even uit waarom:

Subtiele informatie brengt mensen in beweging. Het begint allemaal bij het waarnemen. Bij welke betekenissen zij toekennen aan wat zij om zich heen horen, zien, voelen en ervaren. De meeste mensen vormen een mening uit een optelsom van wat ze lezen, horen en zien. Die optelsom blijkt veel sterker en invloedrijker te zijn dan de formele, harde informatie.
De informatie die mensen bestuurt is voor 90% zacht en slechts 10% hard en die zachte informatie is ook nog eens verantwoordelijk voor de mate waarin de harde informatie wordt (op)genomen en verwerkt!

Al met al, werk jij iedereen tegen je. Dus herzie je doelstelling maar eens:


Dat is alleen als je er over een maand nog ligt natuurlijk. Volgens onze agenda bezitten wij over twee weken geheel wereld 60.
 

DeletedUser79226

Guest
In 4 dagen Adelshoeve? Ziet er zeker niet uit als een kleine investering. Dat terzijde, je kunt zeggen dat ik geen kans heb gemaakt? dat is iets wat u verzint. Ik leef nog op de wereld en jij zult mij niet overnemen. En ook als in mentaal vermogen gaat u het niet winnen. Ik leg even uit waarom:

Subtiele informatie brengt mensen in beweging. Het begint allemaal bij het waarnemen. Bij welke betekenissen zij toekennen aan wat zij om zich heen horen, zien, voelen en ervaren. De meeste mensen vormen een mening uit een optelsom van wat ze lezen, horen en zien. Die optelsom blijkt veel sterker en invloedrijker te zijn dan de formele, harde informatie.
De informatie die mensen bestuurt is voor 90% zacht en slechts 10% hard en die zachte informatie is ook nog eens verantwoordelijk voor de mate waarin de harde informatie wordt (op)genomen en verwerkt!

Al met al, werk jij iedereen tegen je. Dus herzie je doelstelling maar eens:
Een kleine investering is natuurlijk relatief, zoals wij het zien was de investering niet al te groot. Tevens heeft u zelf de conclusie getrokken dat u geen kans maakt?
Door dat zij zoveel PP hebben gebruikt heeft niemand hier kans gehad
Toch vrij komisch dat u uzelf hier tegenspreekt, helemaal als u daarna beweert dat wij het niet winnen op mentaal vermogen.

Je tweede stukje tekst is zeker interessant, echter is dit eerder een verhaaltje voor een filosofisch verhaal.

Al met al werken wij niemand tegen ons aangezien wij reeds hebben aangehaald dat onze communicatie een lolletje is. Nogmaals willen wij benoemen dat het toch vrij vreemd is dat u ons mentaal vermogen in twijfel trekt, terwijl u conclusies trekt gebaseerd op niets.

Wij willen u nogmaals verzoeken ons niet rechtstreeks toe te spreken. Wij zijn overduidelijk uw meerdere.
 
Bovenaan