[Discussie] Grafisch Forum

DeletedUser

Guest
[Discussie] Grafisch Forum

Beste designers,

Laatste tijd zijn is er veel kritiek van jullie kant op de beslissingen die wij nemen. Niet direct als we een beslissing nemen, maar juist pas als we tot handelen komen.
Een tijdje geleden kwam iemand met een idee om hierover een topic te maken, maar die is er nooit gekomen. Nu kwam er weer iemand, en willen we dit best een kans geven.
Wij luisteren zoals we altijd gedaan hebben, naar jullie mening.

Het probleem?

Jullie zijn het niet eens met beslissingen die wij nemen.
Voorbeelden hiervan zijn;

Team topics
Jullie wouden graag met teams werken, wat we goedgekeurd hebben. Helaas geld, net als andere fora's, dat er niet gespamd mag worden.
Hiermee bedoelen wij geen onzinnige posts en posten om het andere team dwars te zitten.
Helaas na 2/3 waarschuwingen, ging men nog steeds door, met de gevolgen dat er een slotje op kwam.

De nieuwe tijdelijke regel

Tijdelijk: Commentaar op andermans plaatjes
Dit is vanaf nu niet (tijdelijk) meer toegestaan. Alle reacties (positief dan wel negatief) van andere mensen dan de aanvrager wordt zonder pardon verwijderd. Als je feedback wilt geven op een plaatje doe je dit via PM. Dit totdat jullie leren jullie zelf te beheersen en elkaar niet uit te schelden, andermans topic onder te spammen, elkaar de grond in te boren of gewoon vervelend doen.

Deze regel is (tijdelijk) ingevoerd omdat er teveel discussies ontstaan over andermans plaatjes. Bijvoorbeeld dat het een textdrop is, weinig aan gedaan is en het geen kwaliteit heeft.
Hierdoor worden vele topics onoverzichtelijk, is het voor diegene die een plaatje zoekt bijna onmogelijk om fatsoenlijk een profielplaatje of avatar te vinden.
Dit was bedoeld zoals er tussen haakjes staat, een tijdelijke regel om te proberen die problemen achterwege te laten.
Helaas zien wij dat niemand hiernaar luistert, en moeten we constateren dat deze regel nog even blijft.
Zien wij dat dit goed verloopt, dan mogen jullie weer op elkaars werken 'bekritiseren' op een nette manier. Denk aan tips. Posts als 'mooi!' zijn denk ik niet nodig. Diegene die een plaatje zoekt bepaald wat hij/zij mooi vind.

Dit zijn naar onze mening de grootste problemen. Verder hebben wij net een paar argumenten ontvangen waar ik alvast op wil reageren.

- de helft van de designers gaat spammen omdat het hier saai is omdat het niet zoals een ander grafisch forum is

Welk ander grafisch forum? Besef wel dat dit nog altijd het tribalwars forum is. Vroeger stond het grafisch forum nog als sub fora onder tools & projecten, iets wat nog zo is bij bijvoorbeeld grepolis.
Ramoth heeft er voor gezorgd dat het grafisch forum een apart plekje kreeg, met ook nog eens 2 subfora's; plaatjes aanvragen en wedstrijden, naar mijn mening voldoende.

- de designers die willen profielplaatjes maken kunnen dat gewoon doen want daar is een speciaal deel: PLAATJES AANVRAGEN voor gemaakt

Dat kunnen jullie ook gewoon. Helaas zijn er de laatste tijd veels te vaak conflicten over elkaars werk, wat niet netjes is in een topic waar iemand een plaatje zoekt.

- Het feit dat we nu al als mededesigners geen reactie meer mogen geven op profielplaatjes van anderen (ookal is dat maar tijdelijk) zorgt ervoor dat noobs noobs blijven, want slechts een klein deel van de noobs is zo slim om het algemeen plaatjes forum te gebruiken en daar wordt nauwelijks gereageert op noobs...

Heb ik hierboven ook al uitgelegd. Wij willen gewoon dat die conflicten niet meer voorkomen, maar dat er netjes op elkaars werk wordt gereageerd kan nog net. We hebben een topic, Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties), waar je al elkaars werk kan beoordelen.

- Als we een beetje losgelaten worden zal de spam op termijn wel verdwijnen doordat er nieuwe battles enzo zullen komen...

Wij hebben al meerdere malen geprobeerd het wat los te laten, maar de spam gaat soms zo lang door, dat we dit bijna niet meer kunnen loslaten.
Denk maar aan het praattopic, waar jullie wat vrijer konden praten, wat uiteindelijk niets is geworden door weer, spam.

- Wat betreft de teamtopics, ok dat je ze allemaal apart sluit, maar laat ons dan tenminste een Team Discussie Topic maken waar ALLE teams kunnen discussieren over wat er allemaal bij hun teams gebeurt ofzo... want velen gaan door de teams iets hebben om zich mee bezig te houden en zullen minder spammen

Hier reageer ik bij onze mening op.;)

"Je weet zelf dat jullie (mods) niet echt geliefd zijn bij de designers, als je ons iets meer zou loslaten en misschien eens wat meepraten in topics (ookal heb je weinig tijd) dan zou dat al veel leuker zijn, neem een voorbeeld aan masterslayer00
vroeger zei die helemaal nix op het forum, maar nu is die al super verbeterd en spamt ie soms zelfs mee, niet in grote mate maar gewoon een keer iets zeggen voor de lol. daarvoor is het forum trouwens gemaakt, meer plezier maken."

Wijzelf snappen dit niet. Jullie willen dat wij wat meer meepraten met bepaalde topics? Wij zijn geen designers, kennen de trucjes e.d. niet van het vak, dus dat gaat wat moeilijk naar onze mening. Ben benieuwd wat jullie daarmee bedoelen.


Onze Mening

Spam/Off Topic posts
Wij willen van het grafisch forum, een forum waar we met iedereen normaal kunnen communiceren, elkaars werk kan beoordelen en plaatjes kan zoeken. Wij willen, en proberen jullie ook wat vrijheid te geven, maar dit vertrouwen wordt niet beloond.
Wij hopen dus ook dat jullie eens goed hierover gaan nadenken, en zien wij dat hiernaar geluisterd wordt, kunnen wij jullie ook meer vrijheid geven.
Een goed voorbeeld is het praattopic, waar we jullie de vrijheid hadden voor gegeven, maar dat niets is geworden.

Team topics

De team topics zijn gesloten, de reden hiervan kun je hier terugvinden.

Wij staan zelf niet achter het besluit, maar jullie moeten eens beseffen dat er eens geluisterd moet worden en we geen zin hebben om steeds als politieagent op te treden en dergelijke waarschuwingen uit te delen.
Bij deze willen we jullie ook daarom weer een kans geven, door of nieuwe teamtopics te maken, omdat er nu teveel spam instaat.
Begin nog niet gelijk met nieuwe topics te openen, eerst willen we jullie reacties zien over deze situatie.



Wij zien dus graag jullie mening over de situatie zoals die nu is, en wij zullen ook op jullie reacties reageren.
Houd het hier netjes, en laat eens zien dat jullie ook op een normale manier met ons de discussie aan kunnen gaan.

Groet
Ramoth & Broken Time.
Grafisch Forum Moderators
 

DeletedUser

Guest
Geachte Broken Time.,

Bij deze heb ik uw beginpost gelezen van dit discussie topic.
Echter ben ik het niet geheel overeens dat er alleen gespamd werd in de teamtopics.
Dit gebeurde met name in het Censorship forum, en later in het FB forum vanwege een of andere forumlink.

Maar dit gebeurde niet in het InCT topic, deze was netjes gehouden en werd enkel voor de juiste doeleinden gebruikt.
Dit wil zeggen voor het bijhouden van de teamleden, het recruten ervan en het bespreken over een eventuele Team battle.
Om dan ook op ons topic een slotje te gooien verpest eigenlij zo'n beetje alles.
Ieder team is anders, bekijk deze topics dan ook per team.
En niet als één geheel. Dit ook aangezien je niet ieder plaatjesaanvraag topic gaat sluiten omdat er in één topic teveel gespamd wordt. ofwel?

Om dan vervolgens te komen met, ik citeer:
"Bij deze willen we jullie ook daarom weer een kans geven, door of nieuwe teamtopics te maken, omdat er nu teveel spam instaat." vind ik persoonlijk al helemaal belabberd.
Zoals je namelijk kan zien, staat het InCT topic vol met BB-codes dat het overzichtelijk en netjes maakt.
Om dit allemaal weer geheel overnieuw te moeten doen heb ik alleminst zin in.
Dus bij deze heb ik dan ook graag dat ons topic wordt heropend, aangezien het slotje voor het InCT topic totale bull is,
en geen enkel lid van ons team in geen enkel opzicht betrokken is met de spam in andere.

Met vriendelijke groet,
Anaphylactic Shock - InCT Teamleader
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat het is Broken Time?

Er is een proces gaande, die ingezet is door ramoth door ons een eigen gedeelte te geven, ik wil helemaal niet zeggen dat het fout is... maar wil juist benadrukken dat er steeds meer is bijgekomen voor de designers.
Zo gaat het van een eigen gedeelte naar een extra wedstrijden gedeelte + een algemeen en een plaatjes topic. Dus waarom word er een grens gesteld door jullie als mods, om de spam te beperken?!
Begrijpelijk, maar hebben jullie niet door dat als er meer is voor de designer minder gespamd zal worden? Ik noem een voorbeeldje binnen het PIE teamtopic van PR waar de designer zo veel topic heeft om zich mee bezig te houden er ook minstens 75% minder spam is!?
Nu wil ik niet bijdehand doen maar het is maar om een argumentatie op te noemen :3

Jullie als mods hebben ons al eens losgelaten, wat tot deze situatie geleid heeft!
zien jullie dat zelf niet in?!

@ ANAP
Heb je niet gelezen wat Ramoth poste?
Communisme heerst commerat!
 

DeletedUser42474

Guest
Over dat jullie niet reageren in de topics,
als je iets mooi is dan kan je dat zeggen.
Dan weten we dat jullie dus ook nog leven;).

Niet versteken achter dat want het feit is dat dit forum echt INACTIEF is QUA MODSS.
Ik neem een voorbeeld de SOTW is bijna nooit op tijd?
Jullie zullen ook wel een leven hebben ja dat weet ik maar zo moeilijk is dit nu ook weer niet .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17653

Guest
Aub. Niemand zendt in voor sotw en we kloten Broken TIme.

Geen feedback meer geven. Hoe gaan we verbeteren, ja?

Net alsof we apen zijn. :eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Beste Ramoth & Broken Time (Sorry BT maar vrouwen eerst).

Ik begrijp jullie standpunt zeker goed al klopt het niet volledig.

Ik begrijp aan de andere kant niet dat de forumleden nu zo belachelijk gaan reageren (ik noem geen namen). BT & Ramoth doen enkel hun job waarvoor ze zich vrijwillig opgeven. Iemand haalde hier aan dat het Sotw Steptopic niet op tijd is, sorry maar het wil niet zeggen omdat ze moderator zijn dat ze hiervoor continu stipt op tijd moeten zijn.

Echter geef ik Anap's reactie wel ook gelijk, in het InCT topic is niet gespamd geweest of uiterst minimaal.

Geachte Broken Time.,

Bij deze heb ik uw beginpost gelezen van dit discussie topic.
Echter ben ik het niet geheel overeens dat er alleen gespamd werd in de teamtopics.
Dit gebeurde met name in het Censorship forum, en later in het FB forum vanwege een of andere forumlink.

Maar dit gebeurde niet in het InCT topic, deze was netjes gehouden en werd enkel voor de juiste doeleinden gebruikt.
Dit wil zeggen voor het bijhouden van de teamleden, het recruten ervan en het bespreken over een eventuele Team battle.
Om dan ook op ons topic een slotje te gooien verpest eigenlij zo'n beetje alles.
Ieder team is anders, bekijk deze topics dan ook per team.
En niet als één geheel. Dit ook aangezien je niet ieder plaatjesaanvraag topic gaat sluiten omdat er in één topic teveel gespamd wordt. ofwel?

Om dan vervolgens te komen met, ik citeer:
"Bij deze willen we jullie ook daarom weer een kans geven, door of nieuwe teamtopics te maken, omdat er nu teveel spam instaat." vind ik persoonlijk al helemaal belabberd.
Zoals je namelijk kan zien, staat het InCT topic vol met BB-codes dat het overzichtelijk en netjes maakt.
Om dit allemaal weer geheel overnieuw te moeten doen heb ik alleminst zin in.
Dus bij deze heb ik dan ook graag dat ons topic wordt heropend, aangezien het slotje voor het InCT topic totale bull is,
en geen enkel lid van ons team in geen enkel opzicht betrokken is met de spam in andere.

Met vriendelijke groet,
Anaphylactic Shock - InCT Teamleader

Weet je wat het is Broken Time?

Er is een proces gaande, die ingezet is door ramoth door ons een eigen gedeelte te geven, ik wil helemaal niet zeggen dat het fout is... maar wil juist benadrukken dat er steeds meer is bijgekomen voor de designers.
Zo gaat het van een eigen gedeelte naar een extra wedstrijden gedeelte + een algemeen en een plaatjes topic. Dus waarom word er een grens gesteld door jullie als mods, om de spam te beperken?!
Begrijpelijk, maar hebben jullie niet door dat als er meer is voor de designer minder gespamd zal worden? Ik noem een voorbeeldje binnen het PIE teamtopic van PR waar de designer zo veel topic heeft om zich mee bezig te houden er ook minstens 75% minder spam is!?
Nu wil ik niet bijdehand doen maar het is maar om een argumentatie op te noemen :3

Jullie als mods hebben ons al eens losgelaten, wat tot deze situatie geleid heeft!
zien jullie dat zelf niet in?!

@ ANAP
Heb je niet gelezen wat Ramoth poste?
Communisme heerst commerat!

Sorry hoor CV maar bekijk het forum nu, mensen openen een onnodig topic (wegens vragenbaak, etc,...) en het wordt meteen een spamtopic. En jij wil meer topics laten maken (als ik het goed begrijp?), dan is dit forum zeker niet meer te redden ;)
 

DeletedUser

Guest
Geachte Broken Time.,

Bij deze heb ik uw beginpost gelezen van dit discussie topic.
Echter ben ik het niet geheel overeens dat er alleen gespamd werd in de teamtopics.
Dit gebeurde met name in het Censorship forum, en later in het FB forum vanwege een of andere forumlink.

Maar dit gebeurde niet in het InCT topic, deze was netjes gehouden en werd enkel voor de juiste doeleinden gebruikt.
Dit wil zeggen voor het bijhouden van de teamleden, het recruten ervan en het bespreken over een eventuele Team battle.
Om dan ook op ons topic een slotje te gooien verpest eigenlij zo'n beetje alles.
Ieder team is anders, bekijk deze topics dan ook per team.
En niet als één geheel. Dit ook aangezien je niet ieder plaatjesaanvraag topic gaat sluiten omdat er in één topic teveel gespamd wordt. ofwel?

Om dan vervolgens te komen met, ik citeer:
"Bij deze willen we jullie ook daarom weer een kans geven, door of nieuwe teamtopics te maken, omdat er nu teveel spam instaat." vind ik persoonlijk al helemaal belabberd.
Zoals je namelijk kan zien, staat het InCT topic vol met BB-codes dat het overzichtelijk en netjes maakt.
Om dit allemaal weer geheel overnieuw te moeten doen heb ik alleminst zin in.
Dus bij deze heb ik dan ook graag dat ons topic wordt heropend, aangezien het slotje voor het InCT topic totale bull is,
en geen enkel lid van ons team in geen enkel opzicht betrokken is met de spam in andere.

Met vriendelijke groet,
Anaphylactic Shock - InCT Teamleader

Je hebt gelijk, niet iedereen was fout bezig, maar Ramoth had gewaarschuwd dat iedereen hier de gevolgen van zouden zien, maar hier kan ik beter Ramoth haar mening over laten geven, omdat zij dit behandeld heeft.;)

Weet je wat het is Broken Time?

Er is een proces gaande, die ingezet is door ramoth door ons een eigen gedeelte te geven, ik wil helemaal niet zeggen dat het fout is... maar wil juist benadrukken dat er steeds meer is bijgekomen voor de designers.
Zo gaat het van een eigen gedeelte naar een extra wedstrijden gedeelte + een algemeen en een plaatjes topic. Dus waarom word er een grens gesteld door jullie als mods, om de spam te beperken?!
Begrijpelijk, maar hebben jullie niet door dat als er meer is voor de designer minder gespamd zal worden? Ik noem een voorbeeldje binnen het PIE teamtopic van PR waar de designer zo veel topic heeft om zich mee bezig te houden er ook minstens 75% minder spam is!?
Nu wil ik niet bijdehand doen maar het is maar om een argumentatie op te noemen :3

Jullie als mods hebben ons al eens losgelaten, wat tot deze situatie geleid heeft!
zien jullie dat zelf niet in?!

@ ANAP
Heb je niet gelezen wat Ramoth poste?
Communisme heerst commerat!

Ja, maar je moet bedenken dat het ergens ophoud. Om nog meer subfora's te maken is naar mijn mening overbodig, en de manier zoals we het nu deden, de team topics gewoon bij het algemeen ipv er een apart subfora voor te maken.
Daarom ben ik ook benieuwd. Wat willen jullie dat er veranderd wordt, en wat zien jullie graag wat er komt. Alleen maar kritiek geven kunnen we wat mee, maar met dat kunnen wij nog eens bekijken wat misschien mogelijk is en wat zeker niet.

Over dat jullie niet reageren in de topics,
als je iets mooi is dan kan je dat zeggen.
Dan weten we dat jullie dus ook nog leven;).

Niet versteken achter dat want het feit is dat dit forum echt INACTIEF is QUA MODSS.
Ik neem een voorbeeld de SOTW is bijna nooit op tijd?
Jullie zullen ook wel een leven hebben ja dat weet ik maar zo moeilijk is dit nu ook weer niet .

Inactief zijn we niet. Weet wel dat we met ze 2 zijn, en dit een vrij groot forum is als je kijkt dat er wereldfora's zijn waar 3 mods zijn. Daarom kunnen we ook eens laat zijn met problemen e.d.

De SotW, is net zo'n geval als bijvoorbeeld met het tww. Het is een richtlijn rond die tijd de topics te posten, maar soms is het voor mij ook niet haalbaar, zoals afgelopen keer dat ik eens moet werken of dat ik weg ben, niets aan te doen.
De topics komen er, en ik snap ook wel dat jullie het precies op een tijd willen, maar dat is nou niet altijd haalbaar.

Aub. Niemand zendt in voor sotw en we kloten Broken TIme.

Geen feedback meer geven. Hoe gaan we verbeteren, ja?

Net alsof we apen zijn. :eek::eek::eek::eek::eek:

Feedback geven mag wel, maar zoals ik al zei, soms ontstaat uit een feedback zo'n discussie dat het helemaal uit de hand loopt. Vandaar dat we het met de tijdelijke regel even willen stellen, maar die zal binnenkort wel weer wegvallen om te kijken of jullie worden ook daadwerkelijk wordt aan gehouden.;)
 

DeletedUser

Guest
Misschoen moet er maar een designer zich voorstellen om mod over dit deel te worden.
 

DeletedUser

Guest
Misschoen moet er maar een designer zich voorstellen om mod over dit deel te worden.

Agreed, hoewel dit een TW/forum is, het is toch wel de bedoeling dat mods zich ook met ons kunnen mengen, mede om verschillende standpunten te kunnen bekijken, weten hoe de een en ander in elkaar steekt en normaal met de medemembers om kan gaan.
Ik bedoel het niet onaardig naar de mods, maar wij zien jullie alleen als mensen reporten dat iemand lastig is, als er spams zijn die eindelijk worden opgemerkt, of zo nu en dan heeeeel even tussendoor.

Ik denk niet dat je dit forum streng, maar creatief moet aanpakken, we hadden een normaal discussie/klets/praattopic waarin ook werd gespamt, maar je kon in die tijd wel zien dat het een stuk relaxter was in de rest van de topics, en mensen reageerden ook wat normaler op elkaar.

Ik denk omdat wij elkaar op dit forum niet geheel begrijpen doordat wij geen vrij gesprek topic met elkaar hebben, dat men ook zoveel met elkaar in de klink ligt. Wanneer mensjes hier elkaar kennen, passen ze hun gedrag aan naar 'normaal'.
 

DeletedUser

Guest
Geen commentaar meer geven in Plaatjes Aanvragen vind ik terecht. Dat Team Topics er niet komen vind ik ook terecht.
Misschien zou het helpen moest je als je op grafisch forum klikt, automatisch bij plaatjes aanvragen zitten en dan nog een apart t/c subforum en wedstrijden. Het is tenslotte TW forum, en volgens mij is dat onderdeel dan ook het belangrijkste van het TW Grafisch Forum.
 

DeletedUser

Guest
Geen commentaar meer geven in Plaatjes Aanvragen vind ik terecht. Dat Team Topics er niet komen vind ik ook terecht.
Misschien zou het helpen moest je als je op grafisch forum klikt, automatisch bij plaatjes aanvragen zitten en dan nog een apart t/c subforum en wedstrijden. Het is tenslotte TW forum, en volgens mij is dat onderdeel dan ook het belangrijkste van het TW Grafisch Forum.

Waarom geen teamtopics :mad:
 

DeletedUser

Guest
Agreed, hoewel dit een TW/forum is, het is toch wel de bedoeling dat mods zich ook met ons kunnen mengen, mede om verschillende standpunten te kunnen bekijken, weten hoe de een en ander in elkaar steekt en normaal met de medemembers om kan gaan.
Ik bedoel het niet onaardig naar de mods, maar wij zien jullie alleen als mensen reporten dat iemand lastig is, als er spams zijn die eindelijk worden opgemerkt, of zo nu en dan heeeeel even tussendoor.

Ik denk niet dat je dit forum streng, maar creatief moet aanpakken, we hadden een normaal discussie/klets/praattopic waarin ook werd gespamt, maar je kon in die tijd wel zien dat het een stuk relaxter was in de rest van de topics, en mensen reageerden ook wat normaler op elkaar.

Ik denk omdat wij elkaar op dit forum niet geheel begrijpen doordat wij geen vrij gesprek topic met elkaar hebben, dat men ook zoveel met elkaar in de klink ligt. Wanneer mensjes hier elkaar kennen, passen ze hun gedrag aan naar 'normaal'.

Dat was ik vergeten in mijn post :)
 

DeletedUser51575

Guest
Aan de mods ligt geen probleem vind ik persoonlijk.
Zij doen hun werk, ook al is dat in ons nadeel & levert ons dat af en toe wel eens een ban op.

Het is waar dat er veel gespamd word, maar mods, waarom denken jullie dat er een tribalwarsforum (of zelfs het spel tw) bestaat?
Ik denk nog altijd dat dit voor de fun is. Als wij dan niets mogen zeggen buiten af en toe eens een plaatje posten en kritiek geven op anderen (opbouwende kritiek) waar is dan de fun voor ons naartoe?

Hopelijk komen er hier snel besluiten en mogen onze teamtopics weer open. ;)
 

DeletedUser

Guest
Misschoen moet er maar een designer zich voorstellen om mod over dit deel te worden.

Îk ben vincent;)
Ik wil mod worden:p
xD stel je het zo voor?
Ik vind de mods goed, ookal was hun eerste standpunt niet volledig.
Wat me wel opvalt is dat als een designer een fout(je) maakt, hij daar (meestal) een waarschuwing voor krijgt, en nu een moderator nu zelfs nog de kans geeft hier over te praten in een topic waar iedereen kan reageren de designers hun 'aanvallen' Juist de spammers onder ons.
En nu het deel over geen commentaar geven, had kunnen worden gemeld aan ons, maar hier kreeg ik een waarschuwing voor snap ik volkomen.
Uit al dat commentaar ontstaat spam en de mods proberen het tegen te gaan en het hier gezellig, spamloos en hoopvol te gaan maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet echt akkoord. Ik denk dat zo designers sneller afhaken van dit forumgedeelte en dat zo plaatjes aanvragen (de plaatjes) van veel minder kwaliteit zal zijn. Daardoor zal men ook minder PA aanbieden wat dan weer slecht is voor TW, want er wordt dus minder PA gekocht :D Snappie ?

Ik denk dat grafisch forum sowieso zijn meerwaarde geeft aan dit spel. Dus ik zou de aandacht hierond zeker niet veranderen.
 

DeletedUser42499

Guest
Wat al werd gezegt, als er een mod is die veel weet van het graphische gebeuren zal je denk ik in iedergeval meer 'respect' naar de mod toe krijgen.
En daarnaast ook het voordeel dat dat onder elkaar beter werkt.

Dus ik denk dat daar zeker naar gekeken moet worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Agreed, hoewel dit een TW/forum is, het is toch wel de bedoeling dat mods zich ook met ons kunnen mengen, mede om verschillende standpunten te kunnen bekijken, weten hoe de een en ander in elkaar steekt en normaal met de medemembers om kan gaan.
Ik bedoel het niet onaardig naar de mods, maar wij zien jullie alleen als mensen reporten dat iemand lastig is, als er spams zijn die eindelijk worden opgemerkt, of zo nu en dan heeeeel even tussendoor.

Ik denk niet dat je dit forum streng, maar creatief moet aanpakken, we hadden een normaal discussie/klets/praattopic waarin ook werd gespamt, maar je kon in die tijd wel zien dat het een stuk relaxter was in de rest van de topics, en mensen reageerden ook wat normaler op elkaar.

Ik denk omdat wij elkaar op dit forum niet geheel begrijpen doordat wij geen vrij gesprek topic met elkaar hebben, dat men ook zoveel met elkaar in de klink ligt. Wanneer mensjes hier elkaar kennen, passen ze hun gedrag aan naar 'normaal'.

ik geef deze post 300% gelijk


ook wil ik nog zeggen dat ik blij ben dat mijn argumenten zijn gebruikt xD
en dan nog om te reageren op het feit dat jullie er niks kan kennen:
er zijn vele beginners die er niks van kennen die toch proberen mee te praten, daarom hebben we het topic Vraagbaak, het is niet verboden voor jullie om daar eens te gaan kijken? ok, je kan niet zeggen van dit moet beter, dat moet beter, maar je kan wel je mening geven over mooi/lelijk, wordt er vooruitgang gemaakt, of gewoon meepraten over zaken.

Ik denk net zoals Ryou dus dat we weer een vrij gesprek topic moeten hebben. Daar moet je dan gewoon een oogje toeknijpen, logisch, in het begin zal er zeer veel spam zijn, mensen zullen een beetje dom reageren op elkaar als iets raars wordt gezegt... maar na een tijdje zullen er toch 'vriendschappen' ontstaan waardoor je ook in andere topics het effect zal zien: betere reacties op elkaar, minder spam, ...

De regel van het 'geen commentaar geven' moet zoiezo zo snel mogenlijk weg ;)

Mvg,
Noowt
 

DeletedUser

Guest
ik geef deze post 300% gelijk


ook wil ik nog zeggen dat ik blij ben dat mijn argumenten zijn gebruikt xD
en dan nog om te reageren op het feit dat jullie er niks kan kennen:
er zijn vele beginners die er niks van kennen die toch proberen mee te praten, daarom hebben we het topic Vraagbaak, het is niet verboden voor jullie om daar eens te gaan kijken? ok, je kan niet zeggen van dit moet beter, dat moet beter, maar je kan wel je mening geven over mooi/lelijk, wordt er vooruitgang gemaakt, of gewoon meepraten over zaken.

Ik denk net zoals Ryou dus dat we weer een vrij gesprek topic moeten hebben. Daar moet je dan gewoon een oogje toeknijpen, logisch, in het begin zal er zeer veel spam zijn, mensen zullen een beetje dom reageren op elkaar als iets raars wordt gezegt... maar na een tijdje zullen er toch 'vriendschappen' ontstaan waardoor je ook in andere topics het effect zal zien: betere reacties op elkaar, minder spam, ...

De regel van het 'geen commentaar geven' moet zoiezo zo snel mogenlijk weg ;)

Mvg,
Noowt

+10000000
Ik ben hier net, ik geef alleen mijn visie op het forum voor hoelang ik hier zit.
Ik zit hier net 2 maanden(ook op ander acc)
Dus ik ben hier wel stil;)
ik geef je gelijk
 
Bovenaan