Diego vs Omen. leden topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser76100

Guest
Ga dit godsamme eens op skype uitpraten en niet hier, laat die mods nou eens hun werk doen zeg. Een week weg geweest en bijna alles wat ik lees is een dialoog tussen jullie 2. Diego, je vind omen een kutstam dat snappen we nu. Synester, ondertussen is het algemeen bekend dat diego niet degene was die voor omen solliciteerde, dus kunnen we hier nou eindelijk eens klaar mee zijn? Lijkt hier verdomme wel een kleuterklas.

Hands-Thumb-Up-icon.png
 

DeletedUser

Guest
Ik verwijder het als jullie ophouden, voeg elkaar maar toe op Skype.
 

DeletedUser

Guest
Slotje. Tenzij iemand me wijs maakt hoe je dat zelf doet vanaf iPad
 

DeletedUser73715

Guest
Ik heb eindelijk iets voor in meest waardeloze topic bij golden awards te zette:eek:
 

DeletedUser59257

Guest
Smakeloos topic.. Slotje? Helemaal geen slotje, gewoon delete! :D
 

DeletedUser

Guest
Wil je dat ze het doen op topics die er wel toe dien? Vandaar dat ik dit topic maak.

Er zijn genoeg andere topics waar je een hoop "zever" kan posten, nu bewijs je alleen maar dat jij een kinderachtig gedrag hebt, en dit blijkt meermaals met jouw reactie.
 

DeletedUser75767

Guest
Er zijn genoeg andere topics waar je een hoop "zever" kan posten, nu bewijs je alleen maar dat jij een kinderachtig gedrag hebt, en dit blijkt meermaals met jouw reactie.

Gaat hem erom dat hij geen gezeik tussen 2 ego's wilt hebben op ieder willekeurig topic. Dit was om een punt te maken, wat heeft gewerkt aangezien je ze daarna niet meer hebt gehoord :)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn genoeg andere topics waar je een hoop "zever" kan posten, nu bewijs je alleen maar dat jij een kinderachtig gedrag hebt, en dit blijkt meermaals met jouw reactie.

Op de verkeerde teentjes getrapt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan