Diego vs Omen. leden topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68761

Guest
*** Diego vs .Omen leden topic

Je punt staat aan de verkeerde kant.
 

DeletedUser76100

Guest
Diego, je bent (volgens jezelf) toch zo'n een fantastische TW speler?
Laten we eens 1v1 spelen. ;)
 

DeletedUser76100

Guest
Is dat een Ja of een Nee?
Want dit is weer een reactie die past in het lijstje van 1000 meest nutteloze reacties..

Volgens mij is dat een: "Ik ben te bang om Ja of Nee te zeggen. Ja omdat ik toch ga verliezen, Nee omdat iedereen me dan uitlacht."
 

DeletedUser68761

Guest

Kijk, dit is dus het hele leuke aan vanavond.
De hele tijd heeft meneer reacties op, sus zo, dit bla etc...

Maar zodra er een scout loopt is meneer foetsie, wat ik begrepen heb.
En nu er een Challenge op je deurmat ligt... zit je snel opgesloten op de WC.
Voor waarschijnlijk de komende week?
 
Reactiescore
2.039
Ga dit godsamme eens op skype uitpraten en niet hier, laat die mods nou eens hun werk doen zeg. Een week weg geweest en bijna alles wat ik lees is een dialoog tussen jullie 2. Diego, je vind omen een kutstam dat snappen we nu. Synester, ondertussen is het algemeen bekend dat diego niet degene was die voor omen solliciteerde, dus kunnen we hier nou eindelijk eens klaar mee zijn? Lijkt hier verdomme wel een kleuterklas.
 

DeletedUser68761

Guest
Voor iemand die een buitenstaander is kies je wel erg veel partij voor synyster? :confused:

Dit omdat hij leven in de brouwerij maakt, en hij erg veel tegenstanders heeft.
Ben vaker voor de underdog, als dat is toegestaan?
 

DeletedUser65135

Guest
Ga dit godsamme eens op skype uitpraten en niet hier, laat die mods nou eens hun werk doen zeg. Een week weg geweest en bijna alles wat ik lees is een dialoog tussen jullie 2. Diego, je vind omen een kutstam dat snappen we nu. Synester, ondertussen is het algemeen bekend dat diego niet degene was die voor omen solliciteerde, dus kunnen we hier nou eindelijk eens klaar mee zijn? Lijkt hier verdomme wel een kleuterklas.

Hier mis ik dus de bedankt knop voor.

Dit omdat hij leven in de brouwerij maakt, en hij erg veel tegenstanders heeft.
Ben vaker voor de underdog, als dat is toegestaan?

Iemand die anoniem komt, praat over dat je geen sticker moet opplakken.
Vervolgens niet wilt vertellen wie hij is en dan partij gaat kiezen?

Lekker objectief :p
 

DeletedUser68761

Guest
Ga dit godsamme eens op skype uitpraten en niet hier, laat die mods nou eens hun werk doen zeg. Een week weg geweest en bijna alles wat ik lees is een dialoog tussen jullie 2. Diego, je vind omen een kutstam dat snappen we nu. Synester, ondertussen is het algemeen bekend dat diego niet degene was die voor omen solliciteerde, dus kunnen we hier nou eindelijk eens klaar mee zijn? Lijkt hier verdomme wel een kleuterklas.

Schelden doen we op de kinderboerderij, niet hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan