[Speeltopic] Dictator

DeletedUser74005

Guest
Team alpha, vraag 2: nee, 13 punten resterend

Team beta, vraag 1: nee, 14 punten resterend.
Vraag 2: nee, 13 punten resterend
Vraag 3: nee, 12 punten resterend
Vraag 4: nee, 11 punten resterend

Ik lees btw mijn pms nog even. kan niet slapen x)

Vraag 5, nee, 10 punten restetend
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73696

Guest
Alleen maar Nee krijgen wij :eek:. Verder blijf ik qua stemming bij mijn standpunt van gister.
 

DeletedUser74005

Guest
Vraag 6, team beta: ja 9 punten resterend

Angela Merkel is het correcte antwoord, teqm beta verdient 9 punten per persoon!!!

Er kan vanaf nu weer geraden worden!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Ik stel voor om een inactieve weg te stemmen, zodat het spel levendig blijft!
 

DeletedUser72524

Guest
Ik weet niet hoe het met Agloven zit en wil me ook excuseren als het niet waar is. Maar hij/zij lijkt me wat minder actief dan de rest.
 

DeletedUser71523

Guest
Vind het wel vaag dat de eliminaties middenin de opdrachten zitten. Vorige opdracht hadden we gelukkig geen last van, maar we verloren wel opeens 2 spelers van het team. Nu gaat er mogelijk ook weer een team opeens verkleind worden, want ik denk dat iemand die uitgeschakeld wordt niet meer door zal spelen
 

DeletedUser

Guest
Einde Ronde 2



Resultaten eliminatiestemming:

Beste burgers;

Nadat Lakigigar en dragonfriend723 na de eerste ronde al uit de maatschappij werden gehaald, beloofde ook de eliminatiestemming van ronde 2 erg spannend te worden. Velen vonden het niet zo geheel vreemd dat Lakigigar eruit was gestemd, maar dat ook dragonfriend het spel moest verlaten vonden ze wel vreemd. Volgens de psychologische test van ronde 2 zou het volgens de gemiddelde burger komen door een spelovertreding. Als leider wil ik jullie bij deze nog eens melden dat dragonfriend een gevaar vormde voor de maatschappij en dat hij daarom net als Lakigigar werd geëxecuteerd. Dragonfriend heeft niet de regels van het spel overtreden, laat dat duidelijk zijn!

Maar goed, als leider aanschouwde ik opnieuw een zeer spannende en nipte stemming. Iedereen heeft deze keer gestemd, met uitzondering van onze 2 nieuwe burgers. Mits mijn rechterhand Gijs pas maandag volop actief terug zijn taken kon opnemen en de nieuwe burgers dus ook maar later van start konden gaan, leek het me niet zo interessant voor de andere burgers om door hen al reeds eliminatiestemmen te mogen ontvangen. Ook om die reden konden jullie deze ronde niet op hen stemmen.

In tegenstelling tot de eerste eliminatieronde stemde niet 3, maar slechts nog 2 mensen neutraal, waardoor statistisch gezien de stemming sowieso zal eindigen met een afvaller. Agloven ontving 3 eliminatiestemmen, Mikeeeeeee3 ontving 2 eliminatiestemmen en wist daarmee maar net een eliminatie te ontglippen. Ook sander14 ontving 1 eliminatiestem.

Dit wil dus zeggen dat Agloven onze maatschappij moet verlaten, hem wordt het recht om nog langer openlijk te spreken in onze maatschappij verboden.


Resultaten psychologische test:

Opnieuw nam een deelnemer niet deel aan de psychologische test, daarom zal deze persoon -2 strafpunten krijgen.

Uit de psychologische test blijkt dat niet langer sander14 als een "goede burger" aanschouwd wordt door de maatschappij, maar fenoglio. Mikeeeeeee3 volgt de geëlimineerde Lakigigar op als aanschouwd zijnde "geen goede burger".

De leider besloot om deze ronde fenoglio extra te belonen met een "immuniteitspunt", dit wil zeggen dat bij de eerst volgende eliminatie waarin fenoglio een eliminatiestem krijgt, deze stem sowieso ontdaan wordt door de immuniteitspunt, waarna deze uiteraard ook vervalt. Deze beloning is niet enkel gebaseerd op deze psychologische test alleen, maar ook op de vorige, op de beide eliminatiestemmingen alsook de activiteit. Daarnaast zal fenoglio ook 3punten extra krijgen op het klassement.

Mikeeeeeee3 verliest -1 punt op het klassement.


Puntenklassement:

Als we het puntenklassement bekijken zien we dat fenoglio nu aan de leiding staat met 10punten en dat Mikeeeeeee3 als laatste staat met -3punten. Er is uiteraard nog niets verloren, als leider is het mijn taak om iedereen continue kansen te bieden, maar aan jullie als burger om ook continue die kansen te grijpen!

1) fenoglio 10
2) sander14 9,5
3) Vincitoree 1
4) Hahaha, wil je wel weten he. 0
") Noooowwppp 0
6) mohniels1 -2
7) Mikeeeeeee3 -3
8) agloven -2,5
9) dragonfriend723 0
10) Lakigigar -1,5


Regels ronde 3:

Ik moet zeggen heel tevreden te zijn over de gegroeide activiteit van onze burgers, daarom beloof ik eenieder van jullie 5punten te geven als deze activiteit wordt aangehouden. Ik zal oordelen op het aantal posts, maar ook naar de zinnigheid van de post. Iets in meerdere stukjes posten om hetzelfde te zeggen zal ook maar als 1 post worden aanschouwd.

De regels van ronde 2 zijn vanaf nu ook vervallen en dit zijn de nieuwe extra regels voor ronde3:
• Als leider hou ik wel van humor, humor is ook een goeie kracht om depressies te voorkomen en het moraal van de mensen hoog te houden. In de toekomst zullen onze kinderen psychisch gezond en sterk zijn, aan jullie om het goede voorbeeld te volgen door iedere post een grapje te posten. Dit mag een woordspeling zijn, dit mag een langdurige mop zijn, het mag zelfs een plaatje/prentje zijn die je van het internet haalt (gelieve dit wel in een spoiler te doen a.u.b.).

Dit is de enige nieuwe regel, ik denk dat jullie hiermee wel je handen vol zult hebben. Voor de persoon waarvan ik persoonlijk vind die me het meest heeft doen lachen met zijn grap, zal ik een speciale beloning hebben! ;)






Mvg.​
 

DeletedUser73696

Guest
Het is niet verolicht de psychologische test te beantwoorden, staat in de test? Hoezo krijg je dan punten aftrek?

Twee koeien staan in de wei, zegt de een tegen de ander "het tocht hier". Waarop de andere koe antwoord; "Zal ik het hek even dichtdoen?"
 

DeletedUser73696

Guest
Ik vind het jammer van de burgers dat ze mij wantrouwen. Ik doe juist me best om het spel leuker te maken, door de inactieve er uit te stemmen. Ik heb ook het laatste woord Angela Merkel geraden, dus nee ik saboteer geen spellen of iets dergelijks.

Er komt een man de supermarkt binnen. Hij pakt een potje jam en gaat die afrekenen bij de kassa. De juffrouw achter de kassa pakt het potje jam en haalt de streepjes code langs de computer en het schermpje van de kassa geeft aan "1 x jam €22.50". De klant ziet dat ook op zijn schermpje en kijkt verbaasd naar de kassier als deze zegt:
"Dat is dan €22,50 meneer."
De man begint te lachen en zegt:
"Maar u bent niet goed wijs, €22,50 kan nooit, dat is absurd, ik kocht er twee weken geleden nog één voor €1,99!"
De juffrouw antwoordde:
"Maar meneer, daar kan ik niets aan doen want dat is nu eenmaal zo vastgelegd in de computer en die geeft €22,50 aan, dus moet u dat bedrag afrekenen anders krijgt u de jam niet mee.:
De man kijkt nu heel erg boos en is razend over de idiote uitleg en zegt tegen de kassier:
"Maar dit is bespottelijk, jullie zijn niet goed wijs. Nou weet je wat, steek die pot jam maar in je achterste, ik wil hem al niet eens meer!"
De kassier kijkt van achter de kassa een beetje bedroeft op naar de klant en zegt:
"Die jam kan ik niet in mijn achterste stoppen meneer, want daar zit al een rol beschuit in van €31,75."
 

DeletedUser

Guest
Het is niet verolicht de psychologische test te beantwoorden, staat in de test? Hoezo krijg je dan punten aftrek?

Twee koeien staan in de wei, zegt de een tegen de ander "het tocht hier". Waarop de andere koe antwoord; "Zal ik het hek even dichtdoen?"

Ik wijs je graag terug op het begin van iedere psychologische test dat ik voor jou even hier in het vetgedrukt hebt gezet.

AngelinoLoveYa zei:
Beste burger;

Dit is een psychologische test, hierbij krijg je één of meerdere vragen. Je mag weigeren om een vraag te beantwoorden, maar weet dat zowel antwoorden als het niet beantwoorden een invloed kan hebben op de resultaten en de gevolgen.

Ik hoef dus niet expliciet te zeggen wat de invloeden en/of gevolgen zullen zijn, maar net zoals mohniels en agloven in ronde 1, krijg jij -2 strafpunten omdat je voor het eerst de psychologische test niet hebt afgelegd. Mij gaat het vooral om het feit dat er sowieso geen antwoordmail kwam op de test. Je hoeft niet iedere vraag te beantwoorden, maar als je dit zegt in een antwoordmail, weet ik wel dat je de test hebt bekeken en waarom je iets niet invult.

Als leider weet ik graag wat er in jullie hoofdjes omspelen. Weet dat dit voor jullie eigen goed is! ;)


Mvg.
 

DeletedUser72524

Guest
Beste leider Angelino,

Ik hoop dat deze regel (in ieder post afsluiten met een grapje) niet voor Gijs geldt, ondanks dat hij vele kwaliteiten bezit is hij niet geschapen met het grappig zijn en zou dit beter zijn voor iedereen als hij dit niet doet.

MVG

Sander

PS:
Er woont een Nederlander naast een Belg. De Nederlander ziet dat de Belg zeer gehaast zijn gevel aan het verven is. De Nederlander wil toch weten waarom hij zo gehaast is.
De Nederlander:”Waarom ben jij je zo aan het haasten? Dat is toch nergens voor nodig.”
De Belg:”Jawel, ik moet me haasten want ik moet klaar zijn voor de verf op is.”
 

DeletedUser76206

Guest
Beste leider Angelino,

Ik hoop dat deze regel (in ieder post afsluiten met een grapje) niet voor Gijs geldt, ondanks dat hij vele kwaliteiten bezit is hij niet geschapen met het grappig zijn en zou dit beter zijn voor iedereen als hij dit niet doet.

MVG

Sander

PS:
Er woont een Nederlander naast een Belg. De Nederlander ziet dat de Belg zeer gehaast zijn gevel aan het verven is. De Nederlander wil toch weten waarom hij zo gehaast is.
De Nederlander:”Waarom ben jij je zo aan het haasten? Dat is toch nergens voor nodig.”
De Belg:”Jawel, ik moet me haasten want ik moet klaar zijn voor de verf op is.”


Ik volg Sander hier in, Gijs en humor gaat helaas niet samen. En leuke mop, als Belg zijnde is het een fijne om te lezen.

Edit; Mike is inderdaad een actief persoon die alleen inactieve leden eruit wil stemmen, denk nu wel dat de meest inactieve leden eruit zijn.

Voor mensen die Freud kennen
e0mAU.jpg
 
Reactiescore
1.735
Kan de punten telling in de eerste post worden aangepast? Scheelt weer zoeken :D.


Ik heb laatst ook nog waterpolo gedaan. Was best leuk, totdat m’n paard verdronk.
 
Bovenaan