[Speeltopic] Dictator

DeletedUser71523

Guest
Hij heeft niets ingestuurd, en als straf daarvoor heeft hij dus op zichzelf gestemd.

E: Yay, antwoord 100
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73016

Guest
Naaah, ik kap er meteen mee als het zo moet. Het is gewoon een duidelijk risk regel. Je slaat een beurt over, deelt al je landen door 3 en krijgt die troepen er extra bij. Daar heb ik me hele tactiek op bedacht, dus ik wacht gewoon op Gijs en hopelijk zien ze in dat het spel met 24 uur verlengd dient te worden. Is toch gek als de leiding zelf de regels niet weet, buiten dat ik het een leuk initiatief vind allemaal, zou de leiding toch de regels moeten weten.

je durft tegenover onze leider
 

DeletedUser

Guest
Team Alpha wint de teamopdracht Risk!


Gefeliciteerd aan sander14 en fenoglio, zij slepen elk 7punten binnen door hun overwinning, dit maakt het puntenklassement als volgt:


Puntenklassement:
1) sander14 9,5
2) fenoglio 7
3) Vincitoree 1
4) Mikeeeeeee3 0
5) mohniels1 -2
6) agloven -2,5
7) dragonfriend723 0
8) Lakigigar -1,5


Er volgt morgen, ten laatste overmorgen (afhankelijk van wanneer mijn rechterhand terug is) een tweede groepsopdracht!

Er mag ook vanaf nu tot en met dinsdag 19.00uur gestemd worden voor de tweede eliminatie!



Mvg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71523

Guest
We mogen dus nu al stemmen :eek:

Hoe was het met de activiteit van Agloven in het spel? Aangezien hij hier niks heeft ingestuurd, zowel geen test als geen stem. Als hij in team beta ook niet heel actief was, lijkt het mij een inactivertje, en zie ik niet waarom hij niet weggestemd kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een inzending gepost hier, en ondanks mijn zeer beperkte spelkennis heb in geprobeerd mee te denken in de chat. Overigens, je mag me ook persoonlijk aanspreken hoor, ik ben geen object.
 

DeletedUser71523

Guest
Als je inactief zou zijn, zou je dit niet lezen, dus zou het weinig zin hebben om je persoonlijk aan te spreken ;)

Maar mooi om te zien dat je er bent. Hoeven er iig geen stemmen ivm inactiviteit te volgen
 

DeletedUser

Guest
Aandacht beste burgers:


Vanaf vanavond zullen er 2 nieuwe mensen jullie gemeenschap bijvoegen, dit zodra Gijs mijn rechterhand terug is en hen hun de nodige informatie heeft gegeven. Ik vraag dan ook met aandrang om hen met open armen te ontvangen en hen met respect te behandelen. Ik weet dat voor sommige het verlies van Lakigigar en dragonfriend723 nog zwaar op de maag liggen, maar als leider heb ik er goed oog op dat we afsteven op een sterke gemeenschap die de belangen van onze natie verdedigt.


Mvg.
 

DeletedUser76206

Guest
Ik heb een inzending gepost hier, en ondanks mijn zeer beperkte spelkennis heb in geprobeerd mee te denken in de chat. Overigens, je mag me ook persoonlijk aanspreken hoor, ik ben geen object.

Inderdaad, agloven heeft geprobeerd mee te helpen in het spel.


Als je inactief zou zijn, zou je dit niet lezen, dus zou het weinig zin hebben om je persoonlijk aan te spreken ;)

Maar mooi om te zien dat je er bent. Hoeven er iig geen stemmen ivm inactiviteit te volgen

En ik volg je beslissing om geen stemmen ivm inactiviteit te volgen.
 

DeletedUser71523

Guest
Enige waar ik wel een beetje voor vrees. Vorige keer heeft ook niemand gezegd te stemmen, en heb ik alleen mensen gezien neutraal te stemmen, en toch zijn er volgensmij 5 stemmen niet neutrale stemmen uitgedeeld...
 

DeletedUser73696

Guest
Agloven heeft inderdaad mee gedacht en is aanwezig geweest.
 
Bovenaan