Design Blog - Kerstmis Editie

DeletedUser53131

Guest
Nice , ik hou van het groen hier , maar ik krijg er geen kerstgevoel van. Kun je al het groene bij elkaar mergen en dan hue/sat later erover gooien op clipping Mask totdat het misschien rood of geel is? Past beter bij het thema imo.

Tekst vind ik trouwens wel passen.

groen is eigenlijk wel kerstmis gerelateerd eh. aangezien vroeger de kerstman heel veel groen aan had, het is gewoon Coca-Cola die met hun reclame de rode kerstman heeft ingeburgerd gekregen bij alle mensen.

il_570xN.163873709.jpg
 

DeletedUser75791

Guest
Kleuren ga ik niet aanpassen. Iedereen vindt andere kleuren mooi, en naar mijn idee is het meer een plaatje voor de gehele community. Ik ga het niet voor iedereen persoonlijk aanpassen, omdat het mijn werk is wat zij op hun profiel mogen plaatsen, van mij hoeven ze het niet te doen.
 

DeletedUser76234

Guest
groen is eigenlijk wel kerstmis gerelateerd eh. aangezien vroeger de kerstman heel veel groen aan had, het is gewoon Coca-Cola die met hun reclame de rode kerstman heeft ingeburgerd gekregen bij alle mensen.

il_570xN.163873709.jpg

Tja wist ik niet , maar het maakt eigenlijk ook niet uit, ookal is groen 'eigenlijk' wel juist , rood geeft meer een kerstgevoel. Maakt niet echt uit of het door Coca-Cola is of niet ;)

Kleuren ga ik niet aanpassen. Iedereen vindt andere kleuren mooi, en naar mijn idee is het meer een plaatje voor de gehele community. Ik ga het niet voor iedereen persoonlijk aanpassen, omdat het mijn werk is wat zij op hun profiel mogen plaatsen, van mij hoeven ze het niet te doen.

Ik vind het groen mooi , maar het is een kerstplaatje , daarom dat ik de opmerking maakte.

btw , als ik tijd vind , maak ik er misschien ook nog een.
 

DeletedUser75791

Guest
Ik ga het niet aanpassen, daarom dat ik de opmerking maakte.
 

DeletedUser63918

Guest
Je inzet wordt gewaardeerd 7DTD!

Mensen die nog iets willen maken omtrent het '2016'/vuurwerk thema?
 

DeletedUser76417

Guest
Hmm ja is onderdeel van de stock.
Kan die denk ik nog wel wat minder aanwezig laten zijn door brightness op enkel de toren te verlagen, of zijn er betere/makkelijkere manieren?
 

DeletedUser

Guest
pfzdpfnemku.png

Contrast 2 maal verlaagd op alleen de toren

De tekst is mooi, maar het plaatje opzich is totaal niet in verhouding. Als mensen aan Parijs denken, dan denken ze aan de Eifeltoren en die is groot, maar op jouw plaatje lijkt ie helemaal niet groot/indrukwekkend.

No offense, mijn mening
 

DeletedUser76417

Guest
De tekst is mooi, maar het plaatje opzich is totaal niet in verhouding. Als mensen aan Parijs denken, dan denken ze aan de Eifeltoren en die is groot, maar op jouw plaatje lijkt ie helemaal niet groot/indrukwekkend.

No offense, mijn mening

Non taken ;)

Maar dit was een echte foto van Parijs terwijl er vuurwerk werd afgestoken.
 

DeletedUser69112

Guest
Mijn laptop is vandaag terug aangekomen, enkel is die nog steeds kapot (rage)

Mijn banner gaat dus niet afgeraken Teun, scusi!
 

DeletedUser75791

Guest
Verander gewoon de tekst van de huidig gemaakte banners want ik denk niet dat ze allemaal afkomen.
 
Bovenaan