Def Start (Lars)

DeletedUser

Guest
Tuurlijk is het zielig. Het is gewoon een kwestie van duels ontwijken en dan was het op het SK voor jullie vaak gewoon internen. Maargoed ik heb geen zin om die discussie nog eens te voeren.

xD ik wist niet dat deze er was, mrja

daar gaat het niet om ;) ik gebrui het ook op normale wereden en het is gewoon top naar mijn mening dan
 

DeletedUser10982

Guest
Tuurlijk is het zielig. Het is gewoon een kwestie van duels ontwijken en dan was het op het SK voor jullie vaak gewoon internen. Maargoed ik heb geen zin om die discussie nog eens te voeren.

Tuurlijk is het niet zielig. Een tactiek is een tactiek.

De tactiek van de duitsers om van achter aan te vallen, dat was ook niet zielig, dat was slim.

Wat maakt dit dan zielig, als dit tot overwinningen leidt? Dit is dan toch juist ook slim?
 

DeletedUser

Guest
Skill-loze jongen FTW :cool: ;p

Deff = No skill omdat als je dan trein kirjgt moet je je tropeen gwn laten staan en doet je deff alles als je genoeg hebt en met off is datnutteloos , en met deff kun je beter niet aanvallen dat doet off al , dus kun je niet leren backtimen als je ta nog niet kan ^^

Tuurlijk is het zielig. Het is gewoon een kwestie van duels ontwijken en dan was het op het SK voor jullie vaak gewoon internen. Maargoed ik heb geen zin om die discussie nog eens te voeren.

Jemig man.
Wat zijn jullie voor stelletje huilebalken.

Echt, onvoorstelbaar :eek:

Precies wat Xilios zegt, je hebt bepaalde manieren hoe je kan starten en in mijn situatie was def het beste.
Dat heeft niets met zielig dit zielig dat te maken, maar gewoon met het beste, de meest tactische zet om het goed te doen. Dat was gewoon de beste mogelijkheid. Punt.

Nu genoeg gezeur :eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Net als je denkt dat er niet meer deffers kunnen komen, word dit topic opgehaald.
 

DeletedUser58866

Guest
Niet :p.

Met een vereigende vorm van deze start heb ik mijn 2e seizoen dacht ik gewonnen. Of was het de 3e waar ik lars vaak CO'de??

Nja.

Prima start als je hem eenmaal doorhebt :D

ik heb hem nooit geprobeerd haha ik hou met mezelf altijd en wedstrijd op en zo hoog mogelijk level me kazerne nonstop aan te houden lukt het lvl up gooie om het weer iets moeilijker te maken en heb dan toch in de tijd dat de meeste top spelers en trein hebben toch tussen de 7k 7k en 8k 8k (speer zwaard grof gezien) met boog werelden 5k speer 3k zwaard en 6k boog ongeveer en ja tot nog toe is het me altijd gelukt daarmee om en ronde compleet te verpesten voor imand :) geweldig waneer je op en 6 uur ronde na 4 uur en trein krijgt en die voledig deft vervolgens zie je weer imand huilen op forum over defnoob haha en vervolgens laten ze zich interne door stamgenoot omdat ze gebrek aan skill hebben om in 2 uur tijd nog vanuit niks op te bouwen en nog iets te kunnen doen maarja dat is niet de schuld van de defer maar schuld van je ijge onkunde


DEF word pas pro in de handen van en ervare speler ;) dus lars ik weet niet hoe jou defstart is maar wil hem wel is doen :D atans proberen
 

DeletedUser

Guest
Deff is hot :eek:.

DEV misschien wel :

url
 

DeletedUser

Guest
DEF word pas pro in de handen van en ervare speler ;) dus lars ik weet niet hoe jou defstart is maar wil hem wel is doen :D atans proberen

Ik snap niet dat je blijft denken dat def pro is, zeker niet nu je al elke keer geownd bent.
 

DeletedUser

Guest
ik heb hem nooit geprobeerd haha ik hou met mezelf altijd en wedstrijd op en zo hoog mogelijk level me kazerne nonstop aan te houden lukt het lvl up gooie om het weer iets moeilijker te maken en heb dan toch in de tijd dat de meeste top spelers en trein hebben toch tussen de 7k 7k en 8k 8k (speer zwaard grof gezien) met boog werelden 5k speer 3k zwaard en 6k boog ongeveer en ja tot nog toe is het me altijd gelukt daarmee om en ronde compleet te verpesten voor imand :) geweldig waneer je op en 6 uur ronde na 4 uur en trein krijgt en die voledig deft vervolgens zie je weer imand huilen op forum over defnoob haha en vervolgens laten ze zich interne door stamgenoot omdat ze gebrek aan skill hebben om in 2 uur tijd nog vanuit niks op te bouwen en nog iets te kunnen doen maarja dat is niet de schuld van de defer maar schuld van je ijge onkunde


DEF word pas pro in de handen van en ervare speler ;) dus lars ik weet niet hoe jou defstart is maar wil hem wel is doen :D atans proberen

Je moet niet full def. Gewoon shared. Houd je een full clear tegen en heb je een halve :)
 

DeletedUser21185

Guest
als jullie enkel off zijn wat doen jullie dan als iemand jou aanvalt
 
Bovenaan