De Zomeroorlog!

Reactiescore
64
en zo zien we weer waar famke Koh en hyme toe in staat zijn , vv doen bij spelers buiten de stammen
want zo kun je vrijelijk op de forens kijken onder het mom we komen helpen kun je nog wat van leren , het enige wat je leert is dat je bedonderd word
en ook nu weer klieken de gastjes weer samen
famke gaat verloren de zaak word nu uitgevochten door hype en Koh
of te wel leden die in andere stammen zaten komen tegen het einde bijelkaar . zodat ze in het begin geen last hebben van aanvallen , en lekker op diverse forens hun licht opsteken .
en zodra ze groot genoeg zijn verlaten ze de stammen en klieken samen

Geef mij je nummer van je dealer eens
 

DeletedUser80762

Guest
ga mij nou niet vertellen dat ik het mis heb hyme is plotseling van 4 naar 11 leden gegaan dus de backstabbers hebben weer hun zin . nu is het wachten op de spelers die de stam Koh mogen verlaten zodat de eerste 8 van hyme naar Koh kunnen of andersom de beste van Koh van hyme en als ik de naam verkeerd schrijf van die stam mij een zorg
het is een feit dat deze kliek altijd samenwerkt
voor de rest . mijn dealer naam krijg je niet dan moet ik dat ook nog delen
 

DeletedUser80762

Guest
shit ik loop alweer achter hymne heeft er nu 17 leden , en famke is niet meer , ach en nou maar hopen dat ze elkaar flink afmaken
 

DeletedUser47003

Guest
ga mij nou niet vertellen dat ik het mis heb hyme is plotseling van 4 naar 11 leden gegaan dus de backstabbers hebben weer hun zin . nu is het wachten op de spelers die de stam Koh mogen verlaten zodat de eerste 8 van hyme naar Koh kunnen of andersom de beste van Koh van hyme en als ik de naam verkeerd schrijf van die stam mij een zorg
het is een feit dat deze kliek altijd samenwerkt
voor de rest . mijn dealer naam krijg je niet dan moet ik dat ook nog delen

Ik vraag me eigenlijk toch wel echt af wat jij neemt om al die waanideeën te kunnen hebben.
Dat jij geëdeld wordt door KOH betekent niet dat er een gigantisch complot zou zijn om de wereld te overheersen met een paar spelers.

Nu ik er bij nadenk, zou wel een enorme plottwist zijn :eek:
 
Reactiescore
64
ga mij nou niet vertellen dat ik het mis heb hyme is plotseling van 4 naar 11 leden gegaan dus de backstabbers hebben weer hun zin . nu is het wachten op de spelers die de stam Koh mogen verlaten zodat de eerste 8 van hyme naar Koh kunnen of andersom de beste van Koh van hyme en als ik de naam verkeerd schrijf van die stam mij een zorg
het is een feit dat deze kliek altijd samenwerkt
voor de rest . mijn dealer naam krijg je niet dan moet ik dat ook nog delen

Een overeenkomst tussen mensen die veel complot ideeën hebben is dat ze vaak niet mogen mee doen dus dan maar een andere werkelijkheid verzinnen, vast niet van toepassing!
 
Reactiescore
30
ga mij nou niet vertellen dat ik het mis heb hyme is plotseling van 4 naar 11 leden gegaan dus de backstabbers hebben weer hun zin . nu is het wachten op de spelers die de stam Koh mogen verlaten zodat de eerste 8 van hyme naar Koh kunnen of andersom de beste van Koh van hyme en als ik de naam verkeerd schrijf van die stam mij een zorg
het is een feit dat deze kliek altijd samenwerkt
voor de rest . mijn dealer naam krijg je niet dan moet ik dat ook nog delen

Jij ziet ze echt vliegen volgens mij.. Jij hebt me rare ideeën hé. Beetje logisch nadenken zou al voldoende zijn. Volgens mij is er duidelijk gezegd dat het saai zou zijn als KOH zo de wereld zou winnen. Zorg jij nou maar eerst voor je eigen dorpen, want daar ben je snel vanaf.
 

DeletedUser78605

Guest
ga mij nou niet vertellen dat ik het mis heb hyme is plotseling van 4 naar 11 leden gegaan dus de backstabbers hebben weer hun zin . nu is het wachten op de spelers die de stam Koh mogen verlaten zodat de eerste 8 van hyme naar Koh kunnen of andersom de beste van Koh van hyme en als ik de naam verkeerd schrijf van die stam mij een zorg
het is een feit dat deze kliek altijd samenwerkt
voor de rest . mijn dealer naam krijg je niet dan moet ik dat ook nog delen

Gap, om heel eerlijk te zijn, niemand boeit het echt iets wat je zegt. Wat je verteld raakt kant noch wal en staat vol met onzin. Spijtig dat je als speler van Order nooit echt mee hebt gedaan.. Het vv stukje zal wel over mij gaan, dat ik kort op Cleo heb gezeten, puur om het account te helpen, zoals ik ook al eerder heb gedaan, toen het account onder vuur lag van Famke. Helaas is dat beseffen vrij lastig, kan ik begrijpen.

Mijn tip voor jou is, laat deze wereld gaan en meld je aan voor een volgende wereld. Vraag daar om hulp van grotere spelers die je misschien verder kunnen helpen. En dan kan je altijd van een afstand deze wereld blijven volgen.

Succes
 

DeletedUser47003

Guest
Gap, om heel eerlijk te zijn, niemand boeit het echt iets wat je zegt. Wat je verteld raakt kant noch wal en staat vol met onzin. Je zal wel een speler van UD zijn die vindt dat hij niet eerlijk is behandeld. Verder staat er niemand echt bij jou stil..

Leuk om UD er weer bij te betrekken. Als je even opzoekt naar de naam super king blijkt toch dat ie in Order zit.
Blijkbaar is dat teveel werk, veel makkelijker om je onvrede over een situatie die door jullie zelf is gecreëerd, maar blijkbaar nu al de schuld is van ontevreden UD spelers hier zo komt uiten. Blijkbaar hebben we dan toch een goede keuze gemaakt om ons neutraal op te stellen.

Edit: je post is ondertussen veranderd maar mijn punt blijft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
Leuk om UD er weer bij te betrekken. Als je even opzoekt naar de naam super king blijkt toch dat ie in Order zit.
Blijkbaar is dat teveel werk, veel makkelijker om je onvrede over een situatie die door jullie zelf is gecreëerd, maar blijkbaar nu al de schuld is van ontevreden UD spelers hier zo komt uiten. Blijkbaar hebben we dan toch een goede keuze gemaakt om ons neutraal op te stellen.

Edit: je post is ondertussen veranderd maar mijn punt blijft.

Dan is jouw post ook waardeloos. Ja ik deed een aanname en dit deed ik, omdat ik de stam UD ken en order heb ik nog nooit gebruikt, zie het als een compliment ;)
Verder nog, ik was al Hymne, dus heb niets gecreëerd. En ja, UD voelt zich genaaid, geven ze zelf toe. Niet alle pm's die ik voorbij heb zien komen zijn even netjes, dus had prima gekund.

En neutraal? Hoe dan precies?
 

DeletedUser47003

Guest
Dan is jouw post ook waardeloos. Ja ik deed een aanname en dit deed ik, omdat ik de stam UD ken en order heb ik nog nooit gebruikt, zie het als een compliment ;)
Verder nog, ik was al Hymne, dus heb niets gecreëerd. En ja, UD voelt zich genaaid, geven ze zelf toe. Niet alle pm's die ik voorbij heb zien komen zijn even netjes, dus had prima gekund.

En neutraal? Hoe dan precies?

Je kent de stam UD? Maar ik kan me juist die pm's herinneren waarin gezegd wordt dat het oude Hymne UD helemaal niet kent? Allez, we zullen dit oppakken als een compliment om erover op te houden.
Als je een probleem hebt met een of andere pm die, waarschijnlijk dan nog door mij is verstuurd, mag je dit altijd zeggen. Voor zover ik weet heb ik altijd toch minstens de toon aangeslagen die naar ons toe werd aangeslagen maar ik ben niet perfect dus je mag me altijd hierop wijzen.
Wij hebben altijd fatsoenlijke gesprekken gehad met spelers van het oude Famke, dus om ons niveau te vergelijken met dat "tin foil thinking" van super king vind ik er wat over.

En neutraal door geen kant te kiezen, jullie gaven het zelf aan niet verder te willen met UD. Dan mogen wij ons eigen pad kiezen lijkt me toch? Als we dan de nap afsluiten zoals dat die met Famke aan het begin van de bg is afgesproken dan lijkt me dat we niks verkeerds doen? De bg is niet uit onze kant opgezegd dus ik snap je probleem niet met dat neutraal gedoe?
 

DeletedUser78605

Guest
Van mij mag je die pm's laten zien. Waarin ik zou zeggen ud niet te kennen. Heb kort nog gesproken ooit met je-main. Hem kort geholpen met iets, maar daarna niet veel meer van vernomen. En ik heb de pm's niet gehad, niet aan mij dan om namen of voorbeelden te noemen.

Gedoe maak ik nergens van, vraag mij enkel af, hoe je neutraal bent waar jullie al oorlog hadden met 1 partij en de 2de partij nu een aflopende nap hebt. Volgens mij is er dan een soort van drie-strijd right? Bedoelde dit overigens niet negatief, maar was nieuwsgierig hoe je dat zelf beredeneerde :p
 

DeletedUser47003

Guest
Van mij mag je die pm's laten zien. Waarin ik zou zeggen ud niet te kennen. Heb kort nog gesproken ooit met je-main. Hem kort geholpen met iets, maar daarna niet veel meer van vernomen. En ik heb de pm's niet gehad, niet aan mij dan om namen of voorbeelden te noemen.

Gedoe maak ik nergens van, vraag mij enkel af, hoe je neutraal bent waar jullie al oorlog hadden met 1 partij en de 2de partij nu een aflopende nap hebt. Volgens mij is er dan een soort van drie-strijd right? Bedoelde dit overigens niet negatief, maar was nieuwsgierig hoe je dat zelf beredeneerde :p

In de pm werd gesproken over het feit dat UD onbekend was voor heel Hymne, ik kan niet spreken over pm's van een half jaar of langer geleden van een account dat ik niet bespeel :p. Nu zeg je dat je de pm's niet hebt gehad maar toch beweer je dat niet alle pm's even netjes zijn? Of is dit gewoon gezegd geweest en zeg jij dat nu hier ff opnieuw? ;)

Een aflopende nap, ja idd, was dat onze keuze? Nee, Hymne en Famke wilden beiden niet meer samenwerken met UD als stam dus dan gaat idd de opzegingstermijn in. Hoe we het zelf beredeneren dat is aan ons, voornaamste is dat we eerst effe als noobs zijnde duidelijk maken dat we niet zomaar noobs zijn maar de noobs van cas6.:cool:
 

DeletedUser47003

Guest
Wie heeft gezegd dat dit Hymne niet wilde samenwerken?
Voor de duidelijkheid ik heb het hier over een samenwerking met UD als stam. Uit de pm's die heen en weer zijn gestuurd is gebleken dat UD niet voldoet aan de hoge(re?) eisen van Hymne. En dat het dus niet wenselijk was deze samenwerking verder te zetten.
 

DeletedUser79785

Guest
Laten we het vooral bij de feiten houden, en nu niet ineens onterechte beschuldigingen gaan roepen. Wij hebben inderdaad gezegd dat we geen samenwerking met geheel UD wilden. Dit was echter nadat wij het volgende via PM hebben ontvangen:

" Ik denk vrij zeker te weten dat een verdere voortzetting van de bg, zoals dat die in de begindagen met Famke en UD was afgesproken, voor niemand wenselijk is"

Waarom andere beschuldigen van een standpunt dat je zelf aan het verspreiden bent? Een ander beschuldigen van de woorden die je zelf hebt gebruikt is al helemaal not done ;-)
 

DeletedUser78605

Guest
In de pm werd gesproken over het feit dat UD onbekend was voor heel Hymne, ik kan niet spreken over pm's van een half jaar of langer geleden van een account dat ik niet bespeel :p. Nu zeg je dat je de pm's niet hebt gehad maar toch beweer je dat niet alle pm's even netjes zijn? Of is dit gewoon gezegd geweest en zeg jij dat nu hier ff opnieuw? ;)

Een aflopende nap, ja idd, was dat onze keuze? Nee, Hymne en Famke wilden beiden niet meer samenwerken met UD als stam dus dan gaat idd de opzegingstermijn in. Hoe we het zelf beredeneren dat is aan ons, voornaamste is dat we eerst effe als noobs zijnde duidelijk maken dat we niet zomaar noobs zijn maar de noobs van cas6.:cool:

Nadenken is niet je sterkste kant zo te zien. Meeste stammen hebben wel iets als een chat, waarin ze grappige dingen, serieuze dingen en soms wel eens een pm wisseling in delen. Die dingen zijn dan leesbaar voor iedereen in de chat. Ik heb dus een aantal gelezen. Maar ik ga toch niet dingen roepen die een ander lid heeft ontvangen van een voor mij onbekende speler?

Is het nu wat duidelijker? En het hele gebeuren met geen bg of nap met ons te hebben, kon jullie redding zijn. Is net hoe je het ziet. Zolang jullie vrienden zijn van de vijand van koh, maakt dat jullie ook een target. Je zou ons moeten bedanken ;)
 

DeletedUser79332

Guest
Van mij mag je die pm's laten zien. Waarin ik zou zeggen ud niet te kennen. Heb kort nog gesproken ooit met je-main. Hem kort geholpen met iets, maar daarna niet veel meer van vernomen. En ik heb de pm's niet gehad, niet aan mij dan om namen of voorbeelden te noemen.

Gedoe maak ik nergens van, vraag mij enkel af, hoe je neutraal bent waar jullie al oorlog hadden met 1 partij en de 2de partij nu een aflopende nap hebt. Volgens mij is er dan een soort van drie-strijd right? Bedoelde dit overigens niet negatief, maar was nieuwsgierig hoe je dat zelf beredeneerde :p

Ik ben je nog steeds dankbaar voor het trainen hoor;)
 
Bovenaan