De Zomeroorlog!

DeletedUser77953

Guest
Onze naam waarmaken en bier drinken

giphy.gif

Je kan het tegelijk doen!
 
Reactiescore
112
Dat kan dus niet. Dan krijg je van die acties waarbij een Virtues of een Fierce iets te veel met zn Bier vol glas bezig is dan met zn account onder aanval :-(

#rip al die verloren brouwerijen in de kelders van de smederijen

Waarom rip ? Wij hebben ook van die volle kelders genoten hoor :D. Gratis bier gaat er altijd goed in :engel::engel::engel:.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb toevallig net een Fles Bacardi gekregen voor het redden van bestanden van een geformatteerde schijf.
Dus ik kan meedoen :eek:
 

DeletedUser77953

Guest
Geacht aanspreekpunt van uw stam,

Via deze weg geven wij u de kans om onderdeel te zijn van de revolutie. #jointherevolution #freepanem

Tribalwars is toe aan een verandering. De casuals zijn op dit moment niet langer de bedoelde leer omgeving, maar eerder een omgeving gelijk aan een verzorgingstehuis voor hulpbehoevende ouderen. De reguliere werelden zijn geen spannende uitdaging meer, waar gezonde concurrentie inmiddels plaats heeft gemaakt voor een ongezond gebrek aan fatsoen en respect. Ervaring en skills worden overklast door pubers met te veel zakgeld..

Dit moet veranderen!

Daarom organiseren wij vanaf 1 April een groots Free for all toernooi. Via dit toernooi willen we en masse de aandacht trekken van Innogames, in de hoop dat ze gehoor geven aan onze wensen.

We beginnen in de grootste shit storm, de casual omgeving. Daar casual 1 zelfs voor de duivel verboden terrein is, casual 7 nog in een vroege fase zit, en casual 5 aan het afronden is, zien wij casual 6, vanaf nu aangeduid als Panem als de perfecte locatie om de revolutie te starten. Dit bericht is dan ook via versleutelde frequenties naar alle districten van Panem verstuurd.

Zwart op wit gezien kan dit door de autoriteiten worden gezien als het aanzetten tot rellen, of in het ergste geval een poging tot een coupe d'etat.

Hierom hebben wij in het uiterste geheim een marktonderzoek laten uitvoeren, in combinatie met een in-depth literatuur onderzoek.

Dit heeft geresulteerd in een gezamenlijke noodzaak voor een aantal regels.

De resultaten van het marktonderzoek en vele verwijzingen in allerlei literaturen werken over verschillende aspecten van (politieke) oorlogsvoering, doen ons verzekeren dat men, vanaf het verkrijgen van de laatste benodigde informatie, aan 1 week voldoende heeft om zich te prepareren voor de revolutie. Als laatste verdediging tegen de ogen en oren van de vele spionnen van de autoriteiten van Panem, hebben we daarom besloten tot het allerlaatste moment te wachten met het verspreiden van deze uiterst gevoelige informatie. Zodat men erg weinig tijd heeft deze informatie door te spelen naar de autoriteiten van Panem, en zodoende er weinig tijd overblijft om de revolutie te voorkomen.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar "the Hunger Games" films.

Namens de leiding van de revolutie,
>>May the odds be ever in your favor<<

Zit je thuis beetje te genieten van een biertje krijg je ineens een PM van je maatje Crazybertje. Ik pakte er maar gelijk nog eentje bij na het zien van deze lap tekst. Moet het nog wel even inhoudelijk lezen, maar volgens mij willen ze oorlog :axe::axe:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
142
Ik denk dat koh gaat samenwerken met superking.
 

DeletedUser80387

Guest
Ik denk dat NEO en Victus nog een belangrijke rol gaan spelen!
 
Bovenaan