De wereld word kleiner

DeletedUser

Guest
Mooi stukje hoor Pat.

Ik kan nog geen mening vormen of dit positief voor Revo. uit gaat pakken of negatief. Ze krijgen namelijk wel er een nieuw front bij (TEVA). Nou heeft Revo. een dorpeninjectie gekregen door conq., en is Revo. echt 100% zeker een heel stuk sterker dan TEVA, kan het toch een probleem gaan opleveren.

Als Revo. aan elk front problemen kunnen krijgen. Zowel BB als bij BCK als bij PSY als bij TEVA als bij S?. In principe heeft Revo. al bij BB/BCK laten zien dat ze duidelijk de betere zijn, kunnen alle fronten tegelijk problemen gaan opleveren.

Wat me overigens opvalt is dat de pijlen van Revo. niet naar II. en KoC. gericht zijn. Misschien toch nog wat vriendjes?
Nog een opvallend feit in de tekening is, is dat de pijlen van BCK/PSY/TEVA ook niet naar Revo. gericht zijn. Toch denk ik dat deze stammen niet over zich zullen laten heenlopen :) (uitzondering van BCK, die ik niet op motivatie kan betrappen)

[*]Conq opsplitsen in 2 delen(deel naar S? en deel naar revo)

Hier wil ik ook nog even reactie opgeven: Het is niet zo dat conq. ons gecontacteerd heeft met 'kunnen jullie hun aannemen?' en dat conq. dit heeft geregeld. Het uiteindelijke initiatief kwam vanuit deze spelers zelf en we hebben ze dan ook apart behandeld. Ik heb hierover geen enkel contact gehad met Da Capital, of de andere breinen van het plan die jij aankaart.

jgotti zei:
- Maar misschien ook een ideetje om meteen S? een interview te geven over 'hun nieuwe leden'

Ik wil dit heel graag doen, maar daarbij zit ik toch met een dilemma. Ik kan moeilijk mezelf interviewen :p
 

DeletedUser

Guest
Patrick is geen reporter he mensen, de stoute jongen.

Mooi propaganda stuk Patrick! En dan dit gisteren op MSN (nadat ik op w12 950 aanvallen had zitten sturen):

23-11-2010 19:47:54 Howlin
950 aanvallen op een spel wat niks meer aan hebt dan zelfvoordoening en eigenlijk totaal nutteloos is en je tijd van je leven totaal mee verpest wat je later zal beseffen.


En de volgende dag schrijft meneer zo'n enorme lap tekst voor hetzelfde spelletje :p Hypocriet!:D
 
Reactiescore
980
Mooi stukje hoor Pat.

Ik kan nog geen mening vormen of dit positief voor Revo. uit gaat pakken of negatief. Ze krijgen namelijk wel er een nieuw front bij (TEVA). Nou heeft Revo. een dorpeninjectie gekregen door conq., en is Revo. echt 100% zeker een heel stuk sterker dan TEVA, kan het toch een probleem gaan opleveren.

Als Revo. aan elk front problemen kunnen krijgen. Zowel BB als bij BCK als bij PSY als bij TEVA als bij S?. In principe heeft Revo. al bij BB/BCK laten zien dat ze duidelijk de betere zijn, kunnen alle fronten tegelijk problemen gaan opleveren.

Wat me overigens opvalt is dat de pijlen van Revo. niet naar II. en KoC. gericht zijn. Misschien toch nog wat vriendjes?
Nog een opvallend feit in de tekening is, is dat de pijlen van BCK/PSY/TEVA ook niet naar Revo. gericht zijn. Toch denk ik dat deze stammen niet over zich zullen laten heenlopen :) (uitzondering van BCK, die ik niet op motivatie kan betrappen)

De pijlen staan gewezen naar lege plekken die nog opgevuld moeten worden. Ze staan niet gewezen naar conflicten die zullen komen of er al zijn.
 

DeletedUser

Guest
Patrick is geen reporter he mensen, de stoute jongen.

Mooi propaganda stuk Patrick! En dan dit gisteren op MSN (nadat ik op w12 950 aanvallen had zitten sturen):

23-11-2010 19:47:54 Howlin
950 aanvallen op een spel wat niks meer aan hebt dan zelfvoordoening en eigenlijk totaal nutteloos is en je tijd van je leven totaal mee verpest wat je later zal beseffen.


En de volgende dag schrijft meneer zo'n enorme lap tekst voor hetzelfde spelletje :p Hypocriet!:D

jij hebt alle vv's van teva:D ik kreeg 950 attacks:O
 

DeletedUser

Guest
Hier wil ik ook nog even reactie opgeven: Het is niet zo dat conq. ons gecontacteerd heeft met 'kunnen jullie hun aannemen?' en dat conq. dit heeft geregeld. Het uiteindelijke initiatief kwam vanuit deze spelers zelf en we hebben ze dan ook apart behandeld. Ik heb hierover geen enkel contact gehad met Da Capital, of de andere breinen van het plan die jij aankaart.


Ik wil dit heel graag doen, maar daarbij zit ik toch met een dilemma. Ik kan moeilijk mezelf interviewen :p

Ik help je wel (a)

Inderdaad, aangezien dat alle plannen in het water waren gevallen;), niemand was gecontacteerd, niemand wist het(behalve die 5 die ik aanhaalde)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52950

Guest
Mooi postje!

Is eens interessant en leuk om te lezen,
zeker als je al een voor kennis had, maar toch er nog niet alles van af wist zoals ik.
 

DeletedUser

Guest
En weer een van je geweldige verhalen, ga zo door.
M'n complimenten :D
 

DeletedUser

Guest
Heel netjes verhaal:)
Altijd leuk dat je zo in 1x weet wat er nu ongeveer gebeurt in een wereld.
 

DeletedUser38965

Guest
netjes gedaan respect hiervoor..:)

waarom wordt jij geen Tww reporter dacht dat jij daar wel voor geknipt bent.;)
 

DeletedUser

Guest
Complimenen.

Toch vind ik het een beetje raar dat je MT als een nieuwe recruut aanduit.

X-11

Niemand van de leiding conq. Heeft ons ooit gecontacteerd, wel wisten we vanaf het 1e moment na de post van Da Capital van dit verhaal af. En toen ging het niet alleen om Carette, Greenlord en christa. Maar ook om Drigun Prince wessey oa. Deze zijn zoals je ziet niet gekomen. Ook hebben we om solli's gevraagt van Carette, Christa en Greenlord. En is er gestemd.
Even ter verduidelijking dat er zeker nagedacht is over die recruits.
 
Reactiescore
980
Complimenen.

Toch vind ik het een beetje raar dat je MT als een nieuwe recruut aanduit.


Quartax Left 23rd November 2010 - 18:06 4,045,823
greenlord Joined 21st November 2010 - 20:09 8,255,048
Carette Joined 21st November 2010 - 17:09 7,252,876
Monjati Tsie Joined 21st November 2010 - 01:06 10,300,993
christa89 Joined 21st November 2010 - 00:07 8,674,178
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij weten wij beide waarom die geleaved is. En wrsnlijk ben je allang Géinfiltreerd in 's? Dus weet je ook waarom die terug is.
 
Reactiescore
980
Volgens mij weten wij beide waarom die geleaved is. En wrsnlijk ben je allang Géinfiltreerd in 's? Dus weet je ook waarom die terug is.

Ik weet waarom die weg was, staat ook in het verhaal. Maar waarom die terug is weet ik niet. Als ik werkelijk spionnen heb in S? had ik dat wel geweten..... Beetje vage beschuldiging uit het niets.

En of je het nu wilt, hij zat er daarvoor in, toen is die weg gegaan.
Toen is die er weer bij gekomen -> nieuwe rekruut.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet waarom die weg was, staat ook in het verhaal. Maar waarom die terug is weet ik niet. Als ik werkelijk spionnen heb in S? had ik dat wel geweten..... Beetje vage beschuldiging uit het niets.

En of je het nu wilt, hij zat er daarvoor in, toen is die weg gegaan.
Toen is die er weer bij gekomen -> nieuwe rekruut.

Awke dit is geen beschuldiging want het hoort bij het spel, en je zal er rekening mee moeten houden.
 
Bovenaan