De Vuile Was van Continent 45

Reactiescore
152
Hier nog een paar mooie voorbeeldjes. @Son of Zeus @Drizzy ; jullie moeten je echt de ogen uit de kop schamen aangezien jullie eerst zo hoog van de toren liepen te blazen over fair-play dit dat.
 

Bijlagen

  • ConFiundo leave.JPG
    ConFiundo leave.JPG
    103,8 KB · Weergaven: 65
  • Zeus - Pipi x.JPG
    Zeus - Pipi x.JPG
    79,4 KB · Weergaven: 64
  • Intern Doug - 25.JPG
    Intern Doug - 25.JPG
    91,5 KB · Weergaven: 54
  • Intern Sphinx - Klompenboer.JPG
    Intern Sphinx - Klompenboer.JPG
    71,5 KB · Weergaven: 47
  • Bambi 3 leden.JPG
    Bambi 3 leden.JPG
    45,2 KB · Weergaven: 48
  • Bambi 2 leden.JPG
    Bambi 2 leden.JPG
    55,6 KB · Weergaven: 46
  • Bambi 1 leden.JPG
    Bambi 1 leden.JPG
    57,3 KB · Weergaven: 65
Reactiescore
538
Oproep: nieuwe verkiezingen, Rogier als premier ^^

Beetje arrogante mag wel als je eerste staat toch.
W92 hebben we gezien hoe goed er dorpen veroverd werden, na maandenlang dag en nacht aanvallen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Mijn dm staat altijd open rogier maatje
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
261
Zwaar weekend, maar festivalletje heb ik wel zin in met dit weer ^^

Nee, Rogier is een keer boos, dat gebeurt niet zo snel. Dus goed bezig tw.nl.

En een tip: ik ben zelf forummod geweest, een goede forummod voegt mijn dubbelposts even samen en geeft me een waarschuwing omwille van slechte leesbaarheid. Of hij fixt het zelf en houdt zijn mond.
Als ik het kon, had ik het voor je gedaan!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Zwaar weekend, maar festivalletje heb ik wel zin in met dit weer ^^

Nee, Rogier is een keer boos, dat gebeurt niet zo snel. Dus goed bezig tw.nl.

En een tip: ik ben zelf forummod geweest, een goede forummod voegt mijn dubbelposts even samen en geeft me een waarschuwing omwille van slechte leesbaarheid. Of hij fixt het zelf en houdt zijn mond.
Zoals een bekend gezegde gaat:

"Hou je bek over de sukke, of voeg zijn posts samen"
 
Reactiescore
1.167
Wat slaaptekort en een flinke boomstam wel niet kan doen..
 
Reactiescore
538
Rogier is zo een baas
Rogier is een mongool, die niet lekker in zn vel zat na wat dingetjes privé na een zwaar weekend en overdag al te veel gedronken had. Dus ik ging even een boekwerk schrijven uit frustratie, bedoeld als beetje serieus en beetje satire (heet niet voor niks de sukke). Moet je dus allemaal niet te serieus nemen, maar hopelijk hebben jullie er om kunnen lachen. Ik in ieder geval nadat ik klaar was en de eerste reacties zag.
Voor de mensen die het niet grappig vonden en wel de moeite hebben genomen om het te lezen, excuus voor het verspillen van je tijd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
549
Rogier is een mongool, die niet lekker in zn vel zat na wat dingetjes privé na een zwaar weekend en overdag al te veel gedronken had. Dus ik ging even een boekwerk schrijven uit frustratie, bedoeld als beetje serieus en beetje satire (heet niet voor niks de sukke). Moet je dus allemaal niet te serieus nemen, maar hopelijk hebben jullie er om kunnen lachen. Ik in ieder geval nadat ik klaar was en de eerste reacties zag.
Voor de mensen die het niet grappig vonden en wel de moeite hebben genomen om het te lezen, excuus voor het verspillen van je tijd.
En alsnog ben je zo een baas!
 
Reactiescore
436
We moeten een officieel topic openen met een deftig comité die bepaald wie er boosters zijn en wie niet

Ik draag mezelf voor als voorzitter gezien ik geheel belangeloos ben en boven de wereld kan staan door mijn aanwezigheid in VFSnip
 
Reactiescore
33
De dorpen waren dagen lang niet verdedigd doordat de accounts op delete stonden. Je had ze zelf kunnen hebben als je een beetje had opgelet.

Jochie duidt op weerstand en maakt gelijkt een forumpost aan, hoe verrassend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
152
Dit neemt niet weg dat je voor 90% uit intern bestaat, wat mijn hele punt is flapdrol. Telkens schreeuwen over fair-play en dan is dit jullie manier van spelen haha, sneue ventjes.
 
Bovenaan