De teloorgang van Global: revealed

DeletedUser44415

Guest
Mweuh, sedert zijn vertrek heb ik direct een nieuwe co gezocht, + het feit dat Jordi zei gewoon een nap, maar tegen mij co dat het maar voor 2 weken was voor ons voor te bereiden... uiteindelijk heb ik mezelf nu terug aangegeven om een goede stand te kunnen maken voor me stamgenoten, helaas zal het ten volle te strijde zijn...

Noire, ik ben teleurgesteld in jullie, maar ik ga niet overlopen naar +/- deze keer. Ik heb genoeg meegelopen omdat ik enorm respect had, nu is het te zwaar onder gelopen. Op naar een goede strijd, & moge de beste winnen! Alvast bedankt dat je mij nog de tijd geeft tot ik wat meer actief kan zijn, ik heb er enorm veel respect voor ;).
 

DeletedUser81928

Guest
oke nou deze wereld zal snel voorbij zijn voor jou dus komt wel goed ;)
 

DeletedUser81928

Guest
nee boeit ook niet :p mijn clears kunnen vliegen en de edels ook :D
 

DeletedUser44415

Guest
Wie zegt dat je zou kunnen joinen ;)

Ik ga me stam niet leaven omdat me verwachtingen te hoog liggen bij een stam... Nuja, jullie hebben een ideaal lid bij, een zeker ervaren speler die zelfs elke speler van jullie stam kan verslaan 1 vs 1, uiteindelijk had ik toegegeven om te stoppen, Noire bewijst me terug om door te gaan met het info ik nu vandaag gekregen had: eerst nap aangeven tegenover mij, & dan hoor ik dat het voor 14 dagen zal duren...

Waarom een nap houden dan? Hij kan gewoon gemakkelijk doorheen mijn account als hij wilt, ik ga me troepen niet terugtrekken van me stamgenoten ofzo...
 

DeletedUser

Guest
ja jij niet van mij, hoe meer dorpjes je nu te pakken krijgt, hoe meer ik van je kan edelen, dat is het speel plezier volgens mij :D

Voor jou mss.. :'( mss ga ik wel solliciteren bij Vert. dan mag je ze niet nemen:D Maar dan heb ik ook BG met NA en dan heb ik niets meer te edelen :'(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik ga me stam niet leaven omdat me verwachtingen te hoog liggen bij een stam... Nuja, jullie hebben een ideaal lid bij, een zeker ervaren speler die zelfs elke speler van jullie stam kan verslaan 1 vs 1, uiteindelijk had ik toegegeven om te stoppen, Noire bewijst me terug om door te gaan met het info ik nu vandaag gekregen had: eerst nap aangeven tegenover mij, & dan hoor ik dat het voor 14 dagen zal duren...

Waarom een nap houden dan? Hij kan gewoon gemakkelijk doorheen mijn account als hij wilt, ik ga me troepen niet terugtrekken van me stamgenoten ofzo...

elk lid 1 vs 1? Nah:p

Heb je je eigen sex-doll niet meer nodig zeker?

Pardon? Noob.
 
Bovenaan