De teloorgang van Global: revealed

DeletedUser46778

Guest
Ik baseer dit op zaken die vanuit molotov kwamen. Melle, weet best dat ik gelijk heb, dus zou hij dit ook moeilijk kunnen ontkennen. Jullie mogen best os gestuurd hebben maar volgens mij toonde jullie nogal veel haat naar de molotov spelers toe. Dus vind jullie verhaaltjes vrij frappant, maar goed, ik zou ook liegen moest niemand de waarheid kennen.

Njah, ik denk dat mijn bron, wat betrouwbaarder is dan die van jullie, het jammere is, dat ik deze bron ook niet ga melden.

kan je wel dit meegeven

[21/05/2013 23:00:19] *****: nja wij hebben bijna alle deff
[21/05/2013 23:00:23] *****: van +/- gekregen

Het is wat je er zelf mee wilt, maar ik geloof het namelijk niet.

ik weet denk ik wel wie je bron is maar snap niet waarom hij dat gezegt heeft. ook ging noire zeker niet door met aanvallen dus snap er echt de ballen van :p
 

DeletedUser44415

Guest
Leuke poging om zielig te lijken en in de slachtoffer rol te kruipen. Helaas gaat dat niet op. Ik snap dat je het als stam vervelend vind maar onder een backstab valt eerder het op delete zetten van een account op als spion fungeren in een stam. Als noire jullie nou gelijk had aangevallen was het inderdaad laf en een backstab dit is gewoon een verstandige keuze geweest.

Als je dit als een backstab ziet moet je maar eens op wereld 18 komen spelen. Dan weet je wat backstabben is. Dit is gewoon van stam wisselen met een goede reden. Weliswaar zit noire nu bij de vijand al met al heeft het wel voor de opschudding in global gezorgd dat er wat mensen onder hun steen vandaan zijn gekropen.
wellicht had hij aan kunnen geven dat hij had gesolliciteerd maar jullie hadden toch een spion dus eigenlijk was het ook niet nodig toch ;)

[3/05/2013 19:26:00] Jordi | CbC: we hebben in Loyal iemand die kent een +/-'er real life
[3/05/2013 19:26:03] Jordi | CbC: we weten alleen niet wie
[3/05/2013 19:26:06] Spamoooooo: ...
[3/05/2013 19:26:08] Spamoooooo: kuuuut
[3/05/2013 19:26:18] Jordi | CbC: Maar Kenneth..
[3/05/2013 19:26:22] Jordi | CbC: Tussen ons twee in
[3/05/2013 19:26:26] Jordi | CbC: dat hebben wij ook :)
[3/05/2013 19:26:33] Spamoooooo: hahaha, nice :)
[3/05/2013 19:26:34] Jordi | CbC: Er is een massa op ons gepland.. 6 mei.

Nouja, backstab & spionnen... hmmmm? Was het jullie niet dat jullie zaten te janken over het feit van manier van spelen?
 

DeletedUser

Guest
Waarom nou steeds die logs op 't AF plaatsen.. Dat vind ik veel zieliger dan counter espionage.
 

DeletedUser68086

Guest
[3/05/2013 19:26:00] Jordi | CbC: we hebben in Loyal iemand die kent een +/-'er real life
[3/05/2013 19:26:03] Jordi | CbC: we weten alleen niet wie
[3/05/2013 19:26:06] Spamoooooo: ...
[3/05/2013 19:26:08] Spamoooooo: kuuuut
[3/05/2013 19:26:18] Jordi | CbC: Maar Kenneth..
[3/05/2013 19:26:22] Jordi | CbC: Tussen ons twee in
[3/05/2013 19:26:26] Jordi | CbC: dat hebben wij ook :)
[3/05/2013 19:26:33] Spamoooooo: hahaha, nice :)
[3/05/2013 19:26:34] Jordi | CbC: Er is een massa op ons gepland.. 6 mei.

Nouja, backstab & spionnen... hmmmm? Was het jullie niet dat jullie zaten te janken over het feit van manier van spelen?

Met vertrouwde skype berichten komen, zielig zeg..
 

DeletedUser44415

Guest
Waarom nou steeds die logs op 't AF plaatsen.. Dat vind ik veel zieliger dan counter espionage.

Met vertrouwde skype berichten komen, zielig zeg..

Tjah, jullie vroegen eerder om bewijzen waar ik info haalde dat er spionage in me stam zat, & wanneer ik het eens erop zet, komen jullie af met dit... Grappig

Vertrouwde berichten... Wat moet ik nog vertrouwen hier op deze wereld? Niets meer.
 

DeletedUser48745

Guest
Ik en Jordi kennen elkaar ook IRL dus pas maar op dadelijk gaan wij ook met elkaar praten!!!! Maar nee, dan hoeven we nog geen spion voor elkaar te zijn. Een RL-vriend en spion is wel iets anders, om RL-vrienden als spionnen te gebruiken is dan wel weer redelijk ver gaand voor een online browserspelletje....
 

DeletedUser

Guest
Tjah, jullie vroegen eerder om bewijzen waar ik info haalde dat er spionage in me stam zat, & wanneer ik het eens erop zet, komen jullie af met dit... Grappig

Vertrouwde berichten... Wat moet ik nog vertrouwen hier op deze wereld? Niets meer.

Kan je me precies vertellen wat voor info wij gekregen moeten hebben? Ik heb het namelijk niet gezien. :D
 

DeletedUser68086

Guest
Tjah, jullie vroegen eerder om bewijzen waar ik info haalde dat er spionage in me stam zat, & wanneer ik het eens erop zet, komen jullie af met dit... Grappig

Vertrouwde berichten... Wat moet ik nog vertrouwen hier op deze wereld? Niets meer.

Jemig praat niet zo zielig man :p, je doet net of Jordi je meisje is die je verleid heeft op een feestje en toen heeft gedumpt, probeer hem gewoon te pakken IG en niet zielig doen hier.
 
Reactiescore
116
Jemig praat niet zo zielig man :p, je doet net of Jordi je meisje is die je verleid heeft op een feestje en toen heeft gedumpt, probeer hem gewoon te pakken IG en niet zielig doen hier.

Ervaring mee Died?
 

DeletedUser68252

Guest
Je kunt de keuze van een ex stamgenoot ook respecteren in plaats van er heel de tijd over door te zeveren. De keuze hebben ze wel overwogen gemaakt en hier is nu eenmaal niets aan te veranderen, zou wat zijn als jullie voor S & J zouden beslissen, maar ja respect is ver te zoeken bij een gedeelte van het huidige Global.
 

DeletedUser

Guest
Kan je me precies vertellen wat voor info wij gekregen moeten hebben? Ik heb het namelijk niet gezien. :D

Lees de post van Spamo.

Je kunt de keuze van een ex stamgenoot ook respecteren in plaats van er heel de tijd over door te zeveren. De keuze hebben ze wel overwogen gemaakt en hier is nu eenmaal niets aan te veranderen, zou wat zijn als jullie voor S & J zouden beslissen, maar ja respect is ver te zoeken bij een gedeelte van het huidige Global.

Dit is een grapje zeker? We zouden het zeker ook moeten respecteren dat +/- nu spy't, blijkbaar? En dat terwijl de leiding van +/- met het idee kwam om alles te vergeten. Hoe sneu. :eek:
Respect? In eerste instantie krijg je het van me, maar je kunt het daana ook verkwisten. Dat is wat team Noire gedaan heeft.
 

DeletedUser68086

Guest
Lees de post van Spamo.



Dit is een grapje zeker? We zouden het zeker ook moeten respecteren dat +/- nu spy't, blijkbaar? En dat terwijl de leiding van +/- met het idee kwam om alles te vergeten. Hoe sneu. :eek:
Respect? In eerste instantie krijg je het van me, maar je @#!*% het daana ook verkwisten. Dat is wat team Noire gedaan heeft.

Hoe kom je er nou bij dat wij een spion hebben?
 

DeletedUser

Guest
Lees de post van Spamo.



Dit is een grapje zeker? We zouden het zeker ook moeten respecteren dat +/- nu spy't, blijkbaar? En dat terwijl de leiding van +/- met het idee kwam om alles te vergeten. Hoe sneu. :eek:
Respect? In eerste instantie krijg je het van me, maar je kunt het daana ook verkwisten. Dat is wat team Noire gedaan heeft.

Hoe kom je er nou bij dat wij een spion hebben?

Tjah, jullie vroegen eerder om bewijzen waar ik info haalde dat er spionage in me stam zat, & wanneer ik het eens erop zet, komen jullie af met dit... Grappig

Vertrouwde berichten... Wat moet ik nog vertrouwen hier op deze wereld? Niets meer.

Dan mag je me vertellen wat wij weten, want zoals ik al zei heb ik geen kennis van een spion. De enige die ons wat vertelde is al bekend onder de leiding van Global, deze speler wilde van de spionnen af, net als wij.
 
Bovenaan