De stop van EXiRE

DeletedUser

Guest
Jammer, het was een leuke stam. Het verbaasde me elke keer weer hoe goed ze waren zonder dat ze punten hadden.
 

DeletedUser

Guest
Wat een geslijm in eens hier , word er een beetje onpasselijk van hoor.

dag Exire
 

DeletedUser3860

Guest
Tjah ergens heeft kjew gelijk :p eerst was iedereen anti-EXiRE en hoe een grote mond ze wel hadden enzo en nu ineens *ik zal jullie missen!* *love you!*

Begrijp me niet verkeerd, ik heb respect voor EXiRE en vind het jammer dat EXiRE kapot gaat, maar wel vreemd dat iedereen plots zo begint te slijmen he :p
 

DeletedUser

Guest
Ze zeggen toch alleen dat EXiRE ervaren was?:p
Iedereen haat ervare stammen tot ze ineens aankondigen dat ze foetsie zijn. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vind het toch raar.
Ball kreeg indertijd zoveel reactie en gezever op zich af omdat ze fuseerden.
Verschillenden in Exire stopten => alle begrip voor want sommigen geraken TW gewoon moe, dus alle respect hiervoor.
Maar wat ik altijd zo leuk vond is hoe de mannen van Exire altijd verkondigden dat Exire NOOIT zou fuseren.
Dat dat allemaal een teken van zwakte is enz, enz...
Maar nu fuseren ze zelf. ;)

Maar laat wel 1 ding duidelijk zijn :

Ik begrijp hun en geef hun 100% gelijk. Ik wens de vertrekkende spelers bij exire ook veel succes in hun nieuwe stam (dit is NIET sarcastisch bedoelt).
Ergens is het wel leuk om niet meer 1ste te staan met -=NW=- want dan hebben we iets om naartoe te streven. :)

Dus vind dit allemaal echt tof !!!

Nogmaals veel succes en veel plezier toegewenst.

Met vriendelijke groeten.

TSL
 

DeletedUser

Guest
@TSL
Dankjewel voor je compliment. ;)
Maar je kun het niet echt zien als een fusie, we zijn met ongeveer 8 leven naar Wh gegaan, van de 24, dat is dus 1/3. Ik zie het eigenlijk niet als een fusie, maar als een nieuwe stam waar ik naartoe ben gegaan. Alleen het interne forum mist nog wat spam, maar dat lossen PieterS en ik op!
 

DeletedUser

Guest
mikoB zei:
Alleen het interne forum mist nog wat spam, maar dat lossen PieterS en ik op!

Jep, we krijgen al bijna spijt dat we jullie uitgenodigd hebben :p
 

DeletedUser

Guest
@TSL
Dankjewel voor je compliment. ;)
Maar je kun het niet echt zien als een fusie, we zijn met ongeveer 8 leven naar Wh gegaan, van de 24, dat is dus 1/3. Ik zie het eigenlijk niet als een fusie, maar als een nieuwe stam waar ik naartoe ben gegaan. Alleen het interne forum mist nog wat spam, maar dat lossen PieterS en ik op!

Daar ben ik zeker van dat er wat meer spam daar zal komen nu...
Ik heb het hier niet zo gepost, maar in een ander topic wel...
Daar heb ik "fuseren" zo geplaatst omdat niet iedereen mee is gegaan.
Misschien hier beter ook gedaan ;)
 

DeletedUser

Guest
@TSL
Dankjewel voor je compliment. ;)
Maar je kun het niet echt zien als een fusie, we zijn met ongeveer 8 leven naar Wh gegaan, van de 24, dat is dus 1/3. Ik zie het eigenlijk niet als een fusie, maar als een nieuwe stam waar ik naartoe ben gegaan. Alleen het interne forum mist nog wat spam, maar dat lossen PieterS en ik op!

Met 7 maar :p

Wees maar blij dan dat ik niet ben meegekomen :p
Dan zouden de W.H. leden het bijna niet kunnen overleven :p Alleen EXiRE kon zoveel spam verdragen.. Maar onze spam brengt een aangename sfeer in de stam ;)

Jep, we krijgen al bijna spijt dat we jullie uitgenodigd hebben :p
Gemenerik! Met ons er bij staat W.H. wel weer lekker op #1 :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een beetje late reactie ma pieterS nu begrijp ik waarom je pist was lol ;)

Veel succes in W.H. ! entja spijtig voor exire ik vond dat ze een mooi stamplaatje hadden anders groeiden jullie wel erg traagmakom ^^
 

DeletedUser2841

Guest
Wat gaaf om dit forum nog een keer te lezen, goeie herinneringen aan :) Zijn er nog mensen van begin w4 actief op dit forum?

Stuur me anders een PB :)
 

DeletedUser2841

Guest
Jep, jep. Zat even te googlen, ben zelf net weer begonnen op W29, nog niet heel serieus though. Postte gewoon in dit forum omdat de rest toch aardig dood is :) niet erg toch?
 

DeletedUser9529

Guest
Nog steeds de wereld waar ik de beste herinneringen aan heb overgehouden :)
 
Bovenaan