De stop van EXiRE

DeletedUser

Guest
Respect , ik heb nooit iets te maken gehad met EXiRE maar hoe ik jullie erover hoor praten ... Mooi ... kan niet anders dan een goede stam geweest zijn
 

DeletedUser

Guest
MIKOb > Hehe een gedeelte waarom ik stopte kwam door jou.
Ik moest precies gaan timen en daar had ik geen zin in.


geen zin ... ja zo kun je het ook omschrijven als je iets niet kan ^^










LOL exire gaat wel weg ... maar de spelers blijven nog wel rondhangen..
exire stopt .... verstandige keus ... misschien valt bij de spelers de druk nu weg van het constand aangevallen worden . en het terug opbouwen van ...



mikoB de wereld zal er anders uitzien zonder jou ......

er is nu weer hoop ^^


latersssssssssssssssssssssss
 

DeletedUser

Guest
MIKOb > Hehe een gedeelte waarom ik stopte kwam door jou.
Ik moest precies gaan timen en daar had ik geen zin in.


geen zin ... ja zo kun je het ook omschrijven als je iets niet kan ^^
XD, dankjewel al machtige God van TW! voor uw vertrouwen!
Laat mij uw lichaam eten, er is genoeg voor iedereen. ^^
LOL exire gaat wel weg ... maar de spelers blijven nog wel rondhangen..
exire stopt .... verstandige keus ... misschien valt bij de spelers de druk nu weg van het constand aangevallen worden . en het terug opbouwen van ...



mikoB de wereld zal er anders uitzien zonder jou ......

er is nu weer hoop ^^


latersssssssssssssssssssssss
Jammer dat de wereld niet veranderd, want ik blijf.
Dankzij jouw opmerking ben ik er nu zeker van dat ik blijf en ik ga vechten om langs je te komen lichten en dan moeite te gaan doen.^^

Latersssssssssssssssss schat! (K) (L) (S) (M) (O) (I) (Y) (ETC)
 

DeletedUser

Guest
MIKOb > Hehe een gedeelte waarom ik stopte kwam door jou.
Ik moest precies gaan timen en daar had ik geen zin in.


geen zin ... ja zo kun je het ook omschrijven als je iets niet kan ^^
Laat me niet lachen man, niet iederen krijgt het geluk van zoveel gratis dorpen te krijgen. Ook niet iedereen ligt aan de rand waar hij dorpjes kan overnemen zonder al te veel verliezen te lijden. Ik denk dat MikoB een van de enige in heel w4 is die 4 nobles in 1 sec timed + daarna nog eens 5 aanvallen er vlak voor gekleefd.

Jij hoeft er niet veel moeite voor te doen dus ga niet over iemand anders kwaliteiten oordelen als je hem helemaal niet kent. MikoB is een klassespeler ookal heeft hij een grote mond. Jij bent de enige in die topic die geen respect betuigd, dus volgens jou zit iedereen op dit forum hier maar een beetje zever te verkopen? Maar dat hebben meer spelers wel, als ze veel puntjes hebben dat ze plots uit de hoogte gaan doen ;) Toont maar eens aan hoeveel respect jij terugverdient.

LOL exire gaat wel weg ... maar de spelers blijven nog wel rondhangen..
exire stopt .... verstandige keus ... misschien valt bij de spelers de druk nu weg van het constand aangevallen worden . en het terug opbouwen van ...
Och wij hebben dit met plezier gedaan, we hebben veel kunnen lachen met sommige aanvallen :rolleyes: Sommigen van ons hechten meer aan principes dan aan constant dorpjes overnemen. Wij speelden samen, als een groep vrienden, hopelijk zegt dat woord je iets Slick? Vrienden, ja, wij speelden samen, wij gaven meer om elkaar, en om elkaar beschermen in tegenstelling tot sommigen die mensen gebruiken om aan zoveel mogelijk puntjes te raken.

mikoB de wereld zal er anders uitzien zonder jou ......

er is nu weer hoop ^^


latersssssssssssssssssssssss
MikoB is nog lang niet weg ;) Hij zal zijn best doen om iedereen nog zo hard mogelijk te irriteren. Dus zet je schrap voor de volgende ronde van MikoB, het is tijd voor het hoofdgerecht ;)
 

DeletedUser2487

Guest

Idd, met dat stukje ben ik het niet eens. Het is echt niet moeilijk om 5 aanvallen en 4 edels in 2 seconden te plannen.

Verder vind ik het wel jammer dat EXiRE stopt. Wel beter voor W.H., ook stukje K54 erbij :)
 

DeletedUser

Guest
Idd, met dat stukje ben ik het niet eens. Het is echt niet moeilijk om 5 aanvallen en 4 edels in 2 seconden te plannen.

Verder vind ik het wel jammer dat EXiRE stopt. Wel beter voor W.H., ook stukje K54 erbij :)

In 1 seconde.. ;)
 

DeletedUser2487

Guest
In 1 seconde.. ;)

1 seconde kan ook, maar als je klein bent meestal niet omdat je je edels in een bepaald dorp hebt staan en soms niet in 1 seconde na de offs laten aankomen :rolleyes:

Ik doe zelf meestal 2 seconden, maar 1 sec is ook mogelijk.
 

DeletedUser

Guest
1 seconde kan ook, maar als je klein bent meestal niet omdat je je edels in een bepaald dorp hebt staan en soms niet in 1 seconde na de offs laten aankomen :rolleyes:

Ik doe zelf meestal 2 seconden, maar 1 sec is ook mogelijk.

Zeker, ik snap wel wat je bedoeld. Ik zeg niet dat er niemand is die zo timed in w4, maar er zijn er weinig..
 

DeletedUser

Guest
wat een lol, dat moet dan zeker een stomme stam zijn als iedereen stopt.
 
Reactiescore
660
dat linke ging stoppen heeft hij al maanden op voorhand aangekondigd
toen ik nog in de stam zat meldde hij het me al

veel succes en plezier nog aan alle leden van exire
hopelijk vinden jullie een goed onderdak

jullie oude en waarschijnlijkst kleinste maatje

robbeke
 

DeletedUser

Guest
Weer een ervaren stam minder...

Ook al dachten / denken de meesten dat ik iets tegen Exire heb, toch vond ik het een ervaren stam die met respect moest behandelt worden, met respectvolle leden waarmee je dingen kon afspreken waar zij zich ook aan hielden (behalve Mikob dan :D)

Dus bij deze, mensen die denken dat ik iets tegen Exire heb, dat was om PHX te beschermen van stomme zinnen zoals PHX is noob etc....

want PHX is top ^^

Maar Exire ook, dus bij deze,

veel succes aan de leden die naar W.H. gaan, en Mikob, moest je stoppen hoop ik dat RL alles beter voor je gaat dan hier op het forum :p

Respect :)
 

DeletedUser1875

Guest
Hmm, MikoB gaat niet stoppen, want zoals in mijn woordenboek staat, ik citeer:

MikoB ~ s, (m)
1.Pwnage 2.pwnage 3.pwnage 4.SPAM!!!

MUHHAHA:D

MikoB, PieterS, het was fijn jullie te hebben leren kennen op de speed. (MikoB, ook van NLS#2). Het ga jullie goed, Ik ben trots op jullie :)

Dikke kus MikoB & PieterS, van jullie Camelgay.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, MikoB gaat niet stoppen, want zoals in mijn woordenboek staat, ik citeer:



MUHHAHA:D

MikoB, PieterS, het was fijn jullie te hebben leren kennen op de speed. (MikoB, ook van NLS#2). Het ga jullie goed, Ik ben trots op jullie :)

Dikke kus MikoB & PieterS, van jullie Camelgay.:rolleyes:

Zie niet in wat dit bericht nu weer te maken heeft met dit onderwerp.

Het gaat hier niet over de speedserver maar over wereld 4 en het gaat hier niet over MikoB en PieterS maar over Exire en beide heren hebben reeds aangekondigd niet te gaan stoppen met spelen en volgens mij zijn ze ook niet overleden, want hoe jij het brengt lijkt het wel een rouwadvertentie :p
 

DeletedUser

Guest
dat linke ging stoppen heeft hij al maanden op voorhand aangekondigd
toen ik nog in de stam zat meldde hij het me al

veel succes en plezier nog aan alle leden van exire
hopelijk vinden jullie een goed onderdak

jullie oude en waarschijnlijkst kleinste maatje

robbeke

Hoi Robbeke,

Bedankt voor nog wat van je te laten horen, je zal steeds mijn maatje blijven ;)
 

DeletedUser

Guest
XD, dankjewel al machtige God van TW! voor uw vertrouwen!
Laat mij uw lichaam eten, er is genoeg voor iedereen. ^^

Jammer dat de wereld niet veranderd, want ik blijf.
Dankzij jouw opmerking ben ik er nu zeker van dat ik blijf en ik ga vechten om langs je te komen lichten en dan moeite te gaan doen.^^

Latersssssssssssssssss schat! (K) (L) (S) (M) (O) (I) (Y) (ETC)


naats mij liggen ... daar is geen plaats ... daar ligt mijn wederhelft al ^^


nee kijk mensen ... daarom hou ik zo van onze miko :)
 

DeletedUser

Guest
Laat me niet lachen man, niet iederen krijgt het geluk van zoveel gratis dorpen te krijgen. Ook niet iedereen ligt aan de rand waar hij dorpjes kan overnemen zonder al te veel verliezen te lijden. Ik denk dat MikoB een van de enige in heel w4 is die 4 nobles in 1 sec timed + daarna nog eens 5 aanvallen er vlak voor gekleefd.

Jij hoeft er niet veel moeite voor te doen dus ga niet over iemand anders kwaliteiten oordelen als je hem helemaal niet kent. MikoB is een klassespeler ookal heeft hij een grote mond. Jij bent de enige in die topic die geen respect betuigd, dus volgens jou zit iedereen op dit forum hier maar een beetje zever te verkopen? Maar dat hebben meer spelers wel, als ze veel puntjes hebben dat ze plots uit de hoogte gaan doen ;) Toont maar eens aan hoeveel respect jij terugverdient.


Och wij hebben dit met plezier gedaan, we hebben veel kunnen lachen met sommige aanvallen :rolleyes: Sommigen van ons hechten meer aan principes dan aan constant dorpjes overnemen. Wij speelden samen, als een groep vrienden, hopelijk zegt dat woord je iets Slick? Vrienden, ja, wij speelden samen, wij gaven meer om elkaar, en om elkaar beschermen in tegenstelling tot sommigen die mensen gebruiken om aan zoveel mogelijk puntjes te raken.


MikoB is nog lang niet weg ;) Hij zal zijn best doen om iedereen nog zo hard mogelijk te irriteren. Dus zet je schrap voor de volgende ronde van MikoB, het is tijd voor het hoofdgerecht ;)

wat een post met een hoop gezever hahahaha

ik ben wel blij dat MIKO me beter kent

en over dat timen ^^ ach ik laat je zo wijs ... ik ben blij dat je me zwaar onderschat .... anders ga eens praten met The surgeon ;)
 

DeletedUser

Guest
wat een post met een hoop gezever hahahaha

ik ben wel blij dat MIKO me beter kent

en over dat timen ^^ ach ik laat je zo wijs ... ik ben blij dat je me zwaar onderschat .... anders ga eens praten met The surgeon ;)
Mij beter kent? XD
Je kent me alleen zoals ik wil dat je me kent. :D
Nu naar je TS! :D unban je me even? kan ik weer recorden. ^^
 
Bovenaan