De stille oorlog, SeSw vs. CTH.

DeletedUser

Guest
Haha xd.
Zegt de persoon die nu nog geen week in SeSw speelt.
Ik vind je wel grappig. Meteen de confrontatie tegen mij opzoeken in alle topics waar ik post.
Wordt toch eens een echte vrouw xd.

Wat ouwehoer jij nou weer... ik was erbij dat SeSw was opgericht en ik weet wel degelijk wie je bent.

Daarbij zocht jij de confrontatie met mij in het andere topic dus niet de rollen omdraaien ;)
 

DeletedUser48268

Guest
Het valt me wel op dat hier gewoon een gesprek gevoerd wordt wat jullie ook op je interne forum kunt houden.
Niemand is geïnteresseerd in julliie 'ik ben goed' gedoe.

En even over Thor, hij was een goede speler maar miste alleen nog houvast aan zijn idealen, maar verder was hij een van de betere spelers die wereld 1 gekent heeft.

Lees je toch lekker niet joh, bijdehand
 

DeletedUser

Guest
Wat ouwehoer jij nou weer... ik was erbij dat SeSw was opgericht en ik weet wel degelijk wie je bent.

Daarbij zocht jij de confrontatie met mij in het andere topic dus niet de rollen omdraaien ;)

Dwaas, ik vermelde alleen dat je opmerking niet nodig was. Wie voelt zich dan meteen aangevallen xd
En het is ook moeilijk te weten wie ik ben alle 3 me nicknames staan in me eerste post in dit topic aangegeven.
Xprezz; Blackhound; Blubikbeneenkameel.
Zo dat was moeilijk.
Ingame heb ik je een mail gestuurd met me game naam op wereld 1 dusss...
Dus ik snap niet waarom je begint over dat je weet wie ik ben xd
 

DeletedUser22322

Guest
Ging dit topic niet over CTH ?

Vaak krijg je dan dit soort persoonlijke onderwerpen.
Is niets mis aan.
Ik geniet er van :p
 

DeletedUser

Guest
Dwaas, ik vermelde alleen dat je opmerking niet nodig was. Wie voelt zich dan meteen aangevallen xd
En het is ook moeilijk te weten wie ik ben alle 3 me nicknames staan in me eerste post in dit topic aangegeven.
Xprezz; Blackhound; Blubikbeneenkameel.
Zo dat was moeilijk.
Ingame heb ik je een mail gestuurd met me game naam op wereld 1 dusss...
Dus ik snap niet waarom je begint over dat je weet wie ik ben xd

*Zucht* Langer kijken dan je neus lang is is je overduidelijk ook niet meegegeven. Jij deed laten denken dat ik jou of de sithuatie niet ken om dat ik net 4 dagen op xander zit. Vandaar mijn opmerking weet wel degelijk wie je bent. Ik ken jou ook alleen als xpress en blackhound. Altijd een grote bek maar echt laten zien is nooit gebeurd.
Ben benieuwd nu ik weet waar je op zit of er verandering is gekomen ;)

P.s. doe me een plezier en neem de vv van Bramber arme jongen kan het gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het valt me wel op dat hier gewoon een gesprek gevoerd wordt wat jullie ook op je interne forum kunt houden.
Niemand is geïnteresseerd in julliie 'ik ben goed' gedoe.

Nu moet het toch niet gekker worden!! Iedereen zit te zaniken dat er niets meer op het forum van w1 wordt geplaatst... Nu heb ik me drie dagen lang in het zweet gewerkt om hier een topic te openen wat ergens over gaat, is het weer niet goed:mad:
Kunnen wij er iets aan doen dat er niemand van CTH de moed heeft om hier tegengas te geven?
Want er gaan ook veel dingen fout in onze aanvallen, maar je denkt toch niet dat ik mijn eigen blunders hier ga posten?:eek:

En even over Thor, hij was een goede speler maar miste alleen nog houvast aan zijn idealen, maar verder was hij een van de betere spelers die wereld 1 gekent heeft.

Thor01 was dan een goede speler, hij wilde veel en veel te snel. Elk logisch denkende speler kan zelf wel bedenken dat een top 10 stam als CTH niet binnen een week is overgenomen.
Hij had al plannen klaar voor de tijd na CTH.
Komt nog bij dat hij in de stam het karakter had van een kind dat het op een brullen zette wanneer hij zijn zin niet kreeg.
Roep niet dat ik overdrijf, want hij is begonnen te stoken nadat we hem geen leidersfunctie gaven;)
Achteraf bezien de beste daad die hij heeft kunnen doen, want we zijn daarna zeer selectief geworden met recruteren. Niet op punten of ODA ranking alleen, maar zeer zeker ook op karakter. Want met die opgewonden standjes in de stam wordt de sfeer er niet beter op;)



Wanneer er gesuggereerd wordt dat dit topic geopend is als propaganda middel, kan ik maar één ding antwoorden...Je hebt gelijk:p
We hebben als stam een koers uitgezet, en daar gaan we mee door totdat er een tegenstander komt die ons dwingt een andere weg te kiezen. Tot nu toe hebben we aardig de wind in de zeilen, dus durf ik hier op hardop zeggen; Ja, ik ben trots op ons stammetje dat van ver heeft moeten komen;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja Pobo der zal wel veel moed nodig zijn geweest om te beseffen dat er ook spelers stoppen op tw en dat er dan voor spelers de mogelijkheid bestaat om die gestopte spelers te internen.:D

Enja Bramber is een speler waar je normaal niet omheen kan, maar als zijn stam hem dan niet genoeg steunt dan wordt het een stuk lastiger he ;)
 

DeletedUser

Guest
Ligt dat dan aan ons?:confused:

Als bramber geen hulp krijgt van zijn stam, of het niet wenst te aanvaarden, dan heeft CTH een probleem, wij niet:)
 

DeletedUser

Guest
Hehe Pobo hij zit zelf in CTH.. kan je voorstellen hoe dubbel die post van hem dan klinkt ^^
 

DeletedUser

Guest
Is dat zo? Dan heeft hij tenminste de moeite genomen om het voor zijn stam op te nemen hier. Op welk account speelt hij eigenlijk?

Oh ja, ik kan het ook aan xpress zelf vragen:D
Wie ben je, wat doe je? Wat doen je ouders?
Heb je een grote zus?
 

DeletedUser22322

Guest
Vandaag is CTH 10 mil aan punten gezakt, er zal er een barbaar geworden zijn.
Ik dacht Bamber.
 

DeletedUser

Guest
Nope, WhitePanther is weggegaan. Het account bestaat nog wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is een openingspost wat nergens op slaat.
Ga alle stamstatieken eens na, dan verschiet je hoeveel er aan het internen zijn.
Nog steeds zijn er spelers die stoppen, geven de vv aan een stamgenoot, en bij gelegenheid word deze intern ingenomen. Daar is niets mis mee.

Maar op zo`n manier de stam CTH door het slijk sleuren, dat verdienen ze niet.

Pobo, leer jij eens respect en waardering te hebben aangaande je tegenspelers, zo maak je geen vrienden.

Sinds wanneer moet je alleen maar vrienden maken dan? wow je dan net als Mow die overal bg`s enz had zitten? word weinig edelvoer, en veel intern voer (klinkt als Mow)

Mooie post pobo,
 

DeletedUser

Guest
zal het ooit nog spannend worden

Side 1:
Tribes: CTH
Players:

Side 2:
Tribes: SeSw
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 237
Kant 2: 355
Verschil: 118

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 161
Verschil: 160

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,313,420
Kant 2: 3,681,644
Verschil: 1,368,224

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,440
Kant 2: 1,694,023
Verschil: 1,683,583

chart
 

DeletedUser22322

Guest
Whitepanther is dapper. Zou hij een nieuwe stam op willen richten?

@kevin, Dank u zeer voor het compliment
Het is een lafaard, hij valt nu zijn voormalige stamgenoten aan.
Voor de schijn heeft hij nog geen andere stam gekozen.
Maar zijn keuze is door hem zelf al gemaakt, dat zien wij over 2 maanden waar hij dan zit.
Hoe noemen wij in dit spel dit soort vluchters, NOOBS.
 

DeletedUser

Guest
wie zou jij aanvallen als je tussen sesw en cth lag?

hij valt in elk geval nog iemand aan, zijn ex stamgenoten verdelen liever de interns.
 

DeletedUser

Guest
Het is een lafaard, hij valt nu zijn voormalige stamgenoten aan.
Voor de schijn heeft hij nog geen andere stam gekozen.
Maar zijn keuze is door hem zelf al gemaakt, dat zien wij over 2 maanden waar hij dan zit.
Hoe noemen wij in dit spel dit soort vluchters, NOOBS.

In deze fase van het spel kun je niet meer van vluchten spreken, vooral niet als je zijn positie bekijkt;)
Noem het maar diplomatisch inzicht:rolleyes:

Whitepanther denkt dat hij buiten zijn stam meer resultaten kan boeken, dan wanneer hij aanblijft in die kannibalenstam. Wie zijn wij als forumgebruikers dan om te oordelen of hij een vluchter is?

Het is CTH die zich moet schamen dat ze haar spelers niet binnenboord kan houden. Niet de leiding, maar de stam CTH spreek ik hier op aan. Want de leiders van CTH hebben goede bedoelingen, dat staat als een paal boven water.
Maar wanneer je als leider met de rug tegen de muur je stam als zand tussen je vingers door voelt glijden, en niemand luistert meer, wat kun je dan nog doen?

Als we de roddels mogen geloven, komt er binnenkort een groot offensief tegen SeSw, en het is aan CTH om te zorgen dat zoiets goed afloopt, want als dat mislukt kunnen we wachten op de nieuwe kaart van w1 waar CTH niet meer op voor komt;)
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat het hier zo akelig stil blijft is voor mij het teken dat ik wel eens dicht bij de waarheid kan zitten:p

Of is dit een tactiek van CTH? Gewoon de tegenstander doodzwijgen, en maar hopen dat het vanzelf weer overgaat?
 
Bovenaan