De stille oorlog, SeSw vs. CTH.

DeletedUser

Guest
Vroeger, in de prehistorie van dit spel op w1 was er een klein stammetje saints genaamd dat met een hele grote mond de oorlog had verklaard aan de toen al grote stam CTH.
Een dappere stam, met dappere spelers, maar oorlog voeren tussen de twee stammen gebeurde maar matig. Af en toe eens een klein offensief tussen twee of drie spelers, en dan was het weer maanden rustig.

Zo rustig zelfs dat de hele oorlog eigenlijk doodbloedde, en er warempel een soort van bondgenootschap ontstond tussen de twee stammen. Saints groeide en groeide, en op een goede dag kwam er een puberaal spelertje met een speldenprik en de hele stam knalde als een zeepbel uit elkaar.
Daar zaten broeska, ironheart, dwarf en pobo diep en diep bedroefd in hun hoofdkwartier. De stam in puin, de spelers in zak en as, en een CTH die stiekem zat te lachen en zagen dat hun aartsvijand niet meer bestond.

Vanaf dat moment was het net het Nederlandse of Belgische parlement, want er moest iets nieuws bedacht worden, wie met wie verder wilde spelen of ging stoppen. Er werd besloten een nieuwe stam op te richten, SeSw. Met Broeska aan het roer als roverhoofdman, en kjew, pobo en ironheart als respectievelijk linkerhand en voet, en rechterhand van Broeska.
Een lief en aardig stammetje met dito spelers, althans dat vinden wij zelf.

Met een echte NAP inclusief gedeeld forum met CTH om het gezellig te maken tussen de twee stammen.

In mijn beleving was er na welgeteld één dag al een knallende ruzie op het gedeelde forum tussen een aantal spelers van de beide stammen, zodat na een poosje het gedeeld forum maar weer werd gesloten. En de NAP?
Er gebeurde niets, dus was er ook geen reden om De NAP te beëindigen of door te zetten.

Vanaf dat moment gebeurden er vreemde dingen; Enkele spelers van CTH en SeSw speelden samen, en ontstonden er goede pb,s, en aan de andere kant van CTH waren een paar spelers van SeSw al voorzichtig begonnen om toch wat beweging in de kaart te krijgen door CTH aan te vallen.
We vonden bij SeSw dat het toch leuker is om je buren aan te vallen dan ze te vriend te houden, want daarvoor zijn meetings bedoeld;)

Nu gebeuren er weer andere vreemde dingen. Het blijkt dat CTH schijnbaar vol zit met spelers die gaan stoppen of al gestopt zijn, want iedere speler die tot nu toe bezoek krijgt van onze lieve en aardige spelers gaat stoppen, en vervolgens ziet men het fenomeen "kannibalisme" ontstaan.
Spelers van CTH die van voren worden aangevallen door SeSw en tegelijkertijd van achteren door hun eigen stamleden worden aangepikt.
In de natuur zie je het bij sommige diersoorten ook, dat ze hun eigen jongen opvreten als er grote nood dreigt.

Maar we zijn een beschaafde wereld, waar je zoiets niet verwacht.
Wij van SeSw protesteren dan ook fel tegen het feit dat CTH door ons accounts laat vegen, en vervolgens zelf met de dorpen aan de haal gaat. Als die spelers dan toch gaan stoppen kunnen ze die dorpen net zo goed allemaal leeg zetten en aan ons gunnen.

Maar dat doen ze niet, die vieze, vuile....(rustig pobo, denk om je gezondheid:)

Wij hebben gemeend, om de klagende forumgebruikers hier, weer wat leesvoer te geven en verklaren vanaf hier, en niet in pm met CTH, maar hier op dit grote forum aan de stam CTH de stille oorlog wat luidruchtiger te laten verlopen.
Met voor SeSw als doel, CTH laten uitvoeren waar ze goed in zijn volgens eigen zeggen, en dat is....stoppen!

Kannibalisme wordt over de hele wrede wereld verboden, en het is diep en diep triest dat dergelijke praktijken hier nog voorkomen, en dat ook nog in één van de oudste stammen die op deze wereld actief is.
Schande!
;)
 

DeletedUser

Guest
Succes CTH

Huidige voornaamste slachtoffers: Bramber & Rovan.
Verloren dorpen Xander: Account zonder speler, maar daar zit tegenwoordig weer een nieuwe op :)

De gang van zaken laatste maand:

Side 1:
Tribes: SeSw
Players:

Side 2:
Tribes: CTH
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 306
Kant 2: 47
Verschil: 259

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,217,050
Kant 2: 479,259
Verschil: 2,737,791

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16881

Guest
SeSw was al langer goed bezig. Ik denk dat dit net zo eenzijdig is en blijft als de 'stille oorlog' tussen OVI en A|S.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel even vermelden dat de bekendere poster van CTH, Bramber, een dikke pluim verdiend zoals hij zich tot nu toe weet te handhaven.
De enige fout waar ik hem op heb kunnen betrappen is het luisteren naar zijn moederkloek, blekie;)

Als ik in mijn dagelijkse werk aan mijn baas vraag of ik naar de concurrent mag stappen, weet ik van te voren het antwoord al. "Veel succes bij je nieuwe baas" zal hij zeggen, maar dat heeft dan met mijn CV te maken:D

Bramber heeft een tijdje geleden besloten om onder de vleugels van blekie te blijven, en nu lijkt het erop dat haar vleugels niet groot genoeg zijn. En wat doen kippen dan? (Kippen, dat is de diersoort die hun eigen eieren oppeuzelen wanneer ze niet genoeg te eten krijgen)
Ze stoten de slecht presterende eieren af, en laten ze aan hun lot over;)
 

DeletedUser

Guest
Verrek dat je dat nog weet pobo die ruzie op het gedeelde. Dat kwam door mij haha dat weet ik nog wel.

Ik zit nou op xander helaas stopte de aanvallen meteen toen ze wisten dat ik er op zat :( beetje jammer. Magoed ik ben nu schade terug proberen te halen.

Veel geluk CTH maar ik verwacht er niets van ^^ Ze internen elkaar liever dan dat ze helpen en de confrontatie aanvallen.. als dat moederliefde is pobo dan ben ik zeker iets anders gewend.
 

DeletedUser

Guest
* Kon zijn lachen niet inhouden bij het lezen van de openingspost van Pobo. *

Mooie post. :)
 

DeletedUser22322

Guest
Het is een openingspost wat nergens op slaat.
Ga alle stamstatieken eens na, dan verschiet je hoeveel er aan het internen zijn.
Nog steeds zijn er spelers die stoppen, geven de vv aan een stamgenoot, en bij gelegenheid word deze intern ingenomen. Daar is niets mis mee.

Maar op zo`n manier de stam CTH door het slijk sleuren, dat verdienen ze niet.

Pobo, leer jij eens respect en waardering te hebben aangaande je tegenspelers, zo maak je geen vrienden.
 

DeletedUser

Guest
Het is een openingspost wat nergens op slaat.
Ga alle stamstatieken eens na, dan verschiet je hoeveel er aan het internen zijn.
Nog steeds zijn er spelers die stoppen, geven de vv aan een stamgenoot, en bij gelegenheid word deze intern ingenomen. Daar is niets mis mee.

Maar op zo`n manier de stam CTH door het slijk sleuren, dat verdienen ze niet.

Pobo, leer jij eens respect en waardering te hebben aangaande je tegenspelers, zo maak je geen vrienden.


tja leg dan eens uit dat cth z'n slechte stats heeft tegen sesw

rovan op 22-6 start sesw met dorpen nobelen , op 24-6 nobelt cth vrolijk mee
sabin op 26-4 start sesw met dorpen nobelen, op 11-5 nobelt cth vrolijk mee
ridderar OP 04-3 start sesw met dorpen nobelen. op 11-4 nobelt cth vrolijk mee
alleen bramber hou nog ff vol maar ik voorspel je het gaat geen weken meer duren voor cth daar ook op nobelt
 

DeletedUser22322

Guest
tja leg dan eens uit dat cth z'n slechte stats heeft tegen sesw

rovan op 22-6 start sesw met dorpen nobelen , op 24-6 nobelt cth vrolijk mee
sabin op 26-4 start sesw met dorpen nobelen, op 11-5 nobelt cth vrolijk mee
ridderar OP 04-3 start sesw met dorpen nobelen. op 11-4 nobelt cth vrolijk mee
alleen bramber hou nog ff vol maar ik voorspel je het gaat geen weken meer duren voor cth daar ook op nobelt

logisch toch, misschien stonden deze spelers van CTH onder vv. En in de wacht om te internen. Door jullie aanvallen op deze dorpen, moesten ze wel gaan internen aangaande de dorpen die onder vv stonden. Iedereen wil de punten in zijn stam houden.

Maar Pobo, weet er altijd een draai aan te geven
 

DeletedUser

Guest
En in de wacht om te internen.

Ten eerste, dit is gewoon een smoes, ten tweede: Dat is juist het probleem. Er wordt blijkbaar zoveel geïnternd dat er een wachtlijst is, dat is toch niet normaal! Zo wordt een stam nooit beter. Als je alleen de punten in de stam probeert te houden door spelers te internen, verdwijnt ten eerste het moraal in de stam, er wordt alleen geleefd om te internen en als je dat zat bent geïnternd te worden. Zet eens een aanval op, verdedig actief mee, en de twee belangrijkste dingen: Zet spelers op inactieve accounts en zorg voor communicatie. Als er niet genoeg gecommuniceerd wordt verliezen mensen het plezier in het spel en stoppen er nog meer mensen.
 

DeletedUser

Guest
Ach hou tog op..

Het is altijd zelfde liedje met cth.. ze geven altijd spontaan vv af en ze worden altijd spontaan geinternd. Het is het egocentroishe en lafaardgedrag van mensen als blekie, spanjaard en heavy braveheart. Ze hebben nog nooit echt moeite gedaan voor hun dorpen. Hun hele account is gebouwd op interns of BB's!

Er word nog net geen campange gedaan: Join ons hechte stam CTH na je proefperiode van enkele weken/maanden kan jij ( jawel jij! ) uitverkoren worden als intern gezellig beppen onder het genot van een vv-uitzetting en wij doen derest. Voel jij je aangesproken voor deze welverdiende rust, join dan onze familie: CTH <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22322

Guest
Ten eerste, dit is gewoon een smoes, ten tweede: Dat is juist het probleem. Er wordt blijkbaar zoveel geïnternd dat er een wachtlijst is, dat is toch niet normaal! Zo wordt een stam nooit beter. Als je alleen de punten in de stam probeert te houden door spelers te internen, verdwijnt ten eerste het moraal in de stam, er wordt alleen geleefd om te internen en als je dat zat bent geïnternd te worden. Zet eens een aanval op, verdedig actief mee, en de twee belangrijkste dingen: Zet spelers op inactieve accounts en zorg voor communicatie. Als er niet genoeg gecommuniceerd wordt verliezen mensen het plezier in het spel en stoppen er nog meer mensen.
Doordat in een stam de kleine stoppende spelers intern worden overgenomen door de fanatiekere betere stamgenoot. Daar word de stam op zich zeker sterker door.

Het stoppen van spelers, heeft weinig met communicatie te maken, iedereen is vrij om een andere stam te kiezen, en verder te spelen.

Internen hoort nu eenmaal in deze fase bij het spel, net zoals de verlaten bb dorpen, waar iedereen zo mogelijk op af stormt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48268

Guest
logisch toch, misschien stonden deze spelers van CTH onder vv. En in de wacht om te internen. Door jullie aanvallen op deze dorpen, moesten ze wel gaan internen aangaande de dorpen die onder vv stonden. Iedereen wil de punten in zijn stam houden.

Maar Pobo, weet er altijd een draai aan te geven

wel heel toevallig allemaal he, dat ze opeens internen na de aanvallen..?
Laat ze dan voor een fatsoenlijke vv zorgen, aanvallen die meer dan 48uur onderweg zijn en nog dorpen clearen.... Tijd genoeg om een account te redden lijkt me als ze die punten toch in de stam willen houden. Maar cth wil die moeite niet eens doen blijkbaar
 

DeletedUser48268

Guest
Doordat in een stam de kleine stoppende spelers inter worden overgenomen door de fanatiekere betere stamgenoot. Daar word de stam op zich zeker sterker door.

Het stoppen van spelers, heeft weinig met communicatie te maken, iedereen is vrij om een andere stam te kiezen, en verder te spelen.

Internen hoort nu eenmaal in deze fase bij het spel, net zoals de verlaten bb dorpen, waar iedereen zo mogelijk op af stormt.

en een account als Rovan noem je klein?
 
Reactiescore
661
Succes aan de oorlogvoerende stammen!!

gr

Rob
 

DeletedUser

Guest
Het is een openingspost die nergens op slaat.
Ga alle stamstatistieken eens na, dan verschiet(???) je hoeveel er aan het internen zijn.
Nog steeds zijn er spelers die stoppen, geven de vv aan een stamgenoot,(niet goed he, die komma) en bij gelegenheid word deze intern ingenomen. Daar is niets mis mee.

Maar op zo`n manier de stam CTH door het slijk sleuren, dat verdienen ze niet.

Pobo, leer jij eens respect en waardering te hebben aangaande je tegenspelers, zo maak je geen vrienden.

En jij ook eens op je grammatica letten, want dit is ook respectloos. D;
 

DeletedUser

Guest
Doordat in een stam de kleine stoppende spelers inter worden overgenomen door de fanatiekere betere stamgenoot. Daar word de stam op zich zeker sterker door.

Nee. Als speler A 5 miljoen heeft en speler B 1 miljoen, dan vormen ze samen een stam van 6 miljoen. Als speler A speler B overneemt, is de stam nog steeds 6 miljoen, en is de stam dus niets opgeschoten. Sterker nog, om speler B over te nemen is een paar maanden nodig. In die tijd is de omgeving ook gegroeid, zonder dat die stam vooruit is gekomen. De fanatieke betere stamgenoot doet ondertussen niets met zijn al dan niet aanwezige skills.

Het stoppen van spelers, heeft weinig met communicatie te maken, iedereen is vrij om een andere stam te kiezen, en verder te spelen.

Wat ik zei was dat communicatie essentieel was om de spelers plezier in het spel te geven en te laten houden. Als er veel communicatie is, dus een stam gezellig en hecht is en mensen elkaar goed kennen, zullen mensen niet snel stoppen. Puur om het stamgevoel, de gezellige gesprekken met de stamleden. Opus is daar een goed voorbeeld van, spelers die al maanden/jaren gestopt waren, waren nog wel actief betrokken bij de stam.

Internen hoort nu eenmaal in deze fase bij het spel, net zoals de verlaten bb dorpen, waar iedereen zo mogelijk op af stormt.

Internen hoort zeker niet bij deze fase in het spel. Sterker nog, die fase hebben de meeste stammen gehad. Er wordt eigenlijk nog maar twee dingen gedaan met accounts van stoppende spelers, en dat is een nieuwe speler (eventueel een co) erop zetten of het account wissen. Zoals ik al zei, van internen wordt niemand uiteindelijk beter.
De barbarendorpen zijn inderdaad wel een punt waar de meeste stammen mee te maken krijgen. Sommigen edelen alleen een stukje en wachten tot er nieuwe spelers zich vestigen om die vervolgens over te nemen. Anderen edelen de hele meut, het is maar waar je zin in hebt.
 
Bovenaan