De stille oorlog, SeSw vs. CTH.

DeletedUser

Guest
omdat senne zo van getalletjes houd

sesw maart 2009
1 jaar 9 maanden
18638 win
800 loss
19 leden
31120 dorpen
oda 391 mio
odd 176 mio

ovi december 2006
4jaar
30903 win
1338 loss
29 leden (mmm misschien moet ik zeggen 1 lid 28 interns)
40377 dorpen
oda 448 mio
odd 124 mio


ik lees dat sesw in de helft van de tijd de bijna de zelfde oda haalt met minder leden
ik lees ook dat sesw met meer ODD minder dorpen verliest ook weer in een veel kortere tijd op minder leden

mogelijke conlusies kunnen zijn

sesw heeft zwaardere tegenstanders (denk het niet)
sesw geeft meer tegen gas (denk het wel)
OVI nobelt meer makkelijke targets zoals interns en barbs (denk het wel)
sesw steekt meer tijd in verdedigen van een dorpje (zou wel eens kunnen maar weet ik niet zeker)


vul jij het even aan senne (wel op basis van getalletjes , en niet met praatjes)

Ten eerste bestaat OVI sinds 14 november 2007, niet sinds december 2006. In het eerste jaar waren de accounts zo klein (ik had zelf 80k punten bij toetreding), dat je in die fase heel weinig ODA haalt, dat zou jij moeten snappen. Toen SeSw werd opgericht hadden jullie allemaal al grote accounts waardoor het veel makkelijker is om relatief veel ODA te halen. Voorlopig staan wij nog altijd voor op jullie, we bestaan dan inderdaad wel langer, maar zoals ik al zei, tussen november 2007 en maart 2009 zijn de accounts vrij klein geweest dus in die periode haal je maar weinig ODA.

Win/loss verhouding is min of meer gelijk terwijl jullie dus een stuk later zijn begonnen dus het veel makkelijker hebben gehad dan wij, in de afgelopen maanden van W1 hebben de grote spelers heel weinig dorpen meer verloren en voor pas opgerichte stammen is het dus veel makkelijker om die verhouding heel hoog te krijgen.

Overigens is onze ODD stukken lager dan die van jullie, wat enerzijds zal betekenen dat jullie meer stacken, maar anderzijds dat er meer actie is in jullie omgeving. Dan is het dus ook makkelijker om meer ODA te krijgen, dus dat verklaart ook al wat.

Dat je over 1 lid 28 interns begint is wel grappig, nouja eigenlijk eerder gezegd een domme en lompe opmerking die kant noch wal raakt, maar goed. Je kan het blijkbaar niet hebben dat OVI op 1 staat in zowel de stammenranglijst als de ODA-stammenranglijst, terwijl we daar totaal niet eens mee bezig zijn. Een andere verklaring voor deze misplaatste arrogantie kan ik niet bedenken. Jammer, vroeger was je altijd zo bescheiden. Ik weet niet of het door je 1e plaats komt of door de omgeving van SeSw en andere arrogante figuren in die stam, zal geen namen noemen. Het zal wel een combinatie zijn. Zonde en dat meen ik oprecht. Hoelang zal het nog duren voordat zelfs robbeke zich uit gaat roepen tot de beste speler van W1?
 

DeletedUser

Guest
Stam Leden Rang Score Aanvalsrang Aanvalsscore Verdedigingsrang Verdedigingsscore
OVI 29 2 769,739,619 1 624,699,538 4 145,040,081
SeSw 19 1 817,856,422 2 573,063,031 2 244,793,391

Zo. hier de eeuwige OD rangen van twstats, dus gewoon de som van alle spelers. Daar zit niets in van stamoprichting afhankelikheid etc. Alleen hoe lang iedere speler al speelt, en hoeveel hij basht.

OVI heeft een betere aanvalsrang, SeSw heeft meer ODD.
 

DeletedUser

Guest
shinchan [OVI] 2006-12-22 - 14:03:17 eerste dorp genobeld door ovi 518|501

of hebben de stats het fout?

als sesw het zoveel makkelijker had gehad dan zou onze odd lager zijn.

als je de odd en oda van twstats bekijkt kun je duidelijk zien dat onze leden niet alleen rugwind hebben gekend

maar blijkbaar denk jij dat we van uit het niets onze dorpen en punten hebben gehaald tot dat sesw ontstond

Stam Leden Rang Score Aanvalsrang Aanvalsscore Verdedigingsrang Verdedigingsscore
SeSw 19 1 817,856,422 2 573,063,031 2 244,793,391
OVI 29 2 769,739,619 1 624,699,538 4 145,040,081

met 10 leden meer (50%) doen jullie oda 50k (6%) meer en odd 100k (40%) minder over heel het spel

geweldig, hoe jij conclusies trekt

maar vertel nu nog eens 1 keer , als je ovi niet de te kloppen stam wil noemen, wie dan wel.
of durf je dat echt niet te zeggen ?


p.s. robbeke in gister 5miljoen odd en 0 dorpen verloren , zeker geen slechte spelers, een hele goede zelfs :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
shinchan [OVI] 2006-12-22 - 14:03:17 eerste dorp genobeld door ovi 518|501

of hebben de stats het fout?

als sesw het zoveel makkelijker had gehad dan zou onze odd lager zijn.

als je de odd en oda van twstats bekijkt kun je duidelijk zien dat onze leden niet alleen rugwind hebben gekend

maar blijkbaar denk jij dat we van uit het niets onze dorpen en punten hebben gehaald tot dat sesw ontstond

Stam Leden Rang Score Aanvalsrang Aanvalsscore Verdedigingsrang Verdedigingsscore
SeSw 19 1 817,856,422 2 573,063,031 2 244,793,391
OVI 29 2 769,739,619 1 624,699,538 4 145,040,081

met 10 leden meer (50%) doen jullie oda 50k (6%) meer en odd 100k (40%) minder over heel het spel

geweldig, hoe jij conclusies trekt

maar vertel nu nog eens 1 keer , als je ovi niet de te kloppen stam wil noemen, wie dan wel.
of durf je dat echt niet te zeggen ?


p.s. robbeke in gister 5miljoen odd en 0 dorpen verloren , zeker geen slechte spelers, een hele goede zelfs :)

Valt toch nog mee? Een clear is tussen de 20K - 21K ODD. Als we 20.500 nemen als voorbeeld krijg je: 5 miljoen : 20.500 = 243,9

Robbeke heeft dus minder dan 250 clears afgeslagen. Zo'n bijzonder hoog aantal is dat nu ook weer niet he. :)
 

DeletedUser

Guest
Stam Leden Rang Score Aanvalsrang Aanvalsscore Verdedigingsrang Verdedigingsscore
OVI 29 2 769,739,619 1 624,699,538 4 145,040,081
SeSw 19 1 817,856,422 2 573,063,031 2 244,793,391

Zo. hier de eeuwige OD rangen van twstats, dus gewoon de som van alle spelers. Daar zit niets in van stamoprichting afhankelikheid etc. Alleen hoe lang iedere speler al speelt, en hoeveel hij basht.

OVI heeft een betere aanvalsrang, SeSw heeft meer ODD.

Danku :).

shinchan [OVI] 2006-12-22 - 14:03:17 eerste dorp genobeld door ovi 518|501

of hebben de stats het fout?

als sesw het zoveel makkelijker had gehad dan zou onze odd lager zijn.

als je de odd en oda van twstats bekijkt kun je duidelijk zien dat onze leden niet alleen rugwind hebben gekend

maar blijkbaar denk jij dat we van uit het niets onze dorpen en punten hebben gehaald tot dat sesw ontstond

Stam Leden Rang Score Aanvalsrang Aanvalsscore Verdedigingsrang Verdedigingsscore
SeSw 19 1 817,856,422 2 573,063,031 2 244,793,391
OVI 29 2 769,739,619 1 624,699,538 4 145,040,081

met 10 leden meer (50%) doen jullie oda 50k (6%) meer en odd 100k (40%) minder over heel het spel

geweldig, hoe jij conclusies trekt

maar vertel nu nog eens 1 keer , als je ovi niet de te kloppen stam wil noemen, wie dan wel.
of durf je dat echt niet te zeggen ?


p.s. robbeke in gister 5miljoen odd en 0 dorpen verloren , zeker geen slechte spelers, een hele goede zelfs :)

Ik weet niet hoe ze daarbij komen maar OVI is echt op 14 november 2007 opgericht, kan best dat shinchan daarvoor al speelde maar niet in OVI, dus dat is dan inderdaad een foutje, kon jij ook niet weten. Ik heb nergens gezegd dat ik denk dat vanuit het niets jullie dorpen hebben gehaald, ik heb SeSw altijd al als een zeer goede stam gezien waarvoor ik respect heb. Jullie moeten alleen niet lang doorgaan met die arrogante opmerkingen, anders gaan jullie wat dat betreft de Opus-kant op.

En nogmaals, want je leest blijkbaar niet geweldig, er is geen te kloppen stam, veel goede spelers zijn gestopt waardoor er nu bijna geen oorlogen zijn. Ik denk dat OVI en SeSw de beste twee stammen zijn op W1 op dit moment, dat wil ik wel zeggen, maar in welke volgorde of dat er een stam 'te kloppen' is, dat zou ik niet willen zeggen nee. Arashi was eventjes de te kloppen stam en Opus natuurlijk ook, maar daar lijkt me nu niet zoveel sprake van. Wij zijn de beste in het noorden, jullie in het zuiden, daaromheen zitten nog genoeg andere goede stammen dus het is ook niet zo dat OVI en SeSw er met kop en schouders bovenuit steken denk ik, dat valt allemaal wel mee.

En chapeau voor Robbeke :).
 

DeletedUser

Guest
De statistieken die op TW stats staan, zijn absoluut niet betrouwbaar, omdat er een hoop mist daar het een tijd offline is geweest, en er na een aantal update's geen oude gegevens terug ingevoerd zijn.
 

DeletedUser

Guest
De statistieken die op TW stats staan, zijn absoluut niet betrouwbaar, omdat er een hoop mist daar het een tijd offline is geweest, en er na een aantal update's geen oude gegevens terug ingevoerd zijn.

Idd. Als je op TW Stats naar W1 kijkt, en dan op spelersprofielen (op TW Stats, niet ingame), dan staat er ook bij iedereen dat ze zijn toegetreden op 22 juli 2009.
 
Reactiescore
661
Veel kom ik hier niet meer. Maar ik vernam dat het ook een beetje over mij ging.

Toch even reageren dan.

In een discussie over het zijn van de betere stam heb ik me absoluut niet gemengd. Ik vermoed dat ik niet moet zeggen/vermelden dat ik mezelf altijd al de supernoob heb gevonden en dat ook altijd duidelijk heb vermeld.

Dat ik nu als voorbeeld word aangehaald (als zijnde de precies wel allerslechtste speler uit SeSw) dat ZELFS IK in het kort ga roepen dat ik de beste ben geeft toch wel de indruk dat ik buitengewoon slecht moet zijn. Ik geef toe. Jullie hebben gelijk. Ook daarom Haskier (net die persoon moet de staving van Kjew kelderen alsof hij zat te wachten tot iemand eens iets positiefs ging melden over me om het dan botweg te ontkennen) dat ik één van de eerste ben die in een vraag van duckje om T-timen uit te leggen direct een heel mooie en uitgebreide post kan toevoegen aan een volledig hopeloze manier van spelen. Uit pure armoede heb ik ook mijn opera moeten verkrachten om niet zwaar benadeeld te worden.

Neen, ik ben niet de beste speler van w1. Maar ik merkte onlangs dat ik ook niet de slechtste speler ben (klinkt onwaarschijnlijk arrogant uit mijn mond he).

Tevens wil ik even (maar ik bedoel het positief hoor) aan Senne vriendelijk vragen om zijn profielfoto te veranderen. Als er dan ergens wel over enige arrogantie kan gesproken worden is het wel over de onwaarschijnlijke ARROGANTE kop van (wel een goede voetballer) "die vettige DE BOER" (waarschijnlijk vond hij ook dat Nederland in elke match op het WK veruit de beste was).

:)

supernoob robbeke
 

DeletedUser

Guest
Veel kom ik hier niet meer. Maar ik vernam dat het ook een beetje over mij ging.

Toch even reageren dan.

In een discussie over het zijn van de betere stam heb ik me absoluut niet gemengd. Ik vermoed dat ik niet moet zeggen/vermelden dat ik mezelf altijd al de supernoob heb gevonden en dat ook altijd duidelijk heb vermeld.

Dat ik nu als voorbeeld word aangehaald (als zijnde de precies wel allerslechtste speler uit SeSw) dat ZELFS IK in het kort ga roepen dat ik de beste ben geeft toch wel de indruk dat ik buitengewoon slecht moet zijn. Ik geef toe. Jullie hebben gelijk. Ook daarom Haskier (net die persoon moet de staving van Kjew kelderen alsof hij zat te wachten tot iemand eens iets positiefs ging melden over me om het dan botweg te ontkennen) dat ik één van de eerste ben die in een vraag van duckje om T-timen uit te leggen direct een heel mooie en uitgebreide post kan toevoegen aan een volledig hopeloze manier van spelen. Uit pure armoede heb ik ook mijn opera moeten verkrachten om niet zwaar benadeeld te worden.

Neen, ik ben niet de beste speler van w1. Maar ik merkte onlangs dat ik ook niet de slechtste speler ben (klinkt onwaarschijnlijk arrogant uit mijn mond he).

Tevens wil ik even (maar ik bedoel het positief hoor) aan Senne vriendelijk vragen om zijn profielfoto te veranderen. Als er dan ergens wel over enige arrogantie kan gesproken worden is het wel over de onwaarschijnlijke ARROGANTE kop van (wel een goede voetballer) "die vettige DE BOER" (waarschijnlijk vond hij ook dat Nederland in elke match op het WK veruit de beste was).

:)

supernoob robbeke

Je begrijpt me verkeerd, dat ik zei dat 'zelfs' jij ging zeggen dat je de beste speler op W1 zou zijn, betekent niet dat ik je de slechtste speler vind, maar juist de meest bescheiden speler, daar sloeg dat 'zelfs' op.

En nee ik verander die ava niet, Frank de Boer is een held, en hoezo arrogant, waar haal je dat vandaan? Slaat nergens op. Misschien verander ik hem binnenkort in een goede foto van hem in een Ajax-outfit, maar Frankie blijft voorlopig wel even.
 
Reactiescore
661
tis ok Senne

maar de boer is absoluut arrogant
wie weet heb ik het over zijn broer

;-)
 

DeletedUser

Guest
Dat ik nu als voorbeeld word aangehaald (als zijnde de precies wel allerslechtste speler uit SeSw) dat ZELFS IK in het kort ga roepen dat ik de beste ben geeft toch wel de indruk dat ik buitengewoon slecht moet zijn. Ik geef toe. Jullie hebben gelijk. Ook daarom Haskier (net die persoon moet de staving van Kjew kelderen alsof hij zat te wachten tot iemand eens iets positiefs ging melden over me om het dan botweg te ontkennen) dat ik één van de eerste ben die in een vraag van duckje om T-timen uit te leggen direct een heel mooie en uitgebreide post kan toevoegen aan een volledig hopeloze manier van spelen. Uit pure armoede heb ik ook mijn opera moeten verkrachten om niet zwaar benadeeld te worden.

Ik heb nergens gezegd dat je slecht bent hoor. ;) Echter vind ik -250 clears nu ook niet zo indrukwekkend zoals ik net al aangaf.

Wat bedoel je trouwens met; "net die persoon" ? Lijkt alsof je iets insinueert? :)
 
Reactiescore
661
Een insinuatie op een insinuatie is een neutralisatie!!!

:confused:

(denk dat ik wat oud word)

kga nog wat verder spelen, tot hoors
 

DeletedUser

Guest
kunnen jullie de spreekoorlog ergens anders voeren? deze topic gaat over CTH en SeSw, niet over OVI... en er is nog een melding van een trots CTH lid: CTH zal nog laaang niet vallen, ook al heeft SeSw wel indrukwekkend goed gevochten! ik bewonder jullie strijdkracht SeSw! jullie zijn op dit moment onverslaanbaar... OVI daarintegen heb ik nog geen groot offensief zien uitvoeren...
heeft OVI al een volledig continent geëdeld van 1 stam? SeSw wel. C 62 is bijna volledig geëdeld.. ik heb het persoonlijk meegemaakt... dit heeft er ook voor gezorgd dat CTH begon te wankelen... een 2de reden is gewoon dat vele CTH'ers gestopt zijn omdat ze verveeld werden. Ook omdat ze niet anders kunnen, Maneater bv., wie ik overigens veel sterkte wens.

Mvg. een Trots CTH-lid :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: SeSw
Side 2:
Tribes: CTH

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,459
Kant 2: 111
Verschil: 1,348

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 229
Kant 2: 0
Verschil: 229

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 14,572,381
Kant 2: 1,167,236
Verschil: 13,405,145

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,180,404
Kant 2: 0
Verschil: 2,180,404

chart
 

DeletedUser

Guest
is allemaal aangeschoten wild , zelfs het deel wat naar tuttut is gegaan zie je weinig goed van.
het leek ooit een grote stam , maar ik denk dat het vooral een gezellige praatclub was
 

DeletedUser22322

Guest
is allemaal aangeschoten wild , zelfs het deel wat naar tuttut is gegaan zie je weinig goed van.
het leek ooit een grote stam , maar ik denk dat het vooral een gezellige praatclub was

Al 3 dagen vallen jullie een clustertje van 80 dorpen aan. Een cluster van TRF
Met 3 spelers zelfs, van Sews.Mrbeek, Robbeke en jouw persoon.
Ruim 100 clears heb ik al laten sneuvelen, en de nodige edels :D
Uit verveling ben ik maar gaan counteren, en heb waarachtig 3 dorpen van jullie verovert.
Misschien word het vandaag de 4e.

Dat word dan TRF 4, Sews 0.
 

DeletedUser16343

Guest
Al 3 dagen vallen jullie een clustertje van 80 dorpen aan. Een cluster van TRF
Met 3 spelers zelfs, van Sews.Mrbeek, Robbeke en jouw persoon.
Ruim 100 clears heb ik al laten sneuvelen, en de nodige edels :D
Uit verveling ben ik maar gaan counteren, en heb waarachtig 3 dorpen van jullie verovert.
Misschien word het vandaag de 4e.

Dat word dan TRF 4, Sews 0.

Dat clustertje van 80 dorpen zal wel voorzien zijn van de nodige deff?
 
Bovenaan