De stam B0RG

DeletedUser5148

Guest
Beste,

Vele clears zijn gestuurd.
Vele dorpen zijn geedeld.
Vele spelers zijn ten onder gegaan.
De oorlog is heengegaan.
Tijd voor heropbouw.
Tijd om diezelfde fout niet meer te maken!

MvG,
Sera
Proud Leader of -SvS-
 

DeletedUser5662

Guest
Hoe zit het trouwens tegenwoordig met
2B0RG3 (of 3B0RG2?) ?

Ik kreeg te horen dat ze "ontborgt" waren?
 

DeletedUser5662

Guest
dat BORG en 2BORG2 verder willen zonder 2BORG3

of iets in die richting iig,
het stamlid van 2BORG3 wist ook niet echt wat er gaande was
en vroeg alvast om ondersteuning omdat hij vreesde voor "ex-bondgenoten"

maar of die angst gegrond is weet ik neit?? daarom ook de vraag ;)
 

DeletedUser6533

Guest
Ik kreeg dit van ze omdat wij een bondgenootschap met ze hebben:

Vanaf 29/02/'08 zijn wij geen stam meer die bij B0RG hoort
Wij hebben te weinig contact met hun en we wouden dit even laten weten.
De andere stamnaam is nog in bespreking
 

DeletedUser

Guest
k heb ook iets gehoord over een oorlog met spqd + m.o.t vs BORG... weet iemand hier meer van...
 
Reactiescore
1.736
ik zit bij B0RG. wij hebben de bg met spqd opgezegt. omdat wij dat gedaan hebben ging spqd een beetje zielig lopen doen. maar we hebben geen oorlog met ze en over mot weet ik niks van.
 

DeletedUser

Guest
misschien niet?

Tut tut, mohniels spreekt wijze woorden ;).

Bondgenootschap met SPQD is opgezegd omdat ze gewoon niet goed genoeg groeiden in vergelijking met ons, en ze ook onze uitbreidingsmogelijkheden sterk beperkten, waardoor er aan het bondgenootschap alleen maar nadelen meer verbonden waren voor onze zijde. Ook waren de stammen uit elkaar gegroeit qua ledenbeleid en stamorganisatie, waardoor onder andere de communicatie er zeker niet op verbeterd was de laatste maanden.

M.O.T, misschien wat aanvalletjes op lokaal vlak, maar zeker geen oorlog momenteel.

Speciale dank aan United, die ons de laatste twee weken voorzien hebben van een hele hoop nieuwe dorpjes. Hierdoor versterkt onze greep op K33.
 

DeletedUser5145

Guest
dat BORG en 2BORG2 verder willen zonder 2BORG3

of iets in die richting iig,
het stamlid van 2BORG3 wist ook niet echt wat er gaande was
en vroeg alvast om ondersteuning omdat hij vreesde voor "ex-bondgenoten"

maar of die angst gegrond is weet ik neit?? daarom ook de vraag ;)

²B0RG² is de opleidingsstam van B0RG
³B0RG² heeft nooit een BG met B0RG gehad, dit was de opleidingsstam van ²B0RG². Deze wordt verplicht afgestoten op 29/02.

Sinds het ontstaan van ³B0RG², uit ³B0RG³ (wat komplete bagger was, en dat niets met B0RG te maken had) hebben ze met hun nieuw bestuur veel respect afgedwongen en zo een NAP weten krijgen.

³B0RG² heeft een sterk team aan het roer, en zijn ondertussen sterk genoeg om op eigen benen te staan.
 
Reactiescore
1.736
en we hebben nog een bg in de buurt zitten. die zal ons vast wel ondersteunen (als het nodig is ) maar ik weet niks over een oorlog. bij diplomatie moet je bij oggy zijn.
 

DeletedUser

Guest
klopt maar ik denk dat ondersteunen niet nodig zal zijn als er wel oorlog uitbreekt tussen borg vs spqd + m.o.t dan zullen er maar een paar van die 2 stammen aanvallen de rest haakt af en verlaat de stam en als het wel zover is met de oorlogen kunnen we zeker op onze bondgenoten vertrouwen.
 
Reactiescore
1.736
3borg2 heeft de naam verandert in axis mundi tag axis. ik zelf vind dit een belediging voor de oud leden van axis.
 

DeletedUser5148

Guest
Maar dat ³BORG² hun naam verandert naar Axis vindt ik écht belachelijk!
Namen overnemen van ex-topstammen is zielig...
Onlangs kreeg ik een mail van hun stamleider dat mijn leden de leden van Brul en hun opledingsstammen moesten gerust laten.
Terwijl Brul een NAP heeft met hen!
Wat een zwakte..ze hebben meer dan 10M punten en kunnen -SvS- niet aan :):confused:

Ik wens Axis het beste toe...
BORG heeft mijn stem terugverdient!

MvG,
Sera, Proud Leader Of -SvS-
 

DeletedUser7741

Guest
Ik zat in hun stam werd geedeld ontslagen,daarna werd ik moraalbreker all men dorpen kwij t
 

DeletedUser5148

Guest
Maar dat ³BORG² hun naam verandert naar Axis vindt ik écht belachelijk!
Namen overnemen van ex-topstammen is zielig...
Onlangs kreeg ik een mail van hun stamleider dat mijn leden de leden van Brul en hun opledingsstammen moesten gerust laten.
Terwijl Brul een NAP heeft met hen!
Wat een zwakte..ze hebben meer dan 10M punten en kunnen -SvS- niet aan :):confused:

Ik wens Axis het beste toe...
BORG heeft mijn stem terugverdient!

MvG,
Sera, Proud Leader Of -SvS-
 
Bovenaan