De stam B0RG

DeletedUser

Guest
Hallo mede TWers.

Ik wil jullie even laten weten dat je de stam B0RG voor geen meter kunt vertrouwen.
We waren wat leden van hun aan het aanvallen, en dan vragen ze ineens om een NAP.
Nu zijn wij de beroerste niet en hebben die aangenomen.

Maar hun gebruiken die NAP dus als smoes om je daarna toch te verkennen en aan te vallen.
Als je dan verhaal gaat halen bij hun diplomaat wordt bevestigt dat er een NAP is, maar als je de stamleiders vraagt om opheldering laten ze je gewoon zitten met de boodschap "ik laat het je nog wel weten".
Nu 2 dagen later wordt je dus gewoon aangevallen door hun stamleden.

Nu vraag ik mij af of er meer stammen/mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt met hun, en of je misschien intresse hebt om samen met ons iets te ondernemen tegen die arogante figuren die zich de B0RG noemen.

Neem dan ingame contact met mij op dan kunnen we wat regelen.

Groeten,
RichardB73 van *TBP*
 

DeletedUser4630

Guest
re

Toen ik in hun stam ging heb ik dat soort dingen ook gemerkt, later ben ik ontslagen omdat ik te weinig punten had.
Maar toen ik nog in die stam zat toen waren er echt wierdo dingen daar binnen aan de hand.
Op een een of andere manier ben ik toch blij dat ik uit die stam ben ontslagen.
 

DeletedUser

Guest
Ja je kunt het een massa stam noemen, 112 leden en ongeveer 4.867.000 punten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.736
ja met iets van 110 leden ofzo maar het zijn geen zwakke leden ze zijn best sterk (hey schaap)
 
Reactiescore
1.736
nu hebben ze er nog maar 84 ze hebben er wat uitgegooit agja das beter hebben ze minder punten in ons continent
 

DeletedUser5046

Guest
Jah en het ergste is, hun Diplomaat moet gewoon liegen door te zeggen dat er Nap is terwijl die der dus nooit is geweest.
Dan wil je toch niet in soon stam zitten lijkt me :cool:.
En als je ze aanvalt vragen ze ook nog eens waarom val je me aan?? wat een Grap eerst verken je me en dan vraag je waarom hahaha.
Ik vind het maar een zwakke stam als je op die mannier een spel gaat spelen
En als er dus meer stammen zijn die last van hun hebben zijn wij in voor een samenwerking,

Mvg sailor
 

DeletedUser2929

Guest
Hallo mede TWers.

Ik wil jullie even laten weten dat je de stam B0RG voor geen meter kunt vertrouwen.
We waren wat leden van hun aan het aanvallen, en dan vragen ze ineens om een NAP.
Nu zijn wij de beroerste niet en hebben die aangenomen.

Ehm..vraag: Als je een stam aan kan en er van kan winnen dan neem je toch helemaal geen NAP aan?:p:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
het blijft gewoon een stam te zijn die een makkelijke prooi zijn voor te edelen
 

DeletedUser5145

Guest
Mooie boel is dat. En dan nu de ware toedracht:

Een lid van B0RG wordt aangevallen wegen strubbelingen in het verleden.

Veel mails worden over en weer gestuurd over het waarom en het hoe en het wie en veel blabla.

Nadat *TBP* 2 dorpen van het B0RG lid overneemt, wordt er een vraag tot NAP gesteld, die door de B0RG diplomaat aangenomen wordt, gewoon om al het gezever, gezaag, gejank en gezeik eindelijk te doen stoppen.

Meer dan 10 uur na het afsluiten van de NAP, komen er opnieuw verschillende aanvallen door naar hetzelfde B0RG lid. Waarop er door enkele andere B0RG leden, waaronder mezelf, ONMIDDELIJK gescant/verkent wordt.
De B0RG diplomaat neemt ook ONMIDDELIJK weer contact op met de *TBP* diplomaat om de patatjes nog te redden en doet *TBP* een voorstel waardoor de NAP toch nog behouden kan worden.

Uiteraard komt hier geen antwoord op, pas NADAT de aanvallen aangekomen zijn en *TBP* heeft wat ze in het begin al wilden. Nog een dorp van hetzelfde B0RG-lid.
Aangezien er geen reactie kwam van *TBP*, heeft de B0RG terug geslagen. We waren dan wel mooi in jullie truukje en spelletje met de NAP getuind, maar in jullie gehuil ni het forum, daar trappen we niet meer in.

Uiteraard hebben we nog alle berichten om dit verhaal te ondersteunen, jammer voor jullie.

Sorry jongens, we hebben jullie ALLE kansen geboden, julie hebben ze naast jullie neer gelegd. Het enige wat nu nog volgt voor jullie zooitje bedriegers is .....

totale assimilatie.
 

DeletedUser5148

Guest
Dik overdreven...

Beste TWers,

Toen ik contact had met een vriend van 95000punten in w3 hoorde ik dat hij ging worden geedelt door borg.
Ik was hem gaan waarschuwen omdat het mijn vriend was en hij antwoorde:
"Ik weet het, maar ik kan mijn defence niet meer uitbowen, aangezien die al is vernietigd. W3 kan me nu toch niets meer schelen, ik stop ermee en ga me concentreren op de andere werelden!"
Toen vroeg hij of ik hem wou vervangen.
en ik antwoordde "Ja."
Toen ik op zjn account ging, zag ik echt dat het waardeloos was, toen ik zag dat hij alleen maar aanvalstroepen had staan; dacht ik eraan om met zijn troepen de vijanden van borg aan te vallen.
Nadat ik 1 aanval had verstuurd ging ik dit gaan melden op de forums van borg: "Alle dorpen van deze speler zij nu vrij, ik vervang hem nu, dus ga je gang!"

Dit konden de borg-leden niet accepteren, en nu krijg elke dag 3aanvallen binnen, van borg-leden.
Ik zal worden gestraft wegens mijn "oneervol gedrag".

Vind ik dik overdreven.:(

Sorry voor mijn zware uithaal maar die bealde speler ging er echt mee akkoord ook al beweerd hij van niet!

MvG,
sera
 

DeletedUser5145

Guest
Ja, zo oneervol is B0RG (u merkt de ironie)

De aanvallen op de speler die sera vankantievervanging verleende zijn ONMIDDELIJK gestopt van zodra we wisten dat hij er vakantievervanging voor deed.
Er is ook ONMIDDELIJK een manier gezocht om de speler zelf te contacteren en hem op de hoogte te brengen hiervan. Waarop hij onmiddelijk de vakantievervanging heeft ingetrokken, wat voor ons een duidelijk bewijs was dat hij er niet mee akkoord ging.

B0RG steekt geen messen in de rug, en staat dergelijke praktijken ook niet toe. En die worden afgestraft. Omdat jij een mes stak in die speler zijn rug, en er ons onwetend in betrokken had, straffen we je nu af voor je oneervol gedrag op die speler, en sturen we hem grondstoffen ter compensatie als hij dit wil.

Dit staat uiteraard volledig los van het *TBP* verhaal. Gelieve in de toekomst hier je eigen topic van te maken.
 

DeletedUser5046

Guest
Dit is wel grappig vind je niet het zo draaien dat het aan ons ligt, gelukkig weet onze stam hoe het zit Oggy, want er is nooit een Nap geweest van jullie kant wat een oude stamlid van jullie aan ons kon bevestigen, wat gewoon van de Borg zelf stom is geweest door vluchtelingen in hun stam te nemen, vijanden van de DO waar jezelf in zat.
Komt dat goed uit he dan de Borg opstokken dat wij jouw aanvielen wat dus never nooit is gebeurd toen je in de Borg zat.
En jullie noemen constant verkennen een NAP nou sorry hoor een verkenning is voor ons net zo goed een aanval.
Ik kreeg de eerste aanval van antispam voor dit allemaal dus kom niet rare dingen zeggen wat niet zo is.

Die hele Nap was helemaal niet duidelijk, vreemd dat we dan al die tijd een Nap hadden en jullie toch bleven verkennen.

en voor ik het vergeet mr cool was ik aan het edelen voor jullie hem die nacht in de stam opnamen jullie hebben daar bewijs van in de overzichten en ik met mijn berichten dus is dat ook even duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ehm..vraag: Als je een stam aan kan en er van kan winnen dan neem je toch helemaal geen NAP aan?:p:rolleyes:

Nou als ik zou beweren ze zelf aan te kunnen, zou ik hier niet om steun komen vragen.
Dus ik wil niet beweren ze zelf aan te kunnen, toch zeker niet als je naar het punten verschil kijkt.
Om onze kleinere stamleden een kans te geven om te groeien vonden wij die NAP een goed idee.

Maar tijdens de onderhandelingen werden we verkend, toen hun diplomaat aangaf dat die NAP rond was werden er nog steeds dorpen verkend en aangevallen van onze stamleden.

Daarom waarschuw ik anderen voordat ze in het zelfde schuitje zitten.
En we kunnen best wat hulp gebruiken als 500.000 punten stam tegen een 4.300.000 punten stam ;)

Zoals je hierboven kunt lezen edelen ze zelfs hun zwakere leden, inplaats van ze te helpen met groeien.
Zo laten ze je in de stam, om er zeker van te zijn dat hun sterke spelers jou dorpen kunnen afpakken.
Dat hebben ze ondertussen met mr. cool ook gedaan, daar zat nu ook een grotere speler van hun eigen stam in en hebben ze mr. cool geedelt terwijl die bij hun in de stam zat :D

Dus als er nog B0RG leden zijn die dat ook in de gaten hebben, zorg dat je veel verdediging maakt om je te beschermen tegen je eigen stamgenoten zou ik zeggen ;)
Of je komt bij ons kijken als je je oude stam durft aan te vallen tenminste.

@Oggy , het is overzichtelijker als iedereen zijn problemen met jullie in dit topic plaatst, dan krijg je een goede eerste indruk van je stam als je de moeite neemt om het goed te lezen tenminste.
En je draait heel het verhaal gelijk om, je beschrijft precies hoe jullie ons behandeld hebben, dus bedankt voor je duidelijke uitleg, ik zou het zelf niet beter kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
*TBP* moet nu niet zeilig gaan lopen doen, ik zit zelf in BORG via een account die ik heb "overgenomen" en ieder die mij kent weet dat ik in dit soort zaken rechtlijnig ben. Er waren gevechten tussen TBP en BORG leden beide kanten hielden zich niet netjes aan de NAP, dus compleet waardeloos.

Dat de NAP er niet meer is, kan alleen maar als een zegen gezien worden voor beide partijen, zo kunnen we tenminste het eerlijk uitvechten. Zonder messteken achter in de rug van iemand.

*TBP* praat extreem stoer, maak het dan ook waar.. vecht en wees een vent ga niet lopen janken op het forum hier...

Succes ! en ik kom binnenkort wel bij een van je leden koffie drinken !
 

DeletedUser5148

Guest
lol

lol, kijk wat borg doet ze edelen mij!
en dan nog voor iets wat ik niet gedaan heb!
ik vind dit onacceptabel!
wat een respectloosheid is dit voor je eigen leden!
ik vindt dit echt een spijtge zaak, borg heeft al mijn TW-vrienden afgepakt!:(:confused::mad:
 

DeletedUser5145

Guest
lol, kijk wat borg doet ze edelen mij!
en dan nog voor iets wat ik niet gedaan heb!
ik vind dit onacceptabel!
wat een respectloosheid is dit voor je eigen leden!
ik vindt dit echt een spijtge zaak, borg heeft al mijn TW-vrienden afgepakt!:(:confused::mad:

sera,

Ik heb jou altijd gesteund. Toen we bij -DO- zaten. En later in B0RG. Dit doe je als stamlid voor elkaar.
Ik was ook de eerste die opmerkte op het forum dat ik het NIET vond kunnen dat je dorpen van iemand in vankantievervanging weggaf. Zoiets doe je niet.
Ik heb rekening gehouden met het feit dat je er toestemming voor had, maar van het moment de vakantievervanging ingetrokken werd en de speler er meldde het er duidelijk niet met eens te zijn had je afgedaan.
Mensen die een mes in de rug van vrienden steken, zijn geen vrienden.

Jij en alleen jij bent verantwoordelijk voor wat er nu gebeurd.
Jij hebt die keuze gemaakt, en aan elke keuze hangen gevolgen.
Het zou je sieren als je ook de verantwoordelijk nam om je keuze met waardigheid te dragen.



RichardB73 zei:
En je draait heel het verhaal gelijk om, je beschrijft precies hoe jullie ons behandeld hebben, dus bedankt voor je duidelijke uitleg, ik zou het zelf niet beter kunnen.

Als de uitleg zo duidelijk is, had je hem beter deftig gelezen. Ik zal speciaal voor jou de korte versie neerpennen:
1. gezever, gezeik, gezaag, blablabla
2. aanvallen TBP, aanvallen B0RG (geen enkel probleem, daar draait heel het spel rond)
3. voorstel NAP van TBP
4. positieve reactie B0RG (om het eeuwige gezaag en gejank te doen stoppen)
5. Aanval TBP op seramomium door TW Lord van TBP (10uur na afsluiten NAP)
6. voorstel door B0RG om de NAP te kunnen behouden (door firebal) waarop geen reactie kwam
7. scans van B0RG en aanvallen op TBP voor het breken van de NAP.

Als je het nu nog niet snapt, maak ik er wel een stripverhaal van.

sailor moon zei:
Dit is wel grappig vind je niet het zo draaien dat het aan ons ligt, gelukkig weet onze stam hoe het zit Oggy, want er is nooit een Nap geweest van jullie kant wat een oude stamlid van jullie aan ons kon bevestigen, wat gewoon van de Borg zelf stom is geweest door vluchtelingen in hun stam te nemen, vijanden van de DO waar jezelf in zat.
Komt dat goed uit he dan de Borg opstokken dat wij jouw aanvielen wat dus never nooit is gebeurd toen je in de Borg zat.
Er is niets "opgestokken" (wat dat ook mogen zijn). En dit dateerd allemaal van VOOR de NAP. Van zodra jullie en onze diplomaat het eens waren over de NAP en jullie dorpjes paars op de map kwamen is er NIET meer gescant of aangevallen door B0RG. 10 uur later, dus NA het afsluiten van de NAP, viel TW Lord seramomium aan, waarop onze diplomaat noch getracht heeft het daarbij te laten door een voorstel ter compensatie te doen. Ondertussen zijn de scans herstart. En wegens het uitblijven van een reaktie van jullie zijn, ook de aanvallen.

Aangezien jullie volharden in jullie koppigheid en ik het gezaag beu ben, wens ik jullie veel succes.
 

DeletedUser5148

Guest
vraag aan oggy

hij heeft tegen mij gezegt dat het hem nix mee kon schelen! (dat was op msn)
dus wat zou jij denken???
beter gwn laten edelen door medeleden, dan door anderen...:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
*TBP* moet nu niet zeilig gaan lopen doen, ik zit zelf in BORG via een account die ik heb "overgenomen" en ieder die mij kent weet dat ik in dit soort zaken rechtlijnig ben. Er waren gevechten tussen TBP en BORG leden beide kanten hielden zich niet netjes aan de NAP, dus compleet waardeloos.

Dat de NAP er niet meer is, kan alleen maar als een zegen gezien worden voor beide partijen, zo kunnen we tenminste het eerlijk uitvechten. Zonder messteken achter in de rug van iemand.

*TBP* praat extreem stoer, maak het dan ook waar.. vecht en wees een vent ga niet lopen janken op het forum hier...

Succes ! en ik kom binnenkort wel bij een van je leden koffie drinken !


Wat moet ik nog meer waar maken, ik heb de afgelopen week 3x een 10000+ dorpen van je stamgenoten ingenomen met mijn 5 dorpjes die ik toen had.
Je stam is 8x zo groot als onze stam, vindt je het vreemd dat we proberen hulp te krijgen tegen een overmacht ;)
Ik heb ze geedeld toen ze mij zo hoognodig moesten verkennen in die korte tijd dat we een NAP haden.
 
Bovenaan