de Seau. Guillotine

Reactiescore
1.367
Nah, glenn speelt op mwr... Xd
 

DeletedUser76151

Guest
Wel grappig dat voor die Botwave rovers altijd op 150+ zaten.. Nu zie je ze zelden nog boven de 150 :p
 

DeletedUser73696

Guest
Amen
Casimodo

Wat zou deze keer de smoes van Jannes zijn? Zou Kale Poes zijn deff weer hebben terug getrokken?

Who's is next, TUF of Exclusive? ^^
 

DeletedUser73696

Guest
Nee, die ligt te ver voor Mikie. Die komt pas als Grommie 10 mil is ongeveer
 

DeletedUser

Guest
Stop maar weer Mike xd :p
Al geef ik Exclusive 0,0 kans tegen DS en Grom.
 
Reactiescore
86
Dat ie het negatief bedoeld betekent nog niet dat hij/zij geen legit punt maakt? Jij bent ook niet bepaald positief over Vitae, zijn al jouw posts dan ook gezeur?

Kijk dat je er wat van zegt als hij echt puur zit te zeiken prima maar in zo'n geval vind ik het toch wel vreemd.
 

DeletedUser

Guest
Dat ie het negatief bedoeld betekent nog niet dat hij/zij geen legit punt maakt? Jij bent ook niet bepaald positief over Vitae, zijn al jouw posts dan ook gezeur?

Kijk dat je er wat van zegt als hij echt puur zit te zeiken prima maar in zo'n geval vind ik het toch wel vreemd.

Over een punt maken heb ik dan ook niks gezegd, enkel dat IK vond dat ie zeurde.

Ik heb ook gewoon goede dingen gezegd over Vitae, maar ik ben realistisch in tegen stelling tot andere billen likkers en zeg wat ik van bepaalde mensen vind, ongeacht hun "status".
Als je bijvoorbeeld doelt op een uitspraak als: "Wat een retards zitten er in Vitae".
 
Reactiescore
298
Hmmm ik vind Sweehx hier toch wel een punt hebben. Mike heeft idd op classic forum geklaagd over nachtelijke aanvallen van Church, maar hier blitzt hij zelf wel. :p

Niet dat ik iets tegen blitzen heb, verre van :D, maar zo een opmerking klinkt voor mij dan wel weer enigszins hypocriet.
 

DeletedUser73696

Guest
Alleen is er een groot verschil tussen Classic en W42. Als je op Classic 700 clears gooit, kunnen die om 07:00 aankomen allemaal. Al gooi ik hier al me clears, lopen de verste 2 dagen. Je hebt dus genoeg voorbereidingen. Verder ben ik inderdaad tegen nachtaanvallen, maar drie maal raden welke stam gisternacht begon, |WAO|.
 
Bovenaan