De Schandpaal

Reactiescore
22
Oke, gaat er niemand beginnen over de stab van dawn? :p

Of wat dan over alle accounts die opeens stoppen, wat een classic dit ...
 
Reactiescore
54
Wakker maar een discussie aan ;)
 
Reactiescore
1.075
Wat is er met dawn?
 
Reactiescore
999
dawn was al 3 weken aan het strijden met SS en P. tegen Defqon, en nu hebben ze besloten om ons de rug toe te draaien, allemaal samen te gaan op één account (fusie van 5 accounts dus) en DefQon, de gemeenschappelijke vijand, te joinen

voor de rest is er niets met dawn
 
Reactiescore
54
dawn was al 3 weken aan het strijden met SS en P. tegen Defqon, en nu hebben ze besloten om ons de rug toe te draaien, allemaal samen te gaan op één account (fusie van 5 accounts dus) en DefQon, de gemeenschappelijke vijand, te joinen

voor de rest is er niets met dawn
Gaan ze samen op 1 account? Dat is nieuwe informatie voor mij :p
 
Reactiescore
108
De intern van Hiphap is aardig gaande en zodra die afgerond is zal de volgende stamgenoot wel volgen.
 
Reactiescore
152
Nee hoor, van mij moeten ze afblijven.
 
Reactiescore
22
Graag een bestelling nagels om Sick aan de schandpaal te nagelen. 50 aanvallen per dorp hebben ze nodig om erdoor te geraken :eek::rolleyes: overdrijf anders
 
Reactiescore
54
Graag een bestelling nagels om Sick aan de schandpaal te nagelen. 50 aanvallen per dorp hebben ze nodig om erdoor te geraken :eek::rolleyes: overdrijf anders
Stamhoppen om overal OS te kunnen krijgen is nodig om te deffen, lijkt me ook wat overdreven niet? :p
 
Reactiescore
22
Stamhoppen om overal OS te kunnen krijgen is nodig om te deffen, lijkt me ook wat overdreven niet? :p

Je weet toch dat dit de eerste keer is dat ik stamdef krijg he? Jullie niveau van aanvallen is echt heel laag haha, ik heb het zo lang in mijn eentje kunnen volhouden en jullie hadden daar een hele stam voor nodig terwijl ik lekker in mijn eentje aan het deffen was :D
 
Reactiescore
54
Je weet toch dat dit de eerste keer is dat ik stamdef krijg he? Jullie niveau van aanvallen is echt heel laag haha, ik heb het zo lang in mijn eentje kunnen volhouden en jullie hadden daar een hele stam voor nodig terwijl ik lekker in mijn eentje aan het deffen was :D
Dat is echt onzin, je stammies hebben allemaal vrij hoge verslagen tegenstanders als OS, je kunt dit niet allemaal solo hebben gedefft. ;)
 
Reactiescore
22
Mijn stammies nu wel inderdaad, maar nu niet om te stoefen ofzo, maar bakket, bananenrechter en koningrosario hebben enkel ekaar ondersteuning gegeven :) Die eerste 2 waren trouwens ook nog eens dezelfde speler haha. Dus je mag denken wat je wilt, ik heb amper (lees: geen) stamdef gekregen van Mulder of Titan. Ciao doet het wel goed anders :)
 
Reactiescore
54
Ah wist niet dat je geen OS van je vorige stammies hebt gekregen. Je verricht goed werk in ieder geval. ;)
 
Reactiescore
1.075
Waarom is Wirtual uit Defqon?
0pnitnk.jpg
 
Bovenaan