De Schandpaal

Reactiescore
1.075
Ciao! Moet toch wel 1 van de meest sneue stammen zijn dat hier aanwezig is.
Schend hun nap met ~ST~ vanwege een "CF".
Gaat dan met katas gooien en dreigen.

Zonder enig overleg stuur 'Snotty' een lijst van coords door naar Gajiro van dorpen die hij niet mag edelen, waaronder dit dorp (in spoiler)
Gajiro edelt dit dorp toch waarna hij katas krijgt (verbreken nap)
Ondertussen krijgt hij zelfs gewoon een gezamelijke massa van zijn zogenaamde nap.
Dit is puur een reden zoeken voor het verbreken van een nap om edelruimte te creeëren, het probleem dat ze zelf gecreeërd hebben door met iedere stam om zich heen banden te maken (behalve caelum).

Heel sneu.

hjo0od93.jpg
lby4ag2xlrky.jpg

trdq4u.jpg
nw4a80fpjudff.jpg
libf4me8xvau.jpg
yp9kzx0vg.jpg
 
Reactiescore
1
Sterker nog, edels op sommige dorpen waren al onderweg toen de coords zomaar uit het niets gestuurd werden.
Dit alles volgt op op het overnemen van dorpen meer naar onder buiten dit cluster.

Ik had een dorp genomen waarvan speler snotty ineens een bericht stuurt dat het zijn dorp is want hij had het geclaimt etc.
Daar stond van mij ook al een tijdje een claim op en helaas door edels tekort dat dorp in meerdere aanvallen gepakt, dus was ook al ff bezig met edelen.

Dat dorp omdat hij voor het sturen van een bericht al edels ernaar stuurde netjes leeggezet voor hem en bericht dat hij het dorp kon overnemen.
niet lang daarna gebeurde hetgeen wat in de vorige post staat.
 
Reactiescore
1.075
Sneu dat men het stabben gewoon verder zet.

ql3jvfwv9eb.jpg
 
Reactiescore
38
Lees dit nu pas...

Weet niet waarom je heel de stam sneu noemt omwillen van een actie van 1 speler...?

Er zijn nog wel andere dingen die echt sneu zijn op classic....
 
Reactiescore
1
Latere informatie laat horen dan er aanvallen vanuit snottie ook zijn gekomen nadat die onder VV stond van polo master.
En in het bericht eerder is te zien data Black Betty er vrolijk aan mee deed, dit zijn dus al 3 spelers uit jouw stam.
 
Reactiescore
22
Latere informatie laat horen dan er aanvallen vanuit snottie ook zijn gekomen nadat die onder VV stond van polo master.
En in het bericht eerder is te zien data Black Betty er vrolijk aan mee deed, dit zijn dus al 3 spelers uit jouw stam.

Ik denk dat je even beter je bronnen moet checken man. Er zijn door mij nooit aanvallen op smederij of andere gebouwen behalve muur verstuurd. Ik kreeg enkel coords om troepen te dumpen dus ik distantieer me van deze hele onzin haha
 
Reactiescore
1.075
Lees dit nu pas...

Weet niet waarom je heel de stam sneu noemt omwillen van een actie van 1 speler...?

Er zijn nog wel andere dingen die echt sneu zijn op classic....

2 van de 4 leden hebben hier bewust (betty en snotty) deel aan genomen. Nadien is er nog geprobeerd om speler(s) vanuit die stam te recruiten en de rest te isoleren daardoor. Lijkt me niet dat dat iets is wat zonder overleg gebeurd :)
 
Reactiescore
108
@King in the north Haha
Ciao! Moet toch wel 1 van de meest sneue stammen zijn dat hier aanwezig is.
Schend hun nap met ~ST~ vanwege een "CF".
Gaat dan met katas gooien en dreigen.

Zonder enig overleg stuur 'Snotty' een lijst van coords door naar Gajiro van dorpen die hij niet mag edelen, waaronder dit dorp (in spoiler)
Gajiro edelt dit dorp toch waarna hij katas krijgt (verbreken nap)
Ondertussen krijgt hij zelfs gewoon een gezamelijke massa van zijn zogenaamde nap.
Dit is puur een reden zoeken voor het verbreken van een nap om edelruimte te creeëren, het probleem dat ze zelf gecreeërd hebben door met iedere stam om zich heen banden te maken (behalve caelum).

Heel sneu.

hjo0od93.jpg
lby4ag2xlrky.jpg

trdq4u.jpg
nw4a80fpjudff.jpg
libf4me8xvau.jpg
yp9kzx0vg.jpg

Je verhaal klopt niet helemaal.

- De actie van een speler is niet representatief voor het 'gedrag' van een stam, dat zouden jullie moeten weten.
- Als Caelum zich met een discussie bemoeit zou het zelf ook schoon schip moeten hebben, dat is zeker niet het geval.
- Wij, omfg, hebben nog nooit een aanval gegooid naar ST dus stammassa klopt ook niet.
- Wij hebben enkel afspraken met DefQon verder niet. Dus dat verwijt klopt ook niet. De enige stam die een nap/bg had met zowel Sick als DefQon was Caelum?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
38
recruiten om te isoleren was iig niet de afspraak..
eerder om evt wat te helpen tegen een bepaalde stam die al een hele tijd met 4-5 man 1 speler aanvalt....

je moet niet direct de gehele stam aanvallen ivm met die kata zaak want wij hebben direct gezegd dat dit not done is!

-G-
 
Reactiescore
108
Latere informatie laat horen dan er aanvallen vanuit snottie ook zijn gekomen nadat die onder VV stond van polo master.
En in het bericht eerder is te zien data Black Betty er vrolijk aan mee deed, dit zijn dus al 3 spelers uit jouw stam.

Dit is onjuist. Dus als jij kan aantonen hoelaat de laatste aanval is verstuurd met kata's kunnen wij gewoon aantonen dat polo toen de vv nog niet had. Het is niet nodig om iemand te beschuldigen als je de waarheid niet kent.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
@King in the north Haha


Je verhaal klopt niet helemaal.

- De actie van een speler is niet representatief voor het 'gedrag' van een stam, dat zouden jullie moeten weten.
- Als Caelum zich met een discussie bemoeit zou het zelf ook schoon schip moeten hebben, dat is zeker niet het geval.
- Wij, omfg, hebben nog nooit een aanval gegooid naar ST dus stammassa klopt ook niet.
- Wij hebben enkel afspraken met DefQon verder niet. Dus dat verwijt klopt ook niet. De enige stam die een nap/bg had met zowel Sick als DefQon was Caelum?

Enkel afspraken met defqon? Waarom is er vanuit ciao dan een nap opgezegd met ST met opzegtermijn 6/12 ;)
Dat wij een nap/bg hadden met sick klopt ofc al helemaal niet.
 
Reactiescore
1.075
recruiten om te isoleren was iig niet de afspraak..
eerder om evt wat te helpen tegen een bepaalde stam die al een hele tijd met 4-5 man 1 speler aanvalt....

je moet niet direct de gehele stam aanvallen ivm met die kata zaak want wij hebben direct gezegd dat dit not done is!

-G-

Wel vreemd dat jullie hem pas willen recruiten zodra jullie zn stamgenoten aanvallen natuurlijk :p
 
Reactiescore
1.075
Dit zouden wij ook over Wow who kunnen zeggen? Dat is ook een intern van Caelum en heeft ons s'nachts geblitzt onlangs de lopende nap?

Die nap is er nooit geweest, dat is zowel bevestigd vanuit wow who als vanuit omggocry.
 
Reactiescore
108
Oh nee, Caelum had geen nap/bg met Sick, enkel met de enige speler van sick die front met Caelum. Lijkt me vrijwel identiek.

Diverse stamleden van Caelum hebben hun excuses aangeboden voor de streek die Wow who heeft uitgehaald inclusief de nieuwe speler van Wow who. Je weet prima wat de situatie is. Maar als dit jouw manier van spelen is prima. Vroeg of laat keert het tegen je.

Gesprekken over recruits liepen informeel geloof ik al een hele periode, maar hier bemoeien wij ons niet mee dus ik ken niet alle details. Echter gaan wij geen spelers recruiten die binnen edellijnen vallen van een bg dus nooit concreet geworden.
 
Reactiescore
108
Sterker nog, er was een situatie dat jullie een nap hadden met Eyjafjallajokull, Polo Master, Defqon en Wow who met ons. Door al jullie relaties hebben jullie die zelf moeten verbreken om edelruimte te creeren. Dus niet de ketel verwijten dat hij zwart ziet.
 
Reactiescore
31
Sterker nog, er was een situatie dat jullie een nap hadden met Eyjafjallajokull, Polo Master, Defqon en Wow who met ons. Door al jullie relaties hebben jullie die zelf moeten verbreken om edelruimte te creeren. Dus niet de ketel verwijten dat hij zwart ziet.


Gelukkig hebben wij nooit een NAP gehad <3

Verder wil ik zeggen dat een NAP per definitie niet verkeerd is, je weet gewoon van elkaar dat je op korte termijn elkaar niet zult aanvallen, maar dat het in de toekomst kan veranderen. Dat is het verschil tussen een NAP en een BG. Prima dat je die NAP sluit, maar je moet rekening houden dat je dus een beperkte edelruimte hebt als je een NAP afsluit. De NAP met Eyjaf is dan ook tijdig verbroken op het moment dat Caelum er klaar voor was. Dan geef je de tegenstander de opzegtermijn om zich voor te bereiden en een 'fair fight' te geven. De NAP met Defqon zal immers ook niet eeuwig duren, maar zodra wij er klaar voor zijn zal die verbroken worden. Defqon zal er precies hetzelfde over denken.

Dat er vanuit Ciao! zonder de opzegtermijn te benoemen of respecteren ineens aanvallen worden gegooid op ~ST~ is schandalig. Daarvoor kom je als Ciao! aan de schandpaal.
 
Bovenaan