'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser

Guest
Je hebt dan wel een muis als avatar maar van enig inzicht heb je duidelijk geen kaas gegeten. Dat de spelers van lef niet zo goed zijn is geheel correct en dat hebben wij ook altijd gezegd. Intussen is daar nog niks aan verandert, echter maakt het niet uit hoe slecht een speler is, als er clears op je front en de vele clusterfucks komen, dan moeten die tegen slechtere spelers net zo goed verdedigt worden. Zij zijn immers ook in staat om edels te sturen me dunkt. Daar is dus ook def en activiteit nodig.

Dat equi atm niet veel aanvalt, betekent niet dat Equi plots niet meer meetelt. De gevaarlijke dorpen bij jullie moeten nog steeds gestackt blijven, clears moeten nog steeds op jullie gegooid worden om je te adelen want de stacks zijn er nog of kortom P moet zijn krachten ook nog steeds ten dele aan jullie besteden. En ja een gezamelijke dag, of is het weer toevallig dat de massas van drie stammen dezelfde dag(en) aankomen? :eek:

Een massa van EQUI op |P|? Laat me niet lachen, volgens mij zijn we al druk genoeg met andere zaken, en als er al aanvallen komen van EQUI, dan komen die alleen van spelers aan het front met |P|, en tjaa, dat jullie die aanvallen op anass niet telden als massa, dan is dit ook geen massa.

Voor de rest, clears van de ene stam zijn gevaarlijker dan van de andere stam. LEF stuurt toch in de NB, dat zeggen jullie zelf. Ook kan LEF niet timen, zeggen jullie vaak genoeg; ook over andere spelers, dus heb je daar amper DEF nodig, want je kan gewoon snipen of wat dan ook. Dus nee, als ik al jullie praatjes over LEF mag geloven, kan ik hun niet meetellen.
Dus sorry, max 2 VS 1 blijft het.
Oke, je hebt wel een punt dat er wat DEF naar de fronten met EQUI en LEF moeten, dus dan houden we het op 2,5 VS 1 :cool:
 

DeletedUser

Guest
Een massa van EQUI op |P|? Laat me niet lachen, volgens mij zijn we al druk genoeg met andere zaken, en als er al aanvallen komen van EQUI, dan komen die alleen van spelers aan het front met |P|, en tjaa, dat jullie die aanvallen op anass niet telden als massa, dan is dit ook geen massa.

Voor de rest, clears van de ene stam zijn gevaarlijker dan van de andere stam. LEF stuurt toch in de NB, dat zeggen jullie zelf. Ook kan LEF niet timen, zeggen jullie vaak genoeg; ook over andere spelers, dus heb je daar amper DEF nodig, want je kan gewoon snipen of wat dan ook. Dus nee, als ik al jullie praatjes over LEF mag geloven, kan ik hun niet meetellen.
Dus sorry, max 2 VS 1 blijft het.
Oke, je hebt wel een punt dat er wat DEF naar de fronten met EQUI en LEF moeten, dus dan houden we het op 2,5 VS 1 :cool:
Wat bazel je nou? Dat er nu geen massa loopt betekent niet dat dat front niet meer bestaat:confuser:

Sommige spelers van LEF sturen inderdaad in de NB, het grootste deel natuurlijk niet, zelf als je niet naar de tijd kijkt komt 3/4 buiten de NB aan. Sommige spelers van LEF kunnen inderdaad niet timen, maar dan gaan ze zo over op edelclears. Heb van Lord Lenaers bijvoorbeeld hooguit 2 treinen gezien, en een paar honderd edelclears. Kap nou eens met ons woorden in de mond leggen.
 

DeletedUser

Guest
Wat bazel je nou? Dat er nu geen massa loopt betekent niet dat dat front niet meer bestaat:confuser:

Sommige spelers van LEF sturen inderdaad in de NB, het grootste deel natuurlijk niet, zelf als je niet naar de tijd kijkt komt 3/4 buiten de NB aan. Sommige spelers van LEF kunnen inderdaad niet timen, maar dan gaan ze zo over op edelclears. Heb van Lord Lenaers bijvoorbeeld hooguit 2 treinen gezien, en een paar honderd edelclears. Kap nou eens met ons woorden in de mond leggen.

Hier beken je nu zelf dat LEF helemaal niet zo noob is, anders zouden jullie niet zo huilen over een 4de front.
Je moet doen wat je kan, dus als LEF niet kan timen zijn ze wel slim genoeg om te bedenken dat ze ook met edelclears kunnen werken, en blijkbaar zijn jullie daar wel bang voor.

En wat voor woorden leg ik jullie in de mond?
 

DeletedUser

Guest
Hier beken je nu zelf dat LEF helemaal niet zo noob is, anders zouden jullie niet zo huilen over een 4de front.
Je moet doen wat je kan, dus als LEF niet kan timen zijn ze wel slim genoeg om te bedenken dat ze ook met edelclears kunnen werken, en blijkbaar zijn jullie daar wel bang voor.

En wat voor woorden leg ik jullie in de mond?
Waar heb ik dat dan gezegd? Dit is al de derde keer dat je doet alsof ik LEF constant noob noem terwijl ik dat vannacht nog heb ontkracht.
Pff ben je simpel of zo? Heel leuk dat LEF dat doet maar dat maakt het met weinig def dus wel wat moeilijker hè? Heel amusant hoe je onder je eerdere uitspraken uit probeert te komen.

Dat we LEF constant noob noemen bijvoorbeeld. Heb ik nu al een keer of zeven gehoord van LEF en EQUI, het zijn gewoon lachwekkende leugens. Triest dat je leugens nodig hebt om een poging te doen tot het winnen van de discussie.
 

DeletedUser

Guest
Waar heb ik dat dan gezegd? Dit is al de derde keer dat je doet alsof ik LEF constant noob noem terwijl ik dat vannacht nog heb ontkracht.
Pff ben je simpel of zo? Heel leuk dat LEF dat doet maar dat maakt het met weinig def dus wel wat moeilijker hè? Heel amusant hoe je onder je eerdere uitspraken uit probeert te komen.

Dat we LEF constant noob noemen bijvoorbeeld. Heb ik nu al een keer of zeven gehoord van LEF en EQUI, het zijn gewoon lachwekkende leugens. Triest dat je leugens nodig hebt om een poging te doen tot het winnen van de discussie.

Het gaat er niet om of jij LEF noob noemt, maar of er |P|'ers zijn die LEF noob noemen. En ja die zijn er, en dat weet jij ook. Pff, als je een beetje normaal naar jouw posts kijkt, Flos, dan zie je dat jij jezelf echt heel vaak tegen spreekt, maar door je moeilijke vocabulaire voor sommigen, heeft bijna niemand het door. Maar je zag het al met dat je je eigen TWSS ratten noemt (waar je je ook tussenuit probeerde te werken)... je posts kloppen inhoudelijk vaak gewoon niet.
Het enige is dat je zoveel stamgenootjes op dit AF hebt, dat het niet uitmaakt, want die geven je toch wel bedankjes, of die nemen het toch wel voor je op, waardoor niemand je posts überhaupt kan aantasten, omdat er toch een vlaag |P|'ers/Diviners over diegene heenkomt, wat straks waarschijnlijk ook bij mij zal gebeuren.

En als je zelf even topics terugkijkt dan zie je vanzelf dat de term LEF/DEFnoobs vaak voorkomt. Dus nee, geen leugens.
 

DeletedUser

Guest
Haha manman, weer zo eentje die het echt niet begrijpt. Maar dat zou veel verklaren jochie. :D
Zijde 1:
Stammen: EQUI
Zijde 2:
Spelers: Kredict

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 24,614
Kant 2: 1,429
Verschil: 23,185

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 190
Verschil: 189

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 201,103,464
Kant 2: 13,245,357
Verschil: 187,858,107

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,739
Kant 2: 1,845,138
Verschil: 1,835,399

chart

Sinds jij VV doet op Wolfy:
Zijde 1:
Stammen: EQUI
Zijde 2:
Spelers: wolfy

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 165
Kant 2: 30
Verschil: 135

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,579,109
Kant 2: 291,767
Verschil: 1,287,342

chart
 

DeletedUser3435

Guest
De strekking van de boodschap mocht duidelijk wezen.
De boodschap van Kingringo was van hetzelfde niveau als jou avatar. ;)
Sinds jij VV doet op Wolfy:
Zijde 1:
Stammen: EQUI
Zijde 2:
Spelers: wolfy

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 165
Kant 2: 30
Verschil: 135

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,579,109
Kant 2: 291,767
Verschil: 1,287,342

chart
Gelukkig stond ik 25-10 voor op Wolfy toen ik VV deed zonder enige moeite te doen. :D
Met Kredict own ik EQUI al hard genoeg, het zou beschamend beginnen te worden, denk je niet?

Maar soit, ik ben blij dat jullie noobjes je ergens aan kunnen optrekken. Je eigen stamleden opedelen die inactief zijn is natuurlijk wel moeilijk!
 

DeletedUser24056

Guest
Die Krepox, nog altijd niet in staat de ander onderuit te halen aan de hand van een sterke onderbouwde post. De, naar eigen zeggen op de man gerichte beledigingen vindt hij nog altijd sterker. Het is maar waar je voorkeuren liggen.
 

DeletedUser61161

Guest
Die Krepox, nog altijd niet in staat de ander onderuit te halen aan de hand van een sterke onderbouwde post. De, naar eigen zeggen op de man gerichte beledigingen vindt hij nog altijd sterker. Het is maar waar je voorkeuren liggen.

Tja krepoxje is nou eenmaal noob die niet snapt hoe het werkt :p
 

DeletedUser62977

Guest
vraag even reportjes aan erthann

Je bedoeld die 10 clears van mij in de nachtbonus?
Inderdaad, heb veel gesloopt bij Erthann, en die clears in de nachtbonus zijn gedodged zoals ik had verwacht en hebben hun werk dus gewoon gedaan :D
Dus wat bazel je nou?
 
Bovenaan