'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser60183

Guest
speel niet meer op xinram sorry voor handtekening ben te lui om aan te passen maar wel grappig dat jij hier alleen komt als LEF een aanval doet anders zie ik jou hier nooit

dan moet je maar beter kijken:rolleyes:
ik ben hier altijd, elke dag en reageer af en toe als ik ergens op wil reageren.

en als je bedoelt in dit topic dan is dat logisch aangezien als er niks gebeurd niemand hier ook iets zegt;)
 

DeletedUser

Guest
dan moet je maar beter kijken:rolleyes:
ik ben hier altijd, elke dag en reageer af en toe als ik ergens op wil reageren.

en als je bedoelt in dit topic dan is dat logisch aangezien als er niks gebeurd niemand hier ook iets zegt;)

dan lees ik vast over jou posts sorry kon zijn dat ik fout ben ;)
 

DeletedUser

Guest
Daar zullen ze wel hun redenen voor hebben waarschijnlijk^^ is die dorpsgek Ringo eigenlijk leider in LEF?

Deruchio is overigens redelijk actief hier, één van de weinige LEF spelers die ik niet vervelend vind:p
 

DeletedUser

Guest
Daar zullen ze wel hun redenen voor hebben waarschijnlijk^^ is die dorpsgek Ringo eigenlijk leider in LEF?

Deruchio is overigens redelijk actief hier, één van de weinige LEF spelers die ik niet vervelend vind:p

mee eens hij kan tenminste normaal praten zonder zich telkens belachelijk te maken sommigen kunnen hier voorbeeld aan nemen ;)
 

DeletedUser

Guest
grappig weeral mensen erbij betrekken die niet hier niet aanwezig zijn en zich dus niet verbaal kunnen verdedigen zeer hoogstaand van je

je wilt toch niet zeggen dat krepox slaapt hij is normaal de grootste spammer hier
 

DeletedUser

Guest
Nee hoe kom je daar nu bij welke stam neemt nu een NOOB als leider

Uhm, Eric05 stuurde tientallen clears in de NB.

Daarbuiten is Krepox geen spammer en is het voor jou weer tijd om te vertrekken, je hebt je stam wel weer genoeg belachelijk gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Uhm, Eric05 stuurde tientallen clears in de NB.

Daarbuiten is Krepox geen spammer en is het voor jou weer tijd om te vertrekken, je hebt je stam wel weer genoeg belachelijk gemaakt.

Eric05 clears in NB die doet niet eens mee met deze actie volgens mij dus zal wel een dump zijn
 

DeletedUser

Guest
Eric05 clears in NB die doet niet eens mee met deze actie volgens mij dus zal wel een dump zijn
Lol nee hij doet niet mee, maar wel tegen mij paar weekjes geleden.

Is dat gebruikelijk in LEF, tientallen volle clears in de NB dumpen:eek:?
 

DeletedUser60183

Guest
Lol nee hij doet niet mee, maar wel tegen mij paar weekjes geleden.

Is dat gebruikelijk in LEF, tientallen volle clears in de NB dumpen:eek:?

Dat is een verplichting dat er bij elke massa iemand minstens 10 clears in de NB moet sturen, zo behouden we ons imago van noobs:eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat is een verplichting dat er bij elke massa iemand minstens 10 clears in de NB moet sturen, zo behouden we ons imago van noobs:eek:

is zeker gelukt :p, alhoewel ringo naar het forum sturen ook al genoeg was geweest om je punt duidelijk te maken
 

DeletedUser

Guest
Dat is een verplichting dat er bij elke massa iemand minstens 10 clears in de NB moet sturen, zo behouden we ons imago van noobs:eek:

Qlit heeft dan al wat vooruit gewerkt, hij dacht vast dat ie er beter maar meteen 50 kon doen als ie toch bezig was:eek:
 
Bovenaan