De Premiumbeurs

Deleted User - 487960375

Guest
Achjoh azijn pissert gewoon kopen die handel trek je stockbroker pak aan en gas erop
 
Reactiescore
310
Het is dan toch een kwestie van 3 minuten wachten tot er wel 60+ per pp opstaat, en verder genieten van diegene die telkens 20 gs per pp kopen en dus 3 x zoveel pp over boord gooien?
gooi misschien wel 3x zoveel pp overboord maar verkom ook dat anderen gs krijgen
weetje als je dan toch van plan bent mega te abuse doe het dan goed
en zorg dat je alles krijgt
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Kunnen we stoppen met Martijn likes te geven om zijn ridicule niettedoen opmerkingen? Ik ging mopjes zeggen maar dat was een foute bewoording geweest.

Likes en aandacht* wat jou dus ook schuldig maakt!
 
Reactiescore
2.386

Deleted User - 487957763

Guest
Dus als ik maar niettedoen verwerk in een post levert dat altijd likes op? Man das niettedoen
 

DeletedUser69389

Guest
Kunnen we stoppen met Martijn likes te geven om zijn ridicule niettedoen opmerkingen? Ik ging mopjes zeggen maar dat was een foute bewoording geweest.
Ik zou er gewoon een spotprent van maken en weer +50 likes scoren.:p:D
 
Reactiescore
2.386
Het was dan ook een iconische meme
 
Reactiescore
2.507
Ik heb er even een eigen topic van gemaakt, want dit heeft natuurlijk niks met het forummoderatie van dit forum te maken.

Discussieer erop los en wellicht kom @Duckje het beleid/de keuze van InnoGames verdedigen/uitleggen.
 
Reactiescore
1
Ach alsof tribal wars erom geeft, betekend dat mensen meer pp spenderen en dus dat er meer geld binnenkomt.
Het feit dat je oneindig een vorm van power kan kopen is eigenlijk al te gek voor woorden in een game.
Had er op zn minst een cap opgezet op het gs kopen.
 
Reactiescore
48
Lijkt me vrij simpel uit te leggen, door deze toevoeging maak je het kopen van GS early net wat interessanter.
Stel, er zou altijd 1 pp waard aan grondstoffen bij komen, dan is de optimale keus voor elke speler om te kopen. Wat je dan krijgt is een dominante strategie, onafhankelijk van wat je tegenstander doet, je weet dat je bij elke spawn moet kopen.

In de huidige situatie zou het voor iedereen gunstiger zijn om te wachten tot de 3e of 4e spawn (afhankelijk van de cap op het moment).
Maar, als je koopt voor de 3e of 4e spawn, dan behaal je een kleinere winst, maar elke andere speler behaalt geen winst meer.
Nu is de vraag dus, hoe veel winst willen de andere spelers opofferen, en op dat antwoord kun je je eigen strategie baseren.
In de praktijk komt dit neer op dat alle spelers die voor de minimale GS al PP wil spenderen, alles opkopen.
In de theorie zijn we van een dominante strategie naar een nash equilibrium gegaan.

Daarnaast leidt dit ook tot meer PP uitgave, dus heeft deze toevoeging business value voor Inno.
 

DeletedUser73696

Guest
ok dan is dus Inni met een smerig systeem bezig , zet er dan elke minuut 64-64-65 op , nu word er dus op een smerige manier geld verdiend want degene die koopt zal ook weer premiepunt moeten kopen
waar hun dus plezier aan beleven
pnt omzetten in geld is pnt witwassen want deze gegeven worden nergens opgegeven

dit houd dus voor mij in dat ik dus vanaf nu tw vaarwel zeg althans op de beurs en dat de jongens die wel kopen de spelers die niet kopen altijd in het spel in het nadeel zullen zijn
dus word er vals spel bedreven , het zij zo gegroet
alleen jammer dat support hier niet zelf mee komt

succes in je verdere leven
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan