De Premiumbeurs

DeletedUser80762

Guest
nou beste foremmod aan de slag er word valselijk met de beurs omgesprongen
dus werk aan de winkel
Handelaren: 3/3Maximale transporthoeveelheid: 3000
Aankomend: 60 62 21Uitgaand: 7
Premium Beurs
Gebruik de Premium Beurs om Premium Punten te ruilen voor grondstoffen en vice versa. Lees verder .
wood_21x18.png
Hout
stone_21x18.png
Leem
iron_21x18.png
IJzer
Stock202021
Capaciteit667546697670032
Koers
wood_18x16.png
64



premium.png
1
stone_18x16.png
64



premium.png
1
iron_18x16.png
64



premium.png
1
Koop grondstoffen



0




0




0
Verkoop grondstoffen



0




0




0
/QUOTE]dit gebeurd er dus dit is al meer dan 24 uur aan de gang althans moment van ontdekking .
wat gebeurd er ?
iemand zend een verkoop of plaatst een verkoop op de beurs , dat kan , echter een verkoop plaatsen kan als de beurs 64 hanteert dan verkoop je dus 66 gs hout leem of ijzer ook al toets je 64 in voor 1 premiepunt dan hanteert de beurs 66
tot zover dus correct
echter wat hier gebeurd is dat iemand kans ziet om in een keer 20hout-20 leem -21 ijzer te plaatsen op de beurs deze ontvangt hiervoor dus 3 premie pnt zie bericht
nog geen minuut later gebeurd weer precies hetzelfde , en dat gaat elke minuut door , tenzij de te halen pnt nog blijven staan dan duurt het iets langer
voorkomen word dat je dus voor 1 pnt 66 gs kan halen
ik heb het zelf ook geprobeerd om te kijken of dit mogelijk was . dus niet dus is er iemand of een hele groep [gelet op de tijd die er tussen zit] dat men op deze manier de beurs kan manipuleren
ik reeds naar support ook dit bericht gedaan , ik zie echter niets gebeuren
ik hoop dus dat jullie dus ook op deze beurs gaan kijken en het bericht hier plaatsen
zodat ik meer bewijzen kan vergaren voor dit gesjoemel
Handelaren: 3/3Maximale transporthoeveelheid: 3000
Aankomend: 80 82 42Uitgaand: 10
Premium Beurs
Gebruik de Premium Beurs om Premium Punten te ruilen voor grondstoffen en vice versa. Lees verder .

wood_21x18.png
Hout
stone_21x18.png
Leem
iron_21x18.png
IJzer
Stock202021
Capaciteit668126700070056
Koers
wood_18x16.png
64



premium.png
1
stone_18x16.png
64



premium.png
1
iron_18x16.png
64



premium.png
1
Koop grondstoffen



0




0




0
Verkoop grondstoffen



0




0




0
/QUOTE]

zoals jullie dus kunnen zien in het zojuist weer gekopieerde lijstje dat ik dus 10 premie pnt heb moeten investeren voor 80 hout 82 leem 42 ijzer
dit is dus gebeurd in 3x 20-20-0.- 20-22-20 -20-20-20 normaal zou dat dus moeten zijn 64-64-64 x 3 pnt dus had ik moeten krijgen
als de beurs normaal zou werken 192 hout 192 leem 192 ijzer voor investering 9 premie pnt
 

DeletedUser80762

Guest
kennelijk heeft deze grapjas het forem reeds gelezen nu blijft het staan na 3x 20-20-21 te hebben verkocht

Handelaren: 3/3Maximale transporthoeveelheid: 3000
Aankomend: 80 82 42Uitgaand: 10
Premium Beurs
Gebruik de Premium Beurs om Premium Punten te ruilen voor grondstoffen en vice versa. Lees verder .

wood_21x18.png
Hout
stone_21x18.png
Leem
iron_21x18.png
IJzer
Stock606063
Capaciteit668746702070076
Koers
wood_18x16.png
64



premium.png
1
stone_18x16.png
64



premium.png
1
iron_18x16.png
64



premium.png
1
Koop grondstoffen



0




0




0
Verkoop grondstoffen



0




0




0
/QUOTE]
 
Reactiescore
1.148
Koers is 64 gs voor 1 premium punt. Dat is het maximale voor 1 punt dus. Alles wat daaronder komt, 20,40,55,59 etc kost dus ook 1 punt. Ja er zijn dus gekkies die onder het maximale gaan kopen... Niet echt valselijk maar meer dom.
 
Reactiescore
1.148
Reactiescore
1.367
Koers is 64 gs voor 1 premium punt. Dat is het maximale voor 1 punt dus. Alles wat daaronder komt, 20,40,55,59 etc kost dus ook 1 punt. Ja er zijn dus gekkies die onder het maximale gaan kopen... Niet echt valselijk maar meer dom.

Ligt eraan, meer GS is meer. GS. Zeker in t begin kun je daar goede investeringen mee doen
 

DeletedUser80762

Guest
ha ha deze word dus niet gesnapt , het gaat niet om degene , ik dus die deze pnt koopt ,
het gaat om degene die kans ziet om deze verkoop te doen , ff goed lezen
verkoop elke minuut 20-20-21 in een keer
niet ik verkoop 20 leem of hout of ijzer nee in een keer verschijnt dit
wat ook al niet mogelijk is omdat je slechts vanaf 64 kan verkopen
 
Reactiescore
385
ha ha deze word dus niet gesnapt , het gaat niet om degene , ik dus die deze pnt koopt ,
het gaat om degene die kans ziet om deze verkoop te doen , ff goed lezen
verkoop elke minuut 20-20-21 in een keer
niet ik verkoop 20 leem of hout of ijzer nee in een keer verschijnt dit
wat ook al niet mogelijk is omdat je slechts vanaf 64 kan verkopen

Je snapt het spel niet. Doeg
 
Reactiescore
2.367
Dat is het systeem dat tw hanteert. Iedere minuut komt er een bepaald percentage van de maximale beurscapaciteit bij.
Noem je mij nou dom!?
Hij niet, ik wel. Je bent dom.
 
Reactiescore
1.148
ha ha deze word dus niet gesnapt , het gaat niet om degene , ik dus die deze pnt koopt ,
het gaat om degene die kans ziet om deze verkoop te doen , ff goed lezen
verkoop elke minuut 20-20-21 in een keer
niet ik verkoop 20 leem of hout of ijzer nee in een keer verschijnt dit
wat ook al niet mogelijk is omdat je slechts vanaf 64 kan verkopen


Dan snap je niet precies hoe een koers werkt... Lees mijn post even opnieuw. Het maximale aantal GS wat je voor 1 premium punt kan kopen is 64. Alles daaronder kost ook 1 premium punt.
 
Reactiescore
1.367
ha ha deze word dus niet gesnapt , het gaat niet om degene , ik dus die deze pnt koopt ,
het gaat om degene die kans ziet om deze verkoop te doen , ff goed lezen
verkoop elke minuut 20-20-21 in een keer
niet ik verkoop 20 leem of hout of ijzer nee in een keer verschijnt dit
wat ook al niet mogelijk is omdat je slechts vanaf 64 kan verkopen

Is gewoon inno die t erop knikkert
 

DeletedUser80762

Guest
zie bericht dit probeer ik dus ook resultaat zie bericht , en toch is er iemand die het kan om 20-20-21 te leveren
Bekijk Handelsaanbod
Jouw aankoopBeste match
Verkoop
wood_18x16.png
20 voor
premium.png
1
Verkoop
wood_18x16.png
66 voor
premium.png
1
Benodigde handelaren: 1
Handelsduur: 1:40:00
Deze handel zal je
premium.png
1 opleveren.
BevestigenAnnuleren
/QUOTE]

Bekijk Handelsaanbod
Jouw aankoopBeste match
Verkoop
wood_18x16.png
66 voor
premium.png
1
Verkoop
wood_18x16.png
66 voor
premium.png
1
De beurskoers is veranderd. Een nieuwe aanbieding kan hierboven worden gevonden.
Benodigde handelaren: 1
Handelsduur: 1:40:00
Deze handel zal je
premium.png
1 opleveren.
BevestigenAnnuleren
/QUOTE]

Dan snap je niet precies hoe een koers werkt... Lees mijn post even opnieuw. Het maximale aantal GS wat je voor 1 premium punt kan kopen is 64. Alles daaronder kost ook 1 premium punt.
ik snap heel goed hoe de beurs koers werkt , ik snap alleen niet waarom er iemand of een groep of tw zelf [en indien het tw zelf is ] wat ik betwijfel wat dat zou valselijk geld aan ons verdienen zijn [ immers iemand anders koopt premiepunt om met deze handel bezig te kunnen zijn ]
maar er word elke minuut dus 20-20-21 gs gedropt op de beurs
als dit een persoon of groep is , word er dus op een smerige manier premie pnt verworven
 
Reactiescore
735
Nogmaals, het wordt er door Innogames zelf elke minuut (52sec) op gegooid, dus niemand verkoopt dat. Mechanisme om bepaalde stromen lopende te houden zullen we het maar noemen :p
 
Reactiescore
1.148
ik snap heel goed hoe de beurs koers werkt , ik snap alleen niet waarom er iemand of een groep of tw zelf [en indien het tw zelf is ] wat ik betwijfel wat dat zou valselijk geld aan ons verdienen zijn [ immers iemand anders koopt premiepunt om met deze handel bezig te kunnen zijn ]
maar er word elke minuut dus 20-20-21 gs gedropt op de beurs
als dit een persoon of groep is , word er dus op een smerige manier premie pnt verworven
Nogmaals, het wordt er door Innogames zelf elke minuut (52sec) op gegooid, dus niemand verkoopt dat. Mechanisme om bepaalde stromen lopende te houden zullen we het maar noemen :p


Zie de reactie van Erebos. Verder blijft InnoGames een commercieel bedrijf, gericht op het maken van winst ten koste van heel veel. Spelers blijven altijd wel premium punten kopen, dit is een prima manier om zo geld te verdienen door InnoGames. Ik snap je punt hoor, daar niet van.
 

DeletedUser80762

Guest
ok dan is dus Inni met een smerig systeem bezig , zet er dan elke minuut 64-64-65 op , nu word er dus op een smerige manier geld verdiend want degene die koopt zal ook weer premiepunt moeten kopen
waar hun dus plezier aan beleven
pnt omzetten in geld is pnt witwassen want deze gegeven worden nergens opgegeven

dit houd dus voor mij in dat ik dus vanaf nu tw vaarwel zeg althans op de beurs en dat de jongens die wel kopen de spelers die niet kopen altijd in het spel in het nadeel zullen zijn
dus word er vals spel bedreven , het zij zo gegroet
alleen jammer dat support hier niet zelf mee komt
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
helemaal mee eens
 
Bovenaan