De praktijken van Little Kitten

Reactiescore
25
Mocht iemand zich afvragen waarom het account little kitten zo succesvol is, dan zullen we even kort proberen te schetsen hoe dit succes mede wordt bereikt door vv’s buiten de stam, misbruik hiervan, chantage, overtreding van regels en door vriendjes te zijn met de mods hiermee wegkomen en als kers op de taart onder valse informatie wel zorgen dat iemand anders een ban krijgt.

Het begint allemaal met een gezamenlijke aanval van onze stam Crows op de stam CS, die, als je op de kaart kijkt, de rim dekt aan de oostzijde van onze stam. De aanval start eerst met een blitz op de speler A Lone Wolf, een prima, sympathieke en ervaren speler, die dus ook de aanval netjes weet af te slaan. Vlak erna geeft deze speler aan dat hij solo speelt en i.v.m. tijdgebrek zijn account over zal dragen naar een andere speler. En zo geschiedde. Ca. een weekje later (maandag 21-2) besluiten wij als stam, om het succes te vergroten, gezamenlijk de gehele stam CS aan te vallen, more or less 3 key spelers: A Lone Wolf, Alexander de Grote en Usman84kg.

Er worden in totaal 6 dorpen veroverd, maar tot onze grote verbazing worden de 3 dorpen die we veroveren op Usman84kg direct binnen de seconde gerecapt door Little Kitten. Uiteraard zijn wij hierover ontstemd, omdat klaarblijkelijk Little Kitten over informatie beschikte van deze aanvallen óf door Usman werd aangespoort de recaps te doen (zonder deze later terug te geven), wat je dus kunt beschouwen als gratis dorpen aanbieden (was daar niet een nieuwe regel voor ingevoerd…?).

Er ontstaat wat tumult en discussies hierover met de speler A Lone Wolf, die zich voordoet als Martijn, de nieuwe speler, die verrassend goed wist te deffen. Na enige tijd wordt het duidelijk en onthult de betreffende speler, dat Martijn was verzonnen en al die tijd het account onder vv stond van, jawel, mevrouw L. van Little Kitten. Niet alleen werd deze vv buiten de stam met beide handen aangegrepen, via deze vv had kitten hiermee ook alle toegang tot informatie over de accounts van deze stam en de lopende aanvallen vanuit onze kant. Waarvan dus dankbaar gebruik werd gemaakt door Usman te recappen.

Uiteraard gaat de discussie voort, waarin kitten overigens meermaals zelf erkent vies gespeeld te hebben. En ondertussen wordt A Lone Wolf ook nog eens ondersteund door Usman. Ergo, een account dat is aangevallen door kitten, stuurt nu OS naar een account dat wordt beheer door Kitten (was er niet een regel dat aanvallen en ondersteunen tussen eigen accounts en vv accounts niet mogen…?).

Wij hebben dit natuurlijk massaal gerapporteerd, maar tot op heden is hier nog geen straf aan toegekend. Daarentegen, in de discussie met kitten begon zij over een vermeende intern van iemand binnen onze stam, wat totaal niet klopt en kan worden aangetoond met vele verliezen op deze speler en zelfs tot scheldpartijen in de pm. Toch levert dit binnen enkele uren een ban op zonder enige uitleg of evidence vanuit de mods. In de “wandelgangen” kregen we ook geluiden dat kitten bevriend zou zijn met de mods. Die overigens ook lijken te spelen op w84 (weet niet of dat klopt, maar dat begreep ik).

Inmiddels is kitten rondom de veroverde dorpen van Usman een shitload aan bb’s aan het edelen, waarmee het cluster van Usman volledig wordt volgebouwd met kitten dorpjes, en die ook nog eens dichtbij A Lone Wolf komen te liggen. Saillant detail: lees even de profieltekst van kitten, die suggereert dat bonusdorpen edelen een schande zou zijn.

Vervolgens komt er een aanbod binnen van kitten. Wij moeten het account van A Lone Wolf een week lang met rust laten zodat de nieuwe speler er weer op kan en kan “wennen” aan het account, zodat we dan na een week uitsluitend 1 tegen 1 mogen aanvallen. Hiermee beslist kitten dus over andermans account, wederom iets dat indruist tegen de background van de nieuwe regels, i.e. dat je geen controle mag hebben op andermans accounts. Uiteraard gaan wij hier niet op in en laten wij ons niet chanteren. Nog even los van het feit dat het overduidelijk is dat als we hierop in zouden gaan het nieuwe clustertje van kitten na die week voldoende is opgebouwd om zelf te gaan profiteren van onze acties tegen A Lone Wolf.

Wellicht zijn er mensen die dit normaal vinden, maar persoonlijk vind ik dat dit het spel niet leuker maakt. En als dit onbestraft blijft, dan kan iedereen dus buiten de stam vv’s oppakken en met die informatie zelf gewin behalen met je eigen account. En pushen kun je dus mooi omzeilen. Laat iemand gewoon aanvallen door een andere stam, zodat je daarna zelf gratis kunt recappen. Dát mag wel, maar iemand waarmee je een maand geleden in 1 stam hebt gezeten aanvallen en veroveren, dat wordt gezien als boosten, ondanks dat dat niet vriendschappelijk is gegaan en superveel troepen heeft gekost.

Ik was al niet zo een kattenmens...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Veel geschreeuw zonder bewijslast en aangehaalde argumenten die ogenschijnlijk op sprookjes gebaseerd zijn zoals de vermeende vriendjespolitiek die zou hebben plaatsgevonden...
 
Reactiescore
25
Waarvan wil je bewijs zien? Alles kan geverifieerd worden door de mods maar dat gebeurt niet. Daarentegen krijgt iemand bij ons een ban die later wordt opgeheven omdat er geen bewijslast is. Compensatie? No way. Dat heet meten met 2 maten.

Maar het was natuurlijk te verwachten dat hier op het AF het vaste kliekje alles komt tegenspreken en dergelijk spel komt goedkeuren.
Speel dit spel al 14 jaar maar het is behoorlijk verziekt geraakt. No wonder dat bijna niemand hier meer actief is en die werelden alleen maar kleiner worden, tot het spel straks volledig naar de klote is…

Overigens, als je zelf suggereert dat iemand sprookjes vertelt, dan moet je zelf ook feiten hebben waarop je dat kunt baseren. Anders is je eigen statement evengoed gebakken lucht.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Waarvan wil je bewijs zien? Alles kan geverifieerd worden door de mods maar dat gebeurt niet. Daarentegen krijgt iemand bij ons een ban die later wordt opgeheven omdat er geen bewijslast is. Compensatie? No way. Dat heet meten met 2 maten.

Maar het was natuurlijk te verwachten dat hier op het AF het vaste kliekje alles komt tegenspreken en dergelijk spel komt goedkeuren.
Speel dit spel al 14 jaar maar het is behoorlijk verziekt geraakt. No wonder dat bijna niemand hier meer actief is en die werelden alleen maar kleiner worden, tot het spel straks volledig naar de klote is…

Overigens, als je zelf suggereert dat iemand sprookjes vertelt, dan moet je zelf ook feiten hebben waarop je dat kunt baseren. Anders is je eigen statement evengoed gebakken lucht.

Heel makkelijke reactie hoor. Ik kom lezen als niet-wetende, gezien ik geen w84 speel. Je maakt best een aantal statements die toch zeker met PMs of dergelijke aangetoond kunnen worden, maar ik zie nergens daadwerkelijk een feit onderbouwd verder.

Het dikgedrukte stukje is dus ook echt raar, dat je juist daar op hamert. Je onderbouwt zelf geen feiten, maar verwacht wel dat anderen dat doen.
 

DeletedUser69389

Guest
Waarvan wil je bewijs zien? Alles kan geverifieerd worden door de mods maar dat gebeurt niet. Daarentegen krijgt iemand bij ons een ban die later wordt opgeheven omdat er geen bewijslast is. Compensatie? No way. Dat heet meten met 2 maten.

Maar het was natuurlijk te verwachten dat hier op het AF het vaste kliekje alles komt tegenspreken en dergelijk spel komt goedkeuren.
Speel dit spel al 14 jaar maar het is behoorlijk verziekt geraakt. No wonder dat bijna niemand hier meer actief is en die werelden alleen maar kleiner worden, tot het spel straks volledig naar de klote is…

Overigens, als je zelf suggereert dat iemand sprookjes vertelt, dan moet je zelf ook feiten hebben waarop je dat kunt baseren. Anders is je eigen statement evengoed gebakken lucht.
Ik heb 0,0 met 84 te maken behalve dat ik een beetje pp gefarmed heb. Maar de insinuaties die je doet betreffende vermeend vriendjespolitiek met het TW team gaat alle boekjes te buiten. Dat L. apart is kan ik beamen als oud stamgenoot van haar. Maar om het TW team zonder bewijs van dergelijke zaken te beschuldigen kan gewoon niet.

Ook je andere punten staaf je met totaal geen bewijs. Als de supports zijn aangepakt zoals je het hier hebt gedaan dan begrijp ik dat ze kansloos waren ja. Dit is zonder bewijs voor leken totaal ongeloofwaardig. Puur en alleen omdat wij jou niet kennen evenals de situatie.
 
Reactiescore
25
1645627464398.png
1645627791093.png
1645627723285.png

ODD als ondersteuner van Usman kun je zelf zien, die is gisteren gestegen a.g.v. een block op A Lone Wolf, waar Kitten dus op speelt.
 

Bijlagen

  • 1645627946244.png
    1645627946244.png
    133,7 KB · Weergaven: 42
Reactiescore
25
Ik heb 0,0 met 84 te maken behalve dat ik een beetje pp gefarmed heb. Maar de insinuaties die je doet betreffende vermeend vriendjespolitiek met het TW team gaat alle boekjes te buiten. Dat L. apart is kan ik beamen als oud stamgenoot van haar. Maar om het TW team zonder bewijs van dergelijke zaken te beschuldigen kan gewoon niet.

Ook je andere punten staaf je met totaal geen bewijs. Als de supports zijn aangepakt zoals je het hier hebt gedaan dan begrijp ik dat ze kansloos waren ja. Dit is zonder bewijs voor leken totaal ongeloofwaardig. Puur en alleen omdat wij jou niet kennen evenals de situatie.
Als je mijn bericht goed hebt gelezen dan zie je ook dat ik in de "wandelgangen" gehoord heb dat L. contacten heeft met de mods en dat de mods zelf ook actief zouden spelen op W84, met de toevoeging erbij dat ik niet weet of dat klopt. Die feiten heb ik dus niet, en geef alleen aan dat ik dit gehoord heb. De reden dat ik toch post is om ook eens te zien of dit wordt herkend. Immers zou het kwalijk zijn als mods hun objectiviteit niet kunnen waarborgen, en als meer mensen dit herkennen is het goed dat bespreekbaar te maken.
We leven immers in een tijd dat we niet overal maar onze ogen voor dichtknijpen, maar dat vermeend verkeerd gedrag wordt besproken.

Wat wel een feit is, is dat torva direct een ban krijgt en dan zelf moet aantonen dat hij niet heeft vals gespeeld (terwijl je zou mogen verwachten dat de mods die fact check zelf eerst doen). Terwijl de support die wij hebben ingediend voor iemand die feitelijk 3 accounts onder control heeft nog tot niets heeft geleid.
 

DeletedUser69389

Guest
Als je mijn bericht goed hebt gelezen dan zie je ook dat ik in de "wandelgangen" gehoord heb dat L. contacten heeft met de mods en dat de mods zelf ook actief zouden spelen op W84, met de toevoeging erbij dat ik niet weet of dat klopt. Die feiten heb ik dus niet, en geef alleen aan dat ik dit gehoord heb. De reden dat ik toch post is om ook eens te zien of dit wordt herkend. Immers zou het kwalijk zijn als mods hun objectiviteit niet kunnen waarborgen, en als meer mensen dit herkennen is het goed dat bespreekbaar te maken.
We leven immers in een tijd dat we niet overal maar onze ogen voor dichtknijpen, maar dat vermeend verkeerd gedrag wordt besproken.

Wat wel een feit is, is dat torva direct een ban krijgt en dan zelf moet aantonen dat hij niet heeft vals gespeeld (terwijl je zou mogen verwachten dat de mods die fact check zelf eerst doen). Terwijl de support die wij hebben ingediend voor iemand die feitelijk 3 accounts onder control heeft nog tot niets heeft geleid.
Inhoudelijk kan ik er niets over zeggen behalve dat ik je er voor moet waarschuwen dat openlijke ban bespreking niet is toegestaan. Maar geen enkele moderator die 84 speelt mag überhaupt modereren op diezelfde wereld
 
Reactiescore
25
Inhoudelijk kan ik er niets over zeggen behalve dat ik je er voor moet waarschuwen dat openlijke ban bespreking niet is toegestaan. Maar geen enkele moderator die 84 speelt mag überhaupt modereren op diezelfde wereld
Dat was mij niet bekend, aangezien ik hier nooit iets post normaliter. Maar goed, er werd gevraagd om feiten, dus die laat ik zien.

Overigens is het mijn bedoeling niet om mods in een kwaad daglicht te zetten, maar wel zaken te bespreken die ik nu vanuit meerdere kanten hierover heb gehoord en die rieken naar enige willekeur.
Zo heeft ook iemand in onze stam netjes een fusie aangevraagd, maar die werd afgewezen. Dit terwijl we weten dat iemand anders hetzelfde heeft gevraagd, wat werd toegekend. Op de vraag aan de mods waarom het bij de 1 wel wordt goedgekeurd en bij de ander niet kwam het antwoord: "jullie worden anders te groot".
Dus dit betekent feitelijk dat de regel rekbaar is en er ruimte is voor interpretatie, waarbij de final say altijd bij de mods ligt. Wat krijg je dan? Subjectiviteit en de mods die een wereld kunnen bepalen. Dat lijkt me niet gezond. Je kan ook niet zeggen dat je wel door rood mag rijden als je een Mazda rijdt maar moet stoppen als je een BMW rijdt. Lijkt bijna nivellering...
En áls de regel dus rekbaar is, definieer en kwantificeer dit dat duidelijk, want op deze manier krijgen mensen het gevoel benadeeld of voorgetrokken te worden.
 
Reactiescore
0
Inhoudelijk kan ik er niets over zeggen behalve dat ik je er voor moet waarschuwen dat openlijke ban bespreking niet is toegestaan. Maar geen enkele moderator die 84 speelt mag überhaupt modereren op diezelfde wereld

Het gezegde "Ons kent ons" bestaat er om een reden. Heb persoonlijk ook al héél bedenkelijke situaties op deze wereld gezien. Hopelijk komen op deze regels nog feedback-momenten en evaluaties.
 
Reactiescore
2.490
Ik drop deze ook even hier:

Het lijkt willekeur

Er is samen met andere community managers een stappenplan ontwikkeld hieromtrent die het team toepast en verfijnen waar het nodig is. We maken onze beoordeling op specifieke situaties en hierin is elke situatie anders. We begrijpen dat het soms willekeur lijkt echter wordt elke beslissingen grondig overwogen en besproken binnen het team van ervaren moderatoren.

Voor elke beslissingen die we maken zullen er zowel voor als tegenstanders zijn, onthoud echter dat het team hierin een objectief oordeelt velt.

En voeg daaraan toe:
Besluiten over boosten worden besproken binnen het team van "ervaren" mods en zijn dus nooit gebaseerd op enkel en alleen de mening van 1 persoon... Enige aantijgingen van meten met twee maten zijn dus niet aan de orde en wensen we dus ook niet meer te zien in dit topic.

Duckje
 
Reactiescore
25
Ik drop deze ook even hier:

Het lijkt willekeur

Er is samen met andere community managers een stappenplan ontwikkeld hieromtrent die het team toepast en verfijnen waar het nodig is. We maken onze beoordeling op specifieke situaties en hierin is elke situatie anders. We begrijpen dat het soms willekeur lijkt echter wordt elke beslissingen grondig overwogen en besproken binnen het team van ervaren moderatoren.

Voor elke beslissingen die we maken zullen er zowel voor als tegenstanders zijn, onthoud echter dat het team hierin een objectief oordeelt velt.

En voeg daaraan toe:
Besluiten over boosten worden besproken binnen het team van "ervaren" mods en zijn dus nooit gebaseerd op enkel en alleen de mening van 1 persoon... Enige aantijgingen van meten met twee maten zijn dus niet aan de orde en wensen we dus ook niet meer te zien in dit topic.

Duckje
Dank voor je reactie.
De laatste zin vind ik echter niet op zijn plaats. Het moet (zeker in deze tijd) gewoon kunnen om dingen bespreekbaar te maken. Als je als bedrijf nu zegt dat je geen kritiek mag leveren of bedenkelijke situaties mag bespreken dan is er geen sprake meer van een juist evenwicht en een verkeerde cultuur.
Je kunt ook zeggen dat je het vervelend vindt dat deze beeldvorming bestaat en dat jullie er alles aan zullen doen om die beeldvorming weg te nemen. En te bedanken voor het signaal. Dat heet kwetsbaar opstellen, kritisch naar jezelf zijn en leadership nemen.

Je geeft nu feitelijk aan, wij doen het altijd goed, dus je moet je mond houden en mag er niks meer over zeggen. Teleurstellend. Ik breng jullie ervaring ook niet in twijfel, maar ook ervaren teams kunnen naar hun idee goede beslissingen nemen, die door de meute echter anders worden gepercipieerd. Bedenk wel, dat de spelers van TW het succes en daarmee de toekomst van het spel bepalen, not the other way around. Beetje klantfocus kan geen kwaad ;-)

Feit is en blijft dat dat fusievoorstel met bewijs is aangetoond en door jullie zelf is toegegeven, onder de noemer, bij jullie mag het niet omdat jullie te groot worden. Bij de ander mag het wel. Ik weet niet in hoeverre dat niet kan worden gekwalificeerd als meten met 2 maten, dat moet je toch zelf ook toegeven?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
25
En ondertussen gaat OMT vrolijk verder met het edelen van spelers van CS, zonder verliezen aan beide kanten, en dit alles terwijl OMT vv's draait binnen CS.
Hoe knip en klaar wil je het hebben...?
Ik denk dat 4-5 spelers uit onze stam al meerdere reports hebben gedaan, maar er gebeurt niets en wordt geen verklaring gegeven. Silence.... Dit terwijl torva direct een ban kreeg op appeleren van een OMT lid, wat achteraf ongedaan werd gedaan vanwege gebrek aan bewijslast, zonder enige vorm van compensatie.
En dan gek vinden dat wij argwanend worden over de objectiviteit....
 
Reactiescore
15
En ondertussen gaat OMT vrolijk verder met het edelen van spelers van CS, zonder verliezen aan beide kanten, en dit alles terwijl OMT vv's draait binnen CS.
Hoe knip en klaar wil je het hebben...?
Ik denk dat 4-5 spelers uit onze stam al meerdere reports hebben gedaan, maar er gebeurt niets en wordt geen verklaring gegeven. Silence.... Dit terwijl torva direct een ban kreeg op appeleren van een OMT lid, wat achteraf ongedaan werd gedaan vanwege gebrek aan bewijslast, zonder enige vorm van compensatie.
En dan gek vinden dat wij argwanend worden over de objectiviteit....

Als er inderdaad geen verliezen te zien zijn aan beide kanten, zou het dan misschien kunnen dat een dergelijke fusie/intern geen significant 'competitief voordeel' oplevert? Hoe groot zijn de spelers waar het om gaat?

En wat wil je er precies mee zeggen dat "4-5 spelers uit je stam al meerdere reports hebben gedaan"? Alsof dat invloed heeft op spelfeiten of regels die het TW team handhaaft..

Je verhaal klinkt wel erg subjectief zonder feiten of bewijzen van wat er nou precies speelt.
 
Reactiescore
25
Als er inderdaad geen verliezen te zien zijn aan beide kanten, zou het dan misschien kunnen dat een dergelijke fusie/intern geen significant 'competitief voordeel' oplevert? Hoe groot zijn de spelers waar het om gaat?

En wat wil je er precies mee zeggen dat "4-5 spelers uit je stam al meerdere reports hebben gedaan"? Alsof dat invloed heeft op spelfeiten of regels die het TW team handhaaft..

Je verhaal klinkt wel erg subjectief zonder feiten of bewijzen van wat er nou precies speelt.
Gaan we weer met feiten en bewijzen... Ik wil je best alle reports laten zien die we hebben ingestuurd, incl. feiten en bewijzen, maar die worden hier dan direct weer verwijderd.

Maar wat begrijp je er niet aan dat OMT stelselmatig gratis dorpen krijgt van de stam CS? En daar ook nog vv's draait en besluiten neemt over de accounts, terwijl die oorspronkelijk toebehoren aan iemand anders? Je hebt de pm gezien dat kitten de vv draait binnen CS. Je hebt gezien dat kitten direct recapte op dorpen die wij veroverde van CS. Je kunt zien dat Essential Skills nu dorpen verovert binnen CS, terwijl zijn ODA niet oploopt en de ODD van de speler salahedin ook niet.
Je kunt zien dat na onze attacks afgelopen dagen de ODD als ondersteuner van Usman en Salahedin sterk zijn opgelopen, wat verklaart dat zij Lone Wolf OS-en, waar kitten vv van draait. En Usman nog door kitten was aangevallen.
Je kunt zien dat Usman barbaartjes die wij veroveren direct terugveroverr, dus daar prima toe in staat is, maar zijn eigen dorpen totaal niet recapte, maar aan kitten overliet.

Misschien vind jij dit een normale gang van zaken en zie jij hier geen competitief voordeel in, maar wij moeten dit alles maar met handen gebonden zitten te bekijken, waarmee OMT op hun gemak en zonder verliezen een compleet front aan het bouwen zijn tegen onze stam. Als dat geen competitief voordeel is van de nummer 2 stam, dan weet ik het ook niet meer...

Maar goed, ik realiseer me ook dat er genoeg mensen hier zijn die dit vast allemaal prima vinden en elkaar de hand boven het hoofd houden. Maar zet dan een streep door die regels.
 
Reactiescore
15
Gaan we weer met feiten en bewijzen... Ik wil je best alle reports laten zien die we hebben ingestuurd, incl. feiten en bewijzen, maar die worden hier dan direct weer verwijderd.

Maar wat begrijp je er niet aan dat OMT stelselmatig gratis dorpen krijgt van de stam CS? En daar ook nog vv's draait en besluiten neemt over de accounts, terwijl die oorspronkelijk toebehoren aan iemand anders? Je hebt de pm gezien dat kitten de vv draait binnen CS. Je hebt gezien dat kitten direct recapte op dorpen die wij veroverde van CS. Je kunt zien dat Essential Skills nu dorpen verovert binnen CS, terwijl zijn ODA niet oploopt en de ODD van de speler salahedin ook niet.
Je kunt zien dat na onze attacks afgelopen dagen de ODD als ondersteuner van Usman en Salahedin sterk zijn opgelopen, wat verklaart dat zij Lone Wolf OS-en, waar kitten vv van draait. En Usman nog door kitten was aangevallen.
Je kunt zien dat Usman barbaartjes die wij veroveren direct terugveroverr, dus daar prima toe in staat is, maar zijn eigen dorpen totaal niet recapte, maar aan kitten overliet.

Misschien vind jij dit een normale gang van zaken en zie jij hier geen competitief voordeel in, maar wij moeten dit alles maar met handen gebonden zitten te bekijken, waarmee OMT op hun gemak en zonder verliezen een compleet front aan het bouwen zijn tegen onze stam. Als dat geen competitief voordeel is van de nummer 2 stam, dan weet ik het ook niet meer...

Maar goed, ik realiseer me ook dat er genoeg mensen hier zijn die dit vast allemaal prima vinden en elkaar de hand boven het hoofd houden. Maar zet dan een streep door die regels.

Ik ben het met je eens dat het met de nieuwe regels dubieus is dat Little Kitten dorpen recapt op jullie. Er wordt dan inderdaad niet gevochten voor de overnames, zoals in de nieuwe 'regels' staat. Ik weet dat dat al jaar en dag gebeurt, en het is ook vrij logisch dat zoiets gebeurt als een speler een andere speler kent of het meer gunt. Blijkbaar heeft het TW team hier weinig/niets op tegen, ondanks de nieuwe richtlijnen dit wereld. Meer kan ik er ook niet van maken.

Waar ik het minder mee eens ben, is je commentaar op het TW team, een fusie/intern tussen Essential Skills en Salahedin, of het vv draaien buiten een stam, waar je maar over blijft doorgaan.
  • Duckje geeft aan dat er interne richtlijnen zijn en dat supports door meerdere mods worden behandeld. Je geeft zelf ook aan dat een ban op tarva (?) ongedaan werd gemaakt, dus er wordt wel degelijk geluisterd naar je inbreng (fouten zijn menselijk?). Ik snap dat het willekeurig over kan komen, maar wat meer zou jij dan willen dat er gebeurt om het objectiever/transparanter te maken?

  • Wbt die fusie/intern tussen die spelers die je aanhaalt. Als het blijft bij die 2 spelers, zou het uitkomen op een account van ~170k, met rang 30-35 plaatsing (ongeveer zoveel als het laagste Crows lid). Blijkbaar levert dit geen te groot competitief voordeel op volgens het TW team. Voor jou kan dat misschien oneerlijk overkomen, maar als dit wereldbreed gehandhaafd wordt, lijkt het mij wel fair ja.

  • Ik maak uit je verhaal op dat stammen CS en OMT vijanden zijn van Crows. En zij lijken samen te werken. Waarom zou OMT dan geen vv's mogen draaien bij CS (of andersom)? Zeker early/mid-game is het vrij 'normaal' dat er diplomatische betrekkingen zijn tussen stammen. Dat hoort er een beetje bij vind ik ja. Had je zelf een verzoek om vv te draaien bij CS afgeslagen, om te voorkomen dat OMT verder zou groeien?
 
Bovenaan