De oorlog van w4: =TFF= vs Order

DeletedUser25412

Guest
Ze hebben inderdaad gewonnen:p

Kunnen we niet gewoon met enkele w4 spelers Duckje ervan overtuigen om een wereld te starten die totale dominantie vereist en die echt gewoon een jaar of 4-5 meegaat? Ik weet zeker dat oudere spelers van verschillende werelden deze wereld vast wel gaan bespelen.
 
Reactiescore
30
Ja, en dan zonder vlaggen en ridderitems en dat soort onzin.
 

DeletedUser25412

Guest
En daar ben ik het helemaal mee eens!

Ik snap nu nog steeds niet waarom ze die vlaggen hebben ingevoerd. Leuk voor in het begin, bruikbaar? Nee. Irritant? Ja.
Waar is wereld 4 als je hem nodig hebt:(
 

DeletedUser25927

Guest
ik vind het nog steeds jammer dat die wereld is gestopt maar ben reeds begonnen op w38 maar wel op een laag pittje. omdat ik nog steeds naar een half jaar. nog last heb van me onstekking in me pols
 

DeletedUser25412

Guest
Ik speel ook op w38, speel je onder thomass1 gewoon?:D


En zijn enkel kwakje22 en ik voor dit plan of is de rest gewoon te lui om te antwoorden? xD Komop, nu hebben we eens de activiteit van Order nodig en nu laten ze het afweten:p Hadden jullie dan beter kunnen omdraaien en laten afweten tijdens de eindstrijd, had mij mooi pa opgeleverd dan :D
 

DeletedUser53052

Guest
Ik speel ook op w38, speel je onder thomass1 gewoon?:D


En zijn enkel kwakje22 en ik voor dit plan of is de rest gewoon te lui om te antwoorden? xD Komop, nu hebben we eens de activiteit van Order nodig en nu laten ze het afweten:p Hadden jullie dan beter kunnen omdraaien en laten afweten tijdens de eindstrijd, had mij mooi pa opgeleverd dan :D

Heb account op W9 nu, maar ben nogal erg druk momenteel. Wereld 38 heb ik dan maar van de gedaan, liep nogal aardig goed uit de hand daar.
 

DeletedUser

Guest
Na een hele tijd gestopt te zijn geweest weer begonnen op TW en dan ga je toch even terugkijken waar het allemaal begon, namelijk wereld 4. Nooit deze oorlog meegemaakt, ben gestopt tijdens de oorlog tussen TFF en DomTE (speelde toen onder de naam Oppertsz) Altijd leuke discussies op dit forum(vooral met duiven jager). Nu begonnen op W39.
 

DeletedUser28206

Guest
Lol dat hier nog steeds gesproken wordt.
Ben benieuwd hoe het gaat met oude teamspelers van mij als Leuco/Robbie1970 etc en de hele club

groetjes Oud TW Speler op de accounts. vallikyrie/Gangstaforil/Asjemenou (uiteraard niet allemaal tegelijk:)


* ik ben dus de originele speler op vallikyrie niet de huidige speler op dat account. als die nog ergens speelt op een wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Lol dat hier nog steeds gesproken wordt.
Ben benieuwd hoe het gaat met oude teamspelers van mij als Leuco/Robbie1970 etc en de hele club

groetjes Oud TW Speler op de accounts. vallikyrie/Gangstaforil/Asjemenou (uiteraard niet allemaal tegelijk:)


* ik ben dus de originele speler op vallikyrie niet de huidige speler op dat account. als die nog ergens speelt op een wereld.

Haha ja, mooie accountnamen, ik herinner me hen nog wel. Ik denk wel dat er jammer genoeg veel mensen gestopt zijn, mede dankzij de nieuwe Premium-functies.
 

DeletedUser

Guest
Robbie heeft volgens mij ook niet het einde van W4 gehaald. En ik dacht leuco ook niet.
 

DeletedUser25412

Guest
Niemand van oud w4 zin om mijn mede speler te worden? Als iemand hier nog rondhuist:p
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg nog altijd een mailtje als er hier iets gepost wordt. Maar ik speel alleen nog W35. Rustig die wereld uitspelen daar en dan klaar ;-)
 

DeletedUser25412

Guest
Notificaties, zouden handig zijn, nu moet ik het steeds zelf controleren:p

Ik heb het al gezien bij jou daar op w35, eerste van de wereld, leider van de nummer 1 stam en 77 miljoen voorstand op de nummer 2 stam xD Hoe krijg je het voor elkaar. Gewoon voor de 2e keer een wereld te gaan winnen als leiding van een stam:p
 

DeletedUser17997

Guest
Ik mis W4 wel. was de eerste wereld waar ik heb gespeeld samen met mijn overleden echtgenoot. Ik zit nu op w40 en in casual. maar het is zoooo stil daar. de gezelligheid van W4 is er gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
Werelden zijn ook niet meer zo vol als dat ze vroeg waren, dat scheelt gewoon een heleboel.

En hoe krijg ik het voor elkaar? Misschien doe ik wel iets goeds :p
Maar komt natuurlijk wel geluk bij kijken, je moet gewoon een groep spelers hebben die samen wil vechten en de strijd wil aangaan. Aan de leiding dan de keuze om die groep te vinden en goed te sturen. Maar je kan het nooit alleen doen, je bent echt afhankelijk van de spelers om je heen.
 
Bovenaan