De oorlog van w4: =TFF= vs Order

  • Topicstarter Topicstarter DeletedUser26928
  • Startdatum Startdatum
He William,

Nog steeds in Nieuw-Zeeland?
Ja, ik ben nog steeds actief, op w35 op het moment :)

Gr.
Daniël
 
Ja, nog steeds in Nieuw Zeeland, blijf hier ook nog wel een paar jaar :)
Je doet het goed op w35, eerste staan.
 
Paar jaar zelfs?
Ik dacht je er maar voor jaartje ofzo heen ging. Dan zal ik het destijds wel niet goed begrepen hebben.

Op W35 wat geluk gehad, heb vooral veel geluk door mijn ligging waardoor er veel gefarmd kan worden en dus nu 1e sta :)
 
Wat begin ik die tijd op W4 toch even te missen zeg... Zelfs het Order plaatje bij de gastingang is verdwenen :o
 
Hoe is het schatjes?

Ik speel alleen nog maar op w36 :).
Peuter Power, als daar nog mensen spelen :).
 
Ik ben op zoek naar een co op W33. Leek me leuk om er een W4 speler bij te hebben ;)
 
Speel je ook al op w36? :P

Peuter Power hier :D

Haha ik zag het ja, mooi account.
Ja ik was er een tijd geleden begonnen in de rim. Maar de rim breidde veel te sloom uit,
en we werden verdrongen door Dei! dus zijn we zo goed als gequit (ik log nog wel). Stuur maar een PMetje als je zin hebt daar naar Yuck Fou. (met de punt:p)
 
Haha ik zag het ja, mooi account.
Ja ik was er een tijd geleden begonnen in de rim. Maar de rim breidde veel te sloom uit,
en we werden verdrongen door Dei! dus zijn we zo goed als gequit (ik log nog wel). Stuur maar een PMetje als je zin hebt daar naar Yuck Fou. (met de punt:p)

Ik zal je even een pm sturen :D. Tjonge jonge kon je het niet aan? :(

Vroeger speelde fmcedric etc toch ook op w36? :O
 
Ik zal je even een pm sturen :D. Tjonge jonge kon je het niet aan? :(

Vroeger speelde fmcedric etc toch ook op w36? :O

Ja cedric heeft er gespeeld maar ik dacht gestopt. Justus speelt nog op W35 dacht ik en o.a. Plox the fox speelt ook nog op 36.
 
waar speeld nu iedereen die in w4 spelde want ben er nu bijna een jaar uit
 
Er zijn nog wel wat mensen hoor thomass1, maar je moet goed zoeken xD En zoals Justus zegt, veel zijn gestopt, anderen spelen op w6 of op de werelden van w30 t/m w38.

En leuk weer eens wat van je te horen thomasje:D
 
Terug
Bovenaan