de nieuwe trots

DeletedUser

Guest
ja zelfs ik heb morgen mijn 2de dorp sta wel iets hoger dan top 500maar ben redelijk laat met edels begonnen
 

DeletedUser

Guest
Ik kom nooit aan het edelen toe. Telkens als ik 1 lvl smederij omhoog heb kan ik alweer een boerderij lvl omhoog goeien..

Hardlopers zijn doodlopers... ;)
Dus neem je tijd en trek je niks van andere aan, maar dat weet je waarschijnlijk al... ;)
 

DeletedUser

Guest
Hardlopers zijn doodlopers... ;)
Dus neem je tijd en trek je niks van andere aan, maar dat weet je waarschijnlijk al... ;)

Jap, ik heb er wel moeite mee though. Ik zie me zelf nu ook wel graag in de top.
Naja ik kom er wel in zo gauw ik mijn treintje heb :ridder:
 

DeletedUser

Guest
En dat is de fout die veel andere topspelers ook maken :rolleyes::D.

Andere topspelers, ik weet niet wat jullie verstaan onder topspelers hoor.

't Is gewoon iets algemeens, iedere s*kkel kan met een beetje activiteit boven aan komen te staan.

Toen ik op .net begon, op w2 als een complete noob had ik ook geen problemen om de top 20 binnen te stromen.

Activiteit is de sleutel tot succes, aan ervaring heb je niets zonder activiteit.

Of is dit een verkeerde redenatie.. ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Andere topspelers, ik weet niet wat jullie verstaan onder topspelers hoor.

't Is gewoon iets algemeens, iedere s*kkel kan met een beetje activiteit boven aan komen te staan.

Toen ik op .net begon, op w2 als een complete noob had ik ook geen problemen om de top 20 binnen te stromen.

Activiteit is de sleutel tot succes, aan ervaring heb je niets zonder activiteit.

Of is dit een verkeerde redenatie.. ? :eek:

Deels goed... ;)
Activiteit hangt van je speelstijl af... ;)
Als je gaat turtle-en, dan hoef je niet vaak online te komen, als je offensief speeld moet je veel meer tijd besteden... ;)

Maar als je in de top wilt komen moet je offensief spelen ... ;)
 

DeletedUser

Guest
Deels goed... ;)
Activiteit hangt van je speelstijl af... ;)
Als je gaat turtle-en, dan hoef je niet vaak online te komen, als je offensief speeld moet je veel meer tijd besteden... ;)

Maar als je in de top wilt komen moet je offensief spelen ... ;)

Dat zeker..

Ik weet niets meer te vertellen, jij maakt mijn verhaal af.. :)
 

DeletedUser

Guest
En het is ook zo als je nog niks van het spel weet en je weet nog niet hoe je goed moet dodgen en timen etc dan zul je na een tijdje toch veel onnodige troepen verliezen waardoor de echte topspelers je inzullen halen. Tuurlijk actiefiteit is the key to succes maar een beetje ervaring en skills zijn altijd wel nodig of je moet wel erg veel geluk hebben!
 

DeletedUser

Guest
En het is ook zo als je nog niks van het spel weet en je weet nog niet hoe je goed moet dodgen en timen etc dan zul je na een tijdje toch veel onnodige troepen verliezen waardoor de echte topspelers je inzullen halen. Tuurlijk actiefiteit is the key to succes maar een beetje ervaring en skills zijn altijd wel nodig of je moet wel erg veel geluk hebben!

Op de één of andere manier heb ik altijd geluk :).

Edit: Te vroeg gejuigd. Heb tot nu toe vrij veel pech gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16750

Guest
TROTS (met hoofdletters :p) heeft nu al 1000 leden TFW, egt een stelletje
noobs :S:confused:
 

DeletedUser

Guest
RickyD 200 1.061 1
frisboy 400 620 1
anouarboudal 600 389 1
Hamtaro83 968 0 0

als ze alleen de eerste 40 leden hebben en deze liggen allen in 1 k dan zou het wat kunnen worden:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
massastammen leggen het altijd af omdat ze geen overzicht hebben;)
 

DeletedUser

Guest
te veel blauw voor ze hoopelijk niet kleure blind denken ze dat blauw rood is en rood blauw zou gen verschil zien:)
 
Bovenaan