de nieuwe trots

DeletedUser

Guest
Een hoog puntenaantal kun je niet in eenheden omzetten, wel in gs, maar dan ben je een mooi farmdoel zonder troepen.
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet hoe jij je eenheden bekostigt, maar ik doe het met grondstoffen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zon gevoel had ik ookal maarja bij TROTS doen ze het met marketing hoe zou dat bij falcon zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik vraag me echt niet af hoe ze het bij massastammen doen hoor ;)

ik zorg gewoon dat mijn eenheden hun prijs dezelfde dag al terugbetalen ^^
 

DeletedUser

Guest
ik vraag me echt niet af hoe ze het bij massastammen doen hoor ;)

ik zorg gewoon dat mijn eenheden hun prijs dezelfde dag al terugbetalen ^^

wel het slimste maarja als je eenmaal zon 1000 eenheden in 1 x aankunt zetten :rolleyes: is dat toch wel ondoen baar
 

DeletedUser

Guest
wel het slimste maarja als je eenmaal zon 1000 eenheden in 1 x aankunt zetten :rolleyes: is dat toch wel ondoen baar

hmm ;)

ik zet er op w5 per dag zo'n paar honderdduizend aan als het moet ;)

maar daar raid ik niet meer ;)

met 400 dorpjes kun je al gaan rentenieren :D
 

DeletedUser

Guest
hmm ;)

ik zet er op w5 per dag zo'n paar honderdduizend aan als het moet ;)

maar daar raid ik niet meer ;)

met 400 dorpjes kun je al gaan rentenieren :D

haha ja maar het kan niet altijd de kosten terug krijgen maarja met een paar honderduizend kun je zo een paar 10 dorpjes jatten en dat staat wel gelijk :cool:
 

DeletedUser

Guest
Als we het over megastammen hebben, tijdens de beginfase van w6 was er een stam met 1200 leden (zoiets), tot nu toe heb ik niet zoveel leden in 1 stam gezien zoals ROME... :eek:
TROTS verdeeld het over meerdere stammen...
 

DeletedUser

Guest
Waarom is er voor gekozen om het op te delen in 6 stammen? Zou het niet nog gezelliger zijn met 1 volle stam en nog een kleinere voor de rest? Krijg je ook nog een hogere ranking aangezien de 40 beste spelers die nu over 6 stammen zijn verdeeld dan samen in 1 stam zitten :D

En komen er op w9 ook nog wat trotsstammen bij of blijft het dit keer bij 1 stam?


even voor de duidelijkheid, je mag maximaal 1500 mensen in één stam hebben. TROTS had in totaal 2400 leden, dat past dus niet in één stam.
 

DeletedUser

Guest
het was de bedoeling dat ze allemaal nog wat groter zouden worden, maar zoals ik al eerder heb gezegd, een "alleraardige" vakantie vervanger van de andere stamoprichter heeft dat plan wat in de war gestuurd door de stam op te heffen. daarna waren de andere TROTS-stammen nog wel over, maar was de kans om nog echt groot te worden weg. dus nu in W9 een nieuwe poging.
 

DeletedUser

Guest
shit bedreigd door de trotsstam, ik ga mijn account maar wissen, die strijd durf ik niet aan te gaan, ze zijn met teveel :)

vraag zei:
kjellinetor op 26.08. om 21:35 uur
waarom valt u mij aan??

graag antwoord hierop

Turbodave222 op 26.08. om 21:37 uur
voor den 2de keer, het is tribalwars, ni vriendjes maken en simcity spelen. kan je het niet verdragen? herbegin dan gewoon opnieuw tussen de beginnende spelers, daar zal het makkelijker zijn.

want ik blijf elke dag terugkomen :)

kjellinetor op 02.09. om 15:55 uur
stop mrt mij aan te vallen of het zal u zal verschieten
DUS STOP MET AANVALLEN

Turbodave222 op 02.09. om 15:56 uur
boehoe, mij jaag je niet snel schrik aan :)

ben 18u per dag online, dus als je me wilt laten aanvallen, zal het snachts moeten zijn in de nachtbonus :)

kjellinetor vandaag om 16:41 uur
ptn gij ga stoppen met aanvallen ok of ik stuur mijn stam op u af okè

Turbodave222 vandaag om 16:44 uur
oh nee toch niet de trotsstam????

shit man, ik ga nu mijn account wissen, een bedreiging van de trots-stam maakt me zo bang, ik beplas me bijna
 

DeletedUser

Guest
ben jij 18u. per dag online, gast seriously, get a life. :confused:

Dude, dont judge me :D:D:D

Ik heb een leven, google turbodave222 maar (zit in verschillende amateurautosporten), alleen durf ik wel eens "brossen" als ik wordt aangevallen en blijf ik thuis :)
 
Bovenaan