de Morrigan---D3M

DeletedUser

Guest
de Morrigan vandaag om 13:55 uur
ik heb geen zin in doelooze mededelingen van de egos van pi
____________________
gr
de morrigan
god of war

heb ik weer kunnen ze dr eigen niet reden met een fatsoenlijk gesprek en blokt hij me....:cool:
 

DeletedUser54520

Guest
de Morrigan vandaag om 13:55 uur
ik heb geen zin in doelooze mededelingen van de egos van pi
____________________
gr
de morrigan
god of war

heb ik weer kunnen ze dr eigen niet reden met een fatsoenlijk gesprek en blokt hij me....:cool:

theheheee, tis zo, komaan, dan wil je eens praten met je vijanden :p
 

DeletedUser

Guest
Onbeschoft dat hij u zomaar blokt :eek:
U hebt toch niets iets verkeerd gezegd :D
 

DeletedUser

Guest
wat klopt er hier nou niet

Geslacht mannelijk--- maar de godin is een vrouw :eek: een travestiet :eek:

Leeftijd: 18
Geslacht: mannelijk
Woonplaats: nederland

Morrigan (ook wel Mórrígan) is een Ierse godin van de oorlog. Ze is een drievoudige godin die bestaat uit de Badb, Macha en Nemain of een onderdeel van een triade samen met Macha en Nemain. Omdat Morrigan de godin van de oorlog is en vaak in de gedaante van een raaf wordt beschreven wordt ze ook wel Badb Catha genoemd; dat oorlogskraai betekent.
Volgens Lebor Gabála Érenn is ze een dochter van Ernmas en wordt ze Anann genoemd. In de Ulstercyclus is ze een vijand van Cú Chulainn en ze neemt tijdens de Runderroof van Cooley de gedaantes van een jonge vrouw, een aal, een pink en een wolf aan om hem te hinderen bij diens gevechten tegen de legers van Medb en Aillil.
Cú Chulainn verwondt haar tot drie keer toe, maar in de gedaante van een oude vrouw misleidt ze hem tot drie zegeningen die de wonden genezen. Tijdens zijn laatste veldslag kondigt ze in de vorm van een raaf Cú Chulainns dood aan.
 

DeletedUser23133

Guest
wat klopt er hier nou niet

Geslacht mannelijk--- maar de godin is een vrouw :eek: een travestiet :eek:

Leeftijd: 18
Geslacht: mannelijk
Woonplaats: nederland

Morrigan (ook wel Mórrígan) is een Ierse godin van de oorlog. Ze is een drievoudige godin die bestaat uit de Badb, Macha en Nemain of een onderdeel van een triade samen met Macha en Nemain. Omdat Morrigan de godin van de oorlog is en vaak in de gedaante van een raaf wordt beschreven wordt ze ook wel Badb Catha genoemd; dat oorlogskraai betekent.
Volgens Lebor Gabála Érenn is ze een dochter van Ernmas en wordt ze Anann genoemd. In de Ulstercyclus is ze een vijand van Cú Chulainn en ze neemt tijdens de Runderroof van Cooley de gedaantes van een jonge vrouw, een aal, een pink en een wolf aan om hem te hinderen bij diens gevechten tegen de legers van Medb en Aillil.
Cú Chulainn verwondt haar tot drie keer toe, maar in de gedaante van een oude vrouw misleidt ze hem tot drie zegeningen die de wonden genezen. Tijdens zijn laatste veldslag kondigt ze in de vorm van een raaf Cú Chulainns dood aan.

Het zal best wel kloppen maar is ook ubersaai :D een vriendelijk, Hoe is het met u ? werkt vaak beter als openingszin :p
 

DeletedUser

Guest
Jo tower. :p

wat klopt er hier nou niet

Geslacht mannelijk--- maar de godin is een vrouw :eek: een travestiet :eek:

Leeftijd: 18
Geslacht: mannelijk
Woonplaats: nederland

Morrigan (ook wel Mórrígan) is een Ierse godin van de oorlog. Ze is een drievoudige godin die bestaat uit de Badb, Macha en Nemain of een onderdeel van een triade samen met Macha en Nemain. Omdat Morrigan de godin van de oorlog is en vaak in de gedaante van een raaf wordt beschreven wordt ze ook wel Badb Catha genoemd; dat oorlogskraai betekent.
Volgens Lebor Gabála Érenn is ze een dochter van Ernmas en wordt ze Anann genoemd. In de Ulstercyclus is ze een vijand van Cú Chulainn en ze neemt tijdens de Runderroof van Cooley de gedaantes van een jonge vrouw, een aal, een pink en een wolf aan om hem te hinderen bij diens gevechten tegen de legers van Medb en Aillil.
Cú Chulainn verwondt haar tot drie keer toe, maar in de gedaante van een oude vrouw misleidt ze hem tot drie zegeningen die de wonden genezen. Tijdens zijn laatste veldslag kondigt ze in de vorm van een raaf Cú Chulainns dood aan.

Mooi text'je, sloeg eigenlijk meer op de orginele speelster vrees ik. ;)
 

DeletedUser23855

Guest
De morrigan is een oud wijf.

Dat zat ik altijd overal te spammen op het HUNT forum, maar helaas, origineel is er niet meer
 

DeletedUser

Guest
wat klopt er hier nou niet

Geslacht mannelijk--- maar de godin is een vrouw :eek: een travestiet :eek:

Leeftijd: 18
Geslacht: mannelijk
Woonplaats: nederland

Morrigan (ook wel Mórrígan) is een Ierse godin van de oorlog. Ze is een drievoudige godin die bestaat uit de Badb, Macha en Nemain of een onderdeel van een triade samen met Macha en Nemain. Omdat Morrigan de godin van de oorlog is en vaak in de gedaante van een raaf wordt beschreven wordt ze ook wel Badb Catha genoemd; dat oorlogskraai betekent.
Volgens Lebor Gabála Érenn is ze een dochter van Ernmas en wordt ze Anann genoemd. In de Ulstercyclus is ze een vijand van Cú Chulainn en ze neemt tijdens de Runderroof van Cooley de gedaantes van een jonge vrouw, een aal, een pink en een wolf aan om hem te hinderen bij diens gevechten tegen de legers van Medb en Aillil.
Cú Chulainn verwondt haar tot drie keer toe, maar in de gedaante van een oude vrouw misleidt ze hem tot drie zegeningen die de wonden genezen. Tijdens zijn laatste veldslag kondigt ze in de vorm van een raaf Cú Chulainns dood aan.

lang verhaal, geen inhoud en niet interessant.
Ga ik dus niet lezen :D
 

DeletedUser23855

Guest
Correct, niet al te jong id.. :D maar zeker ook geen oud wijf ;)

nee ik weet wel hoe oud ze is, maar ze zat er altijd enigzins over in en ik zei het elke keer voor de grap, had gewoon goede band met haar :D.

(ik zat altijd zoveel onzin op het HUNT forum te zetten, dat was echt niet normaal :p)
 

DeletedUser33425

Guest
nee ik weet wel hoe oud ze is, maar ze zat er altijd enigzins over in en ik zei het elke keer voor de grap, had gewoon goede band met haar :D.

(ik zat altijd zoveel onzin op het HUNT forum te zetten, dat was echt niet normaal :p)

je had beter kunnen deffen ipv spammen... dan had HUNT misschien nog bestaan :p
 

DeletedUser23855

Guest
je had beter kunnen deffen ipv spammen... dan had HUNT misschien nog bestaan :p

lol ik hakte iedereen in de pan (stond 1ste ODA hè :p). Ben nooit aangevallen geweest, ben gewoon gestopt wegens tijdgebrek. Als ik had moeten deffen had ik het ook gedaan, maar dat was niet het geval;)
 

DeletedUser33425

Guest
lol ik hakte iedereen in de pan (stond 1ste ODA hè :p). Ben nooit aangevallen geweest, ben gewoon gestopt wegens tijdgebrek. Als ik had moeten deffen had ik het ook gedaan, maar dat was niet het geval;)

dat zullen we nooit weten... feit blijft dat HUNT een rim-stam was en dus niet in het hardcore centrum zat waar echte klappen vielen. :rolleyes:
 

DeletedUser23855

Guest
Als ik had moeten deffen had ik het gedaan... dat is een feit. Of het mij gelukt was is een ander verhaal, maar dat mag je zelf invullen
 

DeletedUser24859

Guest
dat zullen we nooit weten... feit blijft dat HUNT een rim-stam was en dus niet in het hardcore centrum zat waar echte klappen vielen. :rolleyes:

feit blijft ook dat jullie steeds blijven mekkeren dat hunt door jullie gevallen is terwijl dat niet zo is, hunt was al lang gevallen voordat jullie aanvielen en bestond eigenlijk alleen nog maar in naam. maar ja, probeer dat maar eens wijs te maken aan mensen die zichzelf het middelpunt van het omniversum vinden en denken dat ze alles weten en zijn.
 

DeletedUser

Guest
Lord puntennel, ben jij nog altijd van de partij maatje.
Profielfoto is netjes, spiegeltje voorgehouden teach? :D xxx
 
Bovenaan