de Morrigan---D3M

DeletedUser33425

Guest
Misty!!!!! Yep still martijn hier!!! Alles goed?

Lekker ben ik geworden na mijn operatie he?:D
 

DeletedUser23855

Guest
feit blijft ook dat jullie steeds blijven mekkeren dat hunt door jullie gevallen is terwijl dat niet zo is, hunt was al lang gevallen voordat jullie aanvielen en bestond eigenlijk alleen nog maar in naam. maar ja, probeer dat maar eens wijs te maken aan mensen die zichzelf het middelpunt van het omniversum vinden en denken dat ze alles weten en zijn.

ach boeie, laat ze lekker :p.

het was een goede tijd, maar de meeste acc's hadden 1 persoon erop (soms 2) en op gegeven moment werd het te veel. Laat hun maar denken :)
 

DeletedUser33425

Guest
ach boeie, laat ze lekker :p.

het was een goede tijd, maar de meeste acc's hadden 1 persoon erop (soms 2) en op gegeven moment werd het te veel. Laat hun maar denken :)
corne98, je komt zowaar echt over als wijs man op mij... kunnen we van altijd happende Imagic niet zeggen, helaas... maar ja. :rolleyes:
 

DeletedUser24859

Guest
kan daar eigenlijk maar 1 ding op antwoorden :D

user_image.php
 

DeletedUser33425

Guest
pfffff, ik voel me tot in het diepst van mijn ziel gekrenkt... :(
 

DeletedUser

Guest
..... maar ja, probeer dat maar eens wijs te maken aan mensen die zichzelf het middelpunt van het omniversum vinden
Het middelpunt van het universum hier is volgens mij nog steeds K44, K45, K54 en K55.. In deze K's staan de volgende stammen op 1: Pi, Pi, Pi en Pi..
Volgens mij mocht je hier dus een feit in plaats van een mening gebruiken.. Zit namelijk een verschil op..
 

DeletedUser

Guest
feit blijft ook dat jullie steeds blijven mekkeren dat hunt door jullie gevallen is terwijl dat niet zo is, hunt was al lang gevallen voordat jullie aanvielen en bestond eigenlijk alleen nog maar in naam. maar ja, probeer dat maar eens wijs te maken aan mensen die zichzelf het middelpunt van het omniversum vinden en denken dat ze alles weten en zijn.

Feit blijft dat jullie een stel naabs zijn en wij er wel degelijk aan hebben toegedragen dat HUNT daadwerkelijk viel. En het 2e feit is, dat D3M next is! :D
 

DeletedUser23855

Guest
Feit blijft dat jullie een stel naabs zijn en wij er wel degelijk aan hebben toegedragen dat HUNT daadwerkelijk viel. En het 2e feit is, dat D3M next is! :D

Feit is dat ik weet dat datm stopte, de morrigan stopte en ik stopte, waarom de stam verder viel weet ik niet meteen maar persoonlijk was er geen outside-factor voor het stoppen (geen aanvallen of wat dan ook)
 

DeletedUser

Guest
Feit is dat ik weet dat datm stopte, de morrigan stopte en ik stopte, waarom de stam verder viel weet ik niet meteen maar persoonlijk was er geen outside-factor voor het stoppen (geen aanvallen of wat dan ook)

Feit is dat je gestopt bent, dus hoe goed of slecht je ook bent dat zullen we niet weten ;)
 

DeletedUser23855

Guest
Feit is dat je gestopt bent, dus hoe goed of slecht je ook bent dat zullen we niet weten ;)

ach ja, maandenlang rank 1 ODA gestaan (solo spelend) vond ik wel netjes. En solo naar 2,6m punten bewijst probs ook compleet niks :p.


speel nu iig weer solo op w23 en gaat wel redelijk :eek:
 

DeletedUser

Guest
2.6M punten is wel niet echt veel. Als ik dan ook even een opmerking mag maken.
 

DeletedUser

Guest
Watch it Zeilaser...
Enige sloeber ben jij...

Dat mensen zijn geboren met hersenen is een fact, Alleen blijk jij daar een bijzondere uitzondering op te zijn....

De Morrigan is Ex-WoesPoes Aka Jeffrey...

Baas Baka op 09.11. om 13:51 uur
Kijk, als je me blokt bevestig je alleen maar dat het te heet onder je voeten wordt ;).

Wij willen volgens de regels spelen.
Kaneel was ooit gebanned...eigen fout oof bij MaxJoseMax...

ja, wij accepteren dat...als jullie dat neit doen...so...jullie probleem! ;)

Xx

de Morrigan op 09.11. om 13:54 uur
jully spelen niet volgens de regels maar ik heb geen zin in nutelose pms ;)

jully denken dat alles wat jully doen goed is maar das nie zo ;) bye
____________________
gr
[player]de morrigan[/player]
god of war

Baas Baka op 09.11. om 13:54 uur
http://www.youtube.com/watch?v=CduA0TULnow&ob=av3e

de Morrigan op 09.11. om 17:00 uur
zie je je laat woeha schorsen zonder rede ;)
____________________
gr
[player]de morrigan[/player]
god of war

Altijd leuk....
 
Bovenaan