De Mol W81

Reactiescore
1.918
dit vraagteken.

de klederdracht..

het mysterie rond deze man....

dit doet me wel heel veel denken aan

1632775479820.png
 

DeletedUser84257

Guest
mystery men houdt het op een stilzwijgen, geen verrassing natuurlijk aangezien heel dat acc communicatief minder sterk was dan een 5 jarige
 
Reactiescore
903
Tja, ik deed zelf geen vv hoor Johnny, vond dat ze t zelf op moesten lossen.
Wat waren dan de ''sancties'' als iets overtreden werd?
Idk?
Niet over gelezen.
De sancties over het spyen wel namelijk.
Ik was zelf persoonlijk tegen die vv regel ja.
Maar ik ga dan nog steeds niet vven als ik vind dat n accie t zelf op moet lossen.
Dan moet je die even opnieuw lezen, er staat dat het slachtofferende partij dus in dit geval talent moet oordelen wat hij of zij doet met de speler die info heeft gelekt.
 

DeletedUser84257

Guest
mijn spion bevestigd net dat DER COMBINOMEISTER onterecht gekicked werd uit de alliantie chat

succes met het winnen van de oorlog zonder jullie sterspeler mvg
 
Reactiescore
1.145
Bekijk bijlage 30573

1Het klopt dat ik op de fot osta, maar ik ben een infiltrant.



Reeds heb ik geinfiltreerd in het geheime genoodschap die tweespalt zaait tussen de vredelievende stammen talent en cult. Hier zien jullie de vazallen. Echter de grote leider kon ik niet fotograferen want hij stond immers omgedraaid.



We moeten dus achterkomen wie de leider is (depersoon methet rode vraagteken op zijn hoed)

Hmm rood wie zijn kleur was dat ook al weer :rolleyes:
Ene gekke communist misschien :eek2:
 
Reactiescore
1.365
Dan moet je die even opnieuw lezen, er staat dat het slachtofferende partij dus in dit geval talent moet oordelen wat hij of zij doet met de speler die info heeft gelekt.
Kan zo hoor, ik geloof je zo :p.
Maarja, ik ben geen officiële leiding meer, dus kan ook niet oordelen. Puur eigen mening geven wat ik deed.
 
Reactiescore
903
Kan zo hoor, ik geloof je zo :p.
Maarja, ik ben geen officiële leiding meer, dus kan ook niet oordelen. Puur eigen mening geven wat ik deed.

Nou vooruit dan, volgende keer krijg je spankjes janknoob:cool:
 
Reactiescore
1.365
mijn spion bevestigd net dat DER COMBINOMEISTER onterecht gekicked werd uit de alliantie chat

succes met het winnen van de oorlog zonder jullie sterspeler mvg
Kan degene het tegendeel bewijzen!?!?!?!!

Kijk dan snel onze volgende aflevering van: tw drama
 
Reactiescore
1.365
Bedankt voor je volwassen reactie. Wist niet dat het nog bestond op dit forum :eek2:
Kan best volwassen reageren hoor. Maar als je allemaal van die domme kleuters hebt, die er maar dom om heenlullen zonder inhoud, kun je blijven praten. Nu wordt t ons aangerekend van bijv n kick gisteren. is niet aan ons te danken, waarom niet? Denk maar ff na (de cultlezer)
 
Reactiescore
1.478
Wat leuk dat er na 9 pagina's vol suspense er nog steeds geen dader bekend is, jullie weten de spanning er goed in te houden voor de neutrale lezer!
 
Reactiescore
1.918
1 ding staat vast; de dader is diegene die de screens verspreid heeft
 
Bovenaan