DeletedUser23694
Guest
mhaw, ik vind dat er toch een limiet moet zijn, waarop een topspelerT zijn dorpen uitbouwt. Helemaal uitbouwen is niet echt pro he
mhaw, ik vind dat er toch een limiet moet zijn, waarop een topspelerT zijn dorpen uitbouwt. Helemaal uitbouwen is niet echt pro he
Nee, dat is een probleem van de stam
Iedereen kiest toch hoe hij zijn/haar dorpen uitbouwt.
En als Nero dat de beste uitbouw vind...
Dus? Ik heb 13 dorpen meer dan de nummer 2 van deze wereld en sta 18de . (no offence nero, gewoon het makkelijkste voorbeeld ^^)
Mij kan het weinig schelen hoe iedereen zijn dorp uitbouwt, het gaat erom dat je met en voor je stam resultaten boekt voor mij.
Toch zal er binnen BB nooit een speler zijn die al zijn dorpen uitbouwt naar boven in de 11k of zelfs 12k.
Ga maar eens na hoeveel troepen dat scheelt op 40.000 dorpen
Dus inderdaad, in het belang van de stam kun je dat gewoon niet maken (mijn mening).
Dus inderdaad, in het belang van de stam kun je dat gewoon niet maken (mijn mening).
Heb liever iemand die veel vv doet met dorpen van 12k dan iemand met 10k en nooit vv doet. En daarvan zitten er ongetwijfeld genoeg van in elke stam.
Heb liever iemand die veel vv doet met dorpen van 12k dan iemand met 10k en nooit vv doet. En daarvan zitten er ongetwijfeld genoeg van in elke stam.
ik ben sinds kort officieel kampioen woutergooien...
hahahaha, die hoort eigenlijk onder spotprenten maar het blijft humor
Ton
Wouter, vertel hem eens een keer!!
Nee Ton, dit gaat te ver!
en wederom moet ik je gelijk geven! sarcasme mag maar er zijn grenzen die je beter niet overschrijdt