De man/vrouw achter het account!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23694

Guest
mhaw, ik vind dat er toch een limiet moet zijn, waarop een topspelerT zijn dorpen uitbouwt. Helemaal uitbouwen is niet echt pro he ;)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kiest toch hoe hij zijn/haar dorpen uitbouwt.
En als Nero dat de beste uitbouw vind...

Dus? :eek: Ik heb 13 dorpen meer dan de nummer 2 van deze wereld en sta 18de :p. (no offence nero, gewoon het makkelijkste voorbeeld ^^)

:)

Mij kan het weinig schelen hoe iedereen zijn dorp uitbouwt, het gaat erom dat je met en voor je stam resultaten boekt voor mij. :D
 

DeletedUser59180

Guest
:)

Mij kan het weinig schelen hoe iedereen zijn dorp uitbouwt, het gaat erom dat je met en voor je stam resultaten boekt voor mij. :D

Toch zal er binnen BB nooit een speler zijn die al zijn dorpen uitbouwt naar boven in de 11k of zelfs 12k.
Ga maar eens na hoeveel troepen dat scheelt op 40.000 dorpen ;)

Dus inderdaad, in het belang van de stam kun je dat gewoon niet maken (mijn mening).
 

DeletedUser

Guest
Toch zal er binnen BB nooit een speler zijn die al zijn dorpen uitbouwt naar boven in de 11k of zelfs 12k.
Ga maar eens na hoeveel troepen dat scheelt op 40.000 dorpen ;)

Dus inderdaad, in het belang van de stam kun je dat gewoon niet maken (mijn mening).

Hmm... eens testen (6) xD.
 

DeletedUser

Guest
x3xf8f952d1eadf0028bc960fff19603294.jpg
 
Reactiescore
973
Dus inderdaad, in het belang van de stam kun je dat gewoon niet maken (mijn mening).

Heb liever iemand die veel vv doet met dorpen van 12k dan iemand met 10k en nooit vv doet. En daarvan zitten er ongetwijfeld genoeg van in elke stam.
 

DeletedUser59180

Guest
Heb liever iemand die veel vv doet met dorpen van 12k dan iemand met 10k en nooit vv doet. En daarvan zitten er ongetwijfeld genoeg van in elke stam.

Haha, jij begint gelijk over iets heel anders!

Gewoon 10k dorpen EN vv draaien dan maar :eek:
 

DeletedUser59180

Guest
Sorry mensen, jullie moeten echt nog even op mijn foto wachten:

images
 

DeletedUser14549

Guest
ik ben sinds kort officieel kampioen woutergooien...
77%20Throwing%20People%20in%20Lakes%20is%20Awesome%20too.jpg
 

DeletedUser

Guest
ik ben sinds kort officieel kampioen woutergooien...
77%20Throwing%20People%20in%20Lakes%20is%20Awesome%20too.jpg

hahahaha, die hoort eigenlijk onder spotprenten maar het blijft humor;)

Ton

Wouter, vertel hem eens een keer!!

k2ih76.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan