De laatste 100 spelers van w12

DeletedUser

Guest
Gaat toch best wel snel zo, en zijn toch steeds niet de minste accounts die er verdwijnen :(
 
Reactiescore
0
En de volgende speler is verdwenen: Hurei van Reborn

Nog 89 speler over.... :D
 
Reactiescore
0
Volgens TW-stats zijn er op W12 zo'n 60.430 barbaren-dorpen, en 89 spelers.

Dat zijn dus 679 BB-dorpen per speler..... :D
 

DeletedUser

Guest
Maar jij hebt veel meer BB-dorpen bij je liggen, dat is niet eerlijk :p
 
Reactiescore
0
Maar jij hebt veel meer BB-dorpen bij je liggen, dat is niet eerlijk :p
Dat is het resultaat van een zeer uitgekookte strategie. :)
Je moet er gewoon voor zorgen dat TW zo saai wordt voor je tegenstanders dat ze vergeten in te loggen, zodat ze daarna op delete gaan.
Een soort verelendungsproces dus, oftewel "if you can't beat them, bore them to death!" :D

Jullie hebben de fout gemaakt altijd een boeiende tegenstander te zijn, waardoor jullie tegenstanders graag blijven inloggen, en wanneer er toch een vijand stopt dan is bij zo'n leuke tegenstander er altijd wel een vervangende speler te vinden. :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja dat zou ik nu ook zeggen :p Maarja, je gaat er uiteindelijk toch wel weer een lekker front met Reborn aan overhouden waarschijnlijk ;)

En ik weet niet of wij van PHX nou zo'n boeiende tegenstander zijn voor RH, denk dat ze ons wel een beetje beu zijn :p
 
Reactiescore
0
Het volgende slachtoffer: Rode-ridder van ~T.O.~.
Op W12 begonnen al vrij snel in het begin, in maart 2009. Maximaal 916 dorpen groot geworden.

R.I.P.

Nog 88 spelers over..... :D
 

DeletedUser26555

Guest
Haha, ja dat zou ik nu ook zeggen :p Maarja, je gaat er uiteindelijk toch wel weer een lekker front met Reborn aan overhouden waarschijnlijk ;)

En ik weet niet of wij van PHX nou zo'n boeiende tegenstander zijn voor RH, denk dat ze ons wel een beetje beu zijn :p

Ik ben jullie niet beu wel jammer dat ik na 2100 clears en in totaal meer dan 40 edeltreinen en meer dan 4000 aanvallen in totaal 16 dorpen ben kwijtgeraakt:(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind daar niets jammer aan.
Met jouw moraal heb je eigenlijk maar 1050 clears gekregen en zijn het 16 dorpen te veel die je verloren hebt. :p
 

DeletedUser26555

Guest
Ik vind daar niets jammer aan.
Met jouw moraal heb je eigenlijk maar 1050 clears gekregen en zijn het 16 dorpen te veel die je verloren hebt. :p

Ik speel ook solo...
ik daag je uit om net hetzelfde te doen, solo...
want er zijn maar 3 dorpen die ik heb verloren toen ik zelf on was...

Als ik zie dat ik met 1000 inc vroeger(2009) al wegliep van mijn account en dorpen liet verloren gaan(soms 50% van het account) kijk nu...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37502

Guest
Dat is het resultaat van een zeer uitgekookte strategie. :)
Je moet er gewoon voor zorgen dat TW zo saai wordt voor je tegenstanders dat ze vergeten in te loggen, zodat ze daarna op delete gaan.
Een soort verelendungsproces dus, oftewel "if you can't beat them, bore them to death!" :D

Jullie hebben de fout gemaakt altijd een boeiende tegenstander te zijn, waardoor jullie tegenstanders graag blijven inloggen, en wanneer er toch een vijand stopt dan is bij zo'n leuke tegenstander er altijd wel een vervangende speler te vinden. :D


Met manipulatie zal je bedoelen.
Zodra er een tegenstander van formaat komt bakken jullie er geen drol van. ;)
 
Reactiescore
0
En het volgende stamlid van ~T.O.~ haalt 2014 net niet: davictoria is op grijs gegaan. :(

R.I.P.

Nog 87 spelers over..... :D
 
Bovenaan