De laatste 100 spelers van w12

DeletedUser

Guest
Ik weet het :)

Dat ben ik zelf.
Originele speler neemt afscheid na jaren van speelplezier.


Veel succes verder en hopelijk in de toekomst een mooie strijd tussen Reborn en Mercy.
 

DeletedUser26555

Guest
Ja, ik zie het dendardia is op delete...


Nog 86 spelers te gaan, wie is de volgende?
 
Reactiescore
0
Een week lang heb ik gewacht op wat stichtelijke worden van mede-stamleden van ~T.O.~, maar helemaal niks.
Een afscheidswoord van de AF gebruikers was toch al niet te verwachten: in het AF profiel van Dendardia staat immers "Geregistreerd: 1 augustus 2009; Berichten:1". Wanneer je in ruim 4 jaar tijd maar 1 bericht plaatst dan kun je weinig emoties verwachten natuurlijk.

Maar de malaise bij ~T.O.~ is duidelijk; wie wordt de volgende?

Nog 86 spelers over.........:D
 

DeletedUser26555

Guest
Een week lang heb ik gewacht op wat stichtelijke worden van mede-stamleden van ~T.O.~, maar helemaal niks.
Een afscheidswoord van de AF gebruikers was toch al niet te verwachten: in het AF profiel van Dendardia staat immers "Geregistreerd: 1 augustus 2009; Berichten:1". Wanneer je in ruim 4 jaar tijd maar 1 bericht plaatst dan kun je weinig emoties verwachten natuurlijk.

Maar de malaise bij ~T.O.~ is duidelijk; wie wordt de volgende?

Nog 86 spelers over.........:D

Nice, lol:p
 

DeletedUser68047

Guest
En toen was NL84Power op delete gegaan. :(
Een voormalig nummer 1 van W12, en fameus om zijn farmscriptjes van dubieuze legaliteit :D

R.I.P.

En toen waren er nog 90 spelers over..... :)

Ja sorry... Was na 8 weken deffen ineens het account kwijt. Weet Nie vermoede dat ik met Reborn samen speelde (wat overigens erg raar is als je al 8 weken onder vuur ligt door ze) ik kreeg geen OS en begon dus wat dorpen te verliezen.

Weet Nie heeft mijn toenmalige CO gezegd om het wachtwoord te veranderen. Dit heeft hij gedaan zonder overleg en ik was het account kwijt. Had geen poot om op te staan.

Vind het verschrikkelijk jammer om te zien dat het account weg is :'(


Zal even een uitleg doen hoe het is gebeurd:
eerst werd ik aangevallen in mijn kleine cluster. Had daar een enkele 150 def staan. Heb 3k aanvallen weten te blocken met deze enkele 150 defdorpen door heel actief te zijn en veel te schuiven. Deze aanvallen waren eindelijk gedaan, toen was mijn main cluster aan de beurt. Ik lag onder aanval door YourNightMare(de nummer 1 en dubbel zo groot als ik). Heb 8 weken aan een stuk alleen moeten deffen. Kreeg geen OS van de stam etcetc. Heb het 8 weken volgehouden zonder dorpen verlies, toen begon ik dorpen te verliezen omdat ik echt amper iets kon doen tegen hem. Liepen gemiddeld 3 aanvallen PER dorp op me (2000 dorpen). Toen dacht Weet Nie dat ik samenspeelde met Reborn omdat ik goed contact had met 2 a 3 personen uit reborn door andere werelden en volgens hem te veel dorpen verloor zonder weerstand te bieden........:confused: Zonder te overleggen met mij heeft hij toen mijn co (Dutchwareagle - Ricardo) het wachtwoord laten veranderen. Ook Ricardo heeft niks laten weten en gewoon simpel het wachtwoord veranderd. Ik noem het stank voor dank.

Zo def je 8 weken, en zo kan je de volgende dag ineens niet meer loggen. Kon mijn eigen ogen niet geloven:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64517

Guest
Ja sorry... Was na 8 weken deffen ineens het account kwijt. Weet Nie vermoede dat ik met Reborn samen speelde (wat overigens erg raar is als je al 8 weken onder vuur ligt door ze) ik kreeg geen OS en begon dus wat dorpen te verliezen.

Weet Nie heeft mijn toenmalige CO gezegd om het wachtwoord te veranderen. Dit heeft hij gedaan zonder overleg en ik was het account kwijt. Had geen poot om op te staan.

Vind het verschrikkelijk jammer om te zien dat het account weg is :'(


Zal even een uitleg doen hoe het is gebeurd:
eerst werd ik aangevallen in mijn kleine cluster. Had daar een enkele 150 def staan. Heb 3k aanvallen weten te blocken met deze enkele 150 defdorpen door heel actief te zijn en veel te schuiven. Deze aanvallen waren eindelijk gedaan, toen was mijn main cluster aan de beurt. Ik lag onder aanval door YourNightMare(de nummer 1 en dubbel zo groot als ik). Heb 8 weken aan een stuk alleen moeten deffen. Kreeg geen OS van de stam etcetc. Heb het 8 weken volgehouden zonder dorpen verlies, toen begon ik dorpen te verliezen omdat ik echt amper iets kon doen tegen hem. Liepen gemiddeld 3 aanvallen PER dorp op me (2000 dorpen). Toen dacht Weet Nie dat ik samenspeelde met Reborn omdat ik goed contact had met 2 a 3 personen uit reborn door andere werelden en volgens hem te veel dorpen verloor zonder weerstand te bieden........:confused: Zonder te overleggen met mij heeft hij toen mijn co (Dutchwareagle - Ricardo) het wachtwoord laten veranderen. Ook Ricardo heeft niks laten weten en gewoon simpel het wachtwoord veranderd. Ik noem het stank voor dank.

Zo def je 8 weken, en zo kan je de volgende dag ineens niet meer loggen. Kon mijn eigen ogen niet geloven:(

Als hij jouw Co-speler is en jij de eigenaa( Beheerder mail-adres)? Hoe heb je het dan zo ver laten komen dat jou Co het wachtwoord kan veranderen? Eigenaar van het mail-adres = Eigenaar van het account.
 

DeletedUser68047

Guest
Stond niet op mijn naam. Ik ben niet de hoofdeigenaar van het account. Dat was Bas, ik had afspraken met hem gemaakt het email niet te veranderen.. Helaas ja
 

DeletedUser

Guest
Ricardo is een stabber die nu bekend is op w12 en w28
Nog 35 andere werelden te gaan en iedereen kent hem!
;)
 
Reactiescore
0
Reactiescore
1.094
En precies waarom zouden ze we hebben van die mooie rode driehoekjes staan, daarmee piep je ze zo op.
Ja dutchwareagle (althans het acc) had mij ook nog gestabbed samen met bahhumbug toen ik op ruelf speelde.
Zonde. Dat was toen ook het moment waarop ik w12 vaarwel zei.
 
Reactiescore
0
En Padmos van WiC is nu ook van de kaart verdwenen. :D
Half september gestopt, en door voornamelijk L.GOOSSENS in een recordtijd weggewerkt: van ruim 2000 dorpen naar 36 stuks in nog geen 3,5 maanden !! :)

Nog 85 spelers over.........:D
 

DeletedUser36905

Guest
veel succes in de eind strijd mooie wereld was dit om te spelen
 

DeletedUser

Guest
Zo te zien niet, maar die komt nog wel.

Na al die tijd nog steeds niet beslist deze wereld.
 
Reactiescore
0
Na 2,5 maand met 85 spelers gespeeld te hebben, zijn er dan plots ineens twee spelers van de kaart verdwenen:

- Absintlover is 8 april op BB gegaan. Een account dat al ruim 2 jaar lang maar 1 dorp had, maar het met dat ene dorp nog lang volgehouden heeft dus:)
- War Cry van WiC is 9 april op BB gegaan. En daarvan kan ik iedereen er persoonlijk van verzekeren dat daaraan niets verloren gegaan is.

R.I.P.

En er zijn nog 83 spelers over...... :D
 
Bovenaan