DeletedUser
Guest
Beste Lezers van dit forum!
De KZN (Krantje Zonder Naam) is een nieuw weekblad over Tribal Wars. Echter is deze alleen over wereld 3. De rede? Het tribal wars weekblad geeft niet altijd de goede informatie over ons wereldje. Nu gaan wij op een Positieve Manier concurreren met het TWW.
Nu, op de vooravond voor kerst is hier:
DE KZN KERSTEDITIE
De Redactie:
Level-Up - In elkaar zetten van de krant en contracteren reporters
MutsJ - Bedenken van onderwerpen van topics
Metalfreack - Advizeur van dit krantje
Met in Editie 1
1. Verschil tussen FIRM en B0RG frontspelers Door King123456789
2. Het echte verhaal van FIRM Door Mohniels1
3. De ideale moraalbrekersstam Door PJ
4. Nieuwe analyse over =IRB= Door MutsJ
5. Rubriek: De Kleine Lezer Door ShootingDutchman
6. Is =BB= echt anders dan CdM? Door Michael De Grote
Hierin wordt het topic geschreven door de genoemde reporter. Echter wordt er soms een inleidende tekst gegeven. Deze wordt geschreven door Level-Up!
Verschil Tussen Firm En B0RG frontspelers
Onze reporter voor dit stuk is de al bekende King123456789. Hij zat zowel in FIRM als in B0RG en weet er dus alles van. Zijn topic gaat in op de beweringen dat FIRM veel beter is als B0RG en dat de ex-FIRM dus ook de B0RG overeind houd. Klopt dit ook?
FIRM en B0RG frontspelers
Ik zelf vind het verschil met frontspelers van B0RG en firm. Firm grens spelers vind ik individueel en hebben ook een langere en grotere grens.
En bij B0RG heb je allemaal spelertjes aan de grens met wat kleinere stukken grens.
Hierdoor is Firm een stuk krachtiger want 1 grote speler kan meer dan 10 kleine spelers gezamenlijk.
Maar het viel me wel op dat bij B0RG het een stuk vlotter liep in het sturen van ondersteunen. Waardoor het toch weer wat gecompenseert word. Alleen vind ik het persoonlijk troepen verspilling. Je kan beter 1 grote speler hebben dan 10 kleine. met kleine grens want die moet voller want als ze er 1 maal door heen zijn zijn ze ook gelijk het dorpje/dorpjes kwijt. En met een grote speler aan de grens kan veel gemakelijker met troepen schuiven.
Bij beide vind ik niet dat het echt soepel verloopt in massale aanvallen. Maar als dat wat soepeler verloopt kan B0RG een gevaarlijke tegenstander zijn. Vooral door de omvang. Van het B0RG gebied en het aantal aanvals + defence dorpjes.
jammer genoeg voor B0RG draait het niet alleen om puntjes , troepen en dorpen. Je moet ook gevoel voor het spel hebben en ook verstand van dodgen taggen timen enzo. Als je dat niet hebt kan je wel zoveel troepen hebben. Maar ben je tegen een goede vijand altijd zo goed als kansloos
Het echte verhaal van FIRM
We hebben er veel versies van gehoord. Echter nog niet van een neutrale betrokkene. Mohniels1 stond erbij en keek ernaar, nu verteld hij hier de waarheid achter FIRM.
Binnen de RVB (die bestond uit: T en M enschede,kdeb , Embax, Roza69,metalfreack ,puk82, The Warior en King123456789) was er onenigheid over de kinderachtige spelers en de bond met B0RG. Er was een stemming over met welke spelers ze verder wilden gaan en met welke niet. T en M enschede was het wachten zat en verliet de stam. Puk82 ontsloeg gelijk een paar spelers in de hoop dat T en M Terug zou keren. Ook ontsloeg The Warior Bazookaman omdat hij een scene maakte op het forum.
Lange24 volgde T en M, verliet de stam en richtte de stam SOULS op. T en M enschede joinde de stam en even later volgden er meer waaronder the warior en Roza69. Er was een splitsing gekomen in de beste stam die deze wereld gekend heeft. Embax, Puk82 en Metalfreack hebben T en M enschede en de andere leden die FIRM hadden verlaten overgehaald om terug te komen met als belofte dat de spelers die ze al eerder weg wilden hebben gekickt zouden worden. Er werden enkele spelers ontslagen Maar dezen werden door anderen weer uitgenodigd, T en M Enschede vond dit niet acceptabel en beeindigde hierop het bondgenootschap met borg. Hierdoor kregen T en M enschede en Puk82 een fikse ruzie. De mensen die het er niet mee eens waren dat T en M enschedehet bg op eigen houtje had opgeheven verlieten de stam en gingen naar de nieuwe stam Legend. onder andere: Metalfreack(Diasog) en Puk82. aangezien Legend pro B0RG was ging B0RG ze recruteren. Toen de grens voor Embax onveilig werd ging hij met Nas-t onderhandelen om ook naar B0RG te komen. En als buffer te dienen tussen B0RG en FIRM. T en M enschede had gesprekken met de oude metalfreack en hij vond dat metalfreack in FIRM thuishoorde. Dit duurde niet echt lang want metalfreack zag geen toekomst meer in FIRM en ging weer naar B0RG. T en M enschede vond het een rotstreek van embax om naar B0RG te gaan en viel hem aan met verkenners. (Dat deden ze vroeger wel vaker op een vriendschappelijke manier.) Embax was boos op T en M enschede en gaf hem op het forum ''de middelvinger''.
Ondertussen had rosa69 iedereen de stamrechten afgenomen en de leiding op zich genomen.
Helaas was de breuk niet meer te repareren.
Tegenwoordig is er oorlog tussen FIRM en B0RG.
Nu weet ik niet wie wie als eerste aanviel maar het is een feit dat t en m enschede en MasTerM!nd oorlog hadden met Embax, Puk82, King123456789 en metalfreack.
Ondertussen heeft Mohniels1 een akkefietje met sonnie en bemoeit -=appo=- zich er mee
De Ideale Moraalbrekersstam
PJ leid zelf als groot leider van Cervix ook de stam BREKER, hij weet er dus wel wat vanaf. Waar moet je op letten? PJ legt het uit!
De ideale moraalbrekersstam?
Zo goed als iedere stam op w3 heeft wel een moraalbrekerstam. Breker, =HI=, [irb²] etc..
Eerst en vooral moet er een goede communicatie zijn tussen de moraalbrekerstam & de hoofdstam. De leiding van de brekerstam zou hierbij dus best bestaan uit gestopte spelers die onder permanente vv staan van leiders van de hoofdstam of door verantwoordelijke spelers voor de stam.
Deze leiders van de stam kan voor de algemene structuur en opvolging van het collectief zorgen.
De leden van de brekerstam werken meestal voor 1 of 2 spelers van de hoofdstam. Het geven van orders kan hierdoor makkelijk via pm of een extern communicatie middel zoals irc of msn. Door deze communicatiemiddelen kan de breker makkelijk zijn orders door krijgen en zijn werk goed uitvoeren.
Een moraalbreker als individu moet vooral uit aanvalstroepen bestaan, minstens zo'n 90% van zijn dorpen moeten aanvalstroepen zijn. Hierdoor kan hij makkelijk het hoofddoel van zijn werk verwezenlijken.
Indien deze speler aangevallen wordt kan de speler uit de hoofdstam waarvoor hij werkt hem ondersteunen.
Nieuwe Analyse IRB
Innumbered begon de discussie, Al Capone begon de echte opstand. Wat is nou de waarde van =IRB=? Wij zijn bij deze het eerste krantje die een neutraal artikel maakt hierover!
Heel veel mensen hebben kritiek op =IRB=, maar wat zijn ze aan het uitvoeren?
Een hele boel vond ze laf omdat ze CdM niet goed in de oorlog hielpen als bondgenoot.
Later Beëindigde ze het bondgenootschap met CdM, veel mensen vond =IRB= echt heel laf.
Als je kijkt naar de kaart ligt hun kracht rond K36/46. We gaan nu eens kijken van wie =IRB= de laatste tijd dorpen heeft overgenomen, de dorpen worden vooral van stoppende spelers overgenomen van speler van [IRB²] verder is er geen opvallende aanval op een stam, van een paar spelers een of twee dorpen worden er overgenomen.
Maar durft =IRB= een grote oorlog met een stam op dit moment aan te gaan? Misschien met een stam dat 20x zo klein is.
=IRB= staat nog steeds in de schaduw maar nu van niets, misschien moet =IRB= actie ondernemen. Dan krijgen ze geen kritiek meer van mensen die =IRB= laf vinden.
=IRB= had oorlog met Animus, maar Animus was al een beetje weggevallen maar ze stonden wel 9e en nu gewoon bijna niet meer. Daar kunnen ze wel complimenten voor krijgen. Daarom is het ook te snel gezegd dat =IRB= laf is, wel kan je zeggen dat =IRB= actie moet ondernemen maar laf zijn ze niet.
Verslagen tegenstanders als aanvaller staan ze ook 2e, dat is dus verre van laf.
De KZN (Krantje Zonder Naam) is een nieuw weekblad over Tribal Wars. Echter is deze alleen over wereld 3. De rede? Het tribal wars weekblad geeft niet altijd de goede informatie over ons wereldje. Nu gaan wij op een Positieve Manier concurreren met het TWW.
Nu, op de vooravond voor kerst is hier:
DE KZN KERSTEDITIE
De Redactie:
Level-Up - In elkaar zetten van de krant en contracteren reporters
MutsJ - Bedenken van onderwerpen van topics
Metalfreack - Advizeur van dit krantje
Met in Editie 1
1. Verschil tussen FIRM en B0RG frontspelers Door King123456789
2. Het echte verhaal van FIRM Door Mohniels1
3. De ideale moraalbrekersstam Door PJ
4. Nieuwe analyse over =IRB= Door MutsJ
5. Rubriek: De Kleine Lezer Door ShootingDutchman
6. Is =BB= echt anders dan CdM? Door Michael De Grote
Hierin wordt het topic geschreven door de genoemde reporter. Echter wordt er soms een inleidende tekst gegeven. Deze wordt geschreven door Level-Up!
Verschil Tussen Firm En B0RG frontspelers
Onze reporter voor dit stuk is de al bekende King123456789. Hij zat zowel in FIRM als in B0RG en weet er dus alles van. Zijn topic gaat in op de beweringen dat FIRM veel beter is als B0RG en dat de ex-FIRM dus ook de B0RG overeind houd. Klopt dit ook?
FIRM en B0RG frontspelers
Ik zelf vind het verschil met frontspelers van B0RG en firm. Firm grens spelers vind ik individueel en hebben ook een langere en grotere grens.
En bij B0RG heb je allemaal spelertjes aan de grens met wat kleinere stukken grens.
Hierdoor is Firm een stuk krachtiger want 1 grote speler kan meer dan 10 kleine spelers gezamenlijk.
Maar het viel me wel op dat bij B0RG het een stuk vlotter liep in het sturen van ondersteunen. Waardoor het toch weer wat gecompenseert word. Alleen vind ik het persoonlijk troepen verspilling. Je kan beter 1 grote speler hebben dan 10 kleine. met kleine grens want die moet voller want als ze er 1 maal door heen zijn zijn ze ook gelijk het dorpje/dorpjes kwijt. En met een grote speler aan de grens kan veel gemakelijker met troepen schuiven.
Bij beide vind ik niet dat het echt soepel verloopt in massale aanvallen. Maar als dat wat soepeler verloopt kan B0RG een gevaarlijke tegenstander zijn. Vooral door de omvang. Van het B0RG gebied en het aantal aanvals + defence dorpjes.
jammer genoeg voor B0RG draait het niet alleen om puntjes , troepen en dorpen. Je moet ook gevoel voor het spel hebben en ook verstand van dodgen taggen timen enzo. Als je dat niet hebt kan je wel zoveel troepen hebben. Maar ben je tegen een goede vijand altijd zo goed als kansloos
Het echte verhaal van FIRM
We hebben er veel versies van gehoord. Echter nog niet van een neutrale betrokkene. Mohniels1 stond erbij en keek ernaar, nu verteld hij hier de waarheid achter FIRM.
Binnen de RVB (die bestond uit: T en M enschede,kdeb , Embax, Roza69,metalfreack ,puk82, The Warior en King123456789) was er onenigheid over de kinderachtige spelers en de bond met B0RG. Er was een stemming over met welke spelers ze verder wilden gaan en met welke niet. T en M enschede was het wachten zat en verliet de stam. Puk82 ontsloeg gelijk een paar spelers in de hoop dat T en M Terug zou keren. Ook ontsloeg The Warior Bazookaman omdat hij een scene maakte op het forum.
Lange24 volgde T en M, verliet de stam en richtte de stam SOULS op. T en M enschede joinde de stam en even later volgden er meer waaronder the warior en Roza69. Er was een splitsing gekomen in de beste stam die deze wereld gekend heeft. Embax, Puk82 en Metalfreack hebben T en M enschede en de andere leden die FIRM hadden verlaten overgehaald om terug te komen met als belofte dat de spelers die ze al eerder weg wilden hebben gekickt zouden worden. Er werden enkele spelers ontslagen Maar dezen werden door anderen weer uitgenodigd, T en M Enschede vond dit niet acceptabel en beeindigde hierop het bondgenootschap met borg. Hierdoor kregen T en M enschede en Puk82 een fikse ruzie. De mensen die het er niet mee eens waren dat T en M enschedehet bg op eigen houtje had opgeheven verlieten de stam en gingen naar de nieuwe stam Legend. onder andere: Metalfreack(Diasog) en Puk82. aangezien Legend pro B0RG was ging B0RG ze recruteren. Toen de grens voor Embax onveilig werd ging hij met Nas-t onderhandelen om ook naar B0RG te komen. En als buffer te dienen tussen B0RG en FIRM. T en M enschede had gesprekken met de oude metalfreack en hij vond dat metalfreack in FIRM thuishoorde. Dit duurde niet echt lang want metalfreack zag geen toekomst meer in FIRM en ging weer naar B0RG. T en M enschede vond het een rotstreek van embax om naar B0RG te gaan en viel hem aan met verkenners. (Dat deden ze vroeger wel vaker op een vriendschappelijke manier.) Embax was boos op T en M enschede en gaf hem op het forum ''de middelvinger''.
Ondertussen had rosa69 iedereen de stamrechten afgenomen en de leiding op zich genomen.
Helaas was de breuk niet meer te repareren.
Tegenwoordig is er oorlog tussen FIRM en B0RG.
Nu weet ik niet wie wie als eerste aanviel maar het is een feit dat t en m enschede en MasTerM!nd oorlog hadden met Embax, Puk82, King123456789 en metalfreack.
Ondertussen heeft Mohniels1 een akkefietje met sonnie en bemoeit -=appo=- zich er mee
De Ideale Moraalbrekersstam
PJ leid zelf als groot leider van Cervix ook de stam BREKER, hij weet er dus wel wat vanaf. Waar moet je op letten? PJ legt het uit!
De ideale moraalbrekersstam?
Zo goed als iedere stam op w3 heeft wel een moraalbrekerstam. Breker, =HI=, [irb²] etc..
Eerst en vooral moet er een goede communicatie zijn tussen de moraalbrekerstam & de hoofdstam. De leiding van de brekerstam zou hierbij dus best bestaan uit gestopte spelers die onder permanente vv staan van leiders van de hoofdstam of door verantwoordelijke spelers voor de stam.
Deze leiders van de stam kan voor de algemene structuur en opvolging van het collectief zorgen.
De leden van de brekerstam werken meestal voor 1 of 2 spelers van de hoofdstam. Het geven van orders kan hierdoor makkelijk via pm of een extern communicatie middel zoals irc of msn. Door deze communicatiemiddelen kan de breker makkelijk zijn orders door krijgen en zijn werk goed uitvoeren.
Een moraalbreker als individu moet vooral uit aanvalstroepen bestaan, minstens zo'n 90% van zijn dorpen moeten aanvalstroepen zijn. Hierdoor kan hij makkelijk het hoofddoel van zijn werk verwezenlijken.
Indien deze speler aangevallen wordt kan de speler uit de hoofdstam waarvoor hij werkt hem ondersteunen.
Nieuwe Analyse IRB
Innumbered begon de discussie, Al Capone begon de echte opstand. Wat is nou de waarde van =IRB=? Wij zijn bij deze het eerste krantje die een neutraal artikel maakt hierover!
Heel veel mensen hebben kritiek op =IRB=, maar wat zijn ze aan het uitvoeren?
Een hele boel vond ze laf omdat ze CdM niet goed in de oorlog hielpen als bondgenoot.
Later Beëindigde ze het bondgenootschap met CdM, veel mensen vond =IRB= echt heel laf.
Als je kijkt naar de kaart ligt hun kracht rond K36/46. We gaan nu eens kijken van wie =IRB= de laatste tijd dorpen heeft overgenomen, de dorpen worden vooral van stoppende spelers overgenomen van speler van [IRB²] verder is er geen opvallende aanval op een stam, van een paar spelers een of twee dorpen worden er overgenomen.
Maar durft =IRB= een grote oorlog met een stam op dit moment aan te gaan? Misschien met een stam dat 20x zo klein is.
=IRB= staat nog steeds in de schaduw maar nu van niets, misschien moet =IRB= actie ondernemen. Dan krijgen ze geen kritiek meer van mensen die =IRB= laf vinden.
=IRB= had oorlog met Animus, maar Animus was al een beetje weggevallen maar ze stonden wel 9e en nu gewoon bijna niet meer. Daar kunnen ze wel complimenten voor krijgen. Daarom is het ook te snel gezegd dat =IRB= laf is, wel kan je zeggen dat =IRB= actie moet ondernemen maar laf zijn ze niet.
Verslagen tegenstanders als aanvaller staan ze ook 2e, dat is dus verre van laf.