De KZN

DeletedUser7533

Guest
frustratie? njah waarom? =IRB= is niet uit elkaar gevallen CDM daarentegen???

en dan komt al capone weer met ZO IS HET NIET GEGAAN... nou inactiviteit kan je ook bestrijden door nieuwe spelers op de accounts te zetten. als een stam niet meer bestaat heeft die gefaald.

deze keer komt niet AC maar ik ff.
het valt me op dat je hier toch echt ineens IRB tegen alles en iedereen aan het verdedigen bent.
waarom?
het stukje over jullie is helemaal niet negatief, het hele krantje vind ik juist zeer objectief.
jullie staan 2de met de off kills,.
hoeveel % daarvan hebben jullie uit verlaten dorpen?
50% ommenabij?
achter wie staan jullie 2de?
juist ja, die stam die gefaald heeft volgens jou (CdM/nu SdM).

geef dan wat feiten wat jullie wel berijkt hebben.
animus is al aan bod geweest, nu gooien jullie al jullie clears op SdM (is ook super uitdagend) en verder?
ok, hele slimme zet tegen voormalig bg CdM.
gelijk jullie grootste prestatie om die 2 maanden aan het lijntje te houden tot jullie er 'klaar' voor waren om de bg te verbreken.
en als er dan '' bij gezet worden dat iemand dit laf vind, dan halen we gewoon een quote van AC van het propaganda forum om de daad op dat moment te bekrachtigen.
en dan zeggen dat jullie gevoelige info niet naar buiten komt?
jullie hebben toch zelf hier op het forum toegegeven dat jullie 1 voor 1 jullie projeckten afhandelen en jullie doel altijd is geweest het centrum te domineren.
conclusie: bg met CdM (CQ2 eerder) is er altijd en alleen geweest om ze later een mes in de rug te kunnen steken.
toen ze het eindelijk eens moeilijk kregen tegen de 4 stammen waartegen ze vochten, gauw het bg beindigen en toen bekend was wie de stoppende spelers waren (SdQ) een guote van het forum gebruiken om de nap eenzijdig te verbreken en lekker los te gaan op die stoppende accounts.

dan is er zoals je zelf zecht een neutraal krantje behalve jullie stukje?
wat ben jij naief.
 

DeletedUser571

Guest
Zorg nou maar dat jullie met jullie vv's uit SdM ons zo lang mogelijk tegen houden. Des te langer duurt het voor jullie zelf aan de beurt zijn. En doe de groeten aan Al.
 

DeletedUser

Guest
Zorg nou maar dat jullie met jullie vv's uit SdM ons zo lang mogelijk tegen houden. Des te langer duurt het voor jullie zelf aan de beurt zijn. En doe de groeten aan Al.

das grof
jammer dak aant verkeerde front zit . wie weet breken deze woorden je nog zuur op...:cool:
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat het is.......

Toen we aan animus begonnen, was ik daar met maar enkele dorpen aanwezig en ineens is alles inactief en even later barbaar....... En we worden verweten dat we onze off punten uit barbs hebben gekregen....

Toen animus verdwenen was, en we nu dus aan sdm beginnen, blijkt ook daar iedereen ineens inactief te zijn......
En weer wordt ons verweten dat we alle off punten uit barbs en inactieve halen....

Weet je wat ik denk.....

Dat er een heleboel spelers hier enorm groot zijn geworden door internen en noobs edelen....
Komt er eens echte tegenstand, dan worden ze ineens allemaal inactief....

Schei nu eens allemaal uit met dat gezever.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel eens tegenstand krijgen ^^

sorry MDG die aanvallen van jouw 2 per jaar is voor mij niet genoeg ^^
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat het is.......

Toen we aan animus begonnen, was ik daar met maar enkele dorpen aanwezig en ineens is alles inactief en even later barbaar....... En we worden verweten dat we onze off punten uit barbs hebben gekregen....

Toen animus verdwenen was, en we nu dus aan sdm beginnen, blijkt ook daar iedereen ineens inactief te zijn......
En weer wordt ons verweten dat we alle off punten uit barbs en inactieve halen....

Weet je wat ik denk.....

Dat er een heleboel spelers hier enorm groot zijn geworden door internen en noobs edelen....
Komt er eens echte tegenstand, dan worden ze ineens allemaal inactief....

Schei nu eens allemaal uit met dat gezever.

ik begrijp je volkomen , jullie kunnen er niets aan doen dat die dorpen inactief zijn. Maar ja , zo draait de wereld rond , kritiek zal er altijd zijn
maar zou het niet draaien rond vertrouwen en respect dan rond wat dorpen ?
 

DeletedUser

Guest
Daar hebben we het al heel vaak over gehad en daar komen we nooit meer uit.

Die is er van beide zijde niet meer.
Er is hier veel te veel geschreven en intern is er ook te veel gebeurd.

Dat is een gesloten boek wat ons betreft.

We zijn nu vollop aan het edelen en ik moet zeggen..... erg leuk om tegen inactieven te hakken.
Erg goede troepen opbouw ook, die dorpen van ex exodus....
Aanvalsdorpen van wijlen midnight zijn heel ruim voorzien van rammen... niet dus...
En dan zijn ontwikkelingen..... Elk dorp heeft sp/zw/boog/lc en zware op 3.... Die lc zijn echt mega goede defenders...
 

DeletedUser

Guest
Wat een leuk initatief weer. Al de zoveelste x dat ik dat zeg over een blaadje.. :D

Ik ben benieuwd hoeveel uitgaves jullie het volhouden. Laten we hopen dat jullie nog een paar weken bestaan, want zoals iedereen zegt worden de andere bladen kwalitatief dan ook beter :D
 

DeletedUser5435

Guest
de dorpen die ik verover van oud-exodus leden word ik idd ook wel een beetje verdrietig van...
 
Reactiescore
28
Toen animus verdwenen was, en we nu dus aan sdm beginnen, blijkt ook daar iedereen ineens inactief te zijn......
En weer wordt ons verweten dat we alle off punten uit barbs en inactieve halen....

die is grappig :p je lijkt te insinueren dat sdm inactief is geworden omdat jullie zo eervol begonnen aan te vallen? kom op man

de actieve acc's zitten in BB, de inactieve in SdM. NA die verdeling zijn jullie begonnen. Er is ook front met bb spelers (weliswaar klein) maar daar werd nap niet verbroken hoor. nee, nap werd verbroken om de SdM accs op te edelen.
en ja, jullie voelen je lekker stoer omdat je nu een inactieve stam opedelt (100% terecht trouwens, ik zou er ook een groter ego van krijgen)

dus draai nou niet de zaken om, softie ;)

over dat internen ben ik het trouwens wel met je eens, dat er veel mensen veel internen, mor jah, da moet ook gebeuren en iedereen doet het.
 
Reactiescore
1.732
Wat een leuk initatief weer. Al de zoveelste x dat ik dat zeg over een blaadje.. :D

Ik ben benieuwd hoeveel uitgaves jullie het volhouden. Laten we hopen dat jullie nog een paar weken bestaan, want zoals iedereen zegt worden de andere bladen kwalitatief dan ook beter :D

weken?? maanden :D
 

DeletedUser

Guest
Daar hebben we het al heel vaak over gehad en daar komen we nooit meer uit.

Die is er van beide zijde niet meer.
Er is hier veel te veel geschreven en intern is er ook te veel gebeurd.

Dat is een gesloten boek wat ons betreft.

We zijn nu vollop aan het edelen en ik moet zeggen..... erg leuk om tegen inactieven te hakken.
Erg goede troepen opbouw ook, die dorpen van ex exodus....
Aanvalsdorpen van wijlen midnight zijn heel ruim voorzien van rammen... niet dus...
En dan zijn ontwikkelingen..... Elk dorp heeft sp/zw/boog/lc en zware op 3.... Die lc zijn echt mega goede defenders...

een beetje belachelijk , hier de vuile was komen buitenhangen en spelers afkraken ...
voor mij is dan ook een gesloten boek , als ik zie met welke soort tegenstanders ik te maken heb .... ben blij dak aan de borg zijde zit
 

DeletedUser

Guest
een beetje belachelijk , hier de vuile was komen buitenhangen en spelers afkraken ...
voor mij is dan ook een gesloten boek , als ik zie met welke soort tegenstanders ik te maken heb .... ben blij dak aan de borg zijde zit

wij vinden het ook gezellig dat je aan onze zijde ligt :D
 

DeletedUser5435

Guest
een beetje belachelijk , hier de vuile was komen buitenhangen en spelers afkraken ...
voor mij is dan ook een gesloten boek , als ik zie met welke soort tegenstanders ik te maken heb .... ben blij dak aan de borg zijde zit

haha een lid van =BB= heeft het over de vuile was komen buiten hangen en spelers afkraken.

vind ik altijd zo mooi he....

al capone zet een gedeelte van mededeling op het openbare forum tussen hem en een speler van ons wat besloten was gesproken. wij kunnen ook nog wel wat gesprekken hier neerzetten...

bijvoorbeeld over het tot 2x toe proberen om het BG nieuw leven in te blazen om je eigen hachje te redden. kwam zelfs nog een aanbod aan te pas lol :)
 

DeletedUser3621

Guest
*whispers*
poepvlieg, niet verder vertellen, maar dat heet diplomatie en word door stammen buiten IRB vaak toegepast, zelfs in het echte leven (jaja, het bestaat) wordt diplomatie gebruikt. vreemd dat je er nog nooit van gehoord hebt.
*ends whisper*
 

DeletedUser

Guest
haha een lid van =BB= heeft het over de vuile was komen buiten hangen en spelers afkraken.

vind ik altijd zo mooi he....

Misschien herinner ik het me fout, maar uit welke stam kwamen ongeveer 4 leden gelijk stoer doen, een onderwerp dat 1 van de ''goede'' redenen was om het BG met CdM te verbreken.

De grote ego's op het forum van CdM was ook iets waar we niet tegenkunnen, om vervolgens zelf met een 2x zo groot ego te vertellen, dat zij op nummer 1 stonden, door slim te handelen d.m.v eerst barbs over te nemen en dan je bg. backstabben.

Was dit niet =IRB=?
 

DeletedUser

Guest
Ik maak een leuk betoogje en =IRB= moet weer terugvallen op een kinderachtige opmerking.

Tja, de waarheid is hard.
 
Bovenaan