De Jacht der Goden

Reactiescore
767
Zeer jammer dat the man with no name op BB is was leuk fronten namelijk:(
 
Reactiescore
331
Ik vind het klote dat Hunt het zo snel opgeeft. Echt motivatie is compleet weg

Voor 1 keer voelen we compleet hetzelfde haha. Misschien even paar puntjes waardoor (zelfs) ik gewoon niet meer wil verderspelen, en waarom anderen ook niet willen. Eens onomwonden alles blootleggen kan nu toch geen kwaad meer.

- Val van Coon: heeft er niets mee te maken. Props naar Steff dat ie beide massa's bijna solo defte, 1ste massa zelfs amper verlies uiteindelijk. 2de massa liet niemand iets van zich horen voor VV/z'n co's. Mooie massa, maar ik denk dat hij (deels) mislukt zou zijn mocht het account bezet zijn geweest.
- Grootste fout van heel de wereld: Pika inlijven. Dat account heeft alleen maar problemen (OP DEZE WERELD) veroorzaakt. Umur speelde dan wel solo, de ene nacht is ie vol actief,de andere nacht kun je een krekel horen daar. Constant ook gezaag over stacks en geen VV tijdens aanvallen,maar dan op de dag zelf opeens verdwijnen en stacks op muur 0 laten wegbashen. Heeft ook voor wat onvrede in de stam gezorgd uiteindelijk.
- Val van San-der. Wel, een dikke welgemeende "Fuck you" naar Mart. Lang verhaal kort: ie speelde op CS,ging dn terug naar San-der, logde niet, liet niets van zich weten. Acc kreeg edels binnen, Kenneth (nieuwe speler daarop) en ik snipte nachten door, maar treinen waren met splits en zieke boosts gewoon onsnipebaar,tenzij je zoals ik met halve defdorpen snipete. Nog steeds logde ie niet,reageerde niet en pas toen het acc helemaal naar de zak was liet ie van zich horen (irritant en arrogant in wereldchat op skype ook). Maar ergste was dat ie Kenneth afkraakte op z'n snipes (waar niets aan te doen was,zie hierboven).
Ongelooflijk hoe hard je je kan vergissen in iemand.
En met de val van San-der stopte skills, en waren wij onherroepelijk gepakt met 270° front.
- Veel inactiviteit en geen motivatie meer; weet ook niet waar dit juist begon. Toen Alex IRL problemen kreeg en Senor Pinkman stilviel, viel eig ook de enige persoon weg die echt kon leiden. Misschien was dit de oorzaak van al het motivatieverlies.
- Druppel voor mij persoonlijk is dat GOD ondanks alles de actieve accounts bleef vermijden. Ik en stylo,benbor en een paar kleinere MB's wouden nog een strijdje voeren voor het plezier, maar als je dan achter onze linies inactieve accounts gaat edelen, dan heeft het allemaal geen zin meer. Is een beetje smerig, en er heerst een beetje hypocrisie over in GOD. Langs de ene kant vinden ze het jammer dat Hunt stopt en geen weerstand bied, langs de andere kant ontwijk je de actieve accounts. Tegenstrijdig lijkt me zo.

Uiteindelijk wil ik nu niets afdoen van jullie prestatie/winst. De manier waarop het eindigt is verre van mooi, en gigantisch teleurstellend (ook voor ons, na al de tijd die we er toch in hebben gestopt). Maar de winnaar is verdiend,wat er ook gezegd wordt. Proficiat GOD (en vooral m'n poepie Nico <3)!
 
Reactiescore
533
Voor 1 keer voelen we compleet hetzelfde haha. Misschien even paar puntjes waardoor (zelfs) ik gewoon niet meer wil verderspelen, en waarom anderen ook niet willen. Eens onomwonden alles blootleggen kan nu toch geen kwaad meer.

- Val van Coon: heeft er niets mee te maken. Props naar Steff dat ie beide massa's bijna solo defte, 1ste massa zelfs amper verlies uiteindelijk. 2de massa liet niemand iets van zich horen voor VV/z'n co's. Mooie massa, maar ik denk dat hij (deels) mislukt zou zijn mocht het account bezet zijn geweest.

==> 1e massa was gewoon goed gedaan van The Coon, denk dat we daar in GOD ook unaniem over eens waren. Stacked wat stacked moest staan, recap waar recaps moesten komen. Het enige wat wel als minpunt was, was het feit dat in mijn ogen er veel meer stam-os moest zijn. Ik geloof dat de ondersteuner die dag maar 150-200k had. Dat wil zeggen dat we dus veel eigen def hadden gesloopt.
2e Massa was wat vreemder, ik geloof zeker dat inactiviteit hier een rol heeft gespeeld.

Qua impact op Hunt als stam is het voor GOD enkel giswerk, dus ik zal je geloven ;).


- Grootste fout van heel de wereld: Pika inlijven. Dat account heeft alleen maar problemen (OP DEZE WERELD) veroorzaakt. Umur speelde dan wel solo, de ene nacht is ie vol actief,de andere nacht kun je een krekel horen daar. Constant ook gezaag over stacks en geen VV tijdens aanvallen,maar dan op de dag zelf opeens verdwijnen en stacks op muur 0 laten wegbashen. Heeft ook voor wat onvrede in de stam gezorgd uiteindelijk.

==> Over Umur hadden we bij GOD uiteindelijk ook een nee gezegd omdat we wisten de stam die hem pakt verliest de wereld. Rot-karakter en slechte deffer. Ik verwacht tot op heden nog steeds een excuus van onze gekke vriend ook trouwens. Het is namelijk een man die denkt dat hij gewoon alles mag zeggen zonder consequenties.

- Val van San-der. Wel, een dikke welgemeende "Fuck you" naar Mart. Lang verhaal kort: ie speelde op CS,ging dn terug naar San-der, logde niet, liet niets van zich weten. Acc kreeg edels binnen, Kenneth (nieuwe speler daarop) en ik snipte nachten door, maar treinen waren met splits en zieke boosts gewoon onsnipebaar,tenzij je zoals ik met halve defdorpen snipete. Nog steeds logde ie niet,reageerde niet en pas toen het acc helemaal naar de zak was liet ie van zich horen (irritant en arrogant in wereldchat op skype ook). Maar ergste was dat ie Kenneth afkraakte op z'n snipes (waar niets aan te doen was,zie hierboven).
Ongelooflijk hoe hard je je kan vergissen in iemand.
En met de val van San-der stopte skills, en waren wij onherroepelijk gepakt met 270° front.

==> De val van Sander was voor ons de grootste teleurstelling. Hier hadden we echt naartoe gewerkt! Om dan te zien dat ze al falen bij een speldenprik van QQEEZZ? De echte massa was voor pas 4/5 dagen later... Het was echt teleurstellend. Toen knakte er iets bij me en sindsdien mss nog 10min gelogd. Echt geen ruk meer aan.

- Veel inactiviteit en geen motivatie meer; weet ook niet waar dit juist begon. Toen Alex IRL problemen kreeg en Senor Pinkman stilviel, viel eig ook de enige persoon weg die echt kon leiden. Misschien was dit de oorzaak van al het motivatieverlies.

==> Motivatieverlies hadden we binnen GOD ook, na de val van QPQ was de motivatie ver zoek. Nicolas heeft zelfs mij onder zijn voeten moeten geven vlak voor de 1e massa op the coon (ik liet die massa eigenlijk mislukken). QPQ was demotiverend en daaruit hadden we geleerd. Met GOD dan maar beslist koekje van eigen deeg te geven.

- Druppel voor mij persoonlijk is dat GOD ondanks alles de actieve accounts bleef vermijden. Ik en stylo,benbor en een paar kleinere MB's wouden nog een strijdje voeren voor het plezier, maar als je dan achter onze linies inactieve accounts gaat edelen, dan heeft het allemaal geen zin meer. Is een beetje smerig, en er heerst een beetje hypocrisie over in GOD. Langs de ene kant vinden ze het jammer dat Hunt stopt en geen weerstand bied, langs de andere kant ontwijk je de actieve accounts. Tegenstrijdig lijkt me zo.

==> Denk wel niet dat we expres de actieve accounts vermeden. Ik bedoel Sander hadden we niet zo easy verwacht hoor. Hij groeide de weken voordien heel hard met de intern van Coon.
En het Oosten moest natuurlijk eerst door pika etc.


Uiteindelijk wil ik nu niets afdoen van jullie prestatie/winst. De manier waarop het eindigt is verre van mooi, en gigantisch teleurstellend (ook voor ons, na al de tijd die we er toch in hebben gestopt). Maar de winnaar is verdiend,wat er ook gezegd wordt. Proficiat GOD (en vooral m'n poepie Nico <3)

==> Nico verdient deze winst ook, hij had wel veel schrik nog te verliezen.
 
Reactiescore
2.191
Val van San-der. Wel, een dikke welgemeende "Fuck you" naar Mart. Lang verhaal kort: ie speelde op CS,ging dn terug naar San-der, logde niet, liet niets van zich weten. Acc kreeg edels binnen, Kenneth (nieuwe speler daarop) en ik snipte nachten door, maar treinen waren met splits en zieke boosts gewoon onsnipebaar,tenzij je zoals ik met halve defdorpen snipete. Nog steeds logde ie niet,reageerde niet en pas toen het acc helemaal naar de zak was liet ie van zich horen (irritant en arrogant in wereldchat op skype ook). Maar ergste was dat ie Kenneth afkraakte op z'n snipes (waar niets aan te doen was,zie hierboven).
Ongelooflijk hoe hard je je kan vergissen in iemand.
En met de val van San-der stopte skills, en waren wij onherroepelijk gepakt met 270° front.

==> De val van Sander was voor ons de grootste teleurstelling. Hier hadden we echt naartoe gewerkt! Om dan te zien dat ze al falen bij een speldenprik van QQEEZZ? De echte massa was voor pas 4/5 dagen later... Het was echt teleurstellend. Toen knakte er iets bij me en sindsdien mss nog 10min gelogd. Echt geen ruk meer aan.

Toen de massa kwam was ik de enige die van t acc zelf wat deed. Andere hadden het te druk of reageerde opeens niet. Omdat het groene bijltjes waren met safe lc gesniped zodat front def mobiel zou blijven. Had alleen die boosters niet verwacht en daardoor kreeg het acc wat cf's. Oké klote maar oke. Toen moest ik werken, kwam terug en alle mobiele troepen weg en toen was het gewoon doorlopen. Nooit gedacht dat ik zo outplayed werd ondanks dat het begin door boosters mogelijk werd.

Dan krijg je Mart die zelf gaat runnen maar wel een grote bakkes heeft. Iets met grootste wannabe award.

God terechte winnaars.
 
Reactiescore
1.367
- Druppel voor mij persoonlijk is dat GOD ondanks alles de actieve accounts bleef vermijden. Ik en stylo,benbor en een paar kleinere MB's wouden nog een strijdje voeren voor het plezier, maar als je dan achter onze linies inactieve accounts gaat edelen, dan heeft het allemaal geen zin meer. Is een beetje smerig, en er heerst een beetje hypocrisie over in GOD. Langs de ene kant vinden ze het jammer dat Hunt stopt en geen weerstand bied, langs de andere kant ontwijk je de actieve accounts. Tegenstrijdig lijkt me zo.

De een wilt oorlogje, de ander gewoon enden ;)
 
Reactiescore
767
- Druppel voor mij persoonlijk is dat GOD ondanks alles de actieve accounts bleef vermijden. Ik en stylo,benbor en een paar kleinere MB's wouden nog een strijdje voeren voor het plezier, maar als je dan achter onze linies inactieve accounts gaat edelen, dan heeft het allemaal geen zin meer. Is een beetje smerig, en er heerst een beetje hypocrisie over in GOD. Langs de ene kant vinden ze het jammer dat Hunt stopt en geen weerstand bied, langs de andere kant ontwijk je de actieve accounts. Tegenstrijdig lijkt me zo.

Of het vies of niet is ik weet bijna 100% zeker dat hunt het ook deed als ze wisten welke accounts inactief waren noem het een beetje hypocriet tobehonest
 
Reactiescore
1.075
pika recruiten was idd onze slechtste zet, echter konden we dit helaas niet zomaar voorspellen, er werd ons door bjorn verzekerd dat hijzelf op de voorgrond ging acteren en Umur op de achtergrond, en niet effectief weer DE speler van pika ging worden, helaas verdween bjorn vanwege prive omstandigheden dan toch en moest umur weer op de voorgrond treden, ik kan me eigenlijk geen enkele massa, of zelfs geen single attack herinneren dat Umur daadwerkelijk zelf deffede, vroeg steeds om stacks maar liet alles gewoon simpel wegbashen snipede niets, dan deed ik weer paar dagen vv, zet je t acc weer stabiel deff wall enz, recap oorlogjes, neemt die vv terug en is t weer naar de zeik 2 dagen later, umur is een goeie kerel maar een fking slechte speler :p kan me ook nog herinneren dat ik 4 accs tegelijk aan 't deffen was en umur gewoon aan t spammen was :p
 
Reactiescore
331
@Johnny English

De eerste massa heeft Coon van Flaming alleen al 3 mil def gehad ;)

OS'ers die dag waren van ons 800k denk ik,Melzar over 1 mil, en er waren er nog wel dacht ik.

Hoe raar jullie het ook mogen vinden,het moment dat Senor Pinkman inactief werd is het moment dat de aanvallende acties (en dus kinda de drijfveer) weg waren.
 
Reactiescore
533
@Johnny English

De eerste massa heeft Coon van Flaming alleen al 3 mil def gehad ;)

OS'ers die dag waren van ons 800k denk ik,Melzar over 1 mil, en er waren er nog wel dacht ik.

Hoe raar jullie het ook mogen vinden,het moment dat Senor Pinkman inactief werd is het moment dat de aanvallende acties (en dus kinda de drijfveer) weg waren.
Ik herinner me die dag toch vooral heel weinig ods gezien te hebben en gezien we vaak redelijk hard door gingen met 3 clears was daar wel wat ruimte voor verbetering imo.
Is praat achteraf, dat weet ik ook wel. Dus moet je ook niet echt zien als zware kritiek.

Het kan dat de impact van pinkman groot was, maar ergens ook wel erg dat het allemaal afhangt van 1 account toch?
 
Reactiescore
1.075
Ik herinner me die dag toch vooral heel weinig ods gezien te hebben en gezien we vaak redelijk hard door gingen met 3 clears was daar wel wat ruimte voor verbetering imo.
Is praat achteraf, dat weet ik ook wel. Dus moet je ook niet echt zien als zware kritiek.

Het kan dat de impact van pinkman groot was, maar ergens ook wel erg dat het allemaal afhangt van 1 account toch?

Het is misschien raar om te zeggen, maar hunt draaide op momenten werkelijk op max 4 personen, mart, ik , jelle en leon. Toen 2 personen afhaakten (ik welgeteld 5 dagen, mart forever) viel het helemaal in elkaar. Oke er waren spelers als vince die meer dan hun steentje bijdraagden, peek die hunt op een gegeven moment bijna vol bezet ging krijgen. Maar het
Quitten van ik en mart was een sleutelpunt. Er word veeeel te veel naar mart gewezen. Maar mart verdient lof, de vvs die hij deed, hij stond ALTIJD klaar om vv te doen als het uit niets gevraagd werd, vaak meer als mezelf (door mn druk werkschema ook) . Mart deed tbh net zn overstap terug naar sander toen coon down gint, en ik begrijp dat dat een morele aderlating was. Ondanks alles ben ik blij dat mart er was, zonderhem kwam hunt al sneller in de problemen.
 
Reactiescore
533
Het is misschien raar om te zeggen, maar hunt draaide op momenten werkelijk op max 4 personen, mart, ik , jelle en leon. Toen 2 personen afhaakten (ik welgeteld 5 dagen, mart forever) viel het helemaal in elkaar. Oke er waren spelers als vince die meer dan hun steentje bijdraagden, peek die hunt op een gegeven moment bijna vol bezet ging krijgen. Maar het
Quitten van ik en mart was een sleutelpunt. Er word veeeel te veel naar mart gewezen. Maar mart verdient lof, de vvs die hij deed, hij stond ALTIJD klaar om vv te doen als het uit niets gevraagd werd, vaak meer als mezelf (door mn druk werkschema ook) . Mart deed tbh net zn overstap terug naar sander toen coon down gint, en ik begrijp dat dat een morele aderlating was. Ondanks alles ben ik blij dat mart er was, zonderhem kwam hunt al sneller in de problemen.
Dan was er na mijn leave bij hunt niet veel veranderd. Toen deed Johnny en ITSW18 alle vv's Was ook 1 van de redenen dat ik leaved. Dat en het feit dat er geen humor was in hunt.

Inactiviteit is altijd het grootste probleem in stammen in TW en in 9/10 gevallen als een stam valt is inactiviteit een grote factor geweest.

Ik weet dat ik een aparte visie heb op stammen maat je moet de mensen een stukje dwingen te spelen. De techniek die bij God pakte was iedereen leider (iedereen verantwoordelijk maken) en een goede portie spam zodat iedereen elke dag wel bezig was met God.

Dat is een manier en imo lijkt het me een goede manier want het is zo dat ik al 2 werelden op rij gewonnen heb. Kan je wel niet doen met een noob-stam en met kindjes van 14 jaar.
 
Reactiescore
533
Dan was er na mijn leave bij hunt niet veel veranderd. Toen deed Johnny en ITSW18 alle vv's Was ook 1 van de redenen dat ik leaved. Dat en het feit dat er geen humor was in hunt.

Inactiviteit is altijd het grootste probleem in stammen in TW en in 9/10 gevallen als een stam valt is inactiviteit een grote factor geweest.

Ik weet dat ik een aparte visie heb op stammen maat je moet de mensen een stukje dwingen te spelen. De techniek die bij God pakte was iedereen leider (iedereen verantwoordelijk maken) en een goede portie spam zodat iedereen elke dag wel bezig was met God.

Dat is een manier en imo lijkt het me een goede manier want het is zo dat ik al 2 werelden op rij gewonnen heb. Kan je wel niet doen met een noob-stam en met kindjes van 14 jaar.
Edit: er zitten een paar spelfouten in, dit komt door autocorrect
En over leiders in God zaten ook wel leidersfiguren he. Denk maar aan daan van rise bv. Of de verschillende aanvalsplanners. Een natuurlijke leider heeft echter geen benoeming nodig om zich te tonen en we hadden direct volle transparantie naar iedereen.
 
Reactiescore
1.075
let op, inactiviteit is eigenlijk nooit het echte probleem geweest, alleen op een bepaald moment was alle activiteit gewoon weg (na de val van qpq) ,ik denk dat er op dat moment nogmax 5 spelers echt actief waren waaronder ik, vince,jelle, stylo en mart tot een bepaald moment, dan had je nog leon,peek, seppe etc die op de voorgrond kwamen , dus activiteit is nooit echt het probleem geweest, eerder het lak aan willen deffen denk ik, .pikachu.. is daar een prachtig voorbeeld van . actief zijn maar geen flikker doen op je acc, telkens als je vv krijgt is er zelfs niets tagged, alle stacks weer naar huis gestuurd ondanks je net een stacklinie maakt, opslagen vol, vaak am die niet meer aanstaat. Op een bepaald moment heb ik gewoon de vv steeds terug bij mij laten zetten door iemand die op pika kon loggen telkens als hij verbroken werd.
 
Reactiescore
533
let op, inactiviteit is eigenlijk nooit het echte probleem geweest, alleen op een bepaald moment was alle activiteit gewoon weg (na de val van qpq) ,ik denk dat er op dat moment nogmax 5 spelers echt actief waren waaronder ik, vince,jelle, stylo en mart tot een bepaald moment, dan had je nog leon,peek, seppe etc die op de voorgrond kwamen , dus activiteit is nooit echt het probleem geweest, eerder het lak aan willen deffen denk ik, .pikachu.. is daar een prachtig voorbeeld van . actief zijn maar geen flikker doen op je acc, telkens als je vv krijgt is er zelfs niets tagged, alle stacks weer naar huis gestuurd ondanks je net een stacklinie maakt, opslagen vol, vaak am die niet meer aanstaat. Op een bepaald moment heb ik gewoon de vv steeds terug bij mij laten zetten door iemand die op pika kon loggen telkens als hij verbroken werd.
Dat sucked idd.

Ik denk wel dat sommige zich al hadden rijk gerekend na QPQ. De pm van stylo was bv. een mooi voorbeeld hiervan. Beetje naïef omdat we uiteindelijk door QPQ geen spelers verloren enkel een account dat onder vv zat en dat veel frustraties aan ons gaf.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
84c8f1834c359d29b2221a12666140da.png
 

DeletedUser71679

Guest
Het is misschien raar om te zeggen, maar hunt draaide op momenten werkelijk op max 4 personen, mart, ik , jelle en leon. Toen 2 personen afhaakten (ik welgeteld 5 dagen, mart forever) viel het helemaal in elkaar. Oke er waren spelers als vince die meer dan hun steentje bijdraagden, peek die hunt op een gegeven moment bijna vol bezet ging krijgen. Maar het
Quitten van ik en mart was een sleutelpunt. Er word veeeel te veel naar mart gewezen. Maar mart verdient lof, de vvs die hij deed, hij stond ALTIJD klaar om vv te doen als het uit niets gevraagd werd, vaak meer als mezelf (door mn druk werkschema ook) . Mart deed tbh net zn overstap terug naar sander toen coon down gint, en ik begrijp dat dat een morele aderlating was. Ondanks alles ben ik blij dat mart er was, zonderhem kwam hunt al sneller in de problemen.

Hihi Stefke, we hebben in ieder geval veel plezier gehad elke nacht tijdens onze onmogelijke opgave. Echter ben je iemand vergeten te noemen! Ook Daan (de pro op San-der vanaf 08:00 tot stipt 23:59 elke dag) was een speler die vooral mij kon voorzien van spel plezier en natuurlijk een graag geziende kerel was in de groepschats.

Kenneth. Wij gaan nooit vrienden worden als ik het goed gelezen heb. Ik wil het verhaal graag uitleggen vanuit mijn opzicht maar daar heb je vast geen behoefte aan!

Jelle, hmm. Iemand zoals jij die zo goed als alles van begin tot eind mee gekregen heeft, zo te zien schrijven blijf ik vreemd vinden. Ik heb in ieder geval wel respect voor je naar alles wat ik van je gezien heb. Bij mij zul je in ieder geval wel bij blijven als een uitstekende deffer en een geweldige stamgenoot. Qua offensief heb ik niet echt wat opvallend gezien helaas, maar dat kon je compenseren met je wekelijkse portie “nudes”, haha. Wederzijds of niet, aan jou lag het niet.

Ohja en Stef, had ik je al verteld dat ik idolaat van je ben..!?

Kind regards,
Mart
 
Reactiescore
2.191
Kenneth. Wij gaan nooit vrienden worden als ik het goed gelezen heb. Ik wil het verhaal graag uitleggen vanuit mijn opzicht maar daar heb je vast geen behoefte aan!

Wtf is dit. xD

E: Ahja jij liet me alles doen deed zelf geen fuck en gaat dan grote bek open trekken van dat acc dorpen verliest. Heeft niks te maken met elkaar mogen of niet maar dat je zelf ging runnen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan