De Jacht der Goden

DeletedUser59368

Guest
Wereld eindigt altijd zo hoor jongens.. als de verliezende kant het gevoel heeft dat er niks meer inzit.. gaan ze er geen moeite meer insteken. Spelers stoppen, gaan op grijs, quiten.. kan je niks tegen doen.

Al is het absurd dat er nu al grotendeels in hunt word op gegeven.. aangezien we qua grote nogsteeds in evenwicht blijven.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Ik speelde toen nog niet tho, je kon ook uit mijn post opmaken geen idee te hebben over de geschiedenis.

God is gewoon stuk van hunt en stuk van lost dat de stammen ondermaats vonden.
Vervolgens teamen beide stammen (hunt en lost) tegen god (25m vs 80m) en weet god zelfs terein te winnen.
Na een tijdje denkt hunt "laten we op lost gaan" en verbreekt nap, de rest weet je
 

DeletedUser79332

Guest
Waardoor lost en hunt elkaar verzwakken en god de lachende derde is;)
 
Reactiescore
767
vind het beetje krom god heeft gestreden voor de winst , omdat nu de enemy stam (deel ervan) op bb gaat is de w winstn iks meer waard:S
 
Reactiescore
767
Waardoor lost en hunt elkaar verzwakken en god de lachende derde is;)

God is de lachende puur op het feit dat beide stammen gewoon niet werkte Hunt heeft altijd op kwantiteit ver voor gestaan God is puur zover gekomen als nu omdat de stam zelf meer motevatie had dan de andere Hunt heeft meerdere massa,s op god geprobeert maar is meerdere malen niet verder gekomen dan 1/4 dorpen winst in tegenstelling tot God bij hunt .
 
Reactiescore
533
vind het beetje krom god heeft gestreden voor de winst , omdat nu de enemy stam (deel ervan) op bb gaat is de w winstn iks meer waard:S
Ik vind het klote dat Hunt het zo snel opgeeft. Echt motivatie is compleet weg
 
Reactiescore
1.075
God is de lachende puur op het feit dat beide stammen gewoon niet werkte Hunt heeft altijd op kwantiteit ver voor gestaan God is puur zover gekomen als nu omdat de stam zelf meer motevatie had dan de andere Hunt heeft meerdere massa,s op god geprobeert maar is meerdere malen niet verder gekomen dan 1/4 dorpen winst in tegenstelling tot God bij hunt .

Hunt heeft in 2 weken like een 6 mio acc weggeedeld van jullie ?
 
Reactiescore
533
Hunt heeft in 2 weken like een 6 mio acc weggeedeld van jullie ?
Maar wel Nooit op een cruciaal account. Niet dat ik daarover minachtend wil doen. Maar een val van qpq is veel minder erg dan een the coon die toch centraal lag en ervoor zorgde dat we onze demarkie veiliger maakte.
 
Reactiescore
1.367
Hunt heeft in 2 weken like een 6 mio acc weggeedeld van jullie ?


En God heeft een 25m-80m achterstand weten terug te brengen naar 70-80 (80-95 met mbs) en dan valt Hunt?

Zelfs nu is het verschil nog klein
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
10mil de andere kant op(85m tegen 75mil) maar met liggingen en phalanxen nog goed te doen, enkel heer skils en flaming phoenix zouden dan moeten uitkijken met hun front
 
Reactiescore
533
Hunt. gelieve niet op te geven. Dit is echt een serieuze domper. Ik log al 6/7 dagen niet meer omdat ik nu eenmaal internen haat.
 
Reactiescore
1.075
En God heeft een 25m-80m achterstand weten terug te brengen naar 70-80 (80-95 met mbs) en dan valt Hunt?

Zelfs nu is het verschil nog klein

Je doet net alsof je dat verschil opgeedeld hebt ipv opgerecruit :p
Beetje misplaatst zelfs om blij voor te zijn :p
 
Reactiescore
1.075
Maar wel Nooit op een cruciaal account. Niet dat ik daarover minachtend wil doen. Maar een val van qpq is veel minder erg dan een the coon die toch centraal lag en ervoor zorgde dat we onze demarkie veiliger maakte.

Mwha qpq weg was enorm cruciaal maar om 1 of andere reden quitte plots half zuid nadat qpq weg was
 
Bovenaan